Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3412 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agata / 2022-09-01 10:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Skoro wszyscy klienci skarżą się na to samo:nierespektowanie zarezerwowanych miejsc, problem z wc oraz zachowanie kierowców, to dlaczego firma Flixbus lekceważy swoich klientów i nic z tym nie robi? A dlaczego Państwo czytając te opinie nadal jeździcie z tą firmą? Ja uwierzyłam pasażerom i zrezygnowałam.Nie miałam ochoty walczyć z kimś o swoje miejsce,za które zapłaciłam, kłócić się z kierowcą i jechać w smrodzie z wc, z którego nie można skorzystać. Pora, żeby firma Flixbus zaczęła reagować na opinie klientów.
  • ~Aja / 2024-09-01 19:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Miałam bilet z osoba twoarzyszącą. Bus opóźniony o 180 minut i zmienili mi bilet na 2h później oczywiście na 1 osobę. Nie zwrócili pieniędzy.
  • ~Al / 2019-11-11 12:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Moja druga podróż Flixbusem i ostatnia, chyba że naprawdę nie będę miała innej opcji. Pierwsza podróż na trasie Bydgoszcz-Praga - autobus sporo spóźniony. W czasie dziesięciogodzinnej podróży brak możliwości wyjścia z autobusu, żeby rozprostować nogi. Przy próbie wyjścia na moment na jednym z przystanków, kierowca zatrzymał mnie chamskim pytaniem: a pani dokąd? Już wysiadamy? Tak więc dziesięć godzin podróży jak w więzieniu. Zapach z toalety okropny. Następna podróż właśnie trwająca - 11 listopada. Kto mógłby się spodziewać, że 11 listopada mogą być utrudnienia w ruchu. Może jeszcze głupi klient oczekiwałby, że przed wyruszeniem w trasę, ktoś we Flixbusie zatroszczyłby się o sprawdzenie objazdów. Ale nie. Pani z Flixbusa w autobusie o 12.10 na trasie Gdynia-Kraków najpierw pokierowana przez policjantów kierujących ruchem wyjeżdża bez problemu z centrum po to tylko, żeby radośnie wrócić w to samo miejsce przy dworcu, bo jej nawigacja nie działa i nie wie jak ma jechać. Całą jej rozmowę przez telefon słyszą wszyscy pasażerowie autobusu. Tak więc stoimy w korku, który bez większego problemu można by objechać gdyby ktoś zadał sobie trud przygotowania trasy objazdu odrobinę wcześniej. Żałuję, że nie wybrałam innej opcji transportu. Flixbus nigdy więcej.
    Zaletybrak
    Wady- chamscy kierowcy
    - klient to dla nich zło konieczne
  • ~alex / 2023-08-22 23:37
    Ocena: 1.25 / 5
    wc śmierdziało mega strasznie nie pospszontane
    chyba z miesiąc,jechałem 2 razy w 1 dzień, to mi trafił chamski kierowca ktory przeklina się, wieczorem wracałem autobus spożniił się na 30 min i kierowca pozwała robić przestanki poza grafikiem ,opuściłem nastempny transport przez co miałem szukać hotelu bo było kuz późno
    Wadyobsluga na poziomie -1
  • ~Anastazja / 2023-05-11 13:19
    Ocena: 1.25 / 5
    Uwazam ze Flixbus to najgorsza firma.Nie informuja dobrze ludzi z jakiego miejca zabieraja. Pisza zle adres na fakturze .Do tego wszystkiego to nie wysylaja tickets. Nawet w informacji mowia ze flixbus sie nigdy nie spoźnia.
  • ~Anna / 2023-02-27 07:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Ukradli bagaż , złodzieje . Po włożeniu bagażu kierowca zamknął drzwi i odjechał.
  • ~Anna / 2024-01-10 08:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika .Przyszliśmy godzinę wcześniej na bus po wylądowaniu w Berlinie na lotnisku .Temperatura sięgała -12c pan kierowca kazał kupić nowy bilet lub czekać godzinę na drogi autobus .Wydaliśmy 68 $ bo nie mogliśmy stać w mrozie .Bus był pusty dwie osoby .Jedna pani została na tym mrozie czekając na swój bus bo odmówiła ponownej zapłaty .Rozumiem gdyby autobus byłby pełny ale nie był !! Naciągactwo i żerowanie na takich sytuacjach .Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy .Drogo i beznadziejnie .Gratuluje kierowcy zostawienia kobiety na godzinę w mrozie -12c skazanie na czekanie na drugi bus .Beznadziejna firma !!
    ZaletyNie ma
    WadyBrak organizacji ,różne zasady tworzone przez kierowców
  • ~Anna / 2025-08-10 09:40
    Ocena: 1.25 / 5
    FlixBus – płacisz, a miejsc brak!
    Kupiłam dla 3 osób miejsca 6B, 6C i 6D. Dopłata była, ale w autobusie okazało się, że 6C i 6D… nie istnieją! Siedzieliśmy, gdzie się dało, a w Rzeszowie musiałam ustąpić komuś, kto miał miejsce wykupione – wyglądałam jak pasażer na gapę, choć zapłaciłam. 7 godzin podróży w stresie i dyskomforcie, bo rozkład miejsc na stronie różni się od rzeczywistości. Nigdy więcej!"
  • ~Antonia / 2022-12-08 14:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Autobus opóźniony 110minut. Informacje o opóźnienie dopiero dostałam dopiero po 45 minutach. Brak możliwości zwrotu!? To nie w porządku.
  • ~Areekłdz / 2018-10-01 15:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Ceny kosmiczne,brak rezerwacji miejsc,a jak już jest możliwość rezerwacji to tylko kilka na dolnym pokładzie i górnym, w dodatku płatne.W polskimbusie miejsca były darmowe i wszystkie można było wybrać,anulacja biletu była prosta i przelew wracał na konto,a nie tak jak teraz że jakieś kody na bilet.Kierowcy też lepiej zarabiali w PB,a teraz zachłanny na kasę niemiecki Flixbus chce za bilety 100 procent drożej,w dodatku geld za rezerwacje,a kierowcy mają głodowe wypłaty.
    ZaletyJest klima latem i ogrzewanie zimą
    Wadyopisałem wyżej
  • ~Aska / 2023-08-08 08:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Kierowcy FLIXBUSA to chamstwo, prostactwo i buractwo. Sa wyjatkowo nieprzyjemni, niekulturalni i chamscy, poza tym zachwuja sie jakby byli krolami szos. Jezdza z nadmierna predkoscia zwlaszcza na dworcach, maja w dupie ludzi. Gdy ktorys z nich wysiada gdzies po drodze, to staja sobie gdzie chca np na drodze zjazdowej z autostrady blokujac ruch i ryzykujac naszym bezpieczenstwem!!! to jest po prostu niepowazne!!!!!!!
  • ~Barbara / 2024-02-25 13:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Sprzedano mi bilet na miejsce którego nie ma w autobusie. Infolinia nie działa całodobowo. Kierowca nie jest od tego, pasażer w tym momencie nie ma żadnego wsparcia. Nie polecam
  • ~Bartosz / 2024-06-28 17:18
    Ocena: 1.25 / 5
    brak możliwości zatrzymania się na przystanku to żart, dopłacam za bilet do warszawy chce wysiąść po drodze a kierowca mnie więzi w autobusie nie polecam
  • ~Basia / 2022-07-13 10:29
    Ocena: 1.25 / 5
    28 czerwiec zrobilam przelew-biletu brak.Do tej pory czekam na zwrot pieniedzy.Kontakt z firma to porazka.NIE POLECAM.ODRADZAM!!!!
    ZaletyBRAK
  • ~Basia / 2022-07-19 13:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam.bilet zakupiony 18.06 potwierdzenia rezerwacji brak.musialam kupic bilety w innej firmie.Do dzisiaj nie otrzymalam zwrotu gotówki(chodzi o ponad 1000zl
    ODRADZAM
    Zalety????????????
    Wadybardzo duzo
  • ~Co cie to / 2022-10-01 07:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Na planowany odjazd pare minut przed zostal odwolany sram na was
  • ~Czarnaaa86 / 2025-07-31 23:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Pierwszy i ostatni raz podróżowałam tym flixem,nigdy więcej,całą drogę mnie swedziala skóra,myślałam że to może alergia na coś,później dojrzałam że są pluskwy,teraz strach by nie przeniosło się tego dziadostwa do domu,nigdy więcej i nie polecam uważajcie.
    ZaletyBrak
    WadyPluskwy
  • ~Darek / 2024-04-27 20:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Miałem w dniu 26.04 wykupiony bilet Antwerpia- Einthoven na godz 19:00. Ciągle była informacja, że bus będzie opóźniony ostatecznie o 21 była informacja o odwołaniu kursu. Wsiadłem w pociąg czekałem w sumie 2 godziny na opóźniony bus. O 21:20 była informacja,że przyjedzie bus zastępczy. Nigdy więcej jazdy tym środkiem transportu odradzam.
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~dejna / 2023-05-23 15:54
    Ocena: 1.25 / 5
    bez przerwy sa nam zmieniane godziny przejazdow albo o 1.5 godz pozniej albo anulowane, a autobus puszczoby do Niemiec. W ogole nie jest wazny czlowiek i jego potrzeba dotarcia gdzies, tylko oplacalnosc dla firmy - takie mam odczucie.
    punktualnosc na plus, kierowcy sympatyczni. Ale ciagle zmieniane rezerwacje sa na minus, nie mozna nic zaplanowac
    Zaletysympatyczni kierowcy
    przyjazd na czas
    Wadyzmiana i anulacja przejazdu bez powodu dla klients
    zysk firmy wazniejszy niz klient
    kontakt z firma utrudnuony bardzo, jesli juz sie znajdzie jakis kontakt to tylko po angielsku
  • ~Dominik / 2022-08-31 09:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Opóźnienie było nie z mojej winy i się spoźniłem 1 minute i pani niestety nawet mi nie odmachała czy cokolwiek innego … i 230 zł około poszło w pizd..
    ZaletyŻadnych
    WadyPełno wad
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5597
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3412
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 418
Koleje Śląskie
Ocena: 1.60, ilość opinii: 379
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4936
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4626
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4094
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3174