strona 100 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- nastepna »
-
~Agata / 2022-09-01 10:22Ocena: 1.25 / 5
Skoro wszyscy klienci skarżą się na to samo:nierespektowanie zarezerwowanych miejsc, problem z wc oraz zachowanie kierowców, to dlaczego firma Flixbus lekceważy swoich klientów i nic z tym nie robi? A dlaczego Państwo czytając te opinie nadal jeździcie z tą firmą? Ja uwierzyłam pasażerom i zrezygnowałam.Nie miałam ochoty walczyć z kimś o swoje miejsce,za które zapłaciłam, kłócić się z kierowcą i jechać w smrodzie z wc, z którego nie można skorzystać. Pora, żeby firma Flixbus zaczęła reagować na opinie klientów. -
-
~Aja / 2024-09-01 19:42Ocena: 1.25 / 5
Miałam bilet z osoba twoarzyszącą. Bus opóźniony o 180 minut i zmienili mi bilet na 2h później oczywiście na 1 osobę. Nie zwrócili pieniędzy. -
~Al / 2019-11-11 12:41Ocena: 1.25 / 5
Moja druga podróż Flixbusem i ostatnia, chyba że naprawdę nie będę miała innej opcji. Pierwsza podróż na trasie Bydgoszcz-Praga - autobus sporo spóźniony. W czasie dziesięciogodzinnej podróży brak możliwości wyjścia z autobusu, żeby rozprostować nogi. Przy próbie wyjścia na moment na jednym z przystanków, kierowca zatrzymał mnie chamskim pytaniem: a pani dokąd? Już wysiadamy? Tak więc dziesięć godzin podróży jak w więzieniu. Zapach z toalety okropny. Następna podróż właśnie trwająca - 11 listopada. Kto mógłby się spodziewać, że 11 listopada mogą być utrudnienia w ruchu. Może jeszcze głupi klient oczekiwałby, że przed wyruszeniem w trasę, ktoś we Flixbusie zatroszczyłby się o sprawdzenie objazdów. Ale nie. Pani z Flixbusa w autobusie o 12.10 na trasie Gdynia-Kraków najpierw pokierowana przez policjantów kierujących ruchem wyjeżdża bez problemu z centrum po to tylko, żeby radośnie wrócić w to samo miejsce przy dworcu, bo jej nawigacja nie działa i nie wie jak ma jechać. Całą jej rozmowę przez telefon słyszą wszyscy pasażerowie autobusu. Tak więc stoimy w korku, który bez większego problemu można by objechać gdyby ktoś zadał sobie trud przygotowania trasy objazdu odrobinę wcześniej. Żałuję, że nie wybrałam innej opcji transportu. Flixbus nigdy więcej. ZaletybrakWady- chamscy kierowcy
- klient to dla nich zło konieczne -
~alex / 2023-08-22 23:37Ocena: 1.25 / 5
wc śmierdziało mega strasznie nie pospszontane
chyba z miesiąc,jechałem 2 razy w 1 dzień, to mi trafił chamski kierowca ktory przeklina się, wieczorem wracałem autobus spożniił się na 30 min i kierowca pozwała robić przestanki poza grafikiem ,opuściłem nastempny transport przez co miałem szukać hotelu bo było kuz późnoWadyobsluga na poziomie -1 -
~Anastazja / 2023-05-11 13:19Ocena: 1.25 / 5
Uwazam ze Flixbus to najgorsza firma.Nie informuja dobrze ludzi z jakiego miejca zabieraja. Pisza zle adres na fakturze .Do tego wszystkiego to nie wysylaja tickets. Nawet w informacji mowia ze flixbus sie nigdy nie spoźnia. -
~Anna / 2023-02-27 07:25Ocena: 1.25 / 5
Ukradli bagaż , złodzieje . Po włożeniu bagażu kierowca zamknął drzwi i odjechał. -
~Anna / 2024-01-10 08:28Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam tego przewoźnika .Przyszliśmy godzinę wcześniej na bus po wylądowaniu w Berlinie na lotnisku .Temperatura sięgała -12c pan kierowca kazał kupić nowy bilet lub czekać godzinę na drogi autobus .Wydaliśmy 68 $ bo nie mogliśmy stać w mrozie .Bus był pusty dwie osoby .Jedna pani została na tym mrozie czekając na swój bus bo odmówiła ponownej zapłaty .Rozumiem gdyby autobus byłby pełny ale nie był !! Naciągactwo i żerowanie na takich sytuacjach .Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy .Drogo i beznadziejnie .Gratuluje kierowcy zostawienia kobiety na godzinę w mrozie -12c skazanie na czekanie na drugi bus .Beznadziejna firma !! ZaletyNie maWadyBrak organizacji ,różne zasady tworzone przez kierowców -
~Anna / 2025-08-10 09:40Ocena: 1.25 / 5
FlixBus – płacisz, a miejsc brak!
Kupiłam dla 3 osób miejsca 6B, 6C i 6D. Dopłata była, ale w autobusie okazało się, że 6C i 6D… nie istnieją! Siedzieliśmy, gdzie się dało, a w Rzeszowie musiałam ustąpić komuś, kto miał miejsce wykupione – wyglądałam jak pasażer na gapę, choć zapłaciłam. 7 godzin podróży w stresie i dyskomforcie, bo rozkład miejsc na stronie różni się od rzeczywistości. Nigdy więcej!" -
-
~Antonia / 2022-12-08 14:30Ocena: 1.25 / 5
Autobus opóźniony 110minut. Informacje o opóźnienie dopiero dostałam dopiero po 45 minutach. Brak możliwości zwrotu!? To nie w porządku. -
~Areekłdz / 2018-10-01 15:05Ocena: 1.25 / 5
Ceny kosmiczne,brak rezerwacji miejsc,a jak już jest możliwość rezerwacji to tylko kilka na dolnym pokładzie i górnym, w dodatku płatne.W polskimbusie miejsca były darmowe i wszystkie można było wybrać,anulacja biletu była prosta i przelew wracał na konto,a nie tak jak teraz że jakieś kody na bilet.Kierowcy też lepiej zarabiali w PB,a teraz zachłanny na kasę niemiecki Flixbus chce za bilety 100 procent drożej,w dodatku geld za rezerwacje,a kierowcy mają głodowe wypłaty. ZaletyJest klima latem i ogrzewanie zimąWadyopisałem wyżej -
~Aska / 2023-08-08 08:57Ocena: 1.25 / 5
Kierowcy FLIXBUSA to chamstwo, prostactwo i buractwo. Sa wyjatkowo nieprzyjemni, niekulturalni i chamscy, poza tym zachwuja sie jakby byli krolami szos. Jezdza z nadmierna predkoscia zwlaszcza na dworcach, maja w dupie ludzi. Gdy ktorys z nich wysiada gdzies po drodze, to staja sobie gdzie chca np na drodze zjazdowej z autostrady blokujac ruch i ryzykujac naszym bezpieczenstwem!!! to jest po prostu niepowazne!!!!!!! -
~Barbara / 2024-02-25 13:17Ocena: 1.25 / 5
Sprzedano mi bilet na miejsce którego nie ma w autobusie. Infolinia nie działa całodobowo. Kierowca nie jest od tego, pasażer w tym momencie nie ma żadnego wsparcia. Nie polecam -
~Bartosz / 2024-06-28 17:18Ocena: 1.25 / 5
brak możliwości zatrzymania się na przystanku to żart, dopłacam za bilet do warszawy chce wysiąść po drodze a kierowca mnie więzi w autobusie nie polecam -
~Basia / 2022-07-13 10:29Ocena: 1.25 / 5
28 czerwiec zrobilam przelew-biletu brak.Do tej pory czekam na zwrot pieniedzy.Kontakt z firma to porazka.NIE POLECAM.ODRADZAM!!!! ZaletyBRAK -
~Basia / 2022-07-19 13:15Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam.bilet zakupiony 18.06 potwierdzenia rezerwacji brak.musialam kupic bilety w innej firmie.Do dzisiaj nie otrzymalam zwrotu gotówki(chodzi o ponad 1000zl
ODRADZAMZalety????????????Wadybardzo duzo -
~Co cie to / 2022-10-01 07:08Ocena: 1.25 / 5
Na planowany odjazd pare minut przed zostal odwolany sram na was -
-
~Czarnaaa86 / 2025-07-31 23:26Ocena: 1.25 / 5
Pierwszy i ostatni raz podróżowałam tym flixem,nigdy więcej,całą drogę mnie swedziala skóra,myślałam że to może alergia na coś,później dojrzałam że są pluskwy,teraz strach by nie przeniosło się tego dziadostwa do domu,nigdy więcej i nie polecam uważajcie. ZaletyBrakWadyPluskwy -
~Darek / 2024-04-27 20:58Ocena: 1.25 / 5
Miałem w dniu 26.04 wykupiony bilet Antwerpia- Einthoven na godz 19:00. Ciągle była informacja, że bus będzie opóźniony ostatecznie o 21 była informacja o odwołaniu kursu. Wsiadłem w pociąg czekałem w sumie 2 godziny na opóźniony bus. O 21:20 była informacja,że przyjedzie bus zastępczy. Nigdy więcej jazdy tym środkiem transportu odradzam. WadyBrak szacunku dla klienta -
~dejna / 2023-05-23 15:54Ocena: 1.25 / 5
bez przerwy sa nam zmieniane godziny przejazdow albo o 1.5 godz pozniej albo anulowane, a autobus puszczoby do Niemiec. W ogole nie jest wazny czlowiek i jego potrzeba dotarcia gdzies, tylko oplacalnosc dla firmy - takie mam odczucie.
punktualnosc na plus, kierowcy sympatyczni. Ale ciagle zmieniane rezerwacje sa na minus, nie mozna nic zaplanowacZaletysympatyczni kierowcy
przyjazd na czasWadyzmiana i anulacja przejazdu bez powodu dla klients
zysk firmy wazniejszy niz klient
kontakt z firma utrudnuony bardzo, jesli juz sie znajdzie jakis kontakt to tylko po angielsku -
~Dominik / 2022-08-31 09:29Ocena: 1.25 / 5
Opóźnienie było nie z mojej winy i się spoźniłem 1 minute i pani niestety nawet mi nie odmachała czy cokolwiek innego … i 230 zł około poszło w pizd.. ZaletyŻadnychWadyPełno wad
strona 100 z 171
- « poprzednia
- 1 ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- nastepna »
