To co się przytrafiło nie powinno mieć wogóle miejsca. Kupiłam 3 bilety tydzień wcześniej,aby przejechać całą Polskę. O 6:40 stałam z dzieckiem, mamą pod wskazanym adresem. Autobus nie przyjechał,spytałam innego kierowcy busa. Dostałam odpowiedź, że on tu nie zajeżdża, tylko kawałek dalej.
Nie ma kompletnie żadnego kontaktu telefonicznego, ani do kierowcy,ani do jakiegoś biura obsługi. Wszyscy mają głęboko w du...,że ktoś ma bilety i tych osób nie ma! Pisałam reklamację, pieniędzy nie zwrócą, bo to ja nie wsiadałam. Poprosiłam, aby przesłano mi dane z adresu GPS, gdzie był ten autibus-odmowili. Więc ostrzegam Was, ja napewno nigdy więcej nie skorzystam z FLixbusa. Na moje pytanie dlaczego nie ma kontaktu do kierowcy? Bo jest RODO. 2 dni później jechałam zupełnie innym przewoźnikiem, który sam do mnie zadzwonił i ustalił miejsce skąd mnie zabrać. Otrzymałam też SMS z numerem telefonu do kierowcy. Czyli jednak można? No można -tylko chęci, których w flixbusie niestety nie ma. Oby kasę wziąść i reszta ich nie interesuje!WadyBrak kontaktu telefonicznego, brak kontaktu z kierowcą. Nie ma zwrotów za bilety, chyba że zrobisz to odpowiednio wcześniej.