Czy ktoś wie jak się skontaktować z konsultantem telefonicznie ,a nie przez czat ? Próbuje zmienić adres dostawy i nie mogę ani przez link który wysłał mi fedex ani na infolinii pisząc z konsultantem na czacie , bo rozmowa przez telefon jest nieosiągalna . Mało tego konsultant rozłączył ze mną czat nie odpowiadając na moje pytania . Co to za firma w ogóle ?? Nie polecam tej firmy w ogóle . A jeśli ktoś wie jak zmienić adres to proszę o pomoc .
ZaletyZero !!!
WadyCała firma to jedna ,wielka wada
~Sebastian / 2023-01-17 20:15
Ocena: 1.00 / 5
Firma fedex to partacze i kłamczuchy. Kurier przyjechał na wieś, gdzie do najbliższego bankomatu jest 20km, z uszkodzonym terminalem. Wcześniej ze strony fedex nie miałem żadnej informacji o konieczności przygotowania gotówki. Transakcja z oczywistych powodów nie mogła dojść do skutku. Więc kurier sobie pojechał. Miał przyjechać następnego dnia. Niestety kuriera nie było. W sklepie internetowym nakłamali, że odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki. A na swojej stronie, że odbiorca nie dokonał zapłaty. To był mój pierwszy i ostatni raz z firmą fedex. Sklepy korzystające z usług firmy fedex będę omijał z daleka.
ZaletyBrak
WadyKłamczuchy. Nieżetelni. Niedbali.
~Sebastian / 2023-07-18 23:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Już czwarta paczka z którą są problemy. Nie docierają na czas, giną.
ZaletyBrak
~Sebastian / 2023-08-03 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy kurierskiej FedEx najgorsza jaka istnieje na rynku od 3 dni paczka jest w doręczeniu i jeszcze nie została doręczona brak kontaktu z kurierem jeden wielki syf
~Sector23 / 2022-01-22 15:01
Ocena: 1.00 / 5
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!! - DNO!
Zamówiłem dostawę sprzętu (elektronarzędzia) znacznej wartości. W dniu dostawy otrzymałem informację o tym, że przesyłka zostanie mi dostarczona w godzinach 8-13 (5-o godzinne widełki).
Ponieważ prowadzę działalność i z usług firm kurierskich korzystam nie od dziś. To wyraźnie poleciłem sprzedawcy aranżującemu transport aby zamieścił uwagę,aby kurier po wyruszeniu z centrum logistycznego skontaktował się ze mną w celu ustalenia szczegółów dostawy. Co oczywiście nie nastąpiło.
Czekałem jak idiota do 13:15 i rozpocząłem nierówną walkę najpierw z bootem, a potem jakąś niezbyt rozgarniętą pi..ą na czacie. Jedyna prosta rzecz jaką chciałem ustalić, to numer do kuriera aby się z nim skontaktować i przejąc przesyłkę gdzieś "na mieście". Oczywiście "0" kompetencji, "0" jakiejkolwiek próby pomocy o zaangażowaniu w rozwiązanie dosyć prostego do rozwiązania problemu nie było nawet co marzyć. Straciłem tylko czas i odrobine nerwów...
O 16:37zadzwonił do mnie jakiś rozkoszny młodzieniec informując radośnie, że ma dla mnie przesyłkę. Tyle tylko, że ja już byłem 200km od Trójmiasta i grzecznie podziękowałem mu za jego informację i usługi. Dodam, że w żaden logiczny sposób nie wyjaśnił mi dlaczego nie był w zapowiadanym czasie i dlaczego ne skontaktował się ze mną wcześniej, zgodnie z instrukcja zamieszczona w liście przewozowym.
Zabawne jest to, ze przesyłka za zapłacony z góry przeze mnie sprzęt, wartości ponad 20K będzie się teraz bujała pomiędzy sprzedawcą a firmą kurierską. Warunki i termin dostawy precyzyjnie uzgodniłem ze sprzedawcą, a sprzedawca "dogadał" to z firma świadczącą usługę transportową, co zostało potwierdzone przyjęciem zlecenia i wysłaniem do mnie e-maila zawierającego informacje o dniu i godzinie dostawy. Obie firmy nie wywiązały się z przyjętych na siebie zobowiązań. Jestem obecnie za granicą, nie mogę korzystać z narzędzi jaki kupiłem, co ogranicza moje możliwości i wydajność. Co gorsza nie wiem w jaki sposób i kiedy potrzebny mi sprzęt do mnie teraz dotrze? Wiem, że na pewno po powrocie wystąpię z regresem do sprzedawcy, a co zrobi sprzedawca? Pewnie będzie miał roszczenia wobec FedExu? Tak czy inaczej niech się bujają.....
FedEx? ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!
~Senaqa s.r.l / 2025-06-12 12:28
Ocena: 1.00 / 5
Fedex cofnal nasza paczke mimo ze nie odmowiismy przyjeia . Byla korespondencja email i telefoniczna . wystawili zle fakture. pracownicy nie czytaja wiadomosci . paczka uszkodzona. straty przez fedex siegaja ok 100tys euro o to caly fedex
ZaletyBrak
Wadyoszustwa , brak kompetencji , klamstwa
~Sergio / 2019-10-21 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma przewozowa z jaką miałem do czynienia. Nie wiadomo kiedy przyjedzie kurier i nie ma szansy żeby się tego dowiedzieć. Po niedoręczoną przesyłkę trzeba się udać 50 km od miejsca zamieszkania. Informacje o niedostarczonej przesyłce pojawiają się na stronie dopiero w późnych godzinach wieczornych. Wpisując nr przesyłki w system infolinii podaje, że nr jest nieprawidłowy. Na infolinii nie można porozmawiać spokojnie bo w tle słychać innych konsultantów. Cały dzień straciłem na czekaniu na przesyłkę po to żeby się dowiedzieć, że przesyłka będzie prawdopodobnie odebrana z magazynu w dniu następnym.
~Seweryn / 2022-05-30 07:31
Ocena: 1.00 / 5
Wolałbym kliknąć w gwiazdkę DNO W MULE. Czekam na dostawę drugi tydzień.
ZaletyBrak
WadyZużywają powietrze.
~sfrustrowana adresatka / 2021-07-17 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Fałszują status przesyłki, kurier miał być a nie było go dwa razy (siedziałam cały czas w domu) mimo to wpisywali awizo. Nie mnożna się dodzwonić, brak kontaktu z firmą. Ostatecznie musiałam jechać sama odebrać (w ciemno, bo nie wiedziałam gdzie znajduje się przesyłka). Na szczęście była w oddziale, lecz opakowanie było poszarpane i karton w jednym miejscu był urwany. Brak szacunku do klienta
ZaletyNie ma, firma powinna zostać zlikwidowana
Wadywyżej opisane
~slave / 2022-07-25 23:56
Ocena: 1.00 / 5
Tom Hanks, (jako Chuck Noland) grający pracownika firmy kurierskiej FedEx w filmie "Cast Away-poza światem" spaliłby się ze wstydu, gdyby wiedział jak ta firma funkcjonuje na polskim rynku.
ZaletyZalety? To jakiś żart?
WadyZa mało miejsca na to, żeby wymienić wszystkie.
~Slawek / 2022-09-06 08:24
Ocena: 1.00 / 5
Paczki otrzymujemy codziennie - DHL/Fedex/Schenker/DPD.
Niestety praktycznie tylko Fedex potrafi przesunąć dostawę o 24 godz, wpisując przy tym nieprawdziwe informacje na stronie (paczka awizowana, dostarczona, itp.)
WadySolidność na przytłaczająco niskim poziomie
~Slawomir / 2022-08-12 10:41
Ocena: 1.00 / 5
W ogóle ich nie było sprawdziłem na kamerach a napisali że dwa razy próbowali mi dostarczyć przesyłkę
ZaletyBrak
WadySame wąsy
~sławek / 2020-02-20 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Firma nie dostarczyła opłaconych z góry przesyłek. Następnie zlekceważyła moje zażalenie, nie odnosząc się wcale do moich wyjaśnień.
Zaletybrak
WadyNiedostarczenie przesyłki.
Lekceważenie klienta, tak przez kuriera jak i Biuro Obsługi Klienta.
~sławek / 2021-11-30 10:43
Ocena: 1.00 / 5
Firma dno, najgorsza firma kurierska w Polsce.
dno
dno
dno
~Sławek / 2023-07-28 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nie została doręczona w czasie. Przyszedł SMS że zostanie doręczona dzisiaj a nie dojechała, a zawartość przesyłki potrzebna była mi właśnie na dziś.
WadyNie dotrzymywanie terminów dostaw
~Sławek / 2023-08-10 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości kontaktu tel.
Będąc odbiorcą otrzymuję SMS o dostarczeniu przesyłki we wtorek a w czwartek nadal niedostarczona bez żadnej informacji. Brak możliwości uzyskania nr
Do kuriera. To nie pierwsza sytuacja z tą firmą.
ZaletyBrak
WadyNieterminowo.
~Sławek Cieszyn / 2021-11-22 10:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza z firm na rynku.Przesylka miała być dostarczona 19 między god.8-11 kurier nawet się nie pojawił a rzekomo w systemie widniało że był .Czysta kpina nawet nie można się dodzwonić .Odradzam wszystkim.Totalne dno i wodorosty Oddział fedexu Bielsko -biala
~Sławomir / 2020-08-26 16:42
Ocena: 1.00 / 5
Drugi dzień czekam na odbiór mojej przesyłki.Brak kontaktu z kurierem.
Z usługi jestem niezadowolony.
Sławomir Czerwinski
~SŁAWOMIR / 2022-07-18 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia. Żadnej awizacji, kurie podjeżdża dzwoni i natychmiast odjeżdża, nie zostawia awiza PO PROSTU NIC. Z infolinią nie ma żadnego kontaktu. MASAKRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Sławomir / 2023-12-18 20:34
Ocena: 1.00 / 5
To jest kpina. Obsługa klienta to komputer. Paczka miała być w w wtorek a jutro będzie już tydzień od próby pierwszego dostarczenia.