Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3412 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Olga / 2023-07-03 11:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Zaczęło się od tego że pod czas rezerwacji biletu w tańszej cenie, transakcja została niezaakcepowana. Zdecydowałam, że kupię w droższej cenie, ponieważ jechałam ze rodziną, którzy już mieli zakupione bilety i znów transakcja anulowana. Zgłosiłam sytuację do konsultanta, ponieważ problem mógł wynikać z tego, że mama męża miała takie samie imie i nazwisko. Po czekaniu ok. 30 min konsultant powiedział, że nic nie mogą z tym zrobić, muszę jeszcze raz rezerwować w droższej cenie. Specjalnie musiałam robić literówkę, aby zakupić bilet.

    Najgorsze jest to że podczas jazdy autobusem Kraków - Wrocław zauważyłam małe czarne robaki, ale nie zwróciłam na to szczególnej uwagi. Kiedy wróciłam dodomu to cała noga swędziła i na rano dużo śladów od ugryzeń pluskwy.
    ZaletyDojechałam do domu.
    Wady - brak pomocy ze strony konsultanta
    - brak potwierdzenie transakcji 2 razy
    - pluskwy!
  • ~Pani po 50 / 2018-04-29 20:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Koszmar. Mąż miał numer rezerwacji a kierowca i tak nie zabrał go bo nie podałam nazwiska w rezerwacji tylko konto facebooka, ale było moje imię i mąż mówił, że może na Katarzyna. Kierowca był nieprzejednany i niegrzeczny. Mąż prosił, by porozmawiał ze mną przez telefon to mu wyjaśnię. Powiedział, że z żoną to "se może sam pogadać". Zadzwoniła błyskawicznie na infolinię Flixbusa a tam pani zaczęła ze mną po angielsku i że nie zna polskiego (miała wyraźnie polski akcent), więc akurat znam angielski i wyjaśniłam jej co zaszło, znalazła moją rezerwację i powiedziała, że nic nie może pomóc. Potem połączyłam się jeszcze raz z infolinią i czekałam ponad 2,5 godziny. Minęła 20 i NIEMIECKI głos coś powiedział. Przerwałam połączenie i zadzwoniłam jeszcze raz, ale okazało się, że mogę tylko rozmawiać po niemiecku. W Polsce wymagali ode mnie niemieckiego!!!!!!!!!!!!! Mąż ciężko chory, po bardzo poważnej operacji i nie tylko został na Placu Defilad. Niemiecki autobus odjechał i mimo wolnych miejsc, między innymi mojego męża miejsce było wolne, kierowca nie chciał sprzedać mu biletu......... KOSZMAR !!!!!! Angielski nie pomógł, moja prośba, by kierowca wziął od męża telefon na sekundę i bym wszytko wyjaśniła nie pomogła......Mąż rozdygotany, bo mu nerwy puściły i bardzo się śpieszył do domu. BETON, CHAMSTWO, BUTA, NiEKOMPETENCJA itp. A to nie pierwszy przypadek we FLEXBUSIE.......Smutne. I ten niemiecki, mimo, że nie dzielę ludzi na nacje, tylko na porządnych i tych drugich, źle się kojarzy w Polsce. SMUTNE.
  • ~Pasażer / 2019-08-18 14:17
    Ocena: 1.25 / 5
    DNO!!!Trasa Lublin-Wrocław autobus stary, nieoklejony(więc trzeba się dopytywać, czy to na pewno Flixbus) Zapłaciliśmy za "przejzd nowoczesnym autobusem", a jedziemy starym gratem. Autobus nie posiada toalety!!! W ofercie było Wi-Fi oraz możliwość podłączenia telefonu, to kolejna fikcyjna informacja. Gniazdka to atrapy. Są dodatkowo wejścia na ładowarki samochodowe... szkoda, że w ofercie nikt nie zaznaczył, że jest takie wspaniałomyślne udogodnienie. Na pewno każdy by wziął swoją samochodową ładowarkę, żeby podpiąć ja do bezużyteczngo gniazdka. Podsumowując płacisz za usługi, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Nikomu nie polecam.
  • ~Pasażer / 2022-08-21 18:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Przejazd autobusu Flixbus o numerze N1283 w relacji Split - Kraków uległ opóźnieniu 12 godzin w wyniku awarii pojazdu. Pasażerowie zostali pozostawieni w autobusie na 12 godzin, który stał przy ulicy Jadranska Magistrala, 23205, w miejscowości Bibinje w Chorwacji od około godziny 21:00 8 sierpnia 2022 r. Nie poinformowano mnie kiedy ruszy autobus. Przewoźnik nie umożliwił mi wyboru między zwrotem ceny biletu i dalszą podróżą ze zmianą trasy. Zastępczy autobus przyjechał dopiero następnego dnia tj. 9 sierpnia 2022r. o 8: 30, a odjechał o 9:00. Warunki korzystania z stojącego autobusu były o wiele gorsze niż działającego. Nie było dostępu do prądu i oświetlenia oraz toalety. Autobus nie stał na parkingu z dostępem do toalety. Jedyne rozwiązanie to było skorzystanie z natury. Pasażerowie mieli do wybory nocować 12 godzin w środku butobusu z chrapiącymi osobami lub spanie na chodniku. Wiele osób decydowało się na tą drugą opcję. Towarzyszył strach przed kradzieżą ponieważ oświetlenia nie było a przyświecenie komórką odpadało ponieważ padła i nie było gdzie ją naładować.

    Planowany przejazd z Splitu do Warszawy powinien trwać 26 godzin, natomiast tak naprawdę trwał aż 38 godzin!!!
    Flixbus nie ma żadnych standardów ile maksymalnie powinni czekać pasażerowie na autobus zastępczy!!! Powinno być to jak najszybciej, a 12 godzin nie wygląda na jak najszybciej!!!
    ZaletyBrak
    WadyAwaria autobusu i opieszała naprawa bądź strasznie długie oczekiwanie na autobus zastępczy
  • ~Pasażer relacji Katowice Francja / 2023-12-16 22:37
    Ocena: 1.25 / 5
    Beznadzieja
    Niedopilnowanie bagażu, który został skradziony!!
    Opryskliwość kierowców,jak by byli za karę w pracy
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Patrycja / 2019-07-31 18:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Warszawa zachodnia-gorzow Wielkopolski chwala się punktualnością ale żeby sprawdzić od razu jak wygląda sprawa z autostradą i że nie wjedziemy to po co? I tym sposobem tracimy wszystkie przerwyi zyskujemy kolejna godzinę jazdy.. zakaz wychodzenia z autobusu przez 8 godzin.. rewelacja za czasów Polskiego busa tego nie było.. zawsze przerwy na długich trasach. Przed połączeniem się dwóch przewoźników jeździłam tylko polskim busem.. niestety Polski bus bardzo stracił łącząc 'swe sily' z tą beznadziejna firma.. dwa razy jechałam flixbusem gdynia-warszawa kierowca buc trasa Warszawa Zachodnia -gorzow-szczecin nadmierne przekraczanie prędkości.. nie wiem jak inni pasażerowie, ale ja chcę zyc
    ZaletyGdynia - Warszawa 20zl bilet
    WadyNie działające gniazdko, brak przerw, nieprzyjemna obsługa, ograniczenia bagażowe jak na lotnisku.. nigdy więcej!
  • ~Paulina / 2019-10-30 16:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak wifi lub wifi z ograniczeniem 3 godzin. Kierowcy bardzo niemili.
    Poza tym nie widzę różnicy między pks a flixbusem.
    Zaletybrak
    WadyNiemiła obsługa, brak wifi
  • ~Pawel / 2019-10-02 09:58
    Ocena: 1.25 / 5
    autobus się spóźnił na 35 min.na którego czekałem 3 godziny, na stronie flixbusa zamówiłem dwa bilety dla siebie i dla żony kierowca powiedział, że dwa miejsca dla jednej osoby nie może być dwóch, chociaż zapłaciłem ja te miejsca, on powiedział że to nie jego problem.zapłaciłem, ale nawet nie mógł pojechać.Jeszcze od kierowcy słychać było zapach alkoholu
    więcej przez tę firmę nie pojadę
    Zaletynie ma
    Wadynajgorsi kierowcy autobusu
  • ~Piotr / 2025-08-15 10:09
    Ocena: 1.25 / 5
    Syf powiedzieć to jak by nic nie powiedzieć . Kierowcy w 50% to buractwo . Fotele uszkodzone nie dają się rozłożyć . Miało być WiFi , niestety nie było
    Porażka totalna
  • ~Podrozniczka / 2020-07-13 17:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Jechałam do Pragi to moja podróż była ok chociaż odjazd był 25 minut po czasie kurs 1300. Natomiast powrót z Pragi nie podobał mi się chociaż z tego względu że bilet o 50 zł droższy. Nie w tym jednak problem. Pan kierowca nie pozwolił usiąść na miejscach ponieważ była rezerwacja do że podobno we Wrocławiu miał ktoś wsiąść. Przecież z Pragi do Wrocławia jest 330 km. No cóż pan kierowca nie pozwalał siadać na pierwszych 8 miejscach bo wiózł swoją rodzinę. Wszystkim pasażerom kazał podróżować w maskach ala rodzina kierowcy nie. Kurs 1301. Brak wody w WC. Jechałam już tymi liniami ale jeszcze nie spotkałam takiego lekceważenia. Bilet mnie kosztował 120 zł.
  • ~Podroznik / 2022-10-08 11:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Kupiliśmy pierwsze miejsca, panoramiczne z przodu. Myślimy :długa droga to zobaczymy trasę. Kierowca miał tak opuszczone zasłony przeciwsłoneczne z przodu, że mogliśmy zobaczyć tylko te zasłony, także dopłata nie miała sensu. Było już po zachodzie słońca, na prośbę, żeby podniósł zasłonki do góry odpowiedzial że on zawsze tak jeździ..... Masakra. Jeżdżę po Niemczech flixbusem i tam jest podejście do klienta że zrozumieniem. A Polacy jak zwykle :sram na ciebie, nie, bo nie. POLSKA OBSŁUGA FLIXBUSA JEST CHAMSKA. TOALETA NIE MA WODY DO UMYCIA RĄK, ŚMIERDZI, NIE MA MOŻLIWOŚCI TRANSPORTU ROWERU ANI INTERNETU W AUTOBUSACH. NIE POLECAM, NIE SKORZYSTAM PO RAZ DRUGI, Może można coś z tym zrobić, bo w takim razie klienci znajdą inne opcje.
    ZaletyNie wiem
    WadyToaleta, kierowcy, brak internetu i uchwytów na rowery
  • ~praha florence / 2022-08-01 11:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Kierowcy nie mili. rezerwacje miejsc anulowali i przysłali voucher do wykorzystania. bez sensu. zielone miejsca bez rezerwacji nie sa obok siebie tylko za eoba lub po skosach. na powrocie z Pragi 24 lipca kierowca czech kazal zlozyc skarge ze nie mozna korzystac z toalety bo rzekomo nie bylo wody cala trase. nie mily nie mowiacy po polsku, na stacji we wroclawiu nie poczekal na dwie biegnac osoby z lazienki dopiero pasazerowi upomnieli. we wroclawiu przy aquaparku zatrzymal sie na pol godz bo skonczyl sie czas pracy- mial lekko zastawiony wyjazd z parkingu wiec z innym kierowca ktory zajechal poszli i spuscili powietrze nieobecnemu kierowcy osobowki odciagneli wycieraczke. buractwo- od tego jest straz miejska. sami nie pozwalaja do lazienek ani z kawa wejsc a u nas robia cyrki. opoznienie 1,5h , mozna na e zdarzyc na dalsze przesiadki. cena duza.
    Zaletybrak
    Wadybrak czynnej toalety, kierowca odjezdza bez ludzi ktorzy musieli szybko skorzystac z toalety, opoznienia,
  • ~Qlma / 2019-05-25 09:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Podróż do Białegostoku. Przewoźnik współpracujący Żak expres. Jak kupujesz przez stronę flix to nie ma opcji miejscowek a na stronie Żak już jest i potem cię przeganiaja z miejsca na miejsce. Żenada!!!!
  • ~R / 2024-09-12 12:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Kabareciarze..no...opera brazylijska mydlana ............................
  • ~R / 2024-09-13 19:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Bo burdel juz jedzie z odpowiednią iloscią synów..ewentualnie corel by jeszcze troche przyjął
  • ~Rad / 2022-04-06 08:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Autobus faktycznie punktualna ale toaleta koszmarna syf ba podłodze widac że nie jest sprzątany regularnie jechałem na trasie Kopenchaga-Katowice.
    ZaletyPunktualny
    WadyBrud brak higieny
  • ~Rafał / 2022-05-12 12:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Rezerwacja anulowana, wystawiona faktura korygująca, ale zwrot środków nie wpłynął , nie odpowiadają na zapytania i maile
    Zaletybrak
    Wadybrak zwrotu środków, brak kontaktu
  • ~renata / 2018-05-05 07:52
    Ocena: 1.25 / 5
    W dniu 03.05.18 roku o godzinie 10.10 podróżowałam z Warszawy do Wrocławia przez Łódź, cena biletu 32 PLN. Na dworze upał. Od chwili wyjazdu było włączone w autobusie OGRZEWANIE na full, a wentylacja ledwo ledwo. Całą drogę duszno i gorąco nie do wytrzymania. W pewnym momencie poczułam się słabo i bałam się, że zemdleje. Przesiadłam się w stronę kierowcy na dolnym pokładzie (siedziałam na dole na miejscu dla inwalidy pierwotnie) tam było trochę chłodniej. Dodatkowo zapach moczu z toalety czynił podróż przykrą i trudną do zniesienia. Taki zapach przeważnie towarzyszy przejazdom w tych autobusach gdy się siedzi blisko toalety. Pomimo moich licznych uwag kierowanych jako ocena podróży nic się nie zmienia, firma ma gdzieś opinie pasażerów. Dodatkowo kierowca, który pojawił się jako zmiennik w Łodzi nie przywitał się z pasażerami, ani nas nie pożegnał we Wrocławiu, czyli kolejny raz potraktował nas jak wiezione bydło lub zbieraczy śmieci, którym nie należy się żaden szacunek. Firma jest prymitywna, arogancka, dziadowska i po prostu brak słów. Na pismo w sprawie braku otrzymania vouchera za anulowanie rezerwacji otrzymałam przekopiowaną odpowiedź, która nic nie wniosła, nadal go nie otrzymałam. Na moje skargi na Facebooku brak odpowiedzi także, po prostu klientów mają gdzieś, bo wiedzą, że są bezkarni. Są osoby niezadowolone z ich usług, ale zawsze znajdą frajerów, którzy z nimi pojadą, gdyż brak konkurencji na rynku. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrak komfortu, gorąco, duszno w autobusie, wysoka temperatura, brak powietrza, silny smród z toalety
  • ~Rina / 2019-07-26 16:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Okropnie!! Podróżuję Flixbusem dosyć często. Zawsze mi się podobało, czyste autobusy, punktualność i cena. Ale ostatnie półrocze całkowicie zmieniło moje zdanie i teraz się zastanawiam czy warto jeździć tym Flixbusem. Co nie podróż, to negatywne wspomnienie!
    W zeszłym tygodniu jechałam z Wrocławia do Krakowa. Autokar się spóźnił o całą godzinę. Nikt za to nawet nie przeprosił i nikogo nie interesuje czy się spóźniasz czy nie.
    Kolejna podróż - kierowca włóczył głośno muzykę, przy czym ludziom się chciało spać, ale nie w takim hałasie.
    Jeszcze jedna podróż - nastąpiła zmiana autobusu na większy. Niektóre klienci FlixBus zapłacili za miejsca (panoramy widok, miejsca w pierwszym rzędzie), ale tylko cześć tych ludzi dostała te miejsca. Na wszystkie negatywne komentarze od klientów kierowca tylko powiedział :” nastąpiła zmiana autokaru na większy. Miejsca już się nie obowiązują. Siadajcie gdzie chcecie, albo nie pojedziemy.” Jasne, ze 2 pln to nie dużo, ale czy to jeden klient tego miejsca nie dostał?? Nas było więcej. I czy tylko pierwszy raz u Flixbusa taka sytuacja się zdarzyła, ze trzeba było zmieniać autokar? Kto wie. Od każdego po 2 czy 7 pln, i może się nazbierać....
    Nie chce wspominać każda swoją nieudaną podróż, ale zachowanie personelu i firmy do klientów jest po prostu nie ludzkie.
  • ~Rodzic z dzieckiem / 2021-11-11 10:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Pierwszy kontakt z przewoźnikiem i decyzja NIGDY WIĘCEJ !!!
    Podróż z dzieckiem, automatyczny system rezerwacji wylosował miejsca dla dziecka 7D i dorosłego 17D. Gdy chcieliśmy zarezerwować dwa miejsca obok siebie, system nie pozwalał na to ze względu na obostrzenia z powodu Covid-19. Jakież było zdziwienie, gdy w autobusie okazało się, że jednak system sprzedał bilet na 7C dla obcej dorosłej osoby.
    I ciekawostka... Na cały autobus, było tylko kilka miejsc wolnych...
    Przemiły kierowca, który swoją pracę traktuje jak zło konieczne.
    Zalety 20 minut spóźnienia
    WadyBardzo niewygodne fotele, współczujemy podróżującym ponad 2 godziny
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5598
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3412
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 379
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4937
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4626
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4094
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3174