Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3302 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bonio / 2024-05-06 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrobiłem literówkę w mailu. Próbowałem wyjaśnić sytuację przez infolinię, na której bot odsyła na stronę pomocy, czyli czat, którego już nikt nie obsługuje. Zapomnij o jakimkolwiek kontakcie z ich strony w razie problemów. Dno nie polecam.
  • ~Boo / 2018-12-26 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny i opóźnienia coraz większe, ignorowanie klientów. Nie polecam.
  • ~bordichonok / 2025-06-20 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropnie Autobus się spóźnił. Zadzwoniła do infolinii z pytaniem o przeniesienie rezerwacji na następny lot, pracownik infolinii powiadomił, że autobus przesiadkowy będzie czekał 5 minut. Po 4 minutach autobusu już nie było. Musiałem wziąć nowy bilet, nikt nie zwrócił pieniędzy
    WadyObsługa infolinii nie kompetentna
  • ~Bozena / 2018-07-04 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadoska firma,zero informacji!! Czekaliamy we Wrocławiu 2,5 g...!!!! Na aurobus ktory mial byc o 11.30 ,wyjechał o 14.kierowcy, kasa, nawet infolinia - nikt nic nie wie..Kisilismy sie w spalinach pod Galerią Wroclawia,w niby dworcu pełnym spalin...Nigdy qiecej
    Tylko polskie linie,albo pociag.Flixbus to potażka!!!? Kierwcy aroganccy, zero informacji i szacunku dla ludzi..
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Bozena / 2023-08-11 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnych zalet nie zauważyłam
    Same wady .Ciasno to juz nic.ciągle opoznienia nawet ponad 2 godz bez powiadomienia klienta.Albo autokary odwołane.Zadnych powiadomien nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyCiągle opoznienia.brak organizacji by powiadomic klienta.tragedia
  • ~Bożena / 2018-09-02 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Firma zafundowała mi i mojej córce około siedmiogodzinne koczowanie ma berlińskim dworcu.Brak informacji,nieprawdopodobne opóźnienie.
  • ~Bożena / 2019-07-08 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dzisiaj mialam pojechać na moje nieszczęście tymi liniami do Kudowy wyjazd 8.50 autobus wogole nie przyjechał bez wcześniejszych informacji że nie pojedzie.Wszellie próby kontaktu z przewoźnikiem wszystkich oszukanych konczyly się rozlaczeniem telefonu xr strony Flixbusu. Do tej pory nawet żadnej skruchy z icjstrony abilety zapłacone.
  • ~Bożena / 2025-07-24 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kogo oni wpuszczają do busa! Menele spia, smierdzi. Spoznil sie 15 minut. Jakis chlop lezy nacpany na miejscach. Podczas postoju ktos palil w busie!
  • ~Brak / 2020-01-08 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!Firma "nie daj się".Z dnia na dzień zmieniają rozkład jazdy,a na zwrot kosztów za bilety mam czekać przeszło dwa tygodnie a przecież muszę zarezerwować sobię nowe bilety a nie mam kasy,ale na pewno nie w Flixbusie!!!
    ZaletyBrak
    WadyNaciągacze
  • ~Brother / 2024-05-12 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo brudny. Toaleta jest bardzo mała i bardzo brudna. Krótkie przystanki na obrzeżach miast. Na przystanku nie udało nam się kupić kawy ani wody, a co dopiero jedzenia. Zauważyłem również, że usuwają złe recenzje.
    ZaletyZsybkość
    WadyReszta jest bardzo zła.
  • ~Brygida / 2024-10-13 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekiwanie na opóżniony autobus na wietrze i deszczu(brak wiaty).Opóźnienie podane w sms -29min,faktyczne 70 min,przez co straciłam możliwość przesiadki na 2 kolejne autobusy.Na moje grzeczne zapytanie bardzo aroganckie i obcesowe odpowiedzi pana sprawdzającego bilety,równie niegrzeczne zachowanie do innych pasażerów.Kierowca w trakcie jazdy rozmawiał przez telefon nie używając zestawu głośnomówiącego.Przez 70 min spóżnienie straciłam dużo czasu i poniosłam dodatkowy koszt na taksówkę.NIE POLECAM !!!
    ZaletyBRAK
    Wady70 min opóźnienie,arogancja i nieuprzejmość,zespół Flixbus nie używa słowa przepraszam-brak w sms z powiadomieniem o opóźnieniu,brak przeprosin dla oczekujących na wietrze i deszczu pasażerów
  • ~bubblegumbitch7878 / 2020-05-09 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    15 marca mialam jechac ze Szczecina do Krakowa. Byłam juz na dworcu ale nie bylo nikogo wiec zadzwonilam na infolinie, po czym dowiedzialam sie ze moj przejazd został odwołany. Stracilam 50 zł na paliwo aby dojechać na dworzec. Wczesniej nie dostalam ZADNEJ informacji o tym ze autobus tego dnia nie odbedzie kursu!! Zlozylam reklamacje mejlowo i telefonicznie. Dziś jest 9 maja a ja nadal nie mam pieniedzy na moim koncie!! Pan z obsługi na początku KWIETNIA powiedzial mi, że moj przelew dostane DO 24 KWIETNIA. Po 24 kwietnia dalej nie bylo zwrotu pieniedzy wiec zadzwonilam ponownie. Pani na infolinii powiedziala, ze PRZELEW ZOSTAŁ ZLECONY 2 KWIETNIA I NIE ZALEZY TO OD NICH KIEDY DOJDZIE NA MOJE KONTO. Zaden przelew nie idzie z banku do banku przez PONAD MIESIĄC!!! Nie dostalam nawet potwierdzenia zlecenia tego przelewu na mejla!! Panienki na infolinii są niekompetentne i jedyne co potrafią gadac, to że musze jeszcze chwile poczekac na MOJE PIENIĄDZE :)) Czekam juz prawie 2 miesiące i zostalam w tym czasie nie raz OSZUKANA przez firme flixbus!! Same kłamstwa! Brak informacji o odwolaniu przejazdu! Czy ja mam czekac na zwrot pieniędzy przez kilka lat?? Od tamtej pory jezdze pociagami i nigdy wiecej nie wsiade do flixbusa. Nie polecam tej firmy nikomu kto ceni swoj czas, pieniądze i cierpliwość. Nigdy nie czulam sie bardziej OSZUKANA przez jakąkolwiek firme. Zadnych konkretnych informacji!! Jeśli nie dostane pieniędzy przez dlużczy czas zastanawiam sie nad postępowaniem sądowym ponieważ to jest PRZYWŁĄSZCZENIE! DOKLADNIE, PRZYWŁASZCZENIE MOICH PIENIEDZY. Firmy Flixbus nie obchodzi zupełnie, ze ktoś moze potrzebować 80 zł w obecnej sytuacji kryzysowej :)) nie polecam absolutnie nikomu, a ludziom ktorzy są w podobnej sytuacji jak ja po prostu współczuję, ze trafili na firme Flixbus!! Moze za 5 lat doczekam się zwrotu pieniędzy za moj przejazd sprzed dwoch miesięcy ODWOŁANY nie z mojej winy i to bez zadnej informacji!!!
    Zaletynie mam absolutnie za co pochwalić tej firmy
    Wadybrak kompetencji, oszukaństwo, zbywanie klienta przez telefon, brak informacji o odwołaniu przejazdu!! jest to niedopuszczalne a firma jest po prostu NIEPROFESJONALNA. Gdybym ja w swojej firmie tak traktowałą klientow, juz dawno poszlabym z torbami!! Dziwie sie ze firma dalej dziala.
  • ~Buga / 2020-06-13 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Chore ceny, brak mozliwosci odwolania jazdy i zwrotu pieniedzy,nie mozna sprawdzic trasy przejazdu, slabe polaczenia miedzy najwiekszymi miastami polski,jazda do warszawy z gdanska trwa 6 godzin a kierowca zatrzymal sie raz aby moc skorzystac z toalety bo akurat jemu sie zachcialo, w nastepnym busie miedzy warszawa a krakowem 4 godziny jazdy i zero postoju choc toalety sa nieczynne.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak postojow, brak toalet, wysokie ceny, beznadziejna obsluga klienta, slabe wifi,
  • ~Bułgar / 2023-04-10 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kolejny mój przejazd i 45 min po czasie

    Kierowca do dramat a słowo komfort nie stało obok słowa flxbus
    Tragedia. Nie pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyZa mało znaków żeby opisać ten sajgon
  • ~Były klient / 2022-11-15 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden z najgorszych przejazdów. Już na poziomie zakupu biletu przez aplikację FlixBus okazało się, że przepłaciłam 70zł, bo ceny są dużo wyższe na pociągi FlixBus niż na ich stronie.
    Obsługa fatalna, najpierw przez kilka rozmów na czacie próbują mi wmówić, że oni w systemie nie widzą żeby były jakieś różnice i to ja muszę mieć jakiś błąd. No dobrze, to w takim razie chcę anulować rezerwację i zakupić na stronie taniej, tu dowiaduję się że 3 dni przed podróżą muszę zapłacić 7 Euro za anulowanie. Trudno nie będę tracić czasu na kolejną próbę odzyskania całej kwoty.

    Podróż pociągiem bez zarzutu na trasie Frankfurt-Berlin, bardzo miła obsługa.
    Niestety przesiadka do Autokaru w Berlinie już z polską załogą, to tylko opryskliwość i próba dowartościowania się kierowców kosztem podróżującego, aaa zapomniałabym jeszcze te seksistowskie „żarty”.
    Kierowcy zajęli pierwszy rząd i wyprosili podróżną która miała rezerwację na jedno z tych miejsc. Mówili do niej opryskliwie po polsku, wiedząc że nie mówi po polsku. Dodając, że Chinka musi się przesiąść.
    Chodzili w nocy budząc podróżnych i mówili że muszą zapiąć pasy jak mieli zapięte to,że nie mogą leżeć na fotelu albo, że nie mogą wystawać z siedzeń bo utrudniają przejście( w tym przypadku chodziło o przejście kierowcy który miał z 130 kg) bez tego miał problem żeby przejść.
    Nie można było odpocząć w nocy, to ich chodzenie i jeszcze głośne rozmowy z mało wyszukanym słownictwem ( było 4 kierowców).
    Nigdy więcej, człowiek wraca zmęczony i poirytowany tym co musiał się nasłuchać przez całą podróż.
  • ~Były klient Mikolaj / 2023-03-31 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy pracują za karę albo odbywają jakieś prace społeczne w tej firmie, 0 szacunku do klienta, 0 kontaktu, odbierają telefony tylko wtedy kiedy mają ochotę chyba. Podsumowanie - wolałbym iść na pieszo niż korzystać z ich usług.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie potrafię wymieniać, siedziałbym tutaj z tydzień
  • ~C0rsair / 2020-06-14 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    W tej firmie nie istnieje coś takiego jak rezerwacja miejsc, jest wieczna walka o siedzenia, kierowcy chamscy, autobusy badziewne a ceny wygórowane
  • ~Cassidy143 / 2023-05-04 01:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozsadzają ludzi jak im się podoba mimo rezerwacji miejsc - ludzie prawie bili się z tego powodu włącznie z kierowcą. Śmiech na sali, jedno wielkie nieogarnięcie, smród i brud. Z racji kłótni o miejsca przesiedziałam 4h na podłodze wraz z moim bagażem co załoga miała w głębokim poważaniu, żenada!!! Nie kupujcie biletów u tego przewoźnika tylko uciekajcie jak najdalej
    ZaletyABSOLUTNY BRAK ZALET
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Cc / 2018-05-03 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest gorzej niz za PB. Ceny są wyższe, a autobusy z kazdym dniem bardziej wydłużone. Brak odpowiedzi na maile. Nie można oddać bilety ze zwrotem gotówki.
  • ~cheettooss / 2024-10-09 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usługi firmy Flixbus, dobre wychowanie panow kierowców zostało chyba w domu, po zwróceniu uwagi usłyszałam że mam zamknąć mordę i włożenie torby kobiecie ciężarnej nie jest wliczone w ich zakres obowiązków jak widać jakiekolwiek maniery również a koniec wyzwanie osoby z Ukrainy że mają wraca skąd przyjechali dobiło mnie już do reszty ( osoba którą rozwiniez była pasażerem ) - tak właśnie panowanie kierowcy z Flixbus się zachowują
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5394
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3302
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 910
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 733
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4760
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4547
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087