Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3295 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andi / 2022-10-28 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś moherowy beret ma czelność się powoływać na czasy prl-u. Emilio jesteś żałosna
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Andi / 2022-10-28 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ty olku z bolesławca lepiej nie wyjeżdżaj nigdzie ze swojej mieściny.
  • ~Andrzej / 2022-07-09 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz jechaliśmy z Flixbusem, kurs do Torunia z odjazdem w Rzeszowie o 23:40 w dniu 8.07.2022r. Rezerwacja dokonana, miejsca na bilecie, niestety w rzeczywistości miejsc brak. Do Krakowa mieliśmy miejsca stojące, prawie 2,5 godziny stania w środku nocy, jedna wielka porażka. Będziemy składać reklamację tak jak kazał sam kierowca.
    Zaletypunktualność
    WadyTłum w autobusie, prawie sami ukraińcy śpiący na fotelach, a my w swoim kraju mamy płacić i stać na schodkach.
  • ~Andrzej / 2023-02-12 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem kupić bilet GDA-WAW i WAW-GDA na 15.4. Po pierwsze strasznie drogo, w dwie strony prawie 150 zł. Kiedyś jechałem za 50-60 zł. Teraz 3x drożej. Po drugie godziny odjazdów. Z WAW 16:00 a następny po północy! Rezygnuję.
  • ~Andrzej / 2023-06-13 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dałbym mu minus 100, gdybym mógł. Nie będę opisywał wszystkiego, ta firma nie jest tego warta. Każdy kto kiedykolwiek korzystał z "usług" tej wydmuszki wie, że to najgorsza firma. W ogóle nie polecam!
  • ~Andrzej / 2023-07-25 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostalem zwrotu pieniedzy, autobus spoznil sie na 2h, ale na informacji dostalem info ze wg systemu opoznienie bylo mniej niz 120 min. To ile 119? To klamstwo
  • ~Andrzej / 2023-08-18 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałem nieprzyjemność podróżować. Kierowca nieprzyjemny nie chciał odpowiedzieć na pytanie czy autobus do którego mam się przesiąść zaczeka 15 minut gdyż tym co jadę spóźnił się ponad godzinę. Następny który wynikał z grafiku przejazdu był za 8 godzin. Czyli firma nawaliła a ja mam czekać 8 godzin. Postanowiłem pojechać koleją PKP. Musiałem zapłacić 169 zł dodatkowo. Napisałem reklamację i co odpisują, że zwrócą koszty różnicy biletów. Oczywiście opisuje w skrócie bo zadawali te same pytania po kilka razy. Tak jakby nikt nie czytał ze zrozumieniem czego sprawa dotyczy. Po kilku dniach pieniędzy nie zwrócili opisując sytuację, że nie sponsorują darmowych przejazdów. Banda debili. Bo inaczej ich nie nazwę. Nigdy więcej śmiesznego Flixbusa. Omijać ich szerokim łukiem. Zresztą nie tylko mnie oszukali, przeczytałem opinie ale niestety po fakcie. Tam niczego nie można się dowiedzieć po 16 godzinie. Tylko e maile. A jak się coś stanie na drodze to tylko usiąść i płakać bo zero pomocy z ich strony. Szkoda czasu na rozczulanie się nad tymi oszustami. Zero profesjonalizmu. Może zmienią branże na przewożenie ziemniaków, nie obrażając firm które to robią bo zapewne wykonują to bardziej profesjonalnie.
    ZaletyZero
    WadyCzytaj powyżej
  • ~Andrzej / 2025-08-06 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie bo zabrali mi większość pieniędzy po anulowaniu biletu.

    Skieruję skargę do ECC-Net. Jedt to europejski odpowiednik rzecznika praw konsumenta.
    Polecam zrobić to samo.
  • ~Andrzej P / 2020-04-02 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem u nich bilet, wieczorem dostałem e-maila z informacją o odwołaniu kursu. Zaproponowali wyjazd w nocy o 2 z minutami, nie interesuje mnie takie połączenie, co im to odpisałem w zwrotnej wiadomości. Po 2 dniach czekania telefonicznie dowiedziałem się, że oczekiwanie na mojego e-maila może być po 4 tygodniach. Gratuluję nawet w obecnej sytuacji czekanie prawie miesiąc na wiadomość a później kilka tygodni na zwrot swoich pieniędzy, bo oni (nie Ja) odwołali połączenie. NIE POLECAM.
    ZaletyZero profesjonalizmu
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~Andrzeju / 2022-06-28 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Notorycznie nie działa klimatyzacja w autobusie. Za każdym razem kierowcy tłumaczą się, że wkrótce jedzie na naprawę. Na dworze 34 stopnie, w autobusie bardzo podobnie..
  • ~Andż / 2018-08-04 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Flixbus miał odjechać z przystanku na DWORCU PKP. Nie dość, że autobus spóźnił się 15 min bez powiadomienia o tym fakcie pasażerów, to jeszcze odjechał z przystanku na DWORCU PKS, który mieści się w innym miejscu. Ze względu na błąd, w jaki zostałam wprowadzona, nie wsiadłam w autobus, gdyż czekałam w miejscu, w którym autobus miał się zjawić, a się nie zjawił. Widziałam tylko moment, w którym pojazd wyjeżdżał z miasta. straty, na jakie zostałam wystawiona, tj. zmarnowany bilet na Flixbus, wymuszone kupno biletu na pociąg oraz mnóstwo nerwów i stresu.
    opinia o usługach z mojej strony będzie negatywna.
    WadySpóźnienie, wprowadzenie pasażerów w błąd, wysokie ceny
  • ~Aneta / 2022-11-13 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie przyjechał, zero kontaktu.w okienku twierdzą że odjechał punktualnie, ale bylam przed czasem i wiem że go nie było. Skandal i zanada
  • ~Angela / 2020-06-09 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam połączeń Flixbus.
    Oferują za niewykorzystane bilety vouchery, których nie można wykorzystać- ŻENADA!!!

    Ponadto obsługa klienta na MESSENGER poniżej krytyki.
    Pani Ola najpierw oferuje swoją pomoc, a za chwilę okazuje się, że nic nie może pomóc....PARANOJA!!!!
    Oprócz tego zwraca się do klienta po imieniu, więc dodatkowo ZERO KULTURY.
    Obsługa żadna i oferta nie pod klienta.

    ODRADZAM I NIE POLECAM!!!!
    ZaletyJak na razie żadne
    WadyNa szkodę klienta.
  • ~Angelika / 2024-08-12 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus Numer Trasy 1291 Kierunek Munich
    Brak papieru toaletowego w toalecie brudno smierdzaco dla kobiet trudna do skorzystania.. i brak przerwy dla palących

    Za to Autobusy o numerze N1316 Kierunek Chełm i N1326 Kierunek Lyon Czystosc toalet na 5+ obsługa na 6+
  • ~Angelika / 2024-08-12 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus Numer Trasy 1291 Kierunek Munich
    Brak papieru toaletowego w toalecie brudno smierdzaco dla kobiet trudna do skorzystania.. i brak przerwy dla palących

    Za to Autobusy o numerze N1316 Kierunek Chełm i N1326 Kierunek Lyon Czystosc toalet na 5+ obsługa na 6+
  • ~Ania / 2019-10-01 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal!!! Najpierw informacja o opóźnieniu kursu, po czym informacja o opóźnieniu 5 godzin. Kiedy zrezygnowaliśmy z rezerwacji (problem z formularzem) przeproszono i obiecano zwrot gotówki na konto. Minęły 4 tygodnie i nic, nie ma pieniędzy. Planowany wyjazd i powrót nieudany, masa nerwów i niesmak. Brak profesjonalizmu i ignorancja pasażerów.
    Nigdy więcej z tą firmą!!!
    Zaletybrak
    WadyBrak profesjonalizmu, odpowiedniego podejścia do klienta.
  • ~Ania / 2022-04-09 05:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy powinni zmieniać koszule, no wszystko rozumiem ale w dzisiejszych czasach higiena to podstawa. U mnie w telefonie, cena jaką miałam zapłacić to 30.99, niestety przepusciłam przed siebie kobietę, która powiedziała, że cena to 48 z groszami. Ufam ludziom ale w dzisiejszych czasach to niedopuszczalne, żeby ceny dla jednej osoby były inne i gdybym była trudnym klientem i nie zależało mi na dostaniu się do Warszawy- wybrałabym inną linię a nie znam rosyjskiego by czuć swobodę.
    Czuję się zawiedziona. Ja jako dojrzała osoba kontroluję samą siebie, staram się nie oszukiwać innych by nie zostać oszukaną. Gdzie tu szacunek dla człowieka? Nie polecam.
    Dodam jeszcze, że gdy tydzień wcześniej chciałam wykupić bilet on-line, strona blokowała przejście do płatności. szanujemy się, a to oznacza, że wszyscy ludzie traktowani są jednakowo...
  • ~Ania / 2023-09-04 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT. Okropni kierocwy, bezwzgledni, aroganccy. Kolejna podroz to przykre doswiadczenie. Stanowczo odradzam jesli nie chcecie sobie psuc humoru.
    ZaletyNie ma zalet nie polecam
    WadyKierowcy mysla ze sa niewiadomo kim
  • ~Ania / 2023-10-07 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Kierowcy odjeżdżają ze stanowisk, które sami sobie wyznaczają a nie z tych, których powinni odjeżdżać. Bilet kupiony, kasa wywalona w błoto.
  • ~Ania / 2023-10-08 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy wsiadają do pojazdu, którego nie znają. Poprzednia zmiana na trzyminutowym postoju "szkoli" przejmujących zmianę. Efekt jest taki, że po godzinnej jeździe włącza się jakiś czujnik, którego kierowcy nie potrafią nawet znaleźć, a potem uruchomić autobusu. Opóźnienie rośnie, a panowie bezładnie biegają wokół autobusu, klnąc przy tym strasznie Nie wiedzą nawet, gdzie szukać pomocy. Tragedia. Kurs 8.10.2023 1386 Olsztyn Roterdam (kierowcy wsiedli w Szczecinie)
    ZaletyŻadnych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5362
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3295
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 907
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 733
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4751
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4541
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3991
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3085