Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3305 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ilona Lem / 2019-04-04 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    FlixBus usluga ktorej nie polecam w szczegolnosci jezeli kupujesie bilet na duzsza trase
    Zaletyjedyny przewoznik
    Wadynie mozna anulowac biletu jezeli kupuje sie go z przesiadka.
  • ~Inkwizytor / 2019-10-16 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Uznali reklamację na początku września i poprosili o nr konta w formacie IBAN zaglądam a tu przelewu brak .W październiku się upomniałem o kasę to rozpatrzyli ponownie reklamację- tyle, że negatywnie :))) To się nazywa max zysków :)))
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Inna / 2022-11-29 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Przejazd Wrocław-Monachium 21:20 25.11.2022 Kierowcy są obrzydliwie chamscy, pyskaci. Odjechali bez pasażerów z ich bagażami ze stacji na której była przerwa 10 min, na uwagę ludzi ze nie wszyscy pasażerowie wrócili powiedzieli ze się spieszą i przerwa się skończyła 2 min temu, na miejsce docelowe przyjechaliśmy 40 min wcześniej niż w grafiku. Nie polecam !!!!
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Ireneusz / 2022-11-22 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś przez przypadek wszedłem żeby zobaczyć ile osób jedzie moim autobusem okazało się że miejsca za które zapłaciłem można zarezerwować ,zadzwoniłem na infolinie Pani powiedziała że system tak robi ale mam sie nie martwić bo jak ktoś będzie chciał kupić to system nie dopuści go do płatności spróbowałem i okazało się że mogę kupić bilet i zarezerwować te miejsca. Po drążeniu tematu kolejnym telefonie okazało się że moja rezerwacja została anulowana bez poinformowania mnie o tym podobno dostałem voicher na 3,56 nigdzie tego voichera nie widzę pomijając fakt że ja zapłaciłem 6 zł za rezerwacją .Gdzieś w setkach meili znalazłem w spamie zmianę biletu wysłanego kilka dni temu już bez rezerwacji miejsca z innym nr biletu i q kodu i tu moje pytanie czy gdybym dziś przez przypadek nie zauważył że nie mam miejsca to kierowca zabrałby mnie na pokład autobusu zmienił się nr biletu ktoś mógł zarezerwować to miejsce. Bardzo dużo jeżdziłem autobusami jeszcze POLSKIM BUSEM ale takiego syfu jak w Flixie to nie było przesiadam się na inny środek komunikacji NIGDY WIECEJ TEGO SYFU
    Zaletychyba brak
    Wadyżenujące podejście do klienta próba oszukania na kilka złotych Pani z którą rozmawiałem nie chciała podać swojego nazwiska bo rodo to może nadać nr żeby wiedzieć na kogo skargę złożyć robią co chcą nie podano mi namiarów do kogoś wyżej pełna bezkarność
  • ~Iuqwertyo / 2019-10-26 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak normalnie słów.
    Odjazd miał być o 00:50 - a odjechał 01:20
    Kierowca czeka aż sobie dopala .....
    A inni ho nie interesują !!!
    ZaletyNie ma ani jednej
  • ~Iwa / 2021-12-27 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa 27.12.2021 Włocławek Kraków w autobusie totalna sauna nie było czym oddychac i nie jest to tylko moje zdanie, wiele osób to komentowało. W dodatku nie zachowany żaden reżim sanitarny pelne obłożenie, autobus zastępczy brak miejsc wykupionych, nieczynna toaleta.
  • ~IWO / 2023-06-12 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA, chciałabym wszystkich ostrzec przed TĄ FIRMĄ, ZAKUPIŁAM BILET W DWIE STRONY KRAKÓW-WĘGRY, W TRAKCIE POWROTU ZEPSUŁ SIĘ AUTOKAR, STALIŚMY W POLU, WC ZAMKNIĘTE PRZEZ KIEROWCÓW, TRAGEDIA, KOMPLETNIENIE MA GDZIE ZADZWONIĆ, POZOSTAJE JEDYNIE SKARGI SKŁADAĆ MAILEM !!!
    ZaletyTRAGEDIA
    WadyWSZYSTKIE, OPÓZNIONE, CAŁKOWITY BRAK KONTAKTU Z FIRMĄ
  • ~Iwo / 2025-06-27 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie myśl o żadnej wycieczce z tym przewoźnikiem!
    Córka miała wracac z Berlina do Szczecina i ze Szczecina do Ustronia Morskiego. Bilety kupiła.
    Autobus przyjechał z 45 minutowym opóźnieniem, kierowca zeskanował bilet i ma tym podróz z Berlina się skończyła, bo autobus nie odpalił przez kolejne 2 godziny. Po tym czasie przyjechał planowo inny autobus flixbusa Berlin - Szczecin i córka by dostac sie do Szczecina musiala kupić kolejny bilet !!! Na opłacony przejazd ze Szczecina do Ustronia z oczywistych względów nie zdążyła więc musiała wracac pociągiem do Kołobrzegu i tu kolejne koszty. Z Kołobrzegu do Ustronia także dodatkowy koszt! Kierowcy flixbusa nie rozmawiają po Polsku, nie bylo żadnych informacji, pomocy ... dodam, że to była noc!
    !! Flixbus reklamację odrzucił!!!
  • ~Iwona / 2020-01-23 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    1 godzina 25 min spóźnienia. Mogę tylko powiedzieć żenada wielka! Nie polecam szybciej z buta doszłabym
  • ~Iwona / 2022-08-12 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo, brak kultury że strony kierowców widać, że to Pl
    Podchodzę grzecznie dzieńdobry. Opóźniony przyjechał i jeszcze się plują. Nie potrafią nic grzecznie i grzecznie odp. Często korzystam z usług tej firmy. Ale wstyd na cała Europę.
    ZaletySzybko
    WadyChamstwo!
  • ~Iwona / 2022-10-08 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczne spóźnienia o

    1-2 godziny .
    Nieuprzejma obsługa
  • ~IWONA / 2023-03-25 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM KUPIŁAM BILET ZA 140.0ZŁ DLA SYNA Z LUBLINA DO JELENIEJ GÓRY DOJECHAŁ DO WARSZAWY PO CZYM ZOSTAWIONO GO NA DWORCU BO MOJA APLIKACJA NIA MIAŁA DALSZEJ REJESTRACJI W SYSTEMIE NIKOMU NIE ŻYCZĘ TAKIEJ PRZYGODY CIEKAWE JAK ODZYSKAM PIENIĄDZE??????????
  • ~Iwona / 2024-02-23 00:51
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT !!!! NIE POLECAM !!!!
    NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM
    MIAŁ BYĆ O 23.59 ZMIENIALI TYLKO W APLIKACJI CZAS OPÓŹNIENIA. A LUDZIE CZEKALI NA ZIMNIE I MARŹLI.
    PRZEPADŁO MI WAŻNE SPOTKANIE!!!!
    PORAŻKA! NIE KORZYSTACIE, SZKODA ZDROWIA, PIENIĘDZY.
    NIKT TAM ZA NIC NIE ODPOWIADA !
    ZaletyBRAK
    WadySame wady
  • ~Iza / 2019-09-27 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Przewoźnik niemiecki nastawiony ewidentnie na wyciągnięcie pieniędzy.
    W przypadku kiedy chciałam anulować rezerwację trudno było otworzyć na smartfonie odpowiednie okienka tak by otrzymać też zwrot pieniędzy a nie jakiś voucher którego nie można spieniężyć!!!
    Ostatecznie kiedy już jednak udało mi się anulować rezerwację okazało się że jednak zostałam z voucherem.
    ZaletyŻADNYCH tel.kontaktowy nie działa.
    WadyUnikać jak ognia.
  • ~Izabela / 2020-09-07 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Początek września - włączone ogrzewanie, które po połączeniu z klimatyzacją skutkowało maksymalnie suchym powietrzem, a co za tym idzie ogromnym bólem gardła.
    Brak podnóżka na nogi.Na infolinię nie można się dodzwonić ponieważ nikt nie odbiera.Ceny wysokie, nie adekwatne do jakości usługi.Za każdy kilogram musieliśmy dopłacać.Mało miejsca, nie komfortowo.Nie polecam
  • ~J / 2025-02-12 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się przytrafiło nie powinno mieć wogóle miejsca. Kupiłam 3 bilety tydzień wcześniej,aby przejechać całą Polskę. O 6:40 stałam z dzieckiem, mamą pod wskazanym adresem. Autobus nie przyjechał,spytałam innego kierowcy busa. Dostałam odpowiedź, że on tu nie zajeżdża, tylko kawałek dalej.
    Nie ma kompletnie żadnego kontaktu telefonicznego, ani do kierowcy,ani do jakiegoś biura obsługi. Wszyscy mają głęboko w du...,że ktoś ma bilety i tych osób nie ma! Pisałam reklamację, pieniędzy nie zwrócą, bo to ja nie wsiadałam. Poprosiłam, aby przesłano mi dane z adresu GPS, gdzie był ten autibus-odmowili. Więc ostrzegam Was, ja napewno nigdy więcej nie skorzystam z FLixbusa. Na moje pytanie dlaczego nie ma kontaktu do kierowcy? Bo jest RODO. 2 dni później jechałam zupełnie innym przewoźnikiem, który sam do mnie zadzwonił i ustalił miejsce skąd mnie zabrać. Otrzymałam też SMS z numerem telefonu do kierowcy. Czyli jednak można? No można -tylko chęci, których w flixbusie niestety nie ma. Oby kasę wziąść i reszta ich nie interesuje!
    WadyBrak kontaktu telefonicznego, brak kontaktu z kierowcą. Nie ma zwrotów za bilety, chyba że zrobisz to odpowiednio wcześniej.
  • ~Ja / 2019-05-02 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Długosc jazdy katastrofalna, dodatkowe przystanki w Opolu lub Cottbus + dlugie postoje na dworcach w Krakowie, Wrocławiu i na granicy dodatkowo wydłużają podróż. Nalezaloby przywrócić standard podróży przynajmniej taki jak w Polskim Busie!
    Długość podróży jest najważniejsza a tu Flixbus wydaje sie ignorować podróżnych! Jakie dobre były czasy Polskiego Busa gdy podróż z Rzeszowa do Berlina nie trwala znacznie krócej!
    Poza tym info o zapewnieniu komfortu jazdy i możliwości korzystania z internetu...to czysta obłuda...zwlaszcza w przypadku podróżnych którzy musza spędzić ponad 11 godzin w autobusie a po dwóch i pół godzinach korzystania z ciągle przegrywającego internetu nagle na stronie logowania pojawia się komunikat WYKORZYSTALES LIMIT DANYCH W TYM DNIU!
    Dalej, śmierdzące toalety...jak można cis takiego wytrzymać przez ponad 11 godzin?
  • ~Ja / 2020-05-20 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam przez nich spedziłem 12h na lotnisku, spotkamy się w sądzie !!!
    ZaletyŻADNYCH
  • ~Ja / 2022-09-26 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Gdynia- Warszawa. Autobus nie pojawił się na wskazanym przystanku. Z kolei po 5 min opóźnieniu i wykonanym tel na infolinie Pani poinformowała ze widzi autobus na radarze kierujący się w stronę Gdańska!! Kpina! Otrzymałam informacje o rzekomym zwrocie pieniędzy w ciągu 7 dni. Ostatni raz jakakolwiek styczność z ta firma. Nie polecam.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Ja / 2025-07-25 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci i zlodzieje, nie dosc, ze maja gdzies bagaze pasazerow - otwieraja pake i nie interesuje ich kto podchodzi po bagaze - tak ukradziono bagaz na wakacje - cala zawartosc leki wszystko. Zero odpowiedzialnosci - umywaja rece od wszystkiego - musialaybym wchodzic na kazdym przystanku i sprawdzac kto bierze moj bagaz.
    To jeszcze zmiana planow i anulacja biletu wiaze sie z kosztami wrecz 70-80% ceny biletu jakie sie ponosi. Koszt biletu niemal 40zl - zwrot okolo 10zl. Chcesz wymienic bilet na inny termin - doplaty od 25-45zl.... wymiana na voucher - tez 10zl zwrotu. Przeciez tj kpina... Kierowcy bezczelni i maja sie za nie wiem kogo, a tylko siedza za kolkiem i sa chamscy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5401
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3305
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 910
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 734
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4764
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088