Zawsze jeżdżę konkurencją, tym razem bilety były sprzedane. Kupiłam bilet Hanover-krakow. W Hanover kierowca każe samemu wciskać torbę jak miejsca w zasadzie nie ma, totalna samowolka. Bagaże porozrzucane bez ładu i składu. Toaleta nieczynna. Opóźnienie godzinne już na starcie. Berlin 2:55 w nocy, dwie godziny czekania, znów wrzuć bagaż sama jak miejsca nie ma. Jedyne co interesowało, to czy faktycznie mam bilet na drugi bagaż. Podróż w pełnym stresie. Zdecydowanie nie polecam. Już lepiej bla bla car
ZaletyZero
WadyCena, kierowcy, logistyka
~Zawiedziona / 2022-06-21 13:20
Ocena: 1.25 / 5
Moja pierwsza przygoda z Flixbusem i na pewno ostatnia! Bardzo nieprzyjemni kierowcy i niechętni do pomocy. Podróż do Londynu z Polski jeszcze w miarę, choć uważam, że jest zbyt mało postojów aby skorzystać z WC (ta w autobusie nie nadaje się do korzystania - brudno, brak papieru itp.) czy kupić kawę. Natomiast podróż z Londynu do Polski to był koszmar - 44 godziny!!! Miałam wykupiony bilet z Londynu do Warszawy z przesiadką w Brukseli. Z Londynu autobus przyjechał z dwugodzinnym opóźnieniem i tu zaczął się mój koszmar. Okazuje się bowiem, że nie zdążyłam na przesiadkę. Wieczór, obcy kraj a ja nie mam jak wrócić do domu, oczywiście infolinia nieczynna. Dzięki mojej upartości kierowca zadzwonił gdzieś i zmieniono mi bilet do Warszawy przez Wiedeń!!! We Wiedniu 5 godzin czekania na przesiadkę. Straszne po prostu! Wielki bałagan jest również przy odbieraniu bagażu, każdy może wziąć sobie co chce, nikt tego nie kontroluje. Jestem bardzo zbulwersowana usługą Flixbusa, ja na pewno więcej korzystać nie będę i znajomym również nie polecę podróży z tą firmą.
Zaletybrak
Wadybrudne toalety, nieuprzejmi i niepomocni kierowcy, zbyt krótkie i rzadkie postoje
~Zośka / 2022-07-13 13:27
Ocena: 1.25 / 5
MASAKRA! Pół godziny przed planowaną godz. wyjazdu (o 2:00 w nocy) otrzymałam SMS, że autobus spóźni się 55 minut.
Na przystanku czekałam od 2:30, po czym okazało się, że autobus odjechał o 2:20.
Nie polecam.
Zaletybrak
Wadypunktualność, komunikacja
~Żenada / 2020-06-15 11:33
Ocena: 1.25 / 5
wczoraj wracałam z gdańska do warszawy. Od czego by tu zacząć. Kupiłam przejazd z siecią Wifi niestety kierowcy sami sobie ustalili, że tą sieć wyłączają. Fajno fajno. co następne? Ah no przecież, księżna która pomyliła busa i przysneła, wsiadła do naszego i musieliśmy nadrabiać 30 km aby ją odstawić na właściwy przystanek. Sory ale to jej wina! Oczywiście toaleta nie działa bo przecież koronawirus ale klima w busie i czlowiek na człowieku nawet obcy to juz jest ok! Na trasie gdansk warszawa który miał trwać 4h 50 min a trwał 7h50 min. Wiadomo długi weekend raczej to oczywiste, że powrót może trwać dłużej ale raczej każda logicznie myśląca osoba uwzględni to w opisywaniu oferty na stronie internetowej. Tylko jeden postój na toaletę i to nie każdy się załapał bo była taka kolejka.
powiem tyle żenada, pierwszy mój przejazd z flixbusem i na pewno ostatni. Nie polecam!
Zalety-kontakt pod siedzeniem
Wady-długość przejazdu
-brak toalety
-kierowca sam wyłacza wifi
-jeden przystanek na toalete na 7h50min jazdy brawo!
~ Anna / 2019-01-05 08:32
Ocena: 1.00 / 5
Godzinne opóźnienie,chamstwo i brak szacunku oraz jakiegokolwiek zorganizowania przez kierowców i chaos z miejscami zarezerwowanymi. Do tego problemy przy płatności przez internet za bilety. Totalna masakra,nie polecam.
ZaletyNie ma
WadyZbyt wiele by wymieniać
~. / 2024-05-01 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Kierowcy robią przerwy więcej niż 10 min na tankowania autobusu.??
Serio
Spóźniony na 30 min
WadyWszytko jest źle
~. / 2025-05-20 09:15
Ocena: 1.00 / 5
ця лінія від Варшави Західної до Дрогобича одна велика помилка.. постійно затримується яка може бути причина затримки..гарної дороги..ти ідеальний, тому що ти ідеально вписуєшся в це місце..я не вписуюсь..якби ти не був таким хамом, тебе можна було б навіть впізнати..їм не потрібне визнання..він..мій водій навіть не їздить туди..але ти..ти міг зустріти свого батька..і завдяки їм..це ніколи не буде таким. Українець сказав..він ніколи не повернеться..ти як ти думаєш я можу дістати його скрізь і він показує що в 6 містах навколо..чи тобі треба було б інакше..широка дорога на Дрогобич..за ці гроші широка дорога в пекло..Дрогобич остання зупинка перед смертю..на відміну від них я знаю що таке життя в смерті..починай боятися власної тіні
~... / 2022-08-28 02:30
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, jeden wielki dramat. Siedzenia w których nie da się siedzieć,
ZaletyBrak
WadyFotele na których nie da się siedzieć, bagaż podręczny pod nogami, obsługa katastrofa, nie udzielają żadnych informacji!!!
~... / 2022-09-15 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Szanowny Pan kierowca nie raczył się zatrzymać na przystanku autobusowym. Bezczelnie sobie przejechał obok czekających pasażerów.
~... / 2022-09-15 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Szanowny Pan kierowca nie raczył się zatrzymać na przystanku autobusowym. Bezczelnie sobie przejechał obok czekających pasażerów.
~... / 2023-04-20 12:54
Ocena: 1.00 / 5
2 przejazdy odwołane od tak. Bez propozycji alternatywnej. Wyjazd oparty był na tym transporcie i poszedł w zapomnienie. 0 profesjonalizmu. Porażka...
~1234 / 2023-07-06 09:21
Ocena: 1.00 / 5
Rezerwowałam z dużym wyprzedzeniem wyjazd do Krakowa (nawet dopłaciłam za konkretne miejsce), na dwa dni przed wyjazdem dostaję informacje, że akurat moja rezerwacja została zmieniona w obie strony na jakieś nienormalne godziny wyjazdu. Próbowałam rozmawiać z konsultantem. Twierdził, że cały przejazd został anulowany (dodam, że wyjazd i powrót to akurat były całkiem dwie różne trasy i PRZYPADKIEM akurat one tego dnia zostały anulowane). Oczywiście jeśli ktoś chce zwrot pieniędzy to mają czas na to do 7 dni roboczych
ZaletyŻadnych
WadyNierzetelność
~1359 / 2021-08-29 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Podróżowałam ostatnio razem z córką i siostrą do Włoch wszystko w porządku wsiadamy w Łodzi kierowca sprawdza bilety szczepienia jedziemy do Krakowa gdzie na przesiadkę czekamy do wieczora i tu moi drodzy niespodzianka nie możemy jechać dalej bo córce nie minęło 14 dni od drugiej dawki szczepionki kierowca nakrzyczał na mnie był bezczelny i arogancki mimo że prosiłam o przejazd na własną odpowiedzialność test cokolwiek zostałyśmy na dworcu setki kilometrów od domu wieczorem w obcym mieście nie życzę nikomu takich wakacji pierwszy i ostatni raz jechałam Flixbusem wszystko rozumiem ale gdyby kierowca powiedział w Łodzi od razu że córka niemoże jechać zostałaby z tatą a tak nie pojechałyśmy wcale zwrot pieniędzy oczywiście niemożliwy.Dziś dostałam smsa że autokar ma opóźnienie żenada.Nie polecam
ZaletyBrak zalet
WadyBrak kompetentnej obsługi haos kierowca bardzo niemiły chamski.
~A / 2018-01-04 15:02
Ocena: 1.00 / 5
Niestety ale Flixbus w moim przypadku się nie sprawdził. Na trasie z Rzeszowa do Lwowa autobus po prostu nie przyjechał! Musieliśmy wybrac inny transport, by nie spóźnić się na samolot. Infolinia tylko po niemiecku lub angielsku, więc jeśli nie mówisz w tych językach to sie raczej nie dogadasz. Poza tym dodzwonienie się na infolinię trwało dobrzych kilkanaście minut. W drodze powrotnej dokładnie ta sama sytuacja - bus p prostu nie przyjechał. Co ciekawe po kilku dniach po podróży zaczęłam dostawać maile, że autobus tego dnia nie przyjedzie i moja podróż została przebukowana na kolejny dzień. Dostawałam te maile już będąc kilka dni w domu!! Straszny bajzel.
~A / 2019-04-20 08:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie kupujcie biletow,
Zapisuja dane z karty a potem sciagaja pieniadze..
Dobrze ze w pore to zauwazylam i zdazylam zastrzec karte chociaz i tak sciagneli mi ponad 300zl!!!!
Sprawa bedzie szla na policje..
WadySzkoda pisac
~A / 2022-12-31 00:13
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarni kierowcy. Mafia nie firma. Bardzo niesympatyczni.
~A / 2024-01-24 00:03
Ocena: 1.00 / 5
W niedzielę 21 stycznia podróżowałam z córką na trasie Hamburg- Poznań z przewoźnikiem Flixbus. Na stacji benzynowej w miejscowości Torzym wyszłam do toalety i zakupić picie dla córki. Autokar odjechał. Miałam przy sobie szczęśliwie telefon. Autokar jeszcze widziałam jak wjeżdzał na rondo.
Natychmiast zadzwoniłam do córki, żeby komuś dała telefon(ona ma problem z komunikacją w sytuacjach stresowych). Telefon przejął Pan, który szybko zareagował i przekazał kierowcy, że ja zostałam. Odmówił zatrzymania i pojechał dalej z moją córką, dokumentami. Pod numerem 112 dowiedziałam się tylko tyle, że mam zgłosić to na komendzie w mojej miejscowości zamieszkania.Z relacji Pana, który pomógł mojemu dziecku wiem, że była w tragicznym stanie psychicznym. Córka wysiadła w Poznaniu, Pan ze swoją żoną poszli na dworzec PKP i zaoferowali swoją pomoc do momentu aż ja jakoś dotrę do Poznania. Dzięki pomocy ludzi na tej stacji udało mi się dojechać pod Poznań, do ostatniej bramki poboru opłat. Tam również poprosiłam o pomoc policjanta, niestety odmówił. Wezwałam taksówkę i czekałam na przyjazd ponad 40 minut w ciemności i zimnie. Cały czas w kontakcie z córką, która strasznie przeżywała całą tą sytuację. Wydałam mnóstwo pieniędzy za dojazd taksówką, uciekły nam 2 pociągi do domu. Wreszcie jakoś dotarłyśmy w stanie psychicznego i fizycznego wycieńczenia. Pasażer, który pomógł córce zgłosił w poniedziałek sprawę na infolinii. Ja oczywiście też. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Pani przejęta jednak cisza, bez reakcji. Mam nr rejestracyjne tego autokaru, namiary na tego pasażera świadka. Gdzie ja mam szukać pomocy, jeżli ta firma nie reaguje.
Dodam, że przed Berlinem Pan kierowca został zatrzymany przez służby na autostradzie. Z tego co ztozumiałam z rozmowy-dostsli mandat. Podczas tego zatrzymania nie powiedzieli nic do pasażerów. Ludzie zaczęli po czasie wychodzić na papierosa, do toalety. Po tym jak Pani z tych służb przyniosła kierowcom dokumenty zamknęli drzwi i odjechali .Nie orientując się czy wszyscy są. Wtedy akurat byli. W Berlinie na jednym z przystanków jakiś pasażer poszedł do toalety. Autokar odjechał. Kobieta, która zobaczyła, że są rzeczy tego pasażera zgłosiła to kierowcy ale on pojechał. Pasażer zorientował się , przeskoczył barierkę, przewrócił jakiegoś człowieka i zdążył tylko dlatego, że autokar zatrzymał się na czerwonym świetle. Szukam kontakty do tego pasażera, bo słyszałam jak mówił, że tego tak nie zostawi. Kierowca bluźnił do jakiegoś człowieka, bo źle zaparkiwał auto i groził mu.
Proszę o pomoc w nagłośnieniu tej sprawy, za pozbawienie poczucia bezpieczeństwa mojego dziecka i mojego rekomensaty za narażenie na utratę zdrowia psychicznego i fizycznego oraz poniesionych przeze mnie kosztach.
ZaletyBrak
WadyJak w opisie
~A. / 2022-05-22 16:02
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, odwoływane rezerwacje na kilka godzin przed odjazdem z powodu braku miejsc,a bilet zarezerwowany i opłacony miesiąc wcześniej! oszuści , zdecydowanie odradzam!!!!?
~A.K. / 2023-08-28 23:21
Ocena: 1.00 / 5
Kupując bilet możesz miec tylko pewność, że wydałeś pieniądze, a na pewno nie to, ze pojedziesz tym kursem. Na 2 dni przed planowanym odjazdem dostalam info, ze część mojej trasy zostala zmieniona. Wchodzac na stronę, zobaczylam, że sa miejsca na moj planowany odjazd. Zmiana trasy na ten sam kurs za dopłatą oczywiście. Zarezerwowałam. Na 9 godzin przed odjazdem anulowali mi kompletnie przejazd...skandal!!!...i tylko słowa"przykro nam"....tysiące kilometrow od domu...wykopana z autokaru, bo ktoś zapłacił więcej...tak nie mozna traktować klientów. Na alternatywną trasę otrzymalam voucher, ktory i tak nie pokrył mojego przejazdu i znów musialam dopłacić...za to o stresie i nerwach jaki mi zafundowZali nigdy nie zapomnę. WSZYSTKICH PRZESTRZEGAM, NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USŁUG, BO ZOSTANIECIE WYROLOWANI..
ZaletyŻadnych
WadySporo, jak w komentarzu
~A.Taheri / 2024-09-03 18:36
Ocena: 1.00 / 5
Przyjechałem z Warszawy do Berlina z Felixem Busem. Od początku do końca trasy. Nie miałem ani jednej minuty internetu. Musisz wchodzić na stronę co kilka sekund i postępować zgodnie z instrukcjami łączenia się z Wi-Fi. Zmęczyłem się i Poddałem się. To była najgorsza usługa, jaką kiedykolwiek widziałem. Nie możesz zapewnić internetu. Dlaczego reklamujesz to jako przywilej !!! Jest zarówno drogi, jak i nie może zapewnić pasażerom Internetu. Zapłacił lepiej niż ten sam bilet do lotu.