Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3304 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ewa / 2018-08-07 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    12. lipca o godz.12.00 jechałam na trasie Wrocław-Warszawa. Fotel na którym siedziałam był pęknięty. Dodatkowo klimatyzacja była nastawiona na bardzo niską temperaturę, a na zewnątrz był upał. Większość osób nie miała w co się ubrać, była w skąpych strojach gdyż nie przewidywała takiej sytuacji. Po zwróceniu uwagi kierowcy, że jest bardzo zimno tenże powiedział mi, że jest nastawiona temp.23 stopnie, a nawiewu NIE MOŻNA WYŁĄCZYĆ, co było oczywiście absolutną nieprawdą. W takich strasznych warunkach po raz kolejny przyszło mi jechać na voucher, który otrzymałam jako rekompemsatę złych warunków podróży odbytych wcześniej, po wielokrotnych skargach, o których pisałam na tym forum. Nigdy więcej FLIXBUS
    Zaletyżadnych
    Wadybardzo niska temperatura, aroganccy kierowcy, bycie zakładnikiem złych warunków podróży
  • ~Ewa / 2020-07-28 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie polecam , ciasno bez masek , kierowca również i na datek
    pasażerowie spożywający alkohol . Moja trasa z Poznania do Warszawy była horrorem .
  • ~Ewa / 2022-07-12 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przewodnik nie akceptuje zwierząt. Jadąc na wczacy do Kudowa-Zdrój z psem mielibyśmy kolizję, wiec musimy wrócić autobusem. Flixbus nie chce zabrać nam psa mimo że chcieliśmy kupić bilet, pies jest mały i leżałby na podłodze. Dla porównania z biura turystycznego na jednodniową wycieczkę do Czech nie było problemu, pies pojechał z nami, całą drogę leżał na podłodze na swoim kocu nikomu nie przeszkadzając(bez dodatkowych opłat) Dzwoniąc do Fixbusa pytając Panią czy jadąc do domu czy mamy zostawić psa w Kudowie, stwierdziła, źe nic nam nie poradzi. Po prostu panuje w firmie nieczulica na nieszczęścia innym. Teraz XXI wieku dużo 5 gwiazdkowych hoteli akceptuje zwierzęta. Nigdy nie skorzystam z usług Fixbusa!!!!!!
  • ~Ewa / 2023-02-22 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA FIRMA KOSZMAR KIEROWCA ZOSTAWIŁ 72 LETNIĄ PASAŻERKĘ NA POSTOJU I ODJECHAŁ. ZERO POMOCY ZE STRONY FIRMY PROBLEM Z ODZYSKANIEM BAGAŻA. OMIJAĆ Z DALEKA.
  • ~Ewa / 2023-07-23 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie!!! Podstawiony na trasie Szczecin - Busko Zdrójbw dn. 23 lipca 2023r,uszkodzony stary tzw autokar, który w niczym nie przypomina osławionych przez firmę jakości i bezpieczeństwa ???? twn przejazd nie powinien się w ogóle odbyć!!!
    W trasie postoje na uzupełnianie jakiś płynów, w Gorzowie naprawa ????
    Gdzie te gwarantowane darmowe WiFi, gniazdka i dużo miejsca na nogi i dopuszczalna toaleta??? To skandal, oszustwo i podstawianie starych i nie mających z komfortem starych rumpli. Wszyscy pasażerowie powinni żądać zwrotu skradzionych pieniędzy.
    Nigdy więcej, odradzam każdemu, chyba że ktoś lubi rosyjską ruletkę.Dno, dno, dno.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Ewa / 2023-08-11 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilety na stronie biletu brak i pieniędzy nie zwrócili. Pani z obsługi klienta na czacie bo innego kontaktu nie znalazłam stwierdziła że nie wie co stało się z pieniędzmi,. To są jacyś oszuści sprawę chce zgłosić na Policję zobaczymy czy coś zrobią. Powinni przyjęć się tej firmie od siedmiu boleści. Nie polecam
    ZaletyZero
    WadyBrak zwrotu pieniędzy to jak wyludzenie
  • ~Ewa / 2023-08-11 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktoś odzyskał pieniądze za kupiony bilet którego nie dostał?
    ZaletyZero
    WadyOszusci
  • ~Ewa / 2024-05-05 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam przez internet bilet z Rzeszowa do Krakowa, dopłaciłam tak aby mieć 2 miejsca dla siebie- 3A i 3B. Wsiadam do autobusu, Pan sprawdza bilet i kieruje mnie na górę, a tam okazuje się, że moje miejsca nie istnieją! Są miejsca 1 i 2, a później od razu 5...No czary mary!
    Skandal co to za firma, biorą kasę za nieistniejące miejsca. Całe szczęście, że moja podróż nie była długa i miejsca po przeciwnej stronie wolne, bo inaczej musiałabym chodzić po autobusie szukać jednego miejsca, gdzie miałam wykupione dwa!!!
  • ~Ewa / 2025-07-23 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W maju wracając z Paryża do Pragi poprosiłam kierowcę,żeby podniósł przednią roletę ,bo nie widzę pięknych widoków.A pan że rolety są nie dla pasażera tylko kierowcy. Chciałam zaznaczyć że roleta nie znajdowała się po stronie kierowcy.Pamietam że jeden z kierowców miał na imię Karol .Nie jechała godzinę tylko ,ponad 15 .Niestety nie polecę państwa usług.
  • ~ewela / 2022-07-14 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarezerwowałam bilety. Przelew zrobiłam. Pieniądze pobrane. Potwierdzenia nie dostałam. Brak potwierdzenia= brak biletu. Kontaktu telefonicznynie ma, teoretycznie nr telefonu jest na stronie internetowej jednak można tylko wysłuchać nagrania. Pieniążki przepadły. Nie polecam.
  • ~Ewelin / 2024-03-11 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna! Zostawiają pasażerów na peronach i odjeżdżają z ich walizkami! Ich kierowcy są chyba szkoleni z chamstwa i braku ludzkich odruchów. Mają klientów totalnie w dupie, a myśl, że to pasażer powinien być najważniejszy nawet nie przyszła om do głowy w ich pieprzonej strategii. Jak najdalej od nich!
    Zaletybrak
    Wadyj.w.
  • ~Ewelina / 2022-10-15 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś syn miał wykupiony bilet , z Modlina niestety bus podjechał w inne miejsce . Kierowca 15 min wczesniej poinformował że będzie opóźniony ,z tego miejsca gdzie stał syn jednak po 2 h czekania , zrezygnowal .W taki sposób zamiast być w domu o 17 , spędził kilka godzin w innych różnych środkach transportu aby dojechać do celu.Da
    Dramat ale po co , dbać i klienta kasa wskoczyła na konto ,reszta się nie liczy.1 i ostatni raz ,tacy przewoźnicy nie powini być na rynku.
  • ~Ewelina / 2024-06-24 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus na trasie Warszawa-Gdańsk odjechał za szybko z przystanku Warszawa, Lotnisko Chopina przez co na niego nie zdążyłam i musiałam go gonić taksówką. Niestety, mój lot miał duże opóźnienie, ale według planowanego rozkładu jazdy zdążyłabym na autobus. Mam wiele doświadczeń z innymi firmami świadczącymi usługi transportu i zazwyczaj czeka się kilka minut na klienta w takich sytuacjach. Tutaj się całkowicie zawiodłam, bo nie było nawet jak skontaktować się z kierowcą a postępowanie kierowcy było skandaliczne - wiedząc że nie ma wszystkich pasażerów, odjechał z przystanku ZA SZYBKO. Wydałam ponad 150zł na taksówkę i dogoniłam autobus na jednym z kolejnych przystanków. I tutaj zawiodłam się po raz drugi, bo po zwróceniu uwagi kierowcy o za szybkim odjeździe, zostałam wyśmiana a o przeprosinach nie było mowy. Dodatkowo bezpieczeństwo też pozostawia wiele do życzenia, Pan kierowca wielokrotnie zjeżdzał ze swojego pasa, przysypiał. Od razu skontaktowałam się z firmą mailowo w sprawie za szybkiego odjazdu (potwierdzonego dowodem w postaci screena z aplikacji gdzie podana jest dokładna rzeczywista godzina odjazdu) jednak dostałam odpowiedź, że autobus odjechał o czasie i nic nie mogą zrobić (jakby nie widzieli dowodu, który im wysłałam). Nie polecam
  • ~F / 2024-10-04 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Manners maketh man.........................................


    Zalety....
    Wady.....
  • ~Falubaz / 2019-08-02 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie,
    Firma niekompetenta , zero kontaktu oraz informacji.
    Musialam z Pania na czacie dyskutowac zeby zadzwonila do kierowcy zeby poczekal 5min bo oczywiscie na stronie odjazd z PKS a okazalo sie wogole w innym miejscu!!
    Nigdy wiecej podroz Flixbusem!!
    ZaletyZadne
    WadyBrak organizqcji
  • ~FanFlixBusa / 2019-01-08 07:55
    Ocena: 1.00 / 5
    W nocy z 4.12.2018 00:50 kurs Berlin SXF - Wroclaw - kierowca odmowil zabrania na poklad autobusu 70 letniej kobiety bo byla pozniej niz 15 minut przed planowanym odjazdem.Powod samolot mial opoznienie. Starsza Pani musiala czekac 7 godzin na kolejny autobus do Wroclawia. Bilet musial zostac przebukowany bo inaczej nie zostalaby zabrana nawet nastepnym autobusem.

    W nocy 08.01.2019 kurs Berlin SXF - Wroclaw, odjazd autobusu 00:35,Matka z dzieckiem, niestety opoznienie samolotu i autobus odjechal. Telefon na infolinie Flixbus - panienka mowi prosze sie nie martwic jest kolejny autobus o 03:35 i ten na pewno Pania zabierze a bilet nie traci waznosci, nalezy okazac tylko kierowcy(panienka mowi ,ze autobus jest prawie pusty). Autobus przyjezdza a kierowca mowi,ze nie zabierze bo bilet nie zostal przebukowany. Na tlumaczenie,ze taka informacja zostala przekazana na infolinii, kierowca powiedzial , zeby jechac z infolinia bo on nie zabierze. Zaraz potem dodal ,ze nie sprzedaje biletow. Zamknal drzwi i odjechal. Pani z dzieckim i walizkami zostala na lotnisku.

    Wadyprostactwo,chamstwo kierowcow.
  • ~Fasada / 2020-01-18 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    BRAK INFORMACJI O BUSIE!!

    Miałam jechać z Pragi do Katowic z przesiadką w Brnie. Będąc na miejscu jakieś 30 min przed odjazdem, szukałam informacji na temat stanowiska, na którym się ten autobus zatrzymuje. Pytałam kierowców, ale oni nie wiedzieli. I tak musiałam wrócić do kraju pociągiem, gdzie nie miałam rezerwacji i musiałam się tułać. NIE POLECAM!!!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Fenix / 2025-07-21 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś z mojej rodziny w lecie postanowił wracać autobusem flixbus z Zakopanego do Krakowa.
    Autobus był spóźniony
    Klimatyzacja nie działała
    Kierowca nie rozumiał po polsku
    W trakcie podróży ktoś zemdlał z przegrzania, ciężko było się dogadać z kierowcą żeby zatrzymał autobus z tego powodu
    Ceny są chore w porównaniu do cen za taki np. pociąg z klimatyzacją, wifi itd.
    WadyCeny, Kierowca nie rozumiał po polsku, klimatyzacja uszkodzona
  • ~FG9105P / 2024-09-07 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca wyprzedza i schamowuje tira, mało co do wypadku nie doszło
    ZaletyW miarę auya
    WadyKierowcy agresywni na drodze dla innych uczestników ruchu
  • ~Fiona / 2023-01-27 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zgubili bagaż mojej babci, brak odzewu! Babcia została z niczym. Nie polecam , napewno już nie skorzystam z ich usług
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5396
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3304
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 910
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 734
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4762
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087