Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Fiberlink opinie

Ocena na podstawie 98 opinii

2.69 / 5

  • Parametry
    2.82
  • Cena
    2.82
  • Obsługa klienta
    2.49
  • Niezawodność
    2.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2023-02-05 17:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Slaba obsługa, jak będzie awaria to 2 tygodnie minimum brak internetu, nie polecam
  • ~fiber / 2023-02-04 10:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragedia , czekam na naprawę już TRZECI TYDZIEŃ!!! Firma nie jest w stanie określić terminu naprawy zerwanego światłowodu, zero odpowiedzialności i kompetencji.
    MiejscowośćCZERNICHÓW
  • ~Nick / 2023-02-03 15:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Teoretycznie wszystko ok. Widziałem gorszych małych dostawców. Ale najlepiej nie jest. Szczególnie że brak alternatywy w mojej miejscowości a szkoda.

    Nie można zarządzać nawet siecią po swojej stronie, więc jeżeli ktoś chce musi postawić sobie kolejny (inaczej niepotrzebny) router. Ale można zmienić hasło wifi a siec prywatna to sieć prywatna nie jak u konkurencji o podobnej nazwie gdzie w tej samej prywatnej adresacji działa cała okolica bo wszyscy są w jednym gigantycznym lanie - konfiguracja fiberlinka to standard ale tu jest na plus

    Zasięg wifi w mieszkaniu 50m+ kuleje przez ściany nie tylko na 5 ale i na 2.4 Ghz. Routerek choć ma trzy anteny jest po prostu słaby (netiowe pudełko sprzed 10+ lat ma podobny zasięg)

    Obsługa klienta chyba się pogorszyła. Można mieć zastrzeżenia co do tonu w jakim formułują odpowiedzi. Po prostu brak dobrego wychowania, albo presja w pracy.
    Było lepiej.
    Umowa oczywiście trochę bandycka jak u innych dostawców o podobnej nazwie. Po przejściu na czas określony cena mocno w górę. Brak alternatywy w mojej miejscowości a szkoda.
    ZaletyCeny w miarę konkurencyjne, routerek/modem jest bramą (widziałem sieci gdzie całe osiedla były w jednym lanie) więc o dziwo to plus. Można zalogować się na routerek i zmienić są hasło do WIFI ;) Większych awarii nie zauważyłem
    WadyLekko bandycka umowa (niestety standard u maluch dostawców a w przypadku braku konkurencji i cen w miarę spoko zupełnie niepotrzebny) kiepski sprzęt, ograniczona konfiguracja sieci po swojej stronie, chyba pogarszająca się obsługa klienta
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Antonina / 2023-02-02 11:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam! Internet działa słabo, czasami w ogóle nie ma dostępu do internetu? Musiałam zakupić dwa routery bo na zwykły 120m2 dom jeden nie daje rady! Do tego wszystkiego kiedy okazało się, że chcę zrezygnować z telewizji przed końcem umowy i "zmienić taryfę" na sam internet, to kazano mi zapłacić 1900zł !!! za przedwczesne rozwiązanie umowy. Tragedia. Nie polecam.
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Iwona / 2023-02-01 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam a wręcz odradzam podpisywania umowy z ta pożal się Boże firma... zgłaszane parę razy ze internet nie działa w drugim pokoju, uslyszalam że to przez ścianę. Wniosek- jeżeli ma się w domu 4 pokoje trzeba mieć 4 rutery ???? śmiech na sali. Dziś po wizycie w biurze obsługi Pan zapewnił ze zgłosi technikowi. Technik przyjechal zawrócił w bramie i odjechał po czym dostalam tel ze juz powinno wszystko działać, co okazało się kolejna bzdura, a ten Pan to nwm bez wychodzenia z samochodu stwierdził że wszystko jest ok....
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Człowiek bez internetu / 2023-01-31 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia jedyne co można powiedzieć to Januszeks. Niestety nie ma w mojej okolicy drugiej takiej firmy, która ma światłowód, ale myśle, że po tym jak tydzień spędziłem pracując na internecie LTE z telefonu przeniosę się na router LTE jak tylko skończy mi się umowa z tym Fiber delink'em. Informacji zero, kultury zero, poszanowania klienta zero. Jedyne co umieją robić perfekcyjnie to prosić o opłacenie rachunku i wystawiać fakturę na następny miesiąc nawet jeżeli nie dostarczają usługi
    WadyBrak kultury u obsługi klienta
    MiejscowośćSkawina
  • ~Czekol / 2023-01-31 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 21.01.2023 zgłoszony jest brak internetu, niestety d dnia dzisiejszego go nie ma. Pan przyjmujący telefon o zgłoszeniu poinformował nas abyśmy obcinali drzewa przy lini to nie będzie problemu z brakiem internetu. Ponadto do dzisiaj nie jest wiadome kiedy będzie łaskawie naprawiony internet. Co więcej Pan, który odebrał telefon na infolinii w piątek, ewidentnie nie lubi swojej pracy gdyż był nieuprzejmy i totalnie bez kultury. Może powinien spróbować pracy która zasugerował nam czyli obcinanie gałęzi. Nie pozdrawiam. I nie polecam tej firmy
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Anna Bahyrycz / 2023-01-30 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad 7 dni bez internetu na ul. Petrazyckiego podczas śnieżycy2023. Nie ma terminu na realizację reklamacji. W perspektywie może nie być internetu do 2 tygodni. Nie polecam.
    MiejscowośćKraków
  • ~Ktosiek / 2023-01-30 11:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety, awarie ich przerosły. Bez internetu od 21-go stycznia. Informacja z BOK ze mają dużo zgłoszeń i nie wiadomo kiedy przyjadą.
    MiejscowośćSkawina
  • ~Fiberlink dziady / 2023-01-29 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Już tydzień bez internetu, jestem pierwszy w kolejce, ale technicy mają dużo pracy.
    ZaletyZalet brak
    WadyBrak czasu na naprawienie awarii przez tydzień w 2023 roki
    MiejscowośćRzozów
  • ~…… / 2023-01-27 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamstwa kłamstwa kłamstwa, liczne zarzekania sie ze internet zostanie naprawiony a i tak nieprzerwanie od tygodnia nie mam usługi za która płace. Nie polecam
    MiejscowośćSosnowice
  • ~Dorota / 2022-12-27 17:25
    Ocena: 4.33 / 5
    Miła i fachowa obsługa, panowie ( Arkadiusz Adam) bardzo szybko i sprawnie podłączyli światłowód. Polecam. Co do łącza- zobaczymy jak będzie działać po jakimś czasie użytkowania.
    MiejscowośćStrumiany
  • ~Klaudia / 2022-12-24 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nagłe przerwanie internetu dnia 22.12.2022 po godzinie 6:00
    Zadzwoniłam do firmy i zgłosiłam problem, powiedziano mi, że informacja przyjęta i przekazana technikowi oraz, że pojawi się on do 1 dnia roboczego. Dzisiaj mamy 24.12.2022 (w ten dzień również firma pracuje) nadal technika nie było, wszelkie próby dzwonienia kończyły się na tym samym, iż problem zgłoszony i technik powinien się niedługo pojawić. Nie pojawił się, dzisiaj po kolejnej próbie zostaliśmy poinformowani, że będzie on jednak już po świętach. Zostajemy odcięci całkowicie od internetu jak i telefonu stacjonarnego, który wzięliśmy w pakiecie ze światłowodem.
    Jak przyszło o podpisanie umowy z Fiberlink, dzwonili do nas kilka razy dziennie i wszystko szło sprawnie.
    MiejscowośćGłogoczów
  • ~Haja / 2022-11-17 16:02
    Ocena: 3.75 / 5
    Idealnie nie jest, ale w porównaniu do UPC jest duuużo lepiej pod względem ceny, obsługi i pakietów
  • ~Ja / 2022-10-26 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma do momentu podpisanie umowy petarda ... W momencie awarii po ich stronie co stwierdził ich serwisant pani kazała mi porozciagac skrętkę po domu . Omijać szerokim łukiem .MASAKRA
    ZaletyBrak
  • ~Roberto / 2022-10-20 19:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Firma patrzy tylko na własną korzyść finansową. Do podpisania umowy jest pięknie i ładnie, ale już po, zaczynając od obsługi klienta, beznadziejnie itd.
  • ~kasia / 2022-10-05 14:16
    Ocena: 5.00 / 5
    korzystam od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolona. wszystko śmiga jak złoto. obsługa klienta super i sam montaż wcześniej szybko i sprawnie. polecam!
    Miejscowośćmodlnica
  • ~Maciej / 2022-09-22 17:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Niepolecam. Padla antena zgłoszono problem to nikt niezainteresował sie a płacic trzeba było. Jak postraszyłem ze wypowiadam umowe to dopiero znalezli czas i serwis
    WadySlaba jakosc połaczenia wolno chodzi a miałem przesyl spory
    MiejscowośćBrzeźnica
  • ~AbonentFL / 2022-08-12 13:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam operatora. Wszystko zgodne z umową! Jestem juz kilka lat klientem i w tym czasie firma poczyniła spore kroki jeśli chodzi o rozwój swoich usług. Dodatkowo wydaje mi się ze są coraz bardziej rozpoznawalni na rynku lokalnym. Widać ich dzięki reklamom w okolicy :) Tak trzymać! pozdm
    ZaletySzybkość, niezawodność
    MiejscowośćMogilany
  • ~Mary / 2022-08-12 12:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepszy dostawca, jakiego mieliśmy! Internet niezawodny. Bardzo miłe Panie w Biurze, wszystko na plus.
    Zaletyszybkość, jakość, obsługa Klienta
    Wadybrak
    MiejscowośćWieliczka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2072
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4420
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2526
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227