W dniu 03.05.18 roku o godzinie 10.10 podróżowałam z Warszawy do Wrocławia przez Łódź, cena biletu 32 PLN. Na dworze upał. Od chwili wyjazdu było włączone w autobusie OGRZEWANIE na full, a wentylacja ledwo ledwo. Całą drogę duszno i gorąco nie do wytrzymania. W pewnym momencie poczułam się słabo i bałam się, że zemdleje. Przesiadłam się w stronę kierowcy na dolnym pokładzie (siedziałam na dole na miejscu dla inwalidy pierwotnie) tam było trochę chłodniej. Dodatkowo zapach moczu z toalety czynił podróż przykrą i trudną do zniesienia. Taki zapach przeważnie towarzyszy przejazdom w tych autobusach gdy się siedzi blisko toalety. Pomimo moich licznych uwag kierowanych jako ocena podróży nic się nie zmienia, firma ma gdzieś opinie pasażerów. Dodatkowo kierowca, który pojawił się jako zmiennik w Łodzi nie przywitał się z pasażerami, ani nas nie pożegnał we Wrocławiu, czyli kolejny raz potraktował nas jak wiezione bydło lub zbieraczy śmieci, którym nie należy się żaden szacunek. Firma jest prymitywna, arogancka, dziadowska i po prostu brak słów. Na pismo w sprawie braku otrzymania vouchera za anulowanie rezerwacji otrzymałam przekopiowaną odpowiedź, która nic nie wniosła, nadal go nie otrzymałam. Na moje skargi na Facebooku brak odpowiedzi także, po prostu klientów mają gdzieś, bo wiedzą, że są bezkarni. Są osoby niezadowolone z ich usług, ale zawsze znajdą frajerów, którzy z nimi pojadą, gdyż brak konkurencji na rynku. Nie polecam.
Zaletybrak
Wadybrak komfortu, gorąco, duszno w autobusie, wysoka temperatura, brak powietrza, silny smród z toalety
~Rina / 2019-07-26 16:28
Ocena: 1.25 / 5
Okropnie!! Podróżuję Flixbusem dosyć często. Zawsze mi się podobało, czyste autobusy, punktualność i cena. Ale ostatnie półrocze całkowicie zmieniło moje zdanie i teraz się zastanawiam czy warto jeździć tym Flixbusem. Co nie podróż, to negatywne wspomnienie!
W zeszłym tygodniu jechałam z Wrocławia do Krakowa. Autokar się spóźnił o całą godzinę. Nikt za to nawet nie przeprosił i nikogo nie interesuje czy się spóźniasz czy nie.
Kolejna podróż - kierowca włóczył głośno muzykę, przy czym ludziom się chciało spać, ale nie w takim hałasie.
Jeszcze jedna podróż - nastąpiła zmiana autobusu na większy. Niektóre klienci FlixBus zapłacili za miejsca (panoramy widok, miejsca w pierwszym rzędzie), ale tylko cześć tych ludzi dostała te miejsca. Na wszystkie negatywne komentarze od klientów kierowca tylko powiedział :” nastąpiła zmiana autokaru na większy. Miejsca już się nie obowiązują. Siadajcie gdzie chcecie, albo nie pojedziemy.” Jasne, ze 2 pln to nie dużo, ale czy to jeden klient tego miejsca nie dostał?? Nas było więcej. I czy tylko pierwszy raz u Flixbusa taka sytuacja się zdarzyła, ze trzeba było zmieniać autokar? Kto wie. Od każdego po 2 czy 7 pln, i może się nazbierać....
Nie chce wspominać każda swoją nieudaną podróż, ale zachowanie personelu i firmy do klientów jest po prostu nie ludzkie.
~Rodzic z dzieckiem / 2021-11-11 10:05
Ocena: 1.25 / 5
Pierwszy kontakt z przewoźnikiem i decyzja NIGDY WIĘCEJ !!!
Podróż z dzieckiem, automatyczny system rezerwacji wylosował miejsca dla dziecka 7D i dorosłego 17D. Gdy chcieliśmy zarezerwować dwa miejsca obok siebie, system nie pozwalał na to ze względu na obostrzenia z powodu Covid-19. Jakież było zdziwienie, gdy w autobusie okazało się, że jednak system sprzedał bilet na 7C dla obcej dorosłej osoby.
I ciekawostka... Na cały autobus, było tylko kilka miejsc wolnych...
Przemiły kierowca, który swoją pracę traktuje jak zło konieczne.
Zalety 20 minut spóźnienia
WadyBardzo niewygodne fotele, współczujemy podróżującym ponad 2 godziny
~Rozważny / 2018-08-16 22:07
Ocena: 1.25 / 5
Likwidują tyle połączeń, ceny w górę, teraz np trasa do Budapesztu będzie z przesiadką i będzie trwała nawet 20 godzin. I to nie jedyne smaczki przygotowane przez zielonych od września. Ktoś coś sabotować musi po przejęciu Polskiego Busa, bo aż nie wierzę jak bardzo się ta firma zeszmaciła w ciągu zaledwie pół roku. Zwroty biletów to fikcja(kupony), infolinia pod rządami Ukrainców, którzy mało co kumają, brak odpowiedzi na reklamacje. Kto tym zarządza??? Wszystko na gorsze!!!
ZaletyWięcej miejsca na nogi.
WadyWszystko inne.
~Ruda / 2023-12-13 02:07
Ocena: 1.25 / 5
Na dzień 09.12.2023 miałam wkupione 7 biletów w dwie strony na przejazd Sieradza-Wrocławia oraz Wrocław- Sieradz. 20 minut przed planowanym odjazdem jak już wszyscy zebraliśmy się na dworcu czekając na przyjazd filxbusa chciałam pobrać bilety. A ku mojemu zaskoczeniu okazało się że moja rezerwacja została anulowana 2godziny wcześniej. Tylko e-maila wysłali gdzie przy zakupie biletów podajemy również numer telefonu. Moim zdaniem taka informacja powinna być wysłana SMS bądź telefonicznie bo nie każdy tak wcześnie rano w momencie gdy szykuje się na wyjazd ma czas na przeglądanie poczty. Jedynie co mogę ocenić na plus to fakt że po anulacji biletów na stronie po kilku godzinach otrzymałam zwrot pełnej kwoty
~Rudy / 2019-09-05 08:27
Ocena: 1.25 / 5
Staram się unikac przejazdu z tym tragicznym przewoźnikiem . Busy wiecznie spóźnione na trasie Wrocław - Kraków około Godziny. Regularnie. Jedna godzina na 3 godzinnej trasie. Kierowy to piraci drogowi. Przejeżdżają na czerwonym świetle wyprzedają w niebezpiecznych miejscach
ZaletyCena
WadyNiski komfort, opóźnienia, niebezpieczna jazda, brak wsparcia pasażerów w razie awarii
~S / 2023-08-06 09:13
Ocena: 1.25 / 5
Fatalna firma nie dość ze zostawili człowieka na pastwę losu to jeszcze wywieźli go na dworzec w Berlinie miał ponad godzinne opóźnienie przez co nie zdążył na drugiego busa którego miał na porcie i jeszcze kierowca sprzeczał się ze nie ma żadnej przesiadki a na bilecie miał żadnej informacji ze strony tej firmy na infolinie dodzwonić się nie da.
~Sanchez / 2023-08-20 15:31
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam!
Autobus przyjechał cały brudny i zaśmierdzony.
Odjazd wg.rozkladu jazdy miałbyć o 14:55,niestety po upływie dopiero PÓŁ GODZINY ruszyliśmy.
WadyBrud,opóźnienie i brak kontaktu do ładowania
~Sławomir / 2022-08-19 16:01
Ocena: 1.25 / 5
Trasa Koszalin -katowice 11.08.22…
Trasa Koszalin -katowice 11.08.22 g.19.35.Autobus żaden flixbus.Oczywiscie podstawiony inny.Ten na zdjęciu chyba pokazowy tylko. Smród z kibla okropny a miejsce przy kierowcy,fotele dziadowskie.Kierowcy ogólnie w liczbie 3.Z tego 2 bym zwolnił za chamstwo.Ewentualnie powinni dostać wpierw....Jedynie pan z cerą potrądzikową był ok.Komentowanie głośno z przekleństwami pasażerów nie wygląda dobrze.Ludzie mają miejsca zarezerwowane za dodatkową opłatą ale kierowca ma to w czterech literach.siadaj gdzie wolne i tyle.oszuści i tyle.
WadyPoziom obsługi poniżej krytyki
~Sprawiedliwy / 2024-01-02 19:44
Ocena: 1.25 / 5
Złodziejstwo spóźnia sie któryś raz i problem maja by zwrócili pieniążki ktore zapłaciłem
ZaletyBrak
WadySyf w kiblu fotele czesto brudne
~Srubaa / 2022-05-09 15:29
Ocena: 1.25 / 5
Połączenie kraków rzeszów tragedia co dzień są spuznione ponad 1h
ZaletyBrak
WadyNie punktualność
~Szczecinianka1986 / 2023-07-09 17:33
Ocena: 1.25 / 5
Miałam podróżować ze Szczecina do Berlina. Adres przystanku na bilecie nie został zaktualizowany, a miejsce, które zostało podane było rozkopane. FlixBus powinien poinformować klienta o zmianie lokalizacji przystanku. Nie wsiadłam do autobusu bo go nie znalazłam. Na maila ze skargą odpisuje sztuczna inteligencja, gdyż odpowiedź była totalnie nie w temacie.
ZaletyŻadnych
WadyBrak informacji o zmianie lokalizacji przystanku autobusu i mierna obsługa klienta
~Taxy / 2021-07-27 18:22
Ocena: 1.25 / 5
Otkazali polazak. Nisu obavestili putnike.Ne postoji način da se kontaktira osim mejlom, na koji mogu i da ne odgovore.
ZaletyJeftinija cena karte.
WadyUžasna usluga... možete satima čekati autobus i niko vas neće obavestiti da neće doći.
~Teztubylamizaluje / 2022-10-08 11:51
Ocena: 1.25 / 5
Toaleta w Autobusie Rotterdam - Szczecin ŚMIERDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyHigiena
~Tom / 2024-08-26 20:15
Ocena: 1.25 / 5
Właśnie jadę pociągiem ponieważ flix bus opóźnień około 57 minut. Zrezygnowałem z biletu oczywiście Flxbus zwrocil cześć. W Warszawie miałem przesadzę na międzynarodowe Linie do Rygi. Każdy przejazd Flxbusa to porażka. Niechcenie mi się opisać. Proszę nie korzystajcie z Tych. .
WadyWszelkie możliwe
~Tomasz / 2023-06-18 12:24
Ocena: 1.25 / 5
Po godz jazdy zamknięta toaleta na 6 gidz. Zero parkingów na stacji dla pasażerów z korzystania z toalety. Kierowca grozi policja za picie alkoholu. Nie polecam, żenada
~Tomek / 2025-08-02 22:24
Ocena: 1.25 / 5
FLIXBUS trasa Gdynia Praga. Tragiczna nie punktualność. Już w Bydgoszczy godzina spóźnienia we Wrocławiu 1 godzina 40 minut. Kierowcy robią co mogą autobus podobno od tygodni jeździ z usterka. Czekanie na reset komputera czy czegoś po opróżnieniu toalety. Firma podobno ma to gdzieś. Puszcza w trasy awaryjny autobus. Na marginesie kierowcy mogliby informować pasażerów dlaczego autobus ma postój jak długo potrwa i w czym problem. Odradzam firmę mimo że korzystam od lat ale głównie poza Polską. Nocami ta firma znika pozostawiając pasażerów I swoich pracowników gdzieś w kompletnym zad...
~Urszula / 2018-09-19 21:44
Ocena: 1.25 / 5
Nigdy więcej waszych usług! !!
16.09 mielismy zarezerwowane bilety z Katowic do Wrocławia.Planowy odjazd był o 21:30.Minęło najpierw 10 min spoznienia,później 20,30,40,50 min. Więc ile mozna czekać? ??Pytalismy się kierowców z innych Flixbusow czy wiedzą coś o tak dużym opoznieniu.Oczywiście nikt nic nie wie. 6-sciu panow ktorzy z nami czekali kupili dodatkowe bilety na inny autobus,ktory wlasnie odjeżdżal do Wroclawia!Zostalismy sami.Po 22 dzwoniąc na infolinie Flixbusa musisz rozmawiac po angielsku,ale zadzwonilismy i pani mowi nam ze jej przykro ze czekamy,ale chyba juz ten autobus odjechal,bo część pasażerow zostala odprawiona????no k...a jakim cudem odjechal jak wszystkie Flixbusy sprawdzalismy????Ruszylismy w strone dworca,aby zlapac jakis pociąg i przez przypadek obejrzalam sie za siebie i wtedy dopiero podjechal nasz autobus.Informację sms o opóźnieniu dostalismy godzinę pozniej juz jak siedzielismy po calej akcji w autobusie i to chyba tylko dlatego,ze dodzwonilismy sie na infolinie, gdzie pani i tak nie ma pojęcia o rozkladzie jazdy i o opoznieniach.
Pierwszy i ostatni raz!!!!!
ZaletyZadnych
WadyOpoznienia
Brak poinformowania o opoznieniach
Brak kompetentnych pracownikow
~Weronika / 2019-07-05 19:26
Ocena: 1.25 / 5
Dojazd nigdy nie był na czas, mimo że na stronie klient okłamuwany jest, że 9 na 10 autobusów dojeżdża na czas. O opóźnieniu godzinę i 15 minut niektórzy klienci nie byli informowani. Ciasno, siedzenia blisko siebie, fotele niewielkie, siedzenie obok obcej osoby przez kilka godzin bardzo blisko. Bardzo często gorąco i duszno. Brak mydła w toalecie, pomijając zapach, zapchanie muszli, obsikanie wszystkiego co możliwe, raz nasikane było do umywalki- robią to klienci w czasie jazdy, więc stan świadczy o ich poziomie kultury.
~Wiktoria / 2023-08-08 19:49
Ocena: 1.25 / 5
W 06.08 mieliśmy mieć nocny odjazd z Dziwnowka do Legnicy. Przewoźnik nie zna chyba swoich przystanków. Na bilecie był przystanek Wolności, a zatrzymał się zupełnie na innym przystanku, przez co zostaliśmy bez noclegu i transportu do domu tego dnia. Nie chcą zwrócić pieniędzy, tłumacząc się, że autobus się na tym przystanku zatrzymał. Nie polecam
Jeżeli ktoś z Państwa miał podoba sytuację, proszę o pozostawienie komentarza. Wspólnie zdziałamy więcej.