Drogo ale czasami nie ma wyboru. Natomiast obsługa to żart. Co z tego, że kierowca ogarnięty jak jakiś typ z obsługi ucisza człowieka bo "cisza nocna". W autobusie? I żeby to jeszcze człowiek głośno był. Ale przychodzi, opryskliwie ochrzania na dobry początek i po chwili gdy SZEPCZESZ tak, żeledo osoba kilka centymetrów od ciebie cię słyszy to zarzuca Ci że ON SŁYSZY. Z DRUGEGO KOŃCA AUTOBUSU.
A tym, że bus zafajdany i wali wódą to się nie ma kto zająć. KPINA.
WadyWredna obsługa
~jacur368 / 2022-04-20 17:31
Ocena: 1.25 / 5
Autobus stojący przez 15 minut okazuje się że będzie opóźniony 20-30 minut, czyli stał 40 minut bark możliwości anulowania biletu. Nie ma co dzwonić na info, bo tylko automat. Info o opóźnieniu na maila. Problemy z fakturą. Dużo wpisywania aby kupić bilet. Nie wiadomo gdzie odjedzie autokar (Zakopane). Nachalne pierwsze pozycjonowanie usług w google. Po co płacić za nieuczciwego przewoźnika. NIGDY WIĘCEJ nawet za darmo
Zaletyżadne
Wadymnóstwo
~Janusz / 2020-10-08 16:33
Ocena: 1.25 / 5
Witam dzwonie dzisiaj do firma jadyny numer to alarmowy,mowie pani ze to jedna linia gdzie mozna sie dzwonic czyli alarmowy telefon odebrany po ok 10 min. potem sie pytam babki czy firma do danej miejscowosci jezdzi i na jaka ulicy, odp. To jest numer alarmowy i nie moge udzielic odpowiedzi po 15 min. Potem sie jej pytam jaki to numer alarmowy jak pani dalej ze mna gada a jakby byl wypadek to po tych wszystkich 15 minutach gadki byloby nieszczescie a ta w dobry humorze to jest numer alarmowy. Rezygnuje nie polecam.
ZaletyBrak
~Joanna / 2022-11-06 01:52
Ocena: 1.25 / 5
Czy ktoś podróżował 28.10.22 o 18-tej z Hamburga do Warszawy. Czy były jakieś zdarzenia podczas podróży? Tym rejsem jechał mój partner i nie dotarł. Ok.21.50 pisał że są w Berlinie I telefon zamilkł. Może ktoś coś pamięta?
~Joanna / 2023-02-11 12:54
Ocena: 1.25 / 5
Odpowiedź do osoby 'ktoś z ktosiowa' - > dokładnie, dobrze że chociaż w tym się z PANEM/PANIĄ zgadzam, że powinniśmy zacząć wymagać od siebie... Szkoda, że Pan/Pani nie wymaga od siebie, przychodząc tu, żeby obrażać/podważać zdanie/śmiać się z ludzi...
Przykłady pańskich wypowiedzi:
'Kiedy korzystanie z dostępnych rzeczy dla ludzi nie będzie korzystana jak przez zwierzęta'
'Tak jasne przyszedł policjant i powiedział - ten kierowca jest pijany dalej nie pojedzie na ha ha już to widzę'
Ale, jako że ta strona nie jest od próby uczenia innych osób kultury i społecznych zachowań, tylko od oceny Flixbus, kończę temat z Panem/Panią podsuwając jedynie kwestie do przemyślenia żeby nie obrażać innych i podważać ich opinii, wystawionych na podstawie swoich doświadczeń z Flixbusem.
I obyśmy jako pasażerowie nie musieli się bać o swoje bezpieczenstwo, jak i wstydzić zachowaniem i wypowiadaniem się kierowców.
Żegnam PANA/PANIĄ.
~Józek / 2022-05-10 19:24
Ocena: 1.25 / 5
Zapłacony przewóz nie doszedł do realizacji w dniu 10.05.2022 firma krzak miala o 8:55 do Kudowy zdroju z Gliwic
ZaletyNie ma
WadyW takim układzie jak wyżej same wady
~Julia / 2023-05-21 16:44
Ocena: 1.25 / 5
Przyjechał autobus, w którym nie ma ani łazienki ani kontaktu i jest problem z miejscami zarezerwowanymi i zapłaconymi, podróż 7 godzinna bez możliwości nawet ogarnięcia babskich spraw, nie pozdrawiam
ZaletyŻadne
WadyWszystko
~Julia / 2023-05-26 16:47
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia, opóźnienie ponad godzinne, duchota, 0 komfortu, miejsca na nogi brak. Jedynie mili kierowcy, naprawdę jedyny plus.
~Julia / 2024-02-16 02:50
Ocena: 1.25 / 5
Poziom Flixbus to wiele historii. Kiedyś był to dobry przewoźnik. Dzisiaj zatrudniając ludzi zza wschodniej granicy powoli niszczą własną firmę. Notoryczne opóźnienia i absolutny brak kontaktu z klientem, brud w autobusie, postoje kilka minut,a znalezienie toalety to cud, chamscy i niechlujnie kierowcy, niektórzy pałą papierosy na pokładzie. A jeśli jest ich dwóch to rozmowy i wulgaryzmy na cały autobus. Można pisać i pisać...posxukalismy innego przewoźnika, a tego niestety mocno odradzam. Ktoś powinien np. UOKIK się nimi zająć.
ZaletyBRAK
WadySame wadę, przykro.
~Julka / 2021-08-09 17:28
Ocena: 1.25 / 5
Wieje żenadą pod każdym względem.
Właśnie wysiadałam z flixbusa na trasie Gdansk - Wrocław. Przyjechał spóźniony 20 min, a ogólne opóźnienie to 2,5h. W autobusie klimatyzacja działała na największy nawiew i mimo próśb pasażerów nie zostało to zmienione. Będę się naprawdę cieszyć jeśli jutro nie obudzę się chora. W autobusie 2 kierowców, którzy się zmieniali. Pani kierowca nie umie jeździć, nie czuje pedału gazu i powoduje sytuacje stresowe!!! Infolinia oczywiście nie działa… próbowałam zadzwonić z samego rana (wyjazd o 7:00 a autobus spóźniał się). Automat obwieścił, że biuro czynne od 9. Brak jakiejkolwiek informacji co się dzieje, na stronie prawda mija się z celem. To 59,90zł jest o wiele za drogie na ten dyskomfort. Nigdy więcej.
ZaletyByło czysto
WadyWszystko
~K / 2018-05-16 17:58
Ocena: 1.25 / 5
Podróż Berlin - Warszawa.
Dolny pokład. Zaczęło się od fetoru z toalety, skończyło na bagażu podręcznym (który leżał na podłodze pod siedzeniem) zalanym moczem.
Na maila z reklamacją dostałam autmatyczną odpowiedź zwrotną.
Nigdy takiej podrózy nie przeżyłam. Brak słów.
Polski Bus nie był idealny, ale Flixbus jest poniżej jakiegokolwiek poziomu.
Generalnie staram się podróżować oszczędnie i stacja flixbusa jest blisko mojego domu,
ale po tej podróży postanowiłam przerzucić się na połączenia kolejowe.
Nigdy więcej z tym przewoźnikiem
Zaletybrak
Wadyobsługa jak w krajach 3 świata
~Kacper / 2023-08-09 19:09
Ocena: 1.25 / 5
Rzeszów-Lublin w ostatniej chwili opóźnienie 2h,dodam że autobus rusza z Rzeszowa więc pewnie brak kierowcy...pierwszy i ostatni raz,lepiej wspierać PKP niż oszustów którzy łaskę zrobią że oddadzą pieniądze.
ZaletyBrak
WadySzkoda zachodu
~Katarzyna / 2023-07-28 21:55
Ocena: 1.25 / 5
Podróżowałam z Krakowa do århus, z przesiadka w Kopenhadze ,nie polecam . Autobus pierwszy opóźniony ,nie zdążyłam na przesiadkę musiałam kupić kolejny bilet i czekać na następny autobus,kolejny był opóźniony około godziny,gdy już się pojawił na przystanku się nie zatrzymał żeby mogli do niego wsiąsc pasażerowie. Przystanki w Kopenhadze są nie opisane nie wiadomo nawet gdzie czekać ,mimo iż pytałam wielu osób i kierowcy innego flixbusa z kad odjeżdża autobus on się tam nie zatrzymał,gdzie zwykle się zatrzymuję. Po tym fakcie musiałam kupić kolejny bilet na inny autobus bo już nie chciałam ryzykować że następny Flixbus się nie zatrzyma,a niestety przystanek w Kopenhadze jest rozległy i ciężko biegać z walizkami i szukać gdzie tym razem zatrzyma się autobusu.
~Kierowca Bombowca / 2019-09-03 07:35
Ocena: 1.25 / 5
Banda nieudaczników. Miałem jechać z Łodzi do Gdańska o godzinie 3:20 co chwilę otrzymywaliśmy informację o kolejnym czasie przyjazdu autobusu. Gdy zbirzył się czas przyjazdu następnego autobusu w systemie nie mogłem zmienić rezerwacji na następny autobus. Otrzymałem informację że rezerwacja została zmieniona lub anulowana. Z regulaminu wynika że jeśli nie przyjedzie autobus mogę wśiąść w następny jeśli są wolne miejsca. Niestety kierowca nie chciał wpuścić oczekujących gdyż jak mówił nie miał połączenia z bazą. JEŚLI KUPISZ BILET NIE MASZ PEWNOŚCI ŻE POJEDZIESZ.
~Kinga / 2022-08-25 16:45
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam. Oba moje przejazdy zostały odwołane. Pi zadzwonienia na infolinie Pani nie znała powodu ich odwołania i zaproponowała zmianę godzin. Jednak nie bez powodu wybrałam początkowo takie, a nie inne godziny. Skomplikowało mi to plany.
~Kocie / 2024-12-27 09:01
Ocena: 1.25 / 5
Niby duża firma, a poziomu nikt nie trzyma. Syf, uszkodzony autobus, a ceny biletów jak za zborze. Dodatkowo, mało kto pilnuje porządku przydzielonych siedzen, przez co dochodzi do sprzeczek między pasażerami, a od pilnowania porządku powinien być kapitan
~Kowalska / 2023-04-28 16:46
Ocena: 1.25 / 5
Sprzedali więcej biletów niż miejsc w busie i przez 12 h drogi przypada mi miejsce stojące mimo ze biletu kupiłam 3 miesiące przed wyjazdem to i tak osoby które kupiły je wczoraj maja pierwszeństwo do siedzenia
ZaletyNic
~Kris / 2022-07-14 22:09
Ocena: 1.25 / 5
Z Pragi autobus spóźniony o godzinę! Żadnej informacji o spóźnieniu ani na telefon ani na maila! A kierowca z pyskiem, że trzeba było podać maila i telefon to by wysłali info o spóźnieniu!! Facet wyglądał na 60 lat to zrozumiałe, że nie kuma sposobów rezerwacji biletów! Myślę, że kierownictwo mogłoby przeprowadzić szkolenie dla kierowców! A drugi horrendalny problem to infolinia, która nie działa! A dlaczego? Myślę, że nawet Flixbus sam tego nie wie!!
Zalety??
WadyZ Pragi autobus spóźniony o godzinę! Żadnej informacji o spóźnieniu ani na telefon ani na maila! A kierowca z pyskiem, że trzeba było podać maila i telefon to by wysłali info o spóźnieniu!! Facet wyglądał na 60 lat to zrozumiałe, że nie kuma sposobów rezerwacji biletów! Myślę, że kierownictwo mogłoby przeprowadzić szkolenie dla kierowców! A drugi horrendalny problem to infolinia, która nie działa! A dlaczego? Myślę, że nawet Flixbus sam tego nie wie!!
~Kris / 2025-09-07 09:35
Ocena: 1.25 / 5
Niepełne zwroty za niewykorzystane bilety, ponoć mają być wykorzystane na poprawę jakości podróżowania - bzdura. Wystarczy wejść do toalety - niczego nie ma. Papieru toaletowego, ręczników papierowych, śmieci na podłodze a na toalecie nie da się usiąść. Przycisk kranu trzeba trzymać jedną dłonią, żeby umyć drugą. Niemiecki system jak w Oświęcimiu. W końcu siedziba firmy Monachium.
ZaletyBrak
WadyMasa
~krówka / 2018-11-13 12:04
Ocena: 1.25 / 5
Witam
Stanowczo odradzam tego przewoźnika autobusowego.Zostałam oszukana przez kierowcę,który nie chciał wpuścić mnie na pokład autobusu.Po czym bezpośrednio spytał się dyskretnie ile mam pieniędzy w portfelu.Powiedziałam,że mam tylko 30 Euro w gotówce.Następnie powiedział bezpośrednio,że jest to za mało i mam się udać do bankomatu.Razem z przyjaciółką nie miałyśmy wyjścia i musiałyśmy mu dać te pieniążki.Następnie po powrocie do Polski napisałyśmy do Flix busa,która nam odpisał ,że kierowca zrobił dobrze biorąc od nas" łapówkę".