strona 109 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- nastepna »
-
~Ania / 2024-03-15 12:31
Najgorszy przewoźnik. Kultura osobista kierowców na najniższym poziomie. Po raz kolejny brak punktualności. Poza tym często mają błędną informacje dot kierunku przejazdu przez co pasażerowie są zdezorientowani i nie wsiadają do właściwego autobusu. O sposobie załatwiania reklamacji nie wspomnę. Radzę omijać z daleka tego przewoźnika. -
-
~Ania / 2024-03-27 17:26
Kolejny raz awaria i opóźnienia na trasie Bydgoszcz - Warszawa. Jeden autobus awaria i nie dojechał a drugi z opóźnieniem.
Nie ma dnia bez opóźnień. Na infolinii informuja, ze przyjedzie a w praktyce autobus odwołany.
Brak rzetelnych informacji i komunikacji z pasażerem. Autobusy do wymiany…Zaletyplus tylko dla aplikacjiiWadyAwarie, stare autobusy, brak rzetelnej komunikacji i aktualizacjii
Spóźnienia -
~AniaH / 2019-09-23 08:47
Dno i metr mułu. Ponad dwie godziny czekania na autobus w nocy na dworcu w Bielsku-Białej bez możliwości schronienia się przed zimnem. Żadnej informacji od przewoźnika o opóźnieniu, infolinia w nocy nie działa, a na stronie internetowej kurs oznaczony: "Na czas"!!! Zrezygnowana wróciłam do domu i organizuję inny transport. Inni pasażerowie nie mieli takiej możliwości i czekali dalej. Ciekawe, czy ten autobus w ogóle dojechał, czy ktoś z FlixBus się nimi zainteresował? ZaletycenaWadyniepunktualność
brak informacji o opóźnieniu
brak możliwości skontaktowania się z infolinią poza godzinami 8-20 -
~Anita / 2023-07-09 09:25
Kupiłam bilet z dużym wyprzedzeniem na dziś przed wyjazdem godzina 23.00 wiadomość że mój autobus został anulowany. Był to jedynym transport jakim mogłam dojechać do wyznaczonego miejsca. Wszystkie plany poszły do kosza. -
~Anja / 2020-07-15 18:03
Kierowca nie włączył klimatyzacji, pomimo interwencji, gotujemy się. -
~Anka / 2022-07-24 11:42
Flixbus jest nie uczciwą i nie rzetelną firmą!!! Kupiłam bilet na autobus, który nie przyjechał i nikt o tym nie poinformował. Oszuści i zdziercy! -
~Ankaola / 2023-05-31 15:06
TRAGEDIA I SKANDAL. KIEROWCY BEZCZELNI, AUTOBUS NON STOP SIE SPOZNIA 2 GODZINY ! NIE MOGE NIC ZAPLANOWAC ! JECHALAM OSTATNIO 6 LAT TEMU I WCZORAJ. POZIOM SIE ZNACZNIE POGORSZYŁ. NIKOMU NIE POLECAM LEPIEJ WYDAC WIECEJ NA SAMOCHOD LUB INNY RODZAJ TRANSPORTUI BYC NIEZALEŻNYM BO NA TEJ FIRMIE NIE MOZNA POLEGAC.
ZAWALIŁAM PRZEZ NICH DWA TERMINY. I MAM CALY DZIEN W PLECY A CZĘSTO SĄ TO POWAŻNE KONSEKWENCJE. -
~Anna / 2019-07-09 07:57
Przybyłam na przystanek 10 minut przed czasem bo miałam przesiadkę z innego miasta w Szczecinie. Autobusu już nie było. Pomimo, ze zarezerwowałam 4 miejsca (ja i trójka małych dzieci) i za nie zapłaciłam przy każdym podając nr telefonu, nikt nie starał się ze mną skontaktować. Reklamacji dokonałam jeszcze w czasie mojego teoretycznego przejazdu-po2 dniach otrzymałam informację, że nie otrzymam zwrotu pieniędzy. Oprócz mnie jeszcze jedna pani "zrobiła się tak samo" na tej samej linii.
Zdecydowanie nie polecam i mam nadzieję, że nie będę musiała w przyszłości korzystać. Będę tą firmę omijać szerokim łukiem.WadyOdjeżdżają przed czasem, nie zwracają pieniędzy za niewykorzystany przejazd. -
-
~Anna / 2020-03-16 12:48
Właśnie kierowca autobusu poinformował mnie że koszt biletu na trasie Nowy Targ - Zakopane (20km) kosztuje ok 25 zł, gdzie firma Szwagropol i Majer sprzedaje bilet za 6 zl, a na relacji Nowy Targ - Kraków (80km) bilet kosztuje 18zl. Co za zdzierstwo ze strony Flixbusa ????!!! Nigdy nie skorzystam z ich usług -
~Anna / 2020-03-23 02:11
W dniu 6 marca podróżowałam z Katowic do Krakowa, po przyjeździe do miejsca docelowego zapomniałam zabrać bagażu z autobusu (walizki na kółkach) zgłosiłam zgubę za pomocą formularza na stronie oraz następnego dnia skonsultowalam się z Panią pracująca w obsłudze flixa na dworcu w Krakowie, która oznajmiła, że mój bagaż obecnie znajduje się w Dreźnie ale, że w poniedziałek powinien być już w Krakowie (rozmowa odbyła się w sobotę 7.03), we wtorek skonsultowalam się z infolinia, ponieważ od soboty walizka wyświetlala się w systemie jako znaleziona, Pan odpowiedział, że zanotuje iż dzwoniłam ale firma ma 14 dni na kontakt i zwrot bagażu, tak więc postanowiłam czekać. W dniu 12.03 ponownie zadzwoniłam na infolinię, odebrała Pani Ukrainka, która sprawiała wrażenie jakby nie rozumiała czego od niej chcę i kazała mi czekać bo ona nic nie może zrobić, wykonałam połączenie raz jeszcze tym razem odebrała osoba, która mówiła biegłe i swobodnie po polsku i oznajmiła iż ona nie ma możliwości połączenia mnie z biurem rzeczy znalezionych ani nikim innym kto jest bardziej kompetentny w temacie zaginionego bagażu i znowu odesłała mnie do formularza, który już dawno temu wypełniam, wysłałam i dostałam adnotacje o znalezieniu bagażu. Pomyślałam ok wypełnię to raz jeszcze, tak też zrobiłam, jeszcze do dnia wczorajszego bagaż widniał jako znaleziony 22.03, natomiast na chwilę obecną walizka wyparowala, ponieważ otrzymałam kolejna adnotacje od flixa o treść : ŻE NIESTETY NIE UDAŁO IM SIĘ ZNALEŹĆ MOJEJ ZGUBY.
DROGA FIRMO FLIXBUS! Jakim cudem przez 14 dni walizka była, a teraz nagle jej nie ma? Wszystkich swoich klientów, którzy nierejestruja bagażu okradacie? -
~Anna / 2020-07-12 17:00
Sytuacja z końca września 2019 roku na trasie Berlin-Warszawa. Awaryjny postój busa gdzieś za Poznaniem, miał trwać 30 min. Bus odjeżdża wcześniej, więc wraz z przyjaciółką musimy wracać na własną rękę stopem. Co więcej, w busie zostaje nasz bagaż. Po wypełnieniu formularzu o zgubionym bagażu przez 3 tygodnie cisza. A potem informacja że niestety bagaż nie został jeszcze znaleziony. Udajemy się więc do punktu na Młocinach, żeby sie dowiedzieć co i jak. W szczególności że po tym jak ogarnęłyśmy się że nasz bus odjechał, zadzwonilismy do nich i bagaż miał zostać zabezpieczony. Na młocinach do biura rzeczy znalezionych wpuszcza nas praconik punktu, znajdujemy tam jedna z toreb, po drugiej i dwoch kurtkach ani sladu. Jednak w owej trobie znajdujemy formularz ktory wypelnia kierowca po znalezieniu zostawionych rzeczy. Na kartce jak byk ‚dwie torby i dwie kurtki’. Po kilku jeszcze wizytach w punkcie i przepychankach mejlowych proponuja nam rekompensate w wysokosci 650 zł (zaczynali od 400 zł, kiedy wartosć zgubionych (a raczej skradzionych) rzeczy przekraczala 2000 zł). Sprawa ciągnęła sie kilka miesięcy już, więc postanowiłyśmy przystać na te śmieszne pieniądze. Mejla z danymi do przelewu wysłałyśmy 19.06. Do dziś (12.07) nie ma żadnego śladu pieniędzy ani też żadnej informacji od Flixbusa. Korzystałyśmy z porady prawników, i jeśli nie podali terminu wysłania środków na konto, przelew powinien być natychmiastowo wykonany. Zaletybrak -
~Anna / 2021-08-11 19:47
niepunktialny, obsluga klienta beznadziejna. Najgorszy przewoznik z jakim do trj pory mialam do czynienia.
-
~Anna / 2022-07-11 08:00
Autokar przyjechał z 20 min opóźnieniem - na trasie 50min. Bydgoszcz -Toruń).
Nie można było kupić biletu u kierowcy! Ponieważ nie miał terminalu! Ani na stronie, bo było już po czasie!
(Na stronie nie ma zniżek, więc chciałam u kierowcy).
Żenada. Spóźniona do pracy.
Nie polecam.WadyBrak możliwości zakupu biletu ze zniżką online.
Brak możliwości zakupu biletu w autobusie. -
~Anna / 2022-08-23 10:23
Mieliśmy wyjazd o 9:30 z Katowic do Zakopanego. Żadnej informacji o opóźnieniu. Po zadzwonieniu na obsługę klienta,dowiedzieliśmy się, że autobus jeszcze nawet nie dotarł do Gliwic. Nie wiadomo czy autokar wgl dotrze, bo Pani z BOK poinformowała nas, że kierownica nie ma włączonego radaru więc ona też nie wie gdzie autokar się znajduje. Porażka!!!!! Człowiek czeka cały rok na wakacje, a nawet nie wie czy z nich skorzysta. NIE POLECAM!!!! -
~Anna / 2023-02-19 10:47
Tragedia, po włożeniu walizki do bagażnika kierowczyni zamknęła drzwi i odjechała beze mnie. Nic nie pomogły machania rękami, żeby się zatrzymała i otworzyła autobus. Moją walizką odjechała i nie mogę ją znaleźć. Rzecz miała miejsce w Budapeszcie na przystanku Kelenfold o 22.15 w niedzielę. -
~Anna / 2023-04-03 19:13
Chamska obsługa, przeklinaja do pasażerów. Nie są pomocni w żadnym stopniu. Nie przestrzegają bezpiecznej jazdy ZaletyZadnychWadyChamstwo, brak kultury -
-
~Anna / 2023-08-06 14:56
Spotkała mnie bardzo nieprzyjemna sytuacja. Kupiłam specjalnie miejsce w Flixie z wolnym miejscem obok. Zapłaciłam oczywiście więcej.
I nagle na lotnisku w Katowicach wsiadły osoby, które miały też wykupione te same miejsca. I okazało się, że oni w systemie sami mi zmienili miejsce na inne. Bez mojej zhodu. Kierowcs powiedział, że to nie jego sprawa, bp on tylko pracuje w tej firmie. . Co za chamstwo! Mam dosyć tej podróżyZaletyZadneWadyJuż opisalam -
~Anna / 2024-01-11 00:39
Do Lit nie ma możliwości przebudowania biletu na inna godzinę w ostatniej chwili …trzeba zapłacić jeszcze raz kierowca dobrze o tym wiedział .Oszustwo .Kierowca komuna !Objechal nas na wstępie podróż kosztowała mnie 160$ dolarów !!! Nigdy więcej !! ZaletyNie maWadyBrudno kierowca konfliktowy ,zrugał nas na wstępie -
~Anna / 2024-07-12 21:42
Stanowczo nie polecam, moja podróż z Dźwirzyna do Bydgoszczy przebiegła w nerwowej atmosferze przez jednego z kierowców, starszy siwy pan, typu erotoman gawędziarz przez całą drogę podrywał jedną z pasażerek zamiast skupić się na jeździe mniej doświadczonego kolegi kierowcy, chamskie zachowanie w stosunku do pozostałych pasażerów, min awantura z powodu skorzystania z przedniego wejścia do autobusu na 5 min. postoju, czułam się niekomfortowo, jednak zostanę przy podróży pociągiem IC, inny poziom oraz kultura konduktorów, szkoda nerwów i pieniędzy. ZaletyPunktualnośćWadyChamskie zachowanie kierowcy -
~Anna E / 2023-03-03 00:37
Przejazd Hanover -warszawa w dniu 2 marca 2023 r. Autobus zastępczy, brak ponumerowanych miejsc, chaos, matka z dzieckiem nie ma gdzie usiąść. Wszystkie miejsca sprzedane, nawet te, które przeznaczone są dla kierowcy do spania w trakcie zmiany gdyż łóżka w autokarze nie ma, jest to łamanie prawa, zglosze to do INspy pracy. Stwarza to zagrożenie życia i zdrowia dla pasażerów. Pobrana opłata za miejsca których nie ma ZaletyMili kierowcy, którzy są bezradniWadySame
strona 109 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- nastepna »