Nigdy więcej jazdy tym czymś, zachowanie kirowców tragiczne naśmiewanie sie z pasażerów? Obgadujecie kolezanki takim jezykiem że wstyd powtarzac. Ludzie jak wam nie wstyd?
Co do podróży Kraków Rzeszów spóźnienie okolo 70min miejsca zarezerwowane przeze mnie oczywiście zajetę ale to tam standard, internet nie działa to też standrad z tego co tu czytam, z wc na szczęście nie musiałem korzystać. Podaumowując dno stracony czas i pieniądze.
ZaletyBrak
WadyWszystko!!!
~Dario / 2025-06-18 11:40
Ocena: 1.00 / 5
To są takie transporty widmo.
Nie wiadomo szczegolnie w czyim interesie.Nie pasażerów, firmy zarządzającej też nie( im pasowałaby sama platforma zamawiania biletòw)
Tam jest jakiś czas rezerwy kapitałowej nibu wymiany cześci samochodów ale to nie zarabia wiécej plus na siebie niż transport towarowy tych samych zreszta firm.Ktoś sobie obmyślił, że dla transportu klientów potrzeba w firmie transportu towarowego z jeden taki nazwijmy to autobus.Pobożne życzenie ilość pozwoleń, koszty kontroli granicznych, wreszcie sprawdzanie dokumentów i kontrole celno- skarbowe utrudniają zwykłym kierowcom życie.
ZaletyPowinien byc pilot wycieczki albo niech ktorys robi za stewardesse i rozdaje cieple reczniki na brode
WadyOpóźnienia będą tylko wzrastać.Przesyt chętnych.Wszystkie - firmy- chcą zarabiać lepiej bez zwiekszenia ilosci połączeń.
~DARIUSZ / 2022-05-01 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna firma juz qgi raz przyjeli pieniadze na podwojne miejsca .. szkoda pisac syfon i koniec nigdy więcej
ZaletyZero
WadyOszusci
~Dawid / 2022-05-23 07:11
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo nie polecam, busy nie przyjeżdżają na zarezerwowaną godzinę, brak jakiejkolwiek informacji na temat opóźnień. Jak zależy wam na dotarciu do celu to wybierzcie inny transport. Fixbusa nie polecam i nie pozdrawiam.
~Dawid / 2024-05-05 15:18
Ocena: 1.00 / 5
Kupowałem bilet na autobus piętrowy z Berlina do Poznania (około 3 tygodnie wcześniej), na dworcu pojawił się zwykły autobus i kierowcy oznajmili, że zostałem usunięty z tego przejazdu. Zostaliśmy pozostawieni na dworcu bez żadnych perspektyw powrotu do Polski. Polska infolinia okazała się zupełnie niepomocna, odpowiedź była taka że nie ma żadnego autobusu do Poznania i nic nie poradzą, kompletny brak profesjonalizmu.
~Den / 2025-05-16 15:32
Ocena: 1.00 / 5
Chcesz dojechać z Kołobrzegu do Szczecina za jedynie 4,5 godziny? Wystarczy że pojedziesz z Flixbusem. Odrażający stosunek do podróżnych!
~derek / 2024-11-17 21:39
Ocena: 1.00 / 5
Co to jest patodeveloperka...partyzantka...atrapa...to jest flixbus...gdy ze zmeczenia na lawce jeczysz na opoźnienie 30min-60 min...albo na wozku inwalidzkim..wszyscy maja gdzieś...że Ty tam siedzisz...
Polskie firmy.. Polskie kontrakty...ale wytlumaczyc że było źle..brak zwrotu kosztow to nie do firmy obslugujacej kontrakt/linie tylko do flixbusa po niemiecku...czyż to nie jest kpina z klienta ...z uwzgledniania reklamacji..przecież to E-BUS nie jechal lub Inter nie jechał...lub mial tak zepsuty autobus i zimno...ze Niemcom cofały sie procesy starzenia..jaki tam flixbus...oni najwyżej dobra niemiecka agencje mogliby otworzyc...a nie tam komunikacje...miedzynarodową...no no
Dziadersy
I kupno biletu...tylko przez platforme flixa...bo kasa kasa kasa kasa..nie aplikacja jakas ...
To musisz byc zaaprobowany przez flixa do tej podroży...bo tam to jak w busie bayernu...kazdy ma swoją godnosc...przy stoliku niemieckim siedzą Niemcy...Lewandowski nie..
ZaletyPrzejeźdzcie sie dla odmiany czyms innym...driższym..nie wiem czy jeszcze droższym...żebyscie co jakis czas chociaż...rozumieli szacunek wobec siebie..moze potem bedzie wobec innych
WadyNigdzie tak nie ma ..
Nigdzie...
~Dexa / 2020-01-12 14:51
Ocena: 1.00 / 5
Rezygnowałam z biletu na podróż 29.12 i do dzisiaj (tj. 12.01) nie dostałam ani zwrotu pieniędzy ani vouchera. Chyba z powrotem przesiądę się na pociąg.
~DIANA / 2020-02-16 20:03
Ocena: 1.00 / 5
Wasz system na rezerwację miejsc jest tragiczny... Nikt nie informuje które miejsca są wolne które nie. Oczywiście na stronie można sobie to przeczytać ale też trzeba trochę poszukać. Miejsca oznaczone kolorem zielonym są wolne... I teraz nie wiadomo czy ten zielony kwadracik tyczy się jednego miejsca czy dwoch... Jeden wielki cyrk. Ostatna moją podróż...
~Diana / 2023-09-15 08:12
Ocena: 1.00 / 5
Mega słabo z tej firmy, nie polecam całym sercem, zamieszania z miejscami płacisz i itak nic, ludzie chamscy nie umią normalnie porozmawiać tylko odrazu przekleństwem
~DobryCzłowiek / 2021-12-06 00:29
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści, biorą pieniądze do kieszeni. Nie wydają biletów. Spóźniają się co do godzin rozkładu. Chamska obsługa, która nie ma za grosz szacunku do klientów
~Domel / 2023-09-21 01:23
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej kłamcy karzą być 30min wcześniej a i tak opóźnienie 88 minut o którym informują w godzinie odjazdu na dodatek bez biletu kasę biorą na lewo Ukraińcy syf już nie pojadę tym przewoźnikiem
WadyTylko wady brak zalet
~Domina / 2023-06-27 08:47
Ocena: 1.00 / 5
Przed północą przysłali smsa, że autokar którym miałam podróżować za 6 godzin został odwołany. Powodu nie podali, ale sprawdziłam i okazało się, że dla 15 wykupionych biletów nie opłacało im się go puszczać. To nic, że ktoś jak ja kupił bilet ze sporym wyprzedzeniem i że w czeskiej Pradze czeka na mnie kolejny przewoźnik. Musiałam od razu wyjść z domu i dojechać na własną rękę pkp, przesiadając się czterokrotnie. Dobrze, że koleje pociągów nie odwołują.
WadyAnulowanie kursu w ostatnich godzinach
~dominik / 2019-08-02 17:18
Ocena: 1.00 / 5
zdecydowanie odradzam każdemu podróż tym przewoźnikiem! na trasie z Zakopanego do Krakowa dzisiaj kierowca jechał tak, że bałem się o własne życie i zdrowie, w efekcie przez swoją niefrasobliwość spowodował wyypadek najeżdżając na tył samochodu osobowego nie zauważając jak skręca i w ostatniej chwili ostro hamując.. powodując jego stluczenie, nie wiem czy też nie jakieś obrażenia jego pasażerów bo była karetka, lw efekcie 2 godzinna podróż z Zakopanego do Krakowa była 3,5 godzinna 90 minut opóźnienia, nie wyjeżdża planowo zgodnie z rozkładem z Zakopanego bo czeka że może jeszcze zarobi, że ktoś kupi bilet na ostatnią chwilę, po prostu żenada.. bardzo niemiła i niekompetentna obsługa, nie wiem czy to efekt przemęczenia z przepracowania czy niskich zarobków ale o ile podróżując poprzednikiem polskim busem kilka lat temu nie mialem większych zastrzeżeń o tyle teraz jest zdecydowanie gorzej, odradzam państwu jeszcze raz tą firmę
Zaletybrak
Wadyopisane
~Dominik / 2023-04-10 23:48
Ocena: 1.00 / 5
Dno to pozytyw dla tej „firmy”
Maile informujące o opóźnieniach, które nie występują, brak możliwości kontaktu z kierowca. Po poscigu autokaru na następny przystanek(55km) kierowca twierdzi, ze nie można wsiąść i trzeba kupić bilet kolejny… Jeśli zapłacimy kierowcy do ręki to jednak można wsiąść :))
Organizacja tego czegoś nazywanego „firma przewozową” to kompletne dno. Wprowadzanie klientów w celowy błąd. Pewniejszy przejazd byłby z budowlańcem na taczce niż z tym czymś.
Nie polecam, a wręcz odradzam jakiegokolwiek przejazdu. Jeśli ceny określają jakość usługi to powinniście płacić ludziom, żeby wsiedli do was.
DNOOOO!!!! Życzę szybkiego zniknięcia z rynku.
Zalety????
WadyWystarczy spojrzeć na zalety.
~Dominik / 2024-05-31 09:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, zero kontaktu o zwrocie zapomnijcie bo wam nie oddadzą. Oni są poprostu żałośni.
ZaletyNie ma
WadyJest ich bardzo dużo od kierowców po biuro
~Dominika / 2022-08-17 23:52
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy transport jaki Państwo możecie wybrać! Kierowcy kompletnie nie szanują pasażerów. Autobus którym jechałam do Katowic był cały brudny - w wymiocinach.
Również zdarzają się kradzieże walizek, czym obsługa Flixbusa się nie przejmuje. Jeśli łudzicie się Państwo, że w przypadku kradzieży łatwiej będzie namierzyć sprawdzę dzięki numerowanym miejscom i monitoringowi to nie…dosłownie i w przenosi radźcie sobie sami.
ZaletyBrak.
WadyWysokie cent transportu, brak kultury ze strony obsługi, kradzieże
~Dominika / 2024-09-13 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie dość że po raz kolejny spóźniony o 30min to KIEROWCA POMIMO WOLNYCH MIEJSC NIE CHCIAL SPRZEDAC SYNOWI BILETU!!!!!! I ZOSTAWIL DZIECKO NA STACJI SAMEGO!!!!!!
~Dominika / 2025-08-06 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam w żadnym stopniu Fixbusa obsługa żenada kierowca ham i prostak chciałam się dziś dostać do Krakowa z białki Tatrzańskiej z dzieckiem dojze sporo opóźniony to po zapakowaniu bagaży kierowca stwierdził że nas nie weźmie bo jest spóźniony i nie kupimy u niego już biletu a dodam że miejsca były wolne gdy go poprosiłam jeszcze raz bo jadę z dzieckiem chamsko odpowiedział że nie ma takiej opcji by nas wziąść poczym czasnoł drzwiami pod nosem nie skorzystam nigdy więcej z tej firmy mają klientów za nic chamstwo i prostactwo pierwsza klasa gratuluje takich pracowników w takiej firmie.
WadyDramat na wysokim poziomie
~Dominika / 2025-08-06 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam w żadnym stopniu Fixbusa obsługa żenada kierowca ham i prostak chciałam się dziś dostać do Krakowa z białki Tatrzańskiej z dzieckiem dojze sporo opóźniony to po zapakowaniu bagaży kierowca stwierdził że nas nie weźmie bo jest spóźniony i nie kupimy u niego już biletu a dodam że miejsca były wolne gdy go poprosiłam jeszcze raz bo jadę z dzieckiem chamsko odpowiedział że nie ma takiej opcji by nas wziąść poczym czasnoł drzwiami pod nosem nie skorzystam nigdy więcej z tej firmy mają klientów za nic chamstwo i prostactwo pierwsza klasa gratuluje takich pracowników w takiej firmie.