strona 96 z 110
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »
-
~Niezadowolona / 2020-07-10 12:20
Nie dotrzymuje terminow. Nie dzwoniom do klienta o której będzie kurier nie ma jak zadzwonić do kuriera bo nie ma nr.tel.kontaktowego do niego. -
-
~Aga / 2020-07-08 23:09
Czekałam na przesyłkę prawie miesiąc! (od 12.06 do 08.07). Po próbach kontaktu dostałam sprzeczne informacje, raz że nie ma w ogóle przesyłki o takim numerze, raz, że była już do mnie dostarczona. Kiedy dostałam paczkę, była potargana, a kamienie w środku warte ponad 250zł połamane! Mnóstwo nerwów, straconego czasu i przede wszystkim zniszczony towar. Wadymiesiąc oczekiwania na przesyłkę, zniszczony towar, gdyby nie interwencja, przesyłka pewnie by się nie odnalazła -
~Iv / 2020-07-08 11:02
W pierwszym dniu doręczania (piątek) kurier zadzwonił.Po ustaleniu, że paczkę będziemy mogli odebrać w poniedziałek kurier może i miał dla nas tę paczkę, ale nie próbował jej nawet doręczyć (otrzymałam info od FedEx, że nie telefonują przed doręczeniem przesyłki sic!), ale na stronie śledzenia paczki odczytałam, że nie nie doszło do doręczenia.Trudno, by doszło skoro kurier się pod adres odbiorcy nie pofatygował.Paczka została w magazynie oddziału i musieliśmy odebrać ją osobiście. Więc za co zapłaciłam ? Naprawdę słaba jakość usługi. ZaletyTrudno ocenićWadyKurierowi dla wygody łatwiej było skłamać niż paczkę doręczyć. -
~Zwierz / 2020-07-06 21:26
Firma zart 3dbi kurier wozi i nadl dowiezc nie moze ZaletyBrakWadySame od braku mozliwosci kontaktu bo ciagle zajete po czas i cene -
~robert / 2020-07-03 17:20
nie polecam nikomu tej pseudo firmy.kurier poinformował mnie ze nie ma dojazdu do mnie, -
~Rob / 2020-07-01 19:55
Porażka nie polecam kurier nie dostarczył przesyłki czekałem w domu kurier nie odbierał telefonu
a następnie zgłosił w systemie że był i nikogo nie zastał nigdy więcej tej firmy musiałem jechać do ŁomianekWadyKurier -
~Stanley / 2020-07-01 12:46
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Brak kontaktu z kurierem , czekam od rana , godz 12.3o chciałem kontakt do kuriera by podjechać i odebrać. Nie można uzyskać numeru telefonu tylko czekać a może się zjawi lub nie. Przecież numer do kuriera to nie tajemnica a współpraca między firmą a klijentem, tak jest w pozostałych firmach kurierskich DPD , InPost, Poczta Polska itd. -
~Jarek / 2020-06-29 19:34
Paczki nadałem ze Stanów. Formą wyjściową były dwa ładne, porządnie oklejone sześciany. Dotarły dwie dziurawe kule. Zawartość poniszczona i pogubiona. Metalowe obudowy niektórych urządzeń kompletnie pogięte. Nie wiem jak trzeba być niekompetentnym i co z paczką robić żeby doprowadzić ją do takiego stanu. Przesyłka spóźniona 3 tygodnie. Kurier - debil. Nie wie kiedy będzie, ma pretensje że nie siedzę w domu i nie czekam aż łaskawie raczy podjechać (dodam że był środek tygodnia). Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i innym również nie polecam. -
-
~Grzegorz / 2020-06-25 08:19
Jedna gwiazdka tylko dlatego, że nie można dać zero. Od 18 czerwca nie potrafią dostarczyć przesyłki. Codziennie rano kurier odbiera z oddziału, a wieczorem zwraca. Na maile nie odpowiadają, nie chcą podać nr tel do kuriera. ZaletybrakWadybrak kontaktu, olewanie klientów, całkowity brak odpowiedzialności -
~jasama / 2020-06-24 20:09
Kurier najpierw kłamał, ze był o 10, szybko zadzwoniłam na infolinię i powiedziałam, ze jestem w domu i go nie było . Następnie ponownie w śledzeniu zaznaczone o 13,55, ze był i mnie nie było. Owszem mogło tak być gdyż wyszłam o 13,30. Dzisiaj o 7 rano ponownie miał przesyłkę dostarczyć. gdy o 15 nadal go nie było na infolinii dowiedziałam się, ze dojedzie do 17, bo tak zaznaczył w planach czy gdzieś. Do 17 nie dojechał, myślę ok korki sa. Po 18 nagle zmienia się status na; ODMOWA PRZYJĘCIA przesyłki. Nie odmówiłam bo go zwyczajnie nie było. Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Na osiedlu przed blokiem mam monitoring , więc ostatecznie mogłabym udowodnić mu, ze kłamie tylko gdzie to ruszyć skoro oni w centrali maja to w d...eZaletybrakWadybrak kontaktu z kurierem. Niestety nawet infolinia z nim nie ma kontaktu, brak numeru do oddziału.Totalna kpina,kłamstwo jako podstawowy srodek komunikacji -
~Marek / 2020-06-23 14:33
Regularnie korzystam z FEDEXu. Regularnie FEDEX mnie "gnębi" 100% dopłaty ostatnio za 150g nadwagi przy przesyłce 3kg.
Niby ma racje ale pracujemy od paru lat. Może to już wystarczy.ZaletyMało uszkodzeń.Wady100% dopłaty. -
~Mariusz / 2020-06-23 09:43
Tragedia. Nie wiem czy dla tej firmy ocena ma jakiekolwiek znaczenie. W dniu dzisiejszym 23 czerwiec złożono w moim imieniu monitorowania do Bielska do oddziału żeby pilnie skontaktował się że mną kurier, który ma dostarczyć do mnie przesyłkę. I co? Kurier dzwoni ale z Warszawy i pyta czy ma podjechać z paczką pod wskazany adres. Jak wygląda komunikacja w tej bez nadzieję firmie?
Tragedia... -
~Dana / 2020-06-22 15:01
Brak kontaktu.Po tygodniu odesłali przesyłkę do nadawcy. Do mnie nie dotarła. Rzekomo kurier był.Dziwne, 3 osoby w domu (+ 3 psy ) i n nikt nie widział nikt nie słyszał.Przesyłka odesłania z Bielska, a ja mieszkam w Jastrzębiu Zdroju. -
~lila / 2020-06-18 11:06
to koszmarnie fatalna firma, nie terminowa, brak kontaktu. Kurierzy wyjatkowo, opryskliwi, niegrzeczni, nawet, przepraszam za wyrażenie, chamscy> Wyjątkowo okropne, nieprzyjemne doświadczenie. Pierwszy raz w życiu spotkałam się z czymś podobnym. Żadnego powiadomienia o terminie przyjazdu kuriera, uziemiono mnie w domu na 10 dni. Potem kurierzy, najzyczajniej na mnie krzyczeli, kopał paczkę i ublizał mi. Zaletynie maWadysame, wyjątkowo niegrzeczni, nie terminowi, bez mozliwości kontaktu z kurierem -
~Waldemar / 2020-06-10 17:37
To najgorsza firma. Znana jest zagranicą"
The cost can not be reimbursed from FedEX. FedEX is very bad in European countries. Other customers are also complaining about their bad service."(Koszt nie może zostać zwrócony przez FedEX. FedEX jest bardzo zły w krajach europejskich. Inni klienci również skarżą się na ich złą obsługę)
Arogancja, kontakt bardzo utrudniony. Unikajcie tej firmy.ZaletyBrakWadywszystkich oszukują -
~Robert / 2020-06-07 17:31
Kiedyś narzekałem na FedEx ale muszę pochwalić, że obsługa w Toruniu po stronie lewobrzeżnej poprawiła się o 1000 % na plus. Nie wiem, czy to kwestia zatrudnienia innych kurierów ale teraz jak zamawiam kuriera to przyjeżdża, i nawet dzwoni jak ma dla mnie paczkę albo ma problem z dojechaniem. Naprawdę dużo się poprawiło w tym roku. -
-
~Nicky / 2020-06-03 19:10
Zamówiłam z pewnego sklepu online biżuterię,za pobraniem.Wczoraj otrzymałam wiadomość że kurier podejmie próbę dostarczenia przesyłki i będzie się ze mną kontaktował wcześniej.Niestety owego połączenia nie było,dzis sprawdziłam i moja paczka została przekazana do zwrotu.Dzis miała nastąpić ponowna próba doręczenia i rowniez zero kontaktu.Wczesniejsza paczkę kurier z tej firmy dostarczył bezproblemowo więc teraz jestem bardzo zawiedziona... -
~Paweł / 2020-06-03 14:06
Miałem watpliwą przyjemność obsługiwania mnie przez pana kuriera z tej firmy. Był nieuprzejmy, arogancki, odnosił się jak by zaszczyt mnie dotkną że ŝzanowny^kurkier dostarczył mi paczkę. Przesyłkę 20 kg chciał mi wręczyć na środku ulicy nie w miejscu adresowanym po zwróceniu mu uwagi iż ma ją dostarczyć pod wskazany adres uznał że odmówiłem przyjęcia paczki. Tak więc zostałem bez towaru który miał być dostarczony na moją firmę. Co do działań Firmy FedEx w sprawie skargi- porażka Wadybrak zdyscyplinowania przez firmę nierzetelnych kurierów -
~Szwagier / 2020-05-28 12:35
jedna gwiazdka tylko za to że nie ma możliwości zero ,OMIJAĆ z daleka. kurier podjeżdża i rzuca paczkę pod bramę i zostawia ją na .......? pastwe losu ,Daniel nawet nie próbuje zadzwonić dzwoniłem czy telefonicznie poinformować że zostawił coś przed bramą przy ruchliwej przelotowej ulicy .dobrze że ją znalazłem jak wróciłem z pracy (na marginesie tacy ludzie jak ten kurier z takimi nawykami nie powinni pracować w tym zawodzie ) ZaletybrakWadybrak odpowiedzialnosci -
~Natalia / 2020-05-18 18:23
NIE POLECAM !!!
Wybrałam jedna gwiazdkę bo musiałam a nie dałabym nawet pół gwiazdki.
Szczyt bezczelności zreszta już po raz drugi kurier w piątek oznaczył przesyłkę jako dostarczona gdzie w systemie zaznaczono odebrana moim nazwiskiem a przesyłka nie dotarła,nie skonsultował tego ze mną i dostarczył dopiero po weekendzie po południu,później filozofował i błaznował pod furtka,totalnie nie odpowiedzialny,robią co chcą i jak chcą bo co? Bo przesyłka była już opłacona? Za dużo sobie pozwalają i to nie pierwszy raz.
Nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy,najgorsza jaka jest...Przy inposcie/dhl czy dpd nigdy nie było problemow zawsze na czas Ew kontakt z kurierem tutaj totalnie maja w d**** klientów !!!
Najgorsza firma a kurier totalnie poniżej krytyki !ZaletyŻadnych !!!WadyBrak kontaktu
Wykorzystywanie uprawnień
Nie doręczenie przesyłek a w systemie oznaczenie jako doręczona klienta nazwiskiem
strona 96 z 110
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »