ZaletyBrak
strona 97 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »
-
~Seba / 2023-04-11 13:30
Miałem coś mądrego napisać, ale widzę że wszyscy mają ten sam problem. Kurier ma w d.... dostawę i czekamy. To już 4 dni i nic... Nie polecam. -
-
~Sebastian / 2021-12-07 17:31
Tragedia lenie i oszuści. Przesyłka awizowana cały dzień wszyscy w domu... WadyIstnienie tej firmy jest wadą -
~Sebastian / 2022-05-23 18:09
Czy ktoś wie jak się skontaktować z konsultantem telefonicznie ,a nie przez czat ? Próbuje zmienić adres dostawy i nie mogę ani przez link który wysłał mi fedex ani na infolinii pisząc z konsultantem na czacie , bo rozmowa przez telefon jest nieosiągalna . Mało tego konsultant rozłączył ze mną czat nie odpowiadając na moje pytania . Co to za firma w ogóle ?? Nie polecam tej firmy w ogóle . A jeśli ktoś wie jak zmienić adres to proszę o pomoc . ZaletyZero !!!WadyCała firma to jedna ,wielka wada -
~Sebastian / 2023-01-17 20:15
Firma fedex to partacze i kłamczuchy. Kurier przyjechał na wieś, gdzie do najbliższego bankomatu jest 20km, z uszkodzonym terminalem. Wcześniej ze strony fedex nie miałem żadnej informacji o konieczności przygotowania gotówki. Transakcja z oczywistych powodów nie mogła dojść do skutku. Więc kurier sobie pojechał. Miał przyjechać następnego dnia. Niestety kuriera nie było. W sklepie internetowym nakłamali, że odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki. A na swojej stronie, że odbiorca nie dokonał zapłaty. To był mój pierwszy i ostatni raz z firmą fedex. Sklepy korzystające z usług firmy fedex będę omijał z daleka. ZaletyBrakWadyKłamczuchy. Nieżetelni. Niedbali. -
~Sebastian / 2023-07-18 23:44
Nie polecam. Już czwarta paczka z którą są problemy. Nie docierają na czas, giną. ZaletyBrak -
~Sebastian / 2023-08-03 20:05
Nie polecam firmy kurierskiej FedEx najgorsza jaka istnieje na rynku od 3 dni paczka jest w doręczeniu i jeszcze nie została doręczona brak kontaktu z kurierem jeden wielki syf -
~Sector23 / 2022-01-22 15:01
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!! - DNO!
Zamówiłem dostawę sprzętu (elektronarzędzia) znacznej wartości. W dniu dostawy otrzymałem informację o tym, że przesyłka zostanie mi dostarczona w godzinach 8-13 (5-o godzinne widełki).
Ponieważ prowadzę działalność i z usług firm kurierskich korzystam nie od dziś. To wyraźnie poleciłem sprzedawcy aranżującemu transport aby zamieścił uwagę,aby kurier po wyruszeniu z centrum logistycznego skontaktował się ze mną w celu ustalenia szczegółów dostawy. Co oczywiście nie nastąpiło.
Czekałem jak idiota do 13:15 i rozpocząłem nierówną walkę najpierw z bootem, a potem jakąś niezbyt rozgarniętą pi..ą na czacie. Jedyna prosta rzecz jaką chciałem ustalić, to numer do kuriera aby się z nim skontaktować i przejąc przesyłkę gdzieś "na mieście". Oczywiście "0" kompetencji, "0" jakiejkolwiek próby pomocy o zaangażowaniu w rozwiązanie dosyć prostego do rozwiązania problemu nie było nawet co marzyć. Straciłem tylko czas i odrobine nerwów...
O 16:37zadzwonił do mnie jakiś rozkoszny młodzieniec informując radośnie, że ma dla mnie przesyłkę. Tyle tylko, że ja już byłem 200km od Trójmiasta i grzecznie podziękowałem mu za jego informację i usługi. Dodam, że w żaden logiczny sposób nie wyjaśnił mi dlaczego nie był w zapowiadanym czasie i dlaczego ne skontaktował się ze mną wcześniej, zgodnie z instrukcja zamieszczona w liście przewozowym.
Zabawne jest to, ze przesyłka za zapłacony z góry przeze mnie sprzęt, wartości ponad 20K będzie się teraz bujała pomiędzy sprzedawcą a firmą kurierską. Warunki i termin dostawy precyzyjnie uzgodniłem ze sprzedawcą, a sprzedawca "dogadał" to z firma świadczącą usługę transportową, co zostało potwierdzone przyjęciem zlecenia i wysłaniem do mnie e-maila zawierającego informacje o dniu i godzinie dostawy. Obie firmy nie wywiązały się z przyjętych na siebie zobowiązań. Jestem obecnie za granicą, nie mogę korzystać z narzędzi jaki kupiłem, co ogranicza moje możliwości i wydajność. Co gorsza nie wiem w jaki sposób i kiedy potrzebny mi sprzęt do mnie teraz dotrze? Wiem, że na pewno po powrocie wystąpię z regresem do sprzedawcy, a co zrobi sprzedawca? Pewnie będzie miał roszczenia wobec FedExu? Tak czy inaczej niech się bujają.....
FedEx? ZDECYDOWANIE NIE POLECAM! -
~Sergio / 2019-10-21 13:43
Najgorsza firma przewozowa z jaką miałem do czynienia. Nie wiadomo kiedy przyjedzie kurier i nie ma szansy żeby się tego dowiedzieć. Po niedoręczoną przesyłkę trzeba się udać 50 km od miejsca zamieszkania. Informacje o niedostarczonej przesyłce pojawiają się na stronie dopiero w późnych godzinach wieczornych. Wpisując nr przesyłki w system infolinii podaje, że nr jest nieprawidłowy. Na infolinii nie można porozmawiać spokojnie bo w tle słychać innych konsultantów. Cały dzień straciłem na czekaniu na przesyłkę po to żeby się dowiedzieć, że przesyłka będzie prawdopodobnie odebrana z magazynu w dniu następnym. -
-
~Seweryn / 2022-05-30 07:31
Wolałbym kliknąć w gwiazdkę DNO W MULE. Czekam na dostawę drugi tydzień. ZaletyBrakWadyZużywają powietrze. -
~sfrustrowana adresatka / 2021-07-17 11:24
Fałszują status przesyłki, kurier miał być a nie było go dwa razy (siedziałam cały czas w domu) mimo to wpisywali awizo. Nie mnożna się dodzwonić, brak kontaktu z firmą. Ostatecznie musiałam jechać sama odebrać (w ciemno, bo nie wiedziałam gdzie znajduje się przesyłka). Na szczęście była w oddziale, lecz opakowanie było poszarpane i karton w jednym miejscu był urwany. Brak szacunku do klienta ZaletyNie ma, firma powinna zostać zlikwidowanaWadywyżej opisane -
~slave / 2022-07-25 23:56
Tom Hanks, (jako Chuck Noland) grający pracownika firmy kurierskiej FedEx w filmie "Cast Away-poza światem" spaliłby się ze wstydu, gdyby wiedział jak ta firma funkcjonuje na polskim rynku. ZaletyZalety? To jakiś żart?WadyZa mało miejsca na to, żeby wymienić wszystkie. -
~Slawek / 2022-09-06 08:24
Paczki otrzymujemy codziennie - DHL/Fedex/Schenker/DPD.
Niestety praktycznie tylko Fedex potrafi przesunąć dostawę o 24 godz, wpisując przy tym nieprawdziwe informacje na stronie (paczka awizowana, dostarczona, itp.)WadySolidność na przytłaczająco niskim poziomie -
~Slawomir / 2022-08-12 10:41
W ogóle ich nie było sprawdziłem na kamerach a napisali że dwa razy próbowali mi dostarczyć przesyłkę ZaletyBrakWadySame wąsy -
~sławek / 2020-02-20 10:23
Firma nie dostarczyła opłaconych z góry przesyłek. Następnie zlekceważyła moje zażalenie, nie odnosząc się wcale do moich wyjaśnień. ZaletybrakWadyNiedostarczenie przesyłki.
Lekceważenie klienta, tak przez kuriera jak i Biuro Obsługi Klienta. -
~sławek / 2021-11-30 10:43
Firma dno, najgorsza firma kurierska w Polsce.
dno
dno
dno -
~Sławek / 2023-07-28 19:03
Przesyłka nie została doręczona w czasie. Przyszedł SMS że zostanie doręczona dzisiaj a nie dojechała, a zawartość przesyłki potrzebna była mi właśnie na dziś. WadyNie dotrzymywanie terminów dostaw -
-
~Sławek / 2023-08-10 18:47
Brak możliwości kontaktu tel.
Będąc odbiorcą otrzymuję SMS o dostarczeniu przesyłki we wtorek a w czwartek nadal niedostarczona bez żadnej informacji. Brak możliwości uzyskania nr
Do kuriera. To nie pierwsza sytuacja z tą firmą.ZaletyBrakWadyNieterminowo. -
~Sławek Cieszyn / 2021-11-22 10:18
Najgorsza z firm na rynku.Przesylka miała być dostarczona 19 między god.8-11 kurier nawet się nie pojawił a rzekomo w systemie widniało że był .Czysta kpina nawet nie można się dodzwonić .Odradzam wszystkim.Totalne dno i wodorosty Oddział fedexu Bielsko -biala -
~Sławomir / 2020-08-26 16:42
Drugi dzień czekam na odbiór mojej przesyłki.Brak kontaktu z kurierem.
Z usługi jestem niezadowolony.
Sławomir Czerwinski -
~SŁAWOMIR / 2022-07-18 11:05
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia. Żadnej awizacji, kurie podjeżdża dzwoni i natychmiast odjeżdża, nie zostawia awiza PO PROSTU NIC. Z infolinią nie ma żadnego kontaktu. MASAKRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
strona 97 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »