Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3305 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~gtcy / 2024-01-30 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci bez serca, wiezie cie jak worek kartofli albo wcale i zostajesz z problemem
    Zaletybrak
    Wadyistnienie firmy
  • ~Gtzegorz / 2021-05-04 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia dno i żenada. Po odsłuchaniu wiadomości automatycznej koniec rozmowy. Nic się nie dowiedziałem. Porazka
    WadyFatalna infolinia
  • ~Gucholina / 2019-01-27 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Często korzystam z usług Flix Busa i dotychczas w większości wszystko było ok, byłam naprawdę zadowolona (siatka połączeń, lokalizacja przystanków, możliwość anulowania/zmiany rezerwacji przez Internet, ceny, punktualność, wygodne siedzenia, toaleta wewnątrz). Natomiast ostatnio (21.01.19) na próżno czekałam na autobus, który o 14.45 miał odjechać z Bydgoszczy do Warszawy (przez Toruń). Po prostu nie pojawił się na przystanku. Zero informacji w aplikacji i na mailu, podobnie jak u dwóch innych niedoszłych pasażerek. Na szczęście uwzględniono reklamację. Ponoć autobus przyjechał o czasie, ale inaczej wyglądał...Nie przekonuje mnie to.
  • ~h / 2023-03-04 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości przewożenia hulajnogi elektrycznej to jakiś żart
  • ~Halyna / 2023-01-06 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca ominął jeden z przystanków bo w systemie nie miał że ktoś tam wykupił bilet. Mimo to na aplikacji była informacja że ma przystanek. Oczywiście tam czekałam i się nie doczekałam,bilet miałam wykupiony i niestety przepadł.
  • ~Hania / 2023-08-26 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Wracali z synem z Przemyślu, maly sytuacje, że pociąg opóznil na godzine, dla tego prosilam kierowcę żeby poczekał 10 minut poky syn przejdzie punkt kontrola. Jeden z kierowcow odmowił, krzyczal, byl bardzo chamowity. Wymienić bilety na czas pózniej czy zwrócic koszty w kasie pani nie chciala, ale autobus jeszcze mał czas do odjazdu. Na strone internetowej zaznaczona cena byla 109 zł za osobe, ja zaplaciła 249 tylko za 2 osobę, i jeszcze za bagaż Pani na kasie poprostu oszukała. Mała oplacony bagaż 2x20 kg, faktycznie bylo 15 kg, kierowec nie chcial ladować bagaż, mówił zeby doplacili jeszcze jemu. Nam udało dojechać do Opole, ale wiec Flixbusem nie będę jechać.
    WadyChamowitość kierowca
  • ~Hanna / 2023-05-28 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiliśmy 2 bilety i żeby ktoś powiedział o tym, że za DODATKOWĄ płatność trzeba było rezerwować miejsca (przepraszam, ale za taką cenę to musiało być od razu, nawet sam autobus był nie w najlepszym stanie) i 3 razy musieliśmy zmieniać miejsca, bo wszystkie były zajęte. Pierwszy i ostatni raz jadę tym autobusem. Nie polecam
  • ~Hanna / 2023-12-04 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakiś żart. Infolinia mówi jedno, konsultant z aplikacji drugie, aplikacja trzecie, a kierowcy nie wiedzą nic. Nie udało nam się pojechać flixbusem, ponieważ nikt nie wiedział, gdzie jest bus i co się z nim dzieje. Totalny brak szacunku względem klienta. Ponadto, byłam świadkiem sytuacji, kiedy kierowca odjechał, widząc nadbiegającą do autobusu kobietę. Jest to okropne i bezmyślne. A infolinia działająca tylko do godziny 17, mówi sama za siebie. Brak kontaktu, brak informacji, brak szacunku. Będę walczyć o zwrot kosztów biletu.
  • ~Hary z Tybetu / 2022-04-25 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze co istnieje.
    Autobus nie wjechał na stanowisko i nie oddali pieniędzy
    Brudny i zatłoczony autobus


    Nie polecam nikomu !!!
  • ~hejter28 / 2025-07-26 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogółem powiem tak; ceny bardzo wysokie jak na standardy pozdrozy. brak możliwości płatności gotówką, autobus się spóźnia, a obsługa nie jest zbyt miło i przyjaźnie nastawiona. bardzo słabo wypada na tle innych możliwości transportowych.
    Zaletybrak.
  • ~Hejtnaflixbus / 2019-10-31 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Sur kiła i mogiła. Zapłaciłam sporo za da miejsca A zostałam z nich wyproszona... W dodatku smród patologia itp. Nie polecam totalnie
  • ~Helena / 2022-12-30 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Przystanki w miejscach, w których nie można kupić ani wody, ani jedzenia. Toaleta jest najmniejsza, jaką widziałem, brudna, nie było wody do mycia rąk. We Francji kierowca nie pozwolił nam usiąść na naszych miejscach wskazanych na biletach. Nigdy więcej nie pojadę tym autobusem. Jeździliśmy autobusami po USA, Turcji, Europie Wschodniej, nigdy nie było takiego horroru.
    ZaletyNie
    WadyWszystko
  • ~Helena / 2023-07-06 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma. Oszustwo i brak organizacji . Brak możliwości poważnego zgłoszenia reklamacji. Za bilet zapłaciłam z góry. Autobus miał być o 22.30. W wiadomości powiadomienie o 90 min. opóźnienia i oczekiwanie w nocy bez możliwości kontaktu z firmą czy kierowcą. Infolinia tylko w języku angielskim. Autobus przejechał obok mnie na przystanku po godzinie 24, pomimo że machałam aby się zatrzymał, byłam czekałam na przystanku z walizką. Nikt nie zwróci mi zapłaconej gotówki, bo nawet po wypełnieniu pola rozmowy z klientem na stronie firmy, ci nie odpowiadają. Oddajcie Moje Pieniądze !!! O zadośćuczynieniu za tragiczną noc nie wspominając
  • ~Hitler drivers / 2024-07-29 07:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Prague to Poland. First stop after 4 hours. Ostrova. Stratch legs. After bus left stop maybe 50 feet realized my son was left on stop. It was 4 am I was half asleep and my son had separate sit due to last minute expensive ticket. Asked 2 bus drivers to stop wait for him. Called him he said he is right behind on stop. Bus drivers were laughing saying it's not vacation. I understand he should get on bus. But please have some compassion. It's 10 hour ride not ride around city. The bus drivers refused to stop wait for him to run to bus. I asked to leave bus. They drove for 5 more minutes to give me hard time and left me at 4 am on side of road in strange country because I refused to leave son behind. Thanks goodness my son had phone with him so I could find him GPS location . Those are not bus drivers. Those are 2 Hitlers. No compassion just cruel ???? behavior. I have job as well. Often I have to wait for costumer. I know they are on schedule but my son was right behind. Be careful I read reviews on other sites they all said cruel drivers. One review said person was left on stop was running after bus. All passengers were yelling for driver to stop. Driver just ignored it and left with passengers bags. This is not professional behavior. This is Hitler behavior. Acting like God
    ZaletyCruelty
    WadyCruel
  • ~Hitler drivers / 2024-07-29 07:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Prague to Poland. First stop after 4 hours. Ostrova. Stratch legs. After bus left stop maybe 50 feet realized my son was left on stop. It was 4 am I was half asleep and my son had separate sit due to last minute expensive ticket. Asked 2 bus drivers to stop wait for him. Called him he said he is right behind on stop. Bus drivers were laughing saying it's not vacation. I understand he should get on bus. But please have some compassion. It's 10 hour ride not ride around city. The bus drivers refused to stop wait for him to run to bus. I asked to leave bus. They drove for 5 more minutes to give me hard time and left me at 4 am on side of road in strange country because I refused to leave son behind. Thanks goodness my son had phone with him so I could find him GPS location . Those are not bus drivers. Those are 2 Hitlers. No compassion just cruel ???? behavior. I have job as well. Often I have to wait for costumer. I know they are on schedule but my son was right behind. Be careful I read reviews on other sites they all said cruel drivers. One review said person was left on stop was running after bus. All passengers were yelling for driver to stop. Driver just ignored it and left with passengers bags. This is not professional behavior. This is Hitler behavior. Acting like God
    ZaletyCruelty
    WadyCruel
  • ~hola / 2023-07-25 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo niezadowolony z pracy tego przewoźnika. Po pierwsze, autobusy nie są wygodne, a kierowca często śmierdzi papierosami. Po drugie, obsługa klienta jest po prostu okropna. po trzecie przewoźnik nie zezwala na przewóz zwierząt, co powoduje duże niedogodności dla pasażerów ze zwierzętami. nigdy więcej podróży z tym przewoźnikiem
    Wadydużo
  • ~I / 2022-08-22 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa 21.08.22 z Wrocławia do Paryża linia N1305.
    Drodzy ludzie każdy inny transport lepszt niz ten!
    Przedewszystkim zachowanie kierowców jest karygodne. Na proste zapytanie odpowiadaja awantura, słownoctwo z rynsztoku, z ich kabiny ulatuja bardzo nieprzyjemne komentrze na temat pasażerów, kierowcy niczym gestapowcy, czuja sie bezkarni. Przewoźnik sprzedaje bilety na przesiadki na ktore niekonoecznie ludzie musza zdażyć. Podróż trwa ponad dobe bez mozliwosci skorzystania z toalety (popsuty zamek i spłóczka). Kobieta siedzaca obok mnie, bała sie pić wode, żeby tylko pecherz nie bolał. Gniazda USB nie działaja połączenie WiFi również. Kierowcy używaja hamulców jakby wiezil wotki z ziemniakam. Jak to jest mozliwe ze żaden z kierowców na trasie miedzynarodewej nie potrafi mówić po angielsku?! Poprosiłam o imie i nazwisko, chce złożyć oficjalna skargę na jednego z kierowcow za ublżanie w komentarzach dochodzacych z kabiny, ale uciekł. Żaden z całej czwórki rownież nie mial plakietki z imieniem. Obrazem firmy sa jej pracownic, wiec firmie Flixbus wypada tylko pogratulować niekompetencji i chamstwa w calej okazałości. Poraz pierwszy i ostatni raz wybrałam te firmę. Czy ktos zrobi z tym porzadek? Czy prezesom nie zależy na dobru pasażerach? Takie rzeczy tylko w Polsce!
  • ~Iga / 2023-09-16 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozczarowanie - po raz kolejny. Jedna gwiazdka za ceny - tego nie muszę rozwijać.
    Obsluga: zapytałam kierowcę o trase- powiedział, że jest turystą- Jaś Fasola mi się trafił. Znalazlam stanowisko, z którego miał odjechać "moj" autobus , ale autobus podjechał pod zupełnie inne stanowisko, z którego odjechał przed czasem.
    Za wygodę też jedna gwiazdka- bo nie jest to dla mnie wygodne, że zostałam skazana na pociąg, który wyjechał 3 godziny później.
  • ~Igor / 2021-09-24 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Flixbus ekspress jeździ przez wszystkie wiochy po kolei. Regulamin się kompletnie kupy nie trzyma...
  • ~Igor / 2023-07-28 23:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy nijak nie pilnowali bagaży każdy mógł zabrać walizkę każdemu i nikt by nic nie powiedział.Bardzo nieostrożna i nie umiejętna jazda
    Zaletybrak
    Wadyopóźnienia , słaba organizacja , brak bezpieczeństwa bagaży , słaba klima , nieostrożni kierowcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5401
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3305
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 910
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 734
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4764
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088