strona 101 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »
-
~Oko / 2021-12-27 22:29
Z 2 godzinnego marginesu czasu zostało mi 5 minut na przesiadkę nie polecam. Kierowca robił postoje na fajki i szczochy mimo upomnien -
-
~Oksana / 2023-05-20 13:53
autobusy zawsze się spóźniają i nie można dodzwonić się do infolinii Wadyautobusy zawsze się spóźniają -
~Ola / 2018-10-14 14:49
NIE POLECAM !!!!
Kupiliśmy bilet on line zapłaciliśmy wszystko ok papierowa zawieszka z numerem rezerwacji imię nazwisko adres na walizce pech chciał ze wersja papierowa została zgubiona wersja online aktualna
Pan kierowca nie miał najmniejszej ochoty na zweryfikowanie danych tej osoby nie był zainteresowany by udzielić jakiejkolwiek informacji nie wspominając o tym by udzielić pomocy po czym zostawił starsza osobę na lotnisku nie wpuszczając jej do autobusu ponad 200 km od domu....brak słów
To był pierwszy i ostatni raz z tym przewoźnikiem
Nie pozostawię suchej nitki na przewoźniku
Dodatkowo pokryją wszelkie koszta związane z powrotem do domu tej osoby
PO prostu SKANDAL
Nigdy nie spotkałam się z taka ignorancja kierowcy i obsługi tej firmy!!!!
NIE POLECAM NIKOMU!!!! -
~Ola / 2020-10-05 20:21
30 minut postoju bez jakiejkolwiek informacji wyjaśniającej od kierowcy, brak jakiejkolwiek rekompensaty. WadyOpóźnienia -
~Olga / 2023-07-03 11:16
Zaczęło się od tego że pod czas rezerwacji biletu w tańszej cenie, transakcja została niezaakcepowana. Zdecydowałam, że kupię w droższej cenie, ponieważ jechałam ze rodziną, którzy już mieli zakupione bilety i znów transakcja anulowana. Zgłosiłam sytuację do konsultanta, ponieważ problem mógł wynikać z tego, że mama męża miała takie samie imie i nazwisko. Po czekaniu ok. 30 min konsultant powiedział, że nic nie mogą z tym zrobić, muszę jeszcze raz rezerwować w droższej cenie. Specjalnie musiałam robić literówkę, aby zakupić bilet.
Najgorsze jest to że podczas jazdy autobusem Kraków - Wrocław zauważyłam małe czarne robaki, ale nie zwróciłam na to szczególnej uwagi. Kiedy wróciłam dodomu to cała noga swędziła i na rano dużo śladów od ugryzeń pluskwy.ZaletyDojechałam do domu.Wady - brak pomocy ze strony konsultanta
- brak potwierdzenie transakcji 2 razy
- pluskwy! -
~Pani po 50 / 2018-04-29 20:38
Koszmar. Mąż miał numer rezerwacji a kierowca i tak nie zabrał go bo nie podałam nazwiska w rezerwacji tylko konto facebooka, ale było moje imię i mąż mówił, że może na Katarzyna. Kierowca był nieprzejednany i niegrzeczny. Mąż prosił, by porozmawiał ze mną przez telefon to mu wyjaśnię. Powiedział, że z żoną to "se może sam pogadać". Zadzwoniła błyskawicznie na infolinię Flixbusa a tam pani zaczęła ze mną po angielsku i że nie zna polskiego (miała wyraźnie polski akcent), więc akurat znam angielski i wyjaśniłam jej co zaszło, znalazła moją rezerwację i powiedziała, że nic nie może pomóc. Potem połączyłam się jeszcze raz z infolinią i czekałam ponad 2,5 godziny. Minęła 20 i NIEMIECKI głos coś powiedział. Przerwałam połączenie i zadzwoniłam jeszcze raz, ale okazało się, że mogę tylko rozmawiać po niemiecku. W Polsce wymagali ode mnie niemieckiego!!!!!!!!!!!!! Mąż ciężko chory, po bardzo poważnej operacji i nie tylko został na Placu Defilad. Niemiecki autobus odjechał i mimo wolnych miejsc, między innymi mojego męża miejsce było wolne, kierowca nie chciał sprzedać mu biletu......... KOSZMAR !!!!!! Angielski nie pomógł, moja prośba, by kierowca wziął od męża telefon na sekundę i bym wszytko wyjaśniła nie pomogła......Mąż rozdygotany, bo mu nerwy puściły i bardzo się śpieszył do domu. BETON, CHAMSTWO, BUTA, NiEKOMPETENCJA itp. A to nie pierwszy przypadek we FLEXBUSIE.......Smutne. I ten niemiecki, mimo, że nie dzielę ludzi na nacje, tylko na porządnych i tych drugich, źle się kojarzy w Polsce. SMUTNE. -
~Pasażer / 2019-08-18 14:17
DNO!!!Trasa Lublin-Wrocław autobus stary, nieoklejony(więc trzeba się dopytywać, czy to na pewno Flixbus) Zapłaciliśmy za "przejzd nowoczesnym autobusem", a jedziemy starym gratem. Autobus nie posiada toalety!!! W ofercie było Wi-Fi oraz możliwość podłączenia telefonu, to kolejna fikcyjna informacja. Gniazdka to atrapy. Są dodatkowo wejścia na ładowarki samochodowe... szkoda, że w ofercie nikt nie zaznaczył, że jest takie wspaniałomyślne udogodnienie. Na pewno każdy by wziął swoją samochodową ładowarkę, żeby podpiąć ja do bezużyteczngo gniazdka. Podsumowując płacisz za usługi, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Nikomu nie polecam. -
~Pasażer / 2022-08-21 18:54
Przejazd autobusu Flixbus o numerze N1283 w relacji Split - Kraków uległ opóźnieniu 12 godzin w wyniku awarii pojazdu. Pasażerowie zostali pozostawieni w autobusie na 12 godzin, który stał przy ulicy Jadranska Magistrala, 23205, w miejscowości Bibinje w Chorwacji od około godziny 21:00 8 sierpnia 2022 r. Nie poinformowano mnie kiedy ruszy autobus. Przewoźnik nie umożliwił mi wyboru między zwrotem ceny biletu i dalszą podróżą ze zmianą trasy. Zastępczy autobus przyjechał dopiero następnego dnia tj. 9 sierpnia 2022r. o 8: 30, a odjechał o 9:00. Warunki korzystania z stojącego autobusu były o wiele gorsze niż działającego. Nie było dostępu do prądu i oświetlenia oraz toalety. Autobus nie stał na parkingu z dostępem do toalety. Jedyne rozwiązanie to było skorzystanie z natury. Pasażerowie mieli do wybory nocować 12 godzin w środku butobusu z chrapiącymi osobami lub spanie na chodniku. Wiele osób decydowało się na tą drugą opcję. Towarzyszył strach przed kradzieżą ponieważ oświetlenia nie było a przyświecenie komórką odpadało ponieważ padła i nie było gdzie ją naładować.
Planowany przejazd z Splitu do Warszawy powinien trwać 26 godzin, natomiast tak naprawdę trwał aż 38 godzin!!!
Flixbus nie ma żadnych standardów ile maksymalnie powinni czekać pasażerowie na autobus zastępczy!!! Powinno być to jak najszybciej, a 12 godzin nie wygląda na jak najszybciej!!!ZaletyBrakWadyAwaria autobusu i opieszała naprawa bądź strasznie długie oczekiwanie na autobus zastępczy -
-
~Pasażer relacji Katowice Francja / 2023-12-16 22:37
Beznadzieja
Niedopilnowanie bagażu, który został skradziony!!
Opryskliwość kierowców,jak by byli za karę w pracyZaletyŻadnychWadyWszystkie mozliwe -
~Patrycja / 2019-07-31 18:11
Warszawa zachodnia-gorzow Wielkopolski chwala się punktualnością ale żeby sprawdzić od razu jak wygląda sprawa z autostradą i że nie wjedziemy to po co? I tym sposobem tracimy wszystkie przerwyi zyskujemy kolejna godzinę jazdy.. zakaz wychodzenia z autobusu przez 8 godzin.. rewelacja za czasów Polskiego busa tego nie było.. zawsze przerwy na długich trasach. Przed połączeniem się dwóch przewoźników jeździłam tylko polskim busem.. niestety Polski bus bardzo stracił łącząc 'swe sily' z tą beznadziejna firma.. dwa razy jechałam flixbusem gdynia-warszawa kierowca buc trasa Warszawa Zachodnia -gorzow-szczecin nadmierne przekraczanie prędkości.. nie wiem jak inni pasażerowie, ale ja chcę zyc ZaletyGdynia - Warszawa 20zl biletWadyNie działające gniazdko, brak przerw, nieprzyjemna obsługa, ograniczenia bagażowe jak na lotnisku.. nigdy więcej! -
~Paulina / 2019-10-30 16:20
Brak wifi lub wifi z ograniczeniem 3 godzin. Kierowcy bardzo niemili.
Poza tym nie widzę różnicy między pks a flixbusem.ZaletybrakWadyNiemiła obsługa, brak wifi -
~Pawel / 2019-10-02 09:58
autobus się spóźnił na 35 min.na którego czekałem 3 godziny, na stronie flixbusa zamówiłem dwa bilety dla siebie i dla żony kierowca powiedział, że dwa miejsca dla jednej osoby nie może być dwóch, chociaż zapłaciłem ja te miejsca, on powiedział że to nie jego problem.zapłaciłem, ale nawet nie mógł pojechać.Jeszcze od kierowcy słychać było zapach alkoholu
więcej przez tę firmę nie pojadęZaletynie maWadynajgorsi kierowcy autobusu -
~Podrozniczka / 2020-07-13 17:14
Jechałam do Pragi to moja podróż była ok chociaż odjazd był 25 minut po czasie kurs 1300. Natomiast powrót z Pragi nie podobał mi się chociaż z tego względu że bilet o 50 zł droższy. Nie w tym jednak problem. Pan kierowca nie pozwolił usiąść na miejscach ponieważ była rezerwacja do że podobno we Wrocławiu miał ktoś wsiąść. Przecież z Pragi do Wrocławia jest 330 km. No cóż pan kierowca nie pozwalał siadać na pierwszych 8 miejscach bo wiózł swoją rodzinę. Wszystkim pasażerom kazał podróżować w maskach ala rodzina kierowcy nie. Kurs 1301. Brak wody w WC. Jechałam już tymi liniami ale jeszcze nie spotkałam takiego lekceważenia. Bilet mnie kosztował 120 zł. -
~Podroznik / 2022-10-08 11:45
Kupiliśmy pierwsze miejsca, panoramiczne z przodu. Myślimy :długa droga to zobaczymy trasę. Kierowca miał tak opuszczone zasłony przeciwsłoneczne z przodu, że mogliśmy zobaczyć tylko te zasłony, także dopłata nie miała sensu. Było już po zachodzie słońca, na prośbę, żeby podniósł zasłonki do góry odpowiedzial że on zawsze tak jeździ..... Masakra. Jeżdżę po Niemczech flixbusem i tam jest podejście do klienta że zrozumieniem. A Polacy jak zwykle :sram na ciebie, nie, bo nie. POLSKA OBSŁUGA FLIXBUSA JEST CHAMSKA. TOALETA NIE MA WODY DO UMYCIA RĄK, ŚMIERDZI, NIE MA MOŻLIWOŚCI TRANSPORTU ROWERU ANI INTERNETU W AUTOBUSACH. NIE POLECAM, NIE SKORZYSTAM PO RAZ DRUGI, Może można coś z tym zrobić, bo w takim razie klienci znajdą inne opcje. ZaletyNie wiemWadyToaleta, kierowcy, brak internetu i uchwytów na rowery -
~praha florence / 2022-08-01 11:36
Kierowcy nie mili. rezerwacje miejsc anulowali i przysłali voucher do wykorzystania. bez sensu. zielone miejsca bez rezerwacji nie sa obok siebie tylko za eoba lub po skosach. na powrocie z Pragi 24 lipca kierowca czech kazal zlozyc skarge ze nie mozna korzystac z toalety bo rzekomo nie bylo wody cala trase. nie mily nie mowiacy po polsku, na stacji we wroclawiu nie poczekal na dwie biegnac osoby z lazienki dopiero pasazerowi upomnieli. we wroclawiu przy aquaparku zatrzymal sie na pol godz bo skonczyl sie czas pracy- mial lekko zastawiony wyjazd z parkingu wiec z innym kierowca ktory zajechal poszli i spuscili powietrze nieobecnemu kierowcy osobowki odciagneli wycieraczke. buractwo- od tego jest straz miejska. sami nie pozwalaja do lazienek ani z kawa wejsc a u nas robia cyrki. opoznienie 1,5h , mozna na e zdarzyc na dalsze przesiadki. cena duza. ZaletybrakWadybrak czynnej toalety, kierowca odjezdza bez ludzi ktorzy musieli szybko skorzystac z toalety, opoznienia, -
~Qlma / 2019-05-25 09:04
Podróż do Białegostoku. Przewoźnik współpracujący Żak expres. Jak kupujesz przez stronę flix to nie ma opcji miejscowek a na stronie Żak już jest i potem cię przeganiaja z miejsca na miejsce. Żenada!!!! -
-
~R / 2024-09-12 12:31
Kabareciarze..no...opera brazylijska mydlana ............................ -
~R / 2024-09-13 19:19
Bo burdel juz jedzie z odpowiednią iloscią synów..ewentualnie corel by jeszcze troche przyjął -
~Rad / 2022-04-06 08:38
Autobus faktycznie punktualna ale toaleta koszmarna syf ba podłodze widac że nie jest sprzątany regularnie jechałem na trasie Kopenchaga-Katowice. ZaletyPunktualnyWadyBrud brak higieny -
~Rafał / 2022-05-12 12:28
Rezerwacja anulowana, wystawiona faktura korygująca, ale zwrot środków nie wpłynął , nie odpowiadają na zapytania i maile ZaletybrakWadybrak zwrotu środków, brak kontaktu
strona 101 z 165
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »