strona 111 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »
-
~Artur / 2021-08-25 17:27
W dniu 29.07.2021 anulowałem bilet. Po tygodni kiedy nie otrzymałem zwrotu pieniędzy zadzwoniłem do BOK. Odpowiedź- zaraz podejmę interwencję w księgowości i tak przez ostatnie trzy tygodnie. Rozmawiałem z sześcioma pracownikami BOK i to samo. Dzisiaj dowiedziałem się ,że w ogóle nie przelałem pieniędzy (bilet otrzymałem)czyli zapłaciłem. Wysyłałem do BOK odpis przelewu i to też nic nie pomogło. A co najlepsze to dzisiaj zakomunikowano mi , że nie mam po co już dzwonić bo i tak nie dostanę zwrotu pieniędzy. To jest granda w biały dzień. -
-
~Artur / 2022-08-15 15:57
Najgorszy przewoźnik z jakiego miałem niemiła okazje skorzystać. Absolutny skandal, żart oraz jedno wielkie nieporozumienie. Podczas planowania urlopu myślisz, ze dobrym krokiem jest ustalenie wszystkiego z kilkutygodniowym wyprzedzeniem? Otóż ta firma zapewni Ci masę wrażeń. Już kilka dni przed wyjazdem zmienia Twoja rezerwacje miejsc za które dodatkowo płacisz, argumentując to zmiana przewoźnika - myślisz sobie, zdarza sie szkoda ze informacja tak późno, ale coś sie wymyśli (istnieje zielona strefa bez rezerwacji miejsc) Na miejscu okazuje się jednak, ze stoi bus firmy flixbus. Wtedy cali radości wsiadacie do Waszego pojazdu, zajmujecie wyżej opisane miejsca. Wtedy zaczyna się całkowita karuzela żartu i upodlenia. Na Twoje w pełni regulaminowo zajęte miejsca nagle okazuje się istnienie rezerwacji - kierowca nie chce słuchać jakichkolwiek argumentów, nie zna własnego regulaminu oraz procedur jakie powinien przestrzegać. Wyrzuca 6 osób z ich miejsc i grozi, ze jak nie będą współpracować wyrzuci je z autobusu. Następnie rusza, kiedy kilka z nich nie ma miejsca do siedzenia tworząc zagrożenie na drodze. Podczas próby rozwiązani sytuacji przez kontakt z czatem słyszysz tylko formułki, które maja na celu Cię zbyć oraz światełko nadzieji - regulamin jest po Twojej stronie, możesz usiąść i jechać dalej, rezerwacje nie istnieją w tej strefie. Wtedy przychodzi przystanek, udaje Ci się usiąść, przychodzi kolejna grupa, słyszysz przytyki w swoją stronę i kolejny kierowca ma gdzieś, ze masz prawa. Wyrzuca Cię ja inne miejsca, które zapewne na kolejnych stacjach znów będą zajęte, a Twoja tułaczka będzie trwała dalej. Podsumowując jest to najgorszy przewoźnik u jakiego korzystałem z usług. Nigdy w życiu nie skorzystam ponownie i z całego serca również odradzam - chyba ze chcecie Państwo przeżyć przygodę niczym z niskobudżetowej komedii. 0/10 nie polecam, plus to toaleta, bo było gdzie usiąść w ostateczności. ZaletyToaletaWadyWszystko -
~artur / 2023-09-04 21:55
bardzo żałuję, że nie poczytałem opinji wcześniej, że też w XXI wieku istnieje taki szmatławiec -
~Artur / 2024-02-21 09:27
TRAGEDIA!!! Pomimo pustego autokaru (w środku dokładnie 4 osoby) kierowca nie zabiera pasażerów z następnej godziny. Obowiązkowa płatna zmiana terminu. Gdzie sens? gdzie logika ganiać puste wozy dla kilku srebrników. PKS nie robi problemów. Od lat korzysrałem z flixa i to już ostatni raz kiedy zaoferuję pieniądze za tak marne usługi. Polecam PKS, który jest Pro pasażerski i ma te same kursy. Ponadto PKS nie przyjeżdża wiecznie spóźniony Zaletyw porównaniu do konkurencji na trasie Szczecin - Berlin nie ma żadnych!WadyBRAK CHĘCI WSPÓŁPRACY Z KLIENTAMI. Bezduszny twór kapitalistyczno korporacyjny -
~Artur / 2024-05-13 11:45
40minut przerwy na parkingu po to że przyjechać z opóznieniem do miasta oddalonego o 15km. Idiotyzm!!!! Spózniłem się przez debilną przerwę do pracy -
~As / 2023-06-11 16:03
Autobus nie pojawił się przed czasem tak jak jest to opisane na biletach. Toaleta podczas podróży nieczynna. Klimatyzacja w autokarze nie działa, temperatura w środku bardzo wysoka, podróżującym dzieciom ciężko wytrzymać. -
~Asharek92 / 2021-08-20 15:49
Wszystkie autobus na dworzec w Katowicach przyjeżdżają na czas, ok czasem 10 minut spóźnienia, ale 90minut opóźnienia i z minuty na minutę rośnie, przesada, dno żenada ptfuu ZaletyBrakWadyWszystko -
~Asia / 2022-02-17 17:26
Szanowni Państwo
Dnia 12.02 powinnam była wyjechać flixbusem do Holandii... lecz ze względu na covid, pozytywny wyniki testu nie moglam. Ubiegam się od firmy flixbus zwrotu za bilet 120zł w formie vochera lub środków finansowych...na konto, lecz firma nie chce zwrócić mi tych środków twierdząc, że nie wycofywal środków 15 min przed wyjazdem. A ja rezygnowalam z rezerwacjii w piatek jak i w sobotę, lecz wyskoczył błąd serwera 404 na.ich stronie kilkukrotnie... nie moglam sie dodzwonić do nich , biuro było nieczynne jak i nie odpowiadali na czacie... Firma.twierdzi, ze kłamię , że nie wycofywalam środków... jak mogę wygrać swoją sprawę?
Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam
ZaletyBrakWadyOszuści -
-
~Asia / 2022-02-17 17:30
Droga firmo Flixbus!
Dlaczego oszukujecie ludzi? Dlaczego czerpiecie zysk z czyjegoś nieszczęścia? I wmawiacie, ze nie rezygnowalam z podrozy 15min przed przyjazdem autokaru??? Dlaczego tak klamiecie? I szukacie wymowki by nie oddac mi należnych środków=:(???ZaletyBrakWadyZamykana na klucz toaleta, brak dostępu do wc, przykry zapach z wc, ciężko doprosic sie o zwrot środków za nieuzyty bilet ,nawet w formie vochera, zlodziejstwo... niesprawiedliwość -
~Asia / 2025-07-06 16:07
Nie polecam autobusu z split to Makarska i odwrotnie . Autobusy nie posiadają toalet , tzn są ale zamknięte na klucz i kierowca nie chce ich otworzyć . Jedziemy teraz opóźnionym autobusem x Makarska bez klimatyzacji w czterdziestu stopniach na dworze . Te autobusy to koszmar -
~ataner58 / 2023-10-16 21:52
Pomimo,że nie uzyskałem rezerwacji pobrano opłatę ,której nie odzyskałem -
~ataner58 / 2023-10-16 21:55
Przestrzegam przed zakupem biletów w aplikacji mobilnej. Strata pieniędzy pewna -
~Auditt853 / 2019-04-28 16:38
Odradzam współprace. Żerują na ludziach, na błędach. W dniu kiedy kupowałem z ich aplikacja był problem i nawet nie zauważyłem że bilety kupiłem na inny dzień. Dowiedziałem się o tym dzisiaj jak próbowałem wsiąść do autobus. Oczywiście nie chcą mi oddać pieniędzy pomimo że wyraźnie opisałem im sytuacje -
~B. / 2023-09-04 18:09
Zrobilam rezerwacje I zaplacilam na przejazd w grudniu 2023 z Tarnowa do Lodzi I z powrotem
Wybralam za dodatkowa oplata 2 miejsca kolo sobie DLA taty 92 lata..blisko toalety.Dostalam potwierdzenie kupionych miejsc.
Nagle nie wiem dlaczego zmienili numer siedzenia I dali mu 1 miejsce z tylu na tylnej kanapie autobusu.
Jest to bardzo niekomfortowe miejsce DLA niego..Jestem bardzo niezadowolona z tego. -
~Bagaż / 2025-03-26 14:35
Byłam świadkiem jak ktoś zapomniał bagaż to kierowcy między soba mówili że dojedziemy do Gdyni bodajże i otworzymy może jest coś ciekawego. Więc wątpię że kierowcy oddają zagubione bagaże do punktu a pewne jest to że wyrzucają z zawartością jeżeli nic nie ma wartościowego w środku co by mogli wziąć sobie. WadyKierowcy złodzieje -
~Balbina / 2023-02-05 22:02
Ukradli mi bagaż.Jeden wielki bałagan.Kierowca otwiera luk i kto chce bierze sobie bagaż niekoniecznie swój.
Nie ma żadnej kontroli nad wydawaniem bagażu.
ZaletyBrak -
-
~Baltazar Gąbka / 2023-04-25 08:26
Chamstwo wśród kierowców biję rekordy.
Buractwo plus brak kultury TK standard
Szczególnie bezczelna lują jest jeden kierowca z długimi włosami
Przy okazji mógłby je umycZaletyBrakWadyCała reszta w szczególności pracownicy -
~Barbara / 2022-06-30 04:17
Porazka.dokonalam przelewu brak biletu.termin urlopu zs 18 dni.dzwonie trzy godziny na infoninie automatyczna sekretarka.w koncu odbiera pan i mowi ze takie rz3czy die zdazaja mam sie starac o zwrot gotowki.15 wyslanych wiadosci o problem i kontakt z konsultantem zero odpowiedzi.wszystkim znajomym bede odradzac plus bede wydtawiac opinie -
~Barbara / 2022-07-04 04:22
Dnia 4.07 na trasie Gorzow-Zakopane nr 1362 na przystanku w Krakowie o godzinie 4, Ukrainka, z zapytaniem, czy ten autobus jedzie do Kijowa. Kierowca, który jechał od Szczecina potraktował ją bardzo nieuprzejmie i powiedział, żeby mówiła po polsku, skoro jest w Polsce. Ona bardzo go prosiła pokazywała bilet, a on jej nie odpowiedział. Wstyd mi było za jego zachowanie!!! Kobieta miała bilet do Kijowa. Pomogłam jej. Zwróciłam uwagę kierowcy, że zachował się się nieludzko, ale on powiedział, że ma inne poglądy. Jako kierowca Waszej firmy, w czasie wykonywania swoich obowiązków, powinien być pomocnym dla klientów Waszej firmy (bilet do Kijowa był też na autobus Flixbusa), a nie wyrazicielem faszystowskich poglądow. WadyBardzo nieuprzejma obsługa. Nie polecam -
~Barbara / 2022-07-23 13:20
Autobus spóźniony brak jakiejkolwiek informacji, miejsca o numerze A9 brak w całym autobusie, woda kapie z klimatyzacji na głowę a przy większym hamowaniu człowiek jest mokry ....ręce opadają !!! Negatywna ocena i to bardzo !!! Kpina z pasażera , oszustwo biletowe.!
strona 111 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- nastepna »