strona 3 z 5
-
~Paweł / 2023-02-05 17:46
Slaba obsługa, jak będzie awaria to 2 tygodnie minimum brak internetu, nie polecam -
-
~fiber / 2023-02-04 10:42
Tragedia , czekam na naprawę już TRZECI TYDZIEŃ!!! Firma nie jest w stanie określić terminu naprawy zerwanego światłowodu, zero odpowiedzialności i kompetencji. MiejscowośćCZERNICHÓW -
~Nick / 2023-02-03 15:04
Teoretycznie wszystko ok. Widziałem gorszych małych dostawców. Ale najlepiej nie jest. Szczególnie że brak alternatywy w mojej miejscowości a szkoda.
Nie można zarządzać nawet siecią po swojej stronie, więc jeżeli ktoś chce musi postawić sobie kolejny (inaczej niepotrzebny) router. Ale można zmienić hasło wifi a siec prywatna to sieć prywatna nie jak u konkurencji o podobnej nazwie gdzie w tej samej prywatnej adresacji działa cała okolica bo wszyscy są w jednym gigantycznym lanie - konfiguracja fiberlinka to standard ale tu jest na plus
Zasięg wifi w mieszkaniu 50m+ kuleje przez ściany nie tylko na 5 ale i na 2.4 Ghz. Routerek choć ma trzy anteny jest po prostu słaby (netiowe pudełko sprzed 10+ lat ma podobny zasięg)
Obsługa klienta chyba się pogorszyła. Można mieć zastrzeżenia co do tonu w jakim formułują odpowiedzi. Po prostu brak dobrego wychowania, albo presja w pracy.
Było lepiej.
Umowa oczywiście trochę bandycka jak u innych dostawców o podobnej nazwie. Po przejściu na czas określony cena mocno w górę. Brak alternatywy w mojej miejscowości a szkoda.ZaletyCeny w miarę konkurencyjne, routerek/modem jest bramą (widziałem sieci gdzie całe osiedla były w jednym lanie) więc o dziwo to plus. Można zalogować się na routerek i zmienić są hasło do WIFI ;) Większych awarii nie zauważyłemWadyLekko bandycka umowa (niestety standard u maluch dostawców a w przypadku braku konkurencji i cen w miarę spoko zupełnie niepotrzebny) kiepski sprzęt, ograniczona konfiguracja sieci po swojej stronie, chyba pogarszająca się obsługa klientaMiejscowośćWieliczka -
~Antonina / 2023-02-02 11:05
Nie polecam! Internet działa słabo, czasami w ogóle nie ma dostępu do internetu? Musiałam zakupić dwa routery bo na zwykły 120m2 dom jeden nie daje rady! Do tego wszystkiego kiedy okazało się, że chcę zrezygnować z telewizji przed końcem umowy i "zmienić taryfę" na sam internet, to kazano mi zapłacić 1900zł !!! za przedwczesne rozwiązanie umowy. Tragedia. Nie polecam. MiejscowośćWieliczka -
~Iwona / 2023-02-01 14:44
Nie polecam a wręcz odradzam podpisywania umowy z ta pożal się Boże firma... zgłaszane parę razy ze internet nie działa w drugim pokoju, uslyszalam że to przez ścianę. Wniosek- jeżeli ma się w domu 4 pokoje trzeba mieć 4 rutery ???? śmiech na sali. Dziś po wizycie w biurze obsługi Pan zapewnił ze zgłosi technikowi. Technik przyjechal zawrócił w bramie i odjechał po czym dostalam tel ze juz powinno wszystko działać, co okazało się kolejna bzdura, a ten Pan to nwm bez wychodzenia z samochodu stwierdził że wszystko jest ok.... MiejscowośćWieliczka -
~Człowiek bez internetu / 2023-01-31 21:00
Tragedia jedyne co można powiedzieć to Januszeks. Niestety nie ma w mojej okolicy drugiej takiej firmy, która ma światłowód, ale myśle, że po tym jak tydzień spędziłem pracując na internecie LTE z telefonu przeniosę się na router LTE jak tylko skończy mi się umowa z tym Fiber delink'em. Informacji zero, kultury zero, poszanowania klienta zero. Jedyne co umieją robić perfekcyjnie to prosić o opłacenie rachunku i wystawiać fakturę na następny miesiąc nawet jeżeli nie dostarczają usługi WadyBrak kultury u obsługi klientaMiejscowośćSkawina -
~Czekol / 2023-01-31 11:39
Od 21.01.2023 zgłoszony jest brak internetu, niestety d dnia dzisiejszego go nie ma. Pan przyjmujący telefon o zgłoszeniu poinformował nas abyśmy obcinali drzewa przy lini to nie będzie problemu z brakiem internetu. Ponadto do dzisiaj nie jest wiadome kiedy będzie łaskawie naprawiony internet. Co więcej Pan, który odebrał telefon na infolinii w piątek, ewidentnie nie lubi swojej pracy gdyż był nieuprzejmy i totalnie bez kultury. Może powinien spróbować pracy która zasugerował nam czyli obcinanie gałęzi. Nie pozdrawiam. I nie polecam tej firmy MiejscowośćWieliczka -
~Anna Bahyrycz / 2023-01-30 17:39
Ponad 7 dni bez internetu na ul. Petrazyckiego podczas śnieżycy2023. Nie ma terminu na realizację reklamacji. W perspektywie może nie być internetu do 2 tygodni. Nie polecam. MiejscowośćKraków -
-
~Ktosiek / 2023-01-30 11:00
Niestety, awarie ich przerosły. Bez internetu od 21-go stycznia. Informacja z BOK ze mają dużo zgłoszeń i nie wiadomo kiedy przyjadą. MiejscowośćSkawina -
~Fiberlink dziady / 2023-01-29 12:32
Już tydzień bez internetu, jestem pierwszy w kolejce, ale technicy mają dużo pracy. ZaletyZalet brakWadyBrak czasu na naprawienie awarii przez tydzień w 2023 rokiMiejscowośćRzozów -
~…… / 2023-01-27 13:16
Kłamstwa kłamstwa kłamstwa, liczne zarzekania sie ze internet zostanie naprawiony a i tak nieprzerwanie od tygodnia nie mam usługi za która płace. Nie polecam MiejscowośćSosnowice -
~Dorota / 2022-12-27 17:25
Miła i fachowa obsługa, panowie ( Arkadiusz Adam) bardzo szybko i sprawnie podłączyli światłowód. Polecam. Co do łącza- zobaczymy jak będzie działać po jakimś czasie użytkowania. MiejscowośćStrumiany -
~Klaudia / 2022-12-24 12:39
Nagłe przerwanie internetu dnia 22.12.2022 po godzinie 6:00
Zadzwoniłam do firmy i zgłosiłam problem, powiedziano mi, że informacja przyjęta i przekazana technikowi oraz, że pojawi się on do 1 dnia roboczego. Dzisiaj mamy 24.12.2022 (w ten dzień również firma pracuje) nadal technika nie było, wszelkie próby dzwonienia kończyły się na tym samym, iż problem zgłoszony i technik powinien się niedługo pojawić. Nie pojawił się, dzisiaj po kolejnej próbie zostaliśmy poinformowani, że będzie on jednak już po świętach. Zostajemy odcięci całkowicie od internetu jak i telefonu stacjonarnego, który wzięliśmy w pakiecie ze światłowodem.
Jak przyszło o podpisanie umowy z Fiberlink, dzwonili do nas kilka razy dziennie i wszystko szło sprawnie.MiejscowośćGłogoczów -
~Haja / 2022-11-17 16:02
Idealnie nie jest, ale w porównaniu do UPC jest duuużo lepiej pod względem ceny, obsługi i pakietów -
~Ja / 2022-10-26 17:47
Firma do momentu podpisanie umowy petarda ... W momencie awarii po ich stronie co stwierdził ich serwisant pani kazała mi porozciagac skrętkę po domu . Omijać szerokim łukiem .MASAKRA ZaletyBrak -
~Roberto / 2022-10-20 19:30
Firma patrzy tylko na własną korzyść finansową. Do podpisania umowy jest pięknie i ładnie, ale już po, zaczynając od obsługi klienta, beznadziejnie itd. -
-
~kasia / 2022-10-05 14:16
korzystam od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolona. wszystko śmiga jak złoto. obsługa klienta super i sam montaż wcześniej szybko i sprawnie. polecam! Miejscowośćmodlnica -
~Maciej / 2022-09-22 17:21
Niepolecam. Padla antena zgłoszono problem to nikt niezainteresował sie a płacic trzeba było. Jak postraszyłem ze wypowiadam umowe to dopiero znalezli czas i serwis WadySlaba jakosc połaczenia wolno chodzi a miałem przesyl sporyMiejscowośćBrzeźnica -
~AbonentFL / 2022-08-12 13:08
Polecam operatora. Wszystko zgodne z umową! Jestem juz kilka lat klientem i w tym czasie firma poczyniła spore kroki jeśli chodzi o rozwój swoich usług. Dodatkowo wydaje mi się ze są coraz bardziej rozpoznawalni na rynku lokalnym. Widać ich dzięki reklamom w okolicy :) Tak trzymać! pozdm ZaletySzybkość, niezawodnośćMiejscowośćMogilany -
~Mary / 2022-08-12 12:54
Najlepszy dostawca, jakiego mieliśmy! Internet niezawodny. Bardzo miłe Panie w Biurze, wszystko na plus. Zaletyszybkość, jakość, obsługa KlientaWadybrakMiejscowośćWieliczka
strona 3 z 5