strona 124 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »
-
~Ja / 2025-07-25 12:09
Oszusci i zlodzieje, nie dosc, ze maja gdzies bagaze pasazerow - otwieraja pake i nie interesuje ich kto podchodzi po bagaze - tak ukradziono bagaz na wakacje - cala zawartosc leki wszystko. Zero odpowiedzialnosci - umywaja rece od wszystkiego - musialaybym wchodzic na kazdym przystanku i sprawdzac kto bierze moj bagaz.
To jeszcze zmiana planow i anulacja biletu wiaze sie z kosztami wrecz 70-80% ceny biletu jakie sie ponosi. Koszt biletu niemal 40zl - zwrot okolo 10zl. Chcesz wymienic bilet na inny termin - doplaty od 25-45zl.... wymiana na voucher - tez 10zl zwrotu. Przeciez tj kpina... Kierowcy bezczelni i maja sie za nie wiem kogo, a tylko siedza za kolkiem i sa chamscy -
-
~Jaagoda / 2023-06-28 12:20
Wczoraj wykupiłam bilet, jak się okazało,na nieistniejący kurs, 25.07 do Władysławowa. Jakaś masakra. ZaletyBRAKWadyBRAK AKTUALNYCH INFORMACJI O KURSACH. -
~Jacej / 2025-05-26 19:21
Przejazd w dniu 26. 05 2025 z Warszawy zachodniej do Rzeszowa. Wyjazd o 16.20 Oczywiście wyjechał spóźniony 29 minut. Toaleta nieczynna . Kierowca gam gburowaty powiedział że jeśli komuś nie pasuje to może wysiaść. Z powodu nieczynnej toalety jeden pasażer nasrał na przejściu i tak ześmy jechali z tym gównem. Z przyczyn oczywistych nie polecam tego przewożnika. ZaletyBrak -
~Jacek / 2022-02-02 14:51
Oszuści! Uwaga na nich i raczej z daleka. Miałem bilety na podróż z Holandii (Arnhem do Krakowa). Autobus przyjechał i pojechał przed czasem (oczywiście bez jakiegokolwiek kontaktu SMS czy tel - przy zakupie biletu podanie takowych danych jest wymagane). Złożyło (nie)fortunnie, że akurat to była noc z soboty na niedzielę - biuro obsługi Flixa nie działa. Teoretycznie, działa anglojęzyczna obsługa linni, w praktyce guzik prawda! Po mojej interwencji i przyznaniu się do zaniedbania przez Flixa teoretycznie dostałem zwrot opłaty za bilety w postaci vochera. I zaczyna się jazda. Tzw.monetyzacja vochera - niby taka opcja jest jak najbardziej -w teorii. Najpierw na infolinii słyszę - oki, w ciągu 7 dni zwrot pieniędzy. Mija 10 dni i nic. Ponowny kontakt z info. Słyszę: odmówiono monetyzacji! Pytam: a z jakiego powodu - brak klarownej odpowiedzi - niech Pan złoży reklamacje! Obecnie brak możliwości zalogowania się na koncie klienta - brak wglądu zatem w historię przejazdów. Myślę, że zwijają się z PL przynajmniej. Nie polecam zdecydowanie. -
~Jacek / 2022-08-10 11:33
Fatalne podejście do pasażera. Popełniliśmy błąď przy rezerwacji, a kierowca zamiast wyjaśnić sytuację i przedstawić możliwe opcje (np.zakup kolejnego biletu) stwierdził, że jedna osoba nie pojedzie. Udało się kupić kolejny bilet, a kierowca na pytanie o swój identyfikator lub nazwisko zasłaniał się RODO. WadyFatalna obsługa -
~Jacek / 2022-10-23 12:44
Witam, chce przestrzec wszystkich w sprawie bagazu w autibusie FlixBusa. 31 sierpnia skradziono mi bagaz wracalem z Polski do Angli przejazd Fixbusem Szczecin -Berlin. Bagaz zostal.skradziny do dnia dzisiejszego walcze o odszkodowanie przedkldam dokumety i zrzuty z playnosci za czesciwa zawartosc mojej wakizki a Fixbus prponuje mi rekopesate w wysokosc 800 pl , Wracalem z Polski z wesela walizka wypelniona pamiatkami i zakupami lekami.(szacowana na podstawie paragonow i platnosci karta,paypalem wartosc mojej walizki 950 EURO) Kierowca autobusu jak mu zglosilem ze nie ma mojego bagarzu a zostal inny stwierdzil zebym zabieral ta walizke- ja sie pytam jak moge wziasc czyjas walizke. UWAZAJCIE BO BATALIJA I WALKA O SWOJE JEST CIEZKA. POMOZCIE GDZIE JESZCZE MOGE TO ZGLOSCI CZY TYLKO SAD MI ZOSTAJE??? -
~Jacek / 2023-01-02 13:10
Nie mają szacunku do ludzi. zmieniają miejsca jak chca juz drugi raz ..szkoda czasu marnowac na tą firme.
They have no respect for people. they change places as they want for the second time .. it's a waste of time to waste on this companyZaletyWcaleWadySame minusy ... -
~Jack / 2022-07-15 13:48
Powino zabrać im licencje tragedia nie polecam .Informacja o opóźnieniu a autobus przyjechał przed czasem zostawił nas . ZaletyBrakWadyStraszne -
-
~Jack / 2023-07-18 21:34
Polscy kierowcy ignorują prośby pasażerów są hamscy obraźliwie i aroganccy
Linia N1222
Może ktoś z biura zainteresuję się tym, bądź szefostwo....a nie tylko kasa się liczy a pasażerów macie w dupie... Ostatni raz jadę z tą śmieszną firmą -
~jadwiga / 2019-09-22 18:11
od czasu jak zmienił się właściciel, strasznie podrożały bilety, pociąg jest teraz tańszy,opóźnienia.Zbyt wygórowane ceny biletów.Przestałam jeździć. Wadydrogie bilety , nawet z dużym wyprzedzeniem -
~Jadwiga / 2023-12-07 12:18
Porażka . Wczoraj jechałam autobusem relacji Ciechocinek Warszawa pierwszy i ostatni raz. W autobusie straszny smród, nie czyszczą toalet po zakończeniu kursu. Autobus przyjechał opóźniony o 35 min. Załoga zamiast najpierw pomóc spakować walizki to zaczęli sprawdzać bilety i nikt nie zainteresował się walizkami. Każdy musiał sam upychać do bagażnika. Jak już wszyscy byli w autobusie nie zważywszy na pasażerów, którzy jeszcze nie znaleźli miejsca, autobus ruszył. Porażka. Nikt nie patrzy na bezpieczeństwo pasażera. -
~Jaguś / 2022-05-24 10:39
FUJ. Nie chce mi sie tego pisać spóźnienia i brak informacji o nim i to jescze w drodze na lotnisko ,musilaam wziąć inny autobus -
~jaja / 2023-08-28 09:55
Złodzieje na każdym kroku, autobusy spóźniają się co chwile nawet ponad 2 godziny, a w systemie pokazują 119 minut aby uniknać odpowiedzialnośći prawnej i nie oddawać pieniędzy, banda oszustów nic tylko robić zdjęcia na dowód i pozwy do sądu kierować. ZaletyBrakWadyZbyt dużo -
~Jak... / 2025-08-07 17:19
Co wy debile robicie dzwoniłem i miałem dostać informacje o opóźnieniu dosyć że jej nie dostałem to bus dalej opóźnia się i nic . Ciekaw jestem tego czy pokryje cię kosz mojego zmarnowanego czasu ,, firma światowa,, jeździcie wszędzie a nie potraficie dopilnować prostych rzeczy jakiś dramat . ZaletyŻadnych nie ma -
~jakis żart ten autobus / 2019-09-15 17:26
Bus nawet nie przyjechal na moj przystanek czekalem 1,5 godz, o 3 w nocy przy 6 stopniach. Nie polecam, jakies żarty!!! -
~Jakub / 2018-12-30 12:33
Firma obnizyla standardy o 100%.Opoznienia,wyzsze ceny,kierowcy stwarzajacy zagrozenie na drodze,ukraincy nie rozumiejacy po polsku na infolini oraz kierowcy krzyczacy na pasazerow.Absolutne dno ZaletyBrakWadyBrak zalet -
-
~Jakub / 2019-06-07 15:59
Tragiczny kontakt z obsługą klienta. Ponad 120 minut opóźnienia. Brak informacji o opoznieniu od przewoźnika na mail i sms. Źle oznakowane miejsce odjazdu. Mało miejsca. -
~Jamnik / 2021-07-05 22:27
Kupilem bilet placac blikiem. Pieniadze mi pobralo ale potwierdzenia rezerwacji nie dostalem ani na maila ani innym sposobem. Potwierdzenia nie bylo oczywiscie w folderze spam. Dzwonilem na infolinie przewoznika- jedyne co usllyszalem to automat ktory kazal wybrac pomiedzy nacisnieciem klawisza 1 a 2: naciskajac 1 kazano podac nr rezerwacji w celu dalszego procedowania- jak mialem go wpisac nie majac go? Naciskajac 2 uslyszalem ze na ich stronie internetowej sa wszystkie sprawy omowione po czym automat sie rozlaczyl. Pisalem maile na rozne adresy flixbusa- bez odzewu. Pieniedzy nie odzyskalem. NAJGORSZY PRZEWOZNIK. ODRADZAM KAZDEMU -
~JAN / 2020-02-10 15:11
Firma od ponad 6 tygodni nie dokonała zwrotu z powodu podwójnego przelewu, mimo iż deklaruje zwrot w ciągu trzech dni - tak wynika z odpowiedzi automatycznej kolejne e-maile pozostają całkowicie bez odpowiedzi.
Szkoda pierwszy mój zakup ale chyba też będzie ostatni.ZaletyCzysty i wygodny autokarWadyNiesatysfakcjonująca obsługa Klienta - automatyczna - gdy jest problem - potrzebny jest człowiek -
~Jan / 2020-02-14 04:17
Trasa Berlin - Warszawa oceniam jako ekstremalna. Flixbus chyba korzysta ze złomowanych już pojazdów siedziska niewygodne bez cześci amortyzującej oparcia nie rozkładają się porażka jest godz 4 ja zamiast spać jak i pozostali pasażerowie wszyscy walczą o przetrwanie nikomu nie polecam tej podróży takim złomem! ZaletyBrak zaletWadyGłośno , nie wygodnie , zimno , syf,
strona 124 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- nastepna »