Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3294 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~A.Taheri / 2024-09-03 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przyjechałem z Warszawy do Berlina z Felixem Busem. Od początku do końca trasy. Nie miałem ani jednej minuty internetu. Musisz wchodzić na stronę co kilka sekund i postępować zgodnie z instrukcjami łączenia się z Wi-Fi. Zmęczyłem się i Poddałem się. To była najgorsza usługa, jaką kiedykolwiek widziałem. Nie możesz zapewnić internetu. Dlaczego reklamujesz to jako przywilej !!! Jest zarówno drogi, jak i nie może zapewnić pasażerom Internetu. Zapłacił lepiej niż ten sam bilet do lotu.
  • ~Aaa / 2022-10-15 01:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik znajomi jechali z Holandii do Wiednia bus wogule nieprzyjechal,niepolecam nikomu na dłuższe trasy,oszuści proszę przesyłać dalej żeby innych ostrzec przed tymi oszustami
  • ~Aaaa / 2018-09-08 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. O dwu i pol godzinnym opoznieniu zostalam poinformowana smsem na 5 minut przed planowanym odjazdem autobusu. Jestem tym bardziej niezadowolona gdyz byla to podroz do Gdanska na lotnisko przez co spoznilam sie na samolot! Nigdy wiecej flix busa! Oczywiscie na maile ze skargami nikt nie reaguje wiec jesli chodzi o obsluge klienta- dno.
  • ~AB / 2023-06-24 06:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika! Na stronie, przy zmianie rezerwacji problem.System odpowiada, że nie było takiej rezerwacji.Dodzwonić się na infolinię, graniczy z cudem. W godz po 16-17, infolinia nie odpowiada w ogóle. Ceny biletów, za ten sam odjazd potrafią zmienić się w jednej chwili dwukrotnie nawet, a klient ma płacić.Nie polecam kupowania biletów na stronie!Autobus odjechał z opóźnieniem. W trakcie podróży, awanturujący się pijani pasażerowie. Do toalety nie da dię wejść- smród!
  • ~Ada / 2020-01-13 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedali mi bilet przez internet (trasa bytom - Kraków) na autobus którego nie było na razkładzie.
    Przyjechałam na dworzec na pół godziny przed czasem, czekam następne pół godziny, żadnej informacji, smsa czy maila od firmy flixbus. Zadzwoniłam do Warszawy, i pani mi powiedziała że mój autobus odjechał o godzinie 01 w nocy. Moja rezerwacja była na 11;25 w południe. Potem stwierdziła że to błąd w systemie. Dostałam następną rezerwację 4 godziny po zarezerwowanym czasie. Stałam popnad godzinę na przystanku. Styczeń, zimno, zmarzłam i się przeziębiłam, nie przyjechałam na umówione ważne spotkanie. To jakieś jaja które nie powinny mieć miejsca w dzisiejszych czasach.
    ZaletyNIE MA
    WadyBEZ KOMENTARZA
  • ~Ada / 2021-10-01 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo! Autobus do Warszawy spóznił się ponad 30 min. Panowie kierowcy beszczelni, niekulturalni i nie mili! Cena biletów niewspółmierna do oferowanych usług!
    WadyJAK WYZEJ!
  • ~Ada / 2022-05-12 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwrot za oddany bilet nadal nie dotarł na moje konto, nikt na infolinii nie potrafi pomoc tylko każą czekać i ponaglają finanse, za bilet zapłać odrazu ale żeby zwrócić to nie ma komu…
  • ~Ada / 2023-07-29 05:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka . Mieliśmy awtobus na 1.15 w nocy , o opóźnieniu dostaliśmy komunikat o 1.15 że awtobus się spóźni na 5 min . Przestaliśmy na dworzu do 3 godziny z miesięcznym niemowlakiem , w końcu przyjehal awtokar . Po zeskanowaniu naszego bilety powiedzieli ze nie maja w systemie takiego biletu , na pytanie co mamy teras zrobić rozwiedli rękami . Ale dwie osoby które również mieli bilet na ten sam awtobus i ta godzine pojechali bez problemu wszystko było w systemie . Jeden z kierowców bardzo hamski i arogancki . Traktowanie klienta jak ostatniego śmiecia pomimo tego ze nie jedziemy za darmo a płacimy za bilet . Awtokar 1301 do Pragi .
    ZaletyNic
    WadyHamski kierowca , opóźnienia
  • ~Adam / 2018-04-27 11:07
    Ocena: 1.00 / 5

    Brak rezerwacji miejsc (pomimo ponumerowanych siedzeń) i podniesienie cen o 100% to dla mnie największa wada Flixa.
    Podróżuję dwa razy w miesiącu z osobą niepełnosprawną która wymaga opieki i nie może siedzieć sama bez opiekuna.Teraz jest problem bo nie ma rezerwacji które wcześniej były w PolskimBusie.
    Na trasie P3 Warszawa/Łódź/Poznań/Berlin często podróżują również małe grupy obcokrajowców,siedzą oni rozproszeni po całym pokładzie,zamiast siedzieć razem w grupie obok siebie i jest zamieszanie,ponieważ rozmawiają głośno "przez cały autobus",lub używają telefonów do komunikacji między sobą,przez to nie można spokojnie podróżować,a siedem godzin w takich warunkach jest bardzo uciążliwe i stresujące dla wszystkich pasażerów.
  • ~Adam / 2023-01-25 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze i koszmar w historii.
    Najgorsze i koszmar w historii
    Najgorsze i koszmar w historii
    Najgorsze i koszmar w historii
    Nigdy nie polecam FLIXBUS.
    Modlimy się za upadłość spółkę FLIXBUS z powodu złodzieje, kłamstwo, oszczerstwo i niesprawiedliwe.
    ZaletyBrak
    WadyJest wiele
  • ~Adam / 2023-02-18 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika. Dziś odwoziłem starszą osobę na przystanek w kierunku szczecin berlin godz. 9. Kierowca rudy, nie to że rude to wredne. Kierowca chyba za karę jest w pracy, nie miły, nie udzielał odpowiedzi na zadawane pytania a jak odpowiedziąl to ciężko mu to szło. Żle to wygląda nikt od nikogo nie wymaga cudów ale takt i kultura i ogólna współpraca mile widziana. Ja nie skorzystam już z ich usług bo pojazdy ok a ludzie do wymiany.
    ZaletyPorządny sprzęt transportowy
    WadySmutni kierowcy
  • ~Adam / 2023-06-02 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus na trasie Katowice-Budapeszt opóźnił się o ponad 3 godziny. Nie dostałem żadnego odszkodowania ani zwrotu, z tłumaczeniem że w Katowicach opóźnienie wyniosło "tylko" 100 minut.
  • ~Adam / 2024-01-18 04:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Niw polecam, wracałem z poznania do łodzi , nie jonizują klimatyzacji , po dwòch dniach dostałem mocnej dziwnej grypy mimo dobrej odporności
    ZaletyŻadna
    WadyDużo
  • ~Adil Abdel Aati / 2022-10-05 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Rasistowski kierowca i firma nic nie robi z tego

    Dzis jechałem autobusem tej firmy z Warszawy do Krakowa. Mam za 3 godziny lot do RPA. Kierowca rasistą uszukał mnie w Kielcach mówiąc że mamy przerwę 7 minut. Wróciłem po 2 minutach i jego nie było. Mój bagaż i passport i kosztywnosc są w autobusie. Dzwoniłem 7 razy na info linie aby bagaż czekał na mnie mówią że nie mogą zadzwonić do kierowcy. Jadę teraz Uberem z Kielce do Krakowa i nie wiem co mi czeka.
    ZaletyNie ma
    WadyNiekomtencja
  • ~Adrian / 2021-08-27 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet nie dotarł na maila, z obsługą nie da się skontaktować. Do autobusu nie zostałem wpuszczony mimo tego, że mam potwierdzenie wpłaty.
  • ~ADRIAN / 2021-10-31 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA ! CIAGLE OPOZNIENIA O GODZINE !!!ZERO INFORMACJI
    ZaletyBRAK
    WadyW CH...
  • ~Aga / 2020-01-17 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie godziny czekania dziś 17.01.20 na lotnisku w Balicach, autobus nie przyjechał, najpierw był opóźniony 25 min a w momencie planowanego przyjazdu po prostu zniknął z apki. Nikt nie dał znać. Pierwszy i ostatni raz z Flixbusem.
  • ~Aga / 2020-01-30 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa 1304, 29.01.2020 Monachium Warszawa, autokar stary, brudny, wc nie nadawało się do użytku bo brudne i śmierdzące już kiedy autobus podjechał. Nie ma Internetu przez całą podróż. Fotele się nie rozkładają, siedziska się zapadają, silnik huczy przy szybkich prędkościach coś cały czas waliło w silniku. Autokar wydaje się super wyekspeatowany i nie powinien być podstawiany na dlugie i nocne trasy. Wstyd FLIXBUS POLSKA.
    Nie polecam.
    WadyBrudne i suf w wc, fotele bardzo niewygodne, bez Internetu
  • ~AGA / 2020-04-29 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na zwrot pieniędzy od 15 marca do dnia dzisiejszego pieniądze za bilet na konto nie wpłynęły .Dzwoniąc na infolinię ze 6 razy i rozmawiając za każdym razem z innym konsultantem nic się nie dowiaduje konkretnego oprócz tego że każą czekać .Konsultanci tej infolini są osobami niekompetentnymi niemający żadnej wiedzy którą powinni mieć pracując na takim stanowisku .Nie polecam
    WadyBrak kompetentnych w biurze obsługi
  • ~Aga / 2021-12-21 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienie ponad godzinne, nie można zwrócić biletu- po mimo że był kupiony dosłownie 5 minut wcześniej, obsługa bardzo nieprzyjemna, opryskliwa i niekompetentna- byleby tylko klienta na kasę naciągnąć.nie polecam .
    ZaletyZadne
    WadyOpóźnienie (ponad godzinne w zimę), brak aktualnych informacji przed wyjazdem, naciąganie na hajs, arogancka obsługa i nie pomocna- opóźnienie 60 minut, a bilet można zwrócić, gdy wynosi 120 minut (bezsens)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5355
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3294
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 906
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 733
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 367
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4749
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4540
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3990
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3083