Nikomu nie polecam tego przewoźnika, ogromne opóźnienia oraz brak kompetencji pracowników, kierowców. Sprzedają bilety na miejsca, których fizycznie nie ma a kierowcy nic nie robią sobie z tego, ze ktoś ma wykupione miejsce i ktoś mu je wcześniej zajął mimo, ze nie siedzi na swoim miejdcu
Zaletybrak
Wadybrak kompetencji, opóźnienia, ciężki kontakt, niski komfort jazdy
~Donna / 2019-04-06 15:37
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecama podróży z flixbusem, jeśli ma bagaż. Flixbus nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności za walizkę oddana do luku. Walizkę skradziono, kierowca niepalący spisał protokołu i nie poczekał na policję. Z firmą jest kontakt przez formularze,a gdy wreszcie udaje się wysłać maila z dokładnym opisem zdarzenia i protokołem z policji, dostajemy automatyczną odpowiedź, że bagaż się nie znalazł. Nie po to go skradziono, żeby zwrócić. Oburzajace monopolistyczne praktyki i ekstremalne lekceważenie klienta i zawartej z nim umowy. Bagaż był rejestrowany. Kurs Genua nicea 19.03.2019
ZaletyBrak
WadyFirma widmo
~Dorisss / 2019-10-08 12:42
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 08.10.2019 autokar do Warszawy o numerze 1304 prowadził kierowca, którego zachowanie przekroczyło wszelkie granice przyzwoitości, Zostawił w czasie postoju pasażera narodowości ukraińskiej i mimo usilnych próśb pasażerów na poczeka na człowieka tylko go zostawił i odjechał, pasażer gonił autokar taksówka ale pomimo tego kierowca nie zamierzał nigdzie zjechać żeby owego pasażera zabrać. Poza tym pasażerka uprzykrzala drogę innym stosując olejki eteryczne i nie dało się tego wytrzymać kierowca nie reagował na skargi pasazerow. Jest to karygodny brak jakiejkolwiek empatii w stosunku do oadazerow
~Dorota / 2019-02-01 10:17
Ocena: 1.00 / 5
Gorzej chyba się nie da. Porannego autobusu z Mediolanu do Wenecji, na który mieliśmy opłaconą rezerwację, nie było w ogóle. Pani z informacji stwierdziła tylko, że przecież w rozkładzie jest. Kupiliśmy nowe bilety, zapłaciliśmy po raz drugi! Kolejny autobus opóźniony o pół godziny. Kierowcy nieuprzejmi, nie udzielają żadnych informacji. Autobusy odjeżdżają z przypadkowych stanowisk, zmuszają podróżnych do biegania z bagażami po całym dworcu. Flixbus traktuje chyba rozkład jazdy jako niezobowiązującą propozycję. Nie polecam i boję się o powrót, bo wcześniej zarezerwowałam i opłaciłam bilety także w drugą stronę.
~Dorota / 2019-05-20 10:55
Ocena: 1.00 / 5
W lutym zarezerwowałam 2 podwójne bilety na wyjazd i przyjazd do Wiednia.Niestety w międzyczasie uległam wypadkowi w pracy (cały czas jestem na L-4) i musiałam odwołać rezerwację ponieważ nie można się poruszać poza granice kraju na L-4 Rezerwację odwołałam telefonicznie i potwierdziłam mailowo.Było to w marcu a więc ponad miesiąc przed wyjazdem.
odwołanie rezerwacji zostało przyjęte.poinformowano mnie ,że zwrot pieniędzy nastąpi do 4 tygodni.Po miesiącu dostałam zwrot za bilet w jedną stronę.Za drugi bilet do tej pory nie dostałam zwrotu pomimo moich wielokrotnych interwencji.
To jest skandal.Dziś udaję się do Rzecznika Praw Konsumenta.Nie polecam tej firmy.Zostałam oszukana. Dorota
WadyNie zwracają pieniędzy za odwołanie rezerwacji
~Dorota / 2019-06-05 18:32
Ocena: 1.00 / 5
Ktoś ukradł mój portfel z torebki na trasie z Berlina do Poznania.Ale jak kierowca mi powiedział że ginie nawet mydło w płynie i papier toaletowy...
Nie wspominam już o bardzo wysokich cenach,zapchanej i zapaskudzonej toalecie odchodami.
Dlaczego nie ma konkurencji dla flixa który okazał się znacznie gorszy pod każdym względem od dawnego Polskiego Busa.
Nigdy więcej tym nie pojadę.
ZaletyKierowcy są ok.
Wadysame wady
~Dorota / 2022-05-26 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Brak dostępnych gniazdek ( 1 przy schodach na cały autobus), brak wifi- pomimo, że na stronie zapewniają że wszystko jest. Odpowiedź pani z czatu że czasem się zdarza i tyle. Opóźnienie ponad 1.5 godziny!
ZaletyBrak
WadyOpóźnienie brak wyposażenia
~Dorota / 2022-05-26 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Brak dostępnych gniazdek ( 1 przy schodach na cały autobus), brak wifi- pomimo, że na stronie zapewniają że wszystko jest. Odpowiedź pani z czatu że czasem się zdarza i tyle. Opóźnienie ponad 1.5 godziny!
ZaletyBrak
WadyOpóźnienie brak wyposażenia
~Dorota / 2022-05-26 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Serio? Myślałam że brak wyposażenia to największy problem, ale aktualne do już istniejącego 1,5 godzinnego opóźnienia doszła 35 minutowa przerwa z powodów technicznych! Nie wiadomo czy na tym się skończy. Żenada.
ZaletyBrak
WadyProblemy techniczne pojazdu
~Dorota / 2022-10-24 23:30
Ocena: 1.00 / 5
Firma organizująca transport z lotniska ma gdzieś opóźnienie samolotu Gdyby nasz samolot wylądował 1 minutę później nie zdążylibyśmy bo kierowca ma w dupie ze brakuje mu 10 pasażerów i poprostu zaczął odjeżdżać Nie polecam!!!!
ZaletyBrak
~Dorota / 2023-05-14 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tą firmą.
Flixbus od ponad miesiąca przetrzymuje moje pieniądze- 840 PLN.
11 kwietnia zrobiłam przelew na przejazd w kwocie 840 PLN. Bilet nie wygenerował się, pieniądze utknęły gdzieś w systemie. Przez telefon powiedziano mi, że to się zdarza i pieniądze automatycznie wrócą po 2-3 dniach na moje konto.
Od tego czasu minęło już prawie 6 tygodni, wykonałam kilka telefonów, napisałam kilka maili. Za każdym razem sprawa zaczyna się od nowa- pani przyjmuje zgłoszenie, mówi że faktycznie kwota jest zaksięgowana, ale nie ma mnie i męża na liście pasażerów i obiecuje, że pieniądze wrócą. Wypełniłam wymagany formularz, wysłałam dowody wpłat. Cisza.
To jest po prostu skandaliczne traktowanie klienta.
~Dorota / 2024-08-03 07:47
Ocena: 1.00 / 5
Nie korzystajcie z tego przewoźnika!!!! Zmieniono rezerwację godzinę przed wyjazdem o 5 rano!!! na całkiem nową trasę z przesiadką 2 godzinną w innym kraju! Przez co podróż przesunęła się o kilkanaście godzin dłużej. Brak kontaktu z obsługą!!!!! Nigdy więcej nie będę korzystała z flixbusa!!!!
ZaletyBrak
~Dorota / 2025-07-14 11:20
Ocena: 1.00 / 5
Cena byłaby przystępna, gdyby usługa została zrealizowana. Autobus nie pojechał na przystanek, gdzie czekało troje pasażerów. Strona internetowa jest dosyć rozbudowana, ale nie ma zakładki dotyczącej REKLAMACJI. Nie można porozumieć się poprzez czat (konsultant wyjaśnia problem, po 2 minutach bez wyjaśnienia się rozłącza). Można natomiast zobaczyć, że autobus pojechał sobie dalej (dla uściślenia: obecność pasażera na przystanku 25 minut przed czasem). Bilet wystawiono bezpośrednio po zapłacie, ale można sobie nim tylko pomachać na przystanku.
Wadybrak poszanowania klienta
~DROGI FLIXBUS / 2024-09-18 12:37
Ocena: 1.00 / 5
PODWYŻKA CENY ZA BEZOBSŁUGOWĄ OBSŁUGĘ NA +5,99
KIEROWAC NIC NIE POMAGA
W NOCY JADĄC DO PARYŻA ZAMKNIĘTA TOALETA
TRAGEDIA
WadyPROBLEM Z KIEROWCAMI I TOALETAMI NA NOCNYCH KURSACH
~Dusia / 2022-02-01 02:27
Ocena: 1.00 / 5
Dramat co to ma być?!!!!!
Opłacone miejsca po czym wchodzimy do busa a naszych miejsc nie ma to raz a dwa pan kierowca bezczelnie i sarkastycznie się śmieje ze odda „3 zł” za miejsce …
Tylko ze nas jedzie 4 osoby a nie jedna wiec zwrot w wysokości 12 zł powinien się nam należeć.
„Nie ma takich miejsc jak 14/15” - dodał kierowca
TO ZA CO DO CHOLRY LUDZIE PŁACĄ!!!
Nie polecam tego gówna.
Oraz nie pozdrawiam kierowcy który jechał z rdm do Zakopanego 1.02.2022 r o godz 1:50
Ps.proszę zważać na słowa,trochę kultury,opinia wystawiona także teraz czekamy na zwrot pieniędzy.
ZaletyBrak
WadyPod każdym kątem
~Dzikie Bieszczady / 2023-07-18 11:10
Ocena: 1.00 / 5
Ogolnie porazka. Zmiany rezerwacji na inne godziny. Opoznienia. Utrudniony kontakt z przewoznikiem. Zlozylismy w ciagu ostatnich dwoch tygodni trzy reklamacje ktore nie zostaly rozpatrzone do dnia dzisiejszego. Jesli tak dalej pojdzie zarzadamy zwrotu na wszystkie dokonane rezerwacje. Firma jest niepowazna. Nie polecamy. Musze kupowac kolejne bilety w ostatniej chwili u innych przrwoznikow by dowiesc moich pasazeriw na czas i miejsce.
ZaletyBrak
WadyOpoznienia. Zmiany rezerwacji bez uzgodnienia. Brak lub utrydniony kontakt z osobami decyzyjnymi. Brak odpowiedzi na reklamacje i jak do tej pory brak zwrotu pieniedzy za przejazdy za ktore wine oonisi flixbus czy inni podwykonawcy dla tej firmy
~Edyta / 2024-06-05 01:04
Ocena: 1.00 / 5
Dobry wieczór, właśnie spotkałam się z nieprzyjemną sytuacją na linii Wrocław-Olsztyn przez Warszawę. Miałam kupiony bilet na 4.06 do Warszawy, rzeczywiście mój błąd bo powien być na 5.06 00.25 ale tu właśnie jest to co chcę napisać. Kierowca oczywiście mnie poinformował że to jie ten dzień i kazał zaczekac aż wszyscy wejdą. Były wolne miejsca godz. 00.25 ja po podróży lotniczej chcę się dostać do domu z Wrocławia do Warszawy. Kierowca mówi że mam kupić nowy bilet ale płatność tylko gotówką bo coś słabo terminal działa ja mówię że Niw mam gotówki mogę zapłacić kartą a On na to że tylko gotówką inaczej nie zabiorę ewidentne chciał zarobić i wziąć do kieszani. Przestrzegam przed takimi dupkami z flixbusa trasa Olsztyn przez Wrocław i Warszawę, która miała miejsce dziś 5.06. Zostawił mnie w nocy bez chęci pomocy w obcym mieście.
~Edyta 872 / 2018-08-05 13:12
Ocena: 1.00 / 5
Okropne warunki podróży.
Zapach z toalety koszmarny, oczywiście w środku nawet nie było papieru toaletowego, a podczas 10 godzinnej podróży nie było ani jednego postoju, który kiedyś był w standardzie kiedy to Polski Bus był przewoźnikiem.
Oczywiście rezerwacja miejsca to jakaś legenda, bo nikt tego nie pilnuje.
Kierowca niemiły, podczas podróży można było z górnego pokładu posłuchać jak szeroki zasób przekleństw posiada.
Wifi, które powinno działać po prostu nie istniało.
Autobus oczywiście dotarł do celu z opóźnieniem, ponieważ FlixBus nie korzysta z autostrad w Austrii i Czechach tylko jedzie trasą przez małe miasteczka i wioski, gdzie tworzą się korki.
Przy ponad 30 stopniach na dworze, kierowca zrobił w autobusie chłodnię, tak że niektórzy siedzieli w kurtkach. Ja pomimo tego, że kiedy mogę to korzystam z klimatyzacji, ledwo przetrwałam podróż i rozchorowałam się po powrocie.
Odradzam, przewoźnik nie szanuje ludzi i przewozi pasażerów w warunkach poniżej ludzkiej godności.
ZaletyDziałające gnaizdka
WadyToaleta, z której nie da się korzystać
spóźnienie
niedziałające WiFi
Klimatyzacja nie dostosowana do warunków
brak postoju podczas 10h podrózy
Trasa przez zakorkowane drogi przez małe miasteczka i wioski, podczas gdy dostępne są autostrady w Austrii i Czechach
Niewygodne siedzenia
~Ela / 2023-06-11 18:16
Ocena: 1.00 / 5
Przejazd na trasie Koszyce - Warszawa Zachodnia dnia 11.06.2023 dramatyczna. Niekompetentny personel, sprzedaż biletów pomimo braku miejsc i wypraszanie pasażerów na kolejnym przystanku gdy pojawili się ludzie z rezerwacją. Pani kierowca pyta pasażerów o adres Dworca Zachodniego w Warszawie.
ZaletyBrak
WadyZła organizacja
Słaby personel
Opóźnienia
~Eli / 2019-09-06 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo zawiedziona uslugami flixbus. Nie zostalismy przyjeci na poklad autobusu ze wzgledu na niewymiarowy bagaz co nie bylo zgodne z prawda. Ponadto kierowca byl nieprzyjemny, niemily i arogancki. Zostalismy bardzo zle potraktowani.
Szczerze NIE POLECAM!!!