strona 96 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »
-
~Klijent / 2020-09-11 14:12
Czekam na przesyłkę już 4 dzień na śledzeniu przesyłki pisze że odmowilem przyjęcia przesyłki gdzie kuriera nawet u mnie nie było. Dzwonię na infolinię A oni mi mówią czy droga nie jest gdzieś zamknięta normalnie żenada ani żadnego telefonu od kuriera ani nic już drugi dzień dzwonie i wypytuje się o przesyłkę i nie mogę dostać odpowiedzi dlaczego jej nie ma . -
-
~ana / 2020-09-10 12:17
To co ta firma wyprawia w tym roku to szczyt żenady i złego traktowania klienta.
Zdarzało mi się zamawiać przesyłki za pośrednictwem tego kuriera w latach poprzednich i było ok. W tym roku kurier nie raz, nie dwa nie dostarczył przesyłki wpisując, ze nikogo nie było w domu, kiedy to zawsze ktoś był. Na drugi dzień jak już łaskawie podjechał to zostawiał przesyłkę pod drzwiami bez sprawdzenia czy jest ktoś w domu.
Czarę goryczy przelała sytuacja z tego tygodnia, kiedy przez serwis Furgonetka zleciłam odbiór przesyłki. W poniedziałek kurier nie dotarł (na infolinii info, ze zepsuł się mu samochód HAHAHA), zero info, że zlecenie nie ponowi się na wtorek, wiec dopiero we wtorek musiałam ponowić podjazd kuriera na środę. Po 3 razach udało mi się dodzwonić na infolinię i uzyskałam info, że kurier na pewno będzie do godz.18:00. O 17:00 ponownie zadzwoniłam na infolinię i dowidziałam się, że kurier zabrał przesyłkę o 16:40, a stałam i patrzyłam na nią, więc robią z ludzi kretynów. Pan z infolinii był bardzo miły, miał zawrócić kuriera, ale ten nie dotarł do dziś. Anulowałam to zlecenie i zamówiłam kuriera DHL, który nigdy mnie nie zawiódł. FedEx? NIGDY WIĘCEJ! -
~Harrybush / 2020-09-03 18:35
email ,że przesylka doręczona doszedł .cały dzień ktoś w domu . Ani dzwonka ani telefonu ani przesyłki . . -
~Ich / 2020-09-02 14:59
Katastrofa. Ręce opadają. I to nie pierwszy raz. Przesyłka jechała z drugiego końca Polski, w dniu doręczenia dyspozytorka dzwoni i dopytuje czy na pewno dobry adres, bo kurierek nie widzi go w google maps (oszczędnisie brzydzą się płatnymi programami do nawigacji). Adres i telefon są jak należy, więc nawet jakby kurierek nie mógł trafić to niech dzwoni, podpowiem, w końcu codziennie jedzie kilometr ode mnie (bo go często widuję) a czasem wręcz pod oknami mi przejeżdżał. Jakoś żaden inny kurier problemów z dotarciem nigdy nie miał. Mimo to kurierek się nie pojawia, w serwisie internetowym wpisuje, że niby "błędny adres". Po kilku telefonach do nadawcy i do fedex obiecują, że jutro będzie, że kurier zadzwoni. No i nazajutrz zadzwonił- puścił 2 sygnały, odpowiednio 5 i 2 sekundy, tak, żeby nie było szans odebrać, a mógł się tłumaczyć, że niby dzwonił. Oddzwaniam - cwaniaczek raz nie odbiera, drugi raz odrzuca, więc już wiem, że uparł się, ze nie dostarczy. Po wekendzie walka trwa - telefony do fedex ode mnie i od nadawcy - tłumaczą się, że google takiego adresu nie pokazuje. Racja - nie pokazuje bo google maps nie jest alfą i omegą i posiada błędy, a poza tym NIE SŁUŻY DO UŻYTKU KOMERCYJNEGO (swoją drogą ciekawe co na to przedstawiciele googla). Koniec końców towar wraca do nadawcy. Jak się nie umie trafić to się dzwoni i pyta, a najlepiej zmienić zajęcie, chociaż nie zlecił bym im nawet wożenia nawozu (naturalnego) na pole, bo zabłądzą. Trzecia taka akcja w ciągu roku, za każdym razem z jedną tą samą firmą. Teraz pytam sprzedawców przed zakupem kto dostarcza bo szkoda czasu. I nerwów. -
~asia / 2020-09-01 20:55
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam doczynienia. Zamówiłam przesyłkę z dostawą do firmy gdzie jest ktoś 24 godz na dobe. Niestety przesyłka została odesłana do nadawcy ponieważ rzekomo kurier nikogo nie zastał co nie jest możliwe. Pani na infolini bezczelna, niemiła. Nikomu nie polecam -
~Jon / 2020-08-27 20:30
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Zostawiają towar ludziom bez sprawdzenia dokładnie adresu, nazwiska, telefonu. Wszyskie moje zakupy pojechały do innych ludzi , którymi się teraz "bawią", zamiast do mnie i to drogie zabawki...kurierzy którzy tam pracują to żenada poprostu i tyle, nie kompetentni i nie myślący ludzie...nie chce mieć więcej z tą firmą do czynienia. -
~Sławomir / 2020-08-26 16:42
Drugi dzień czekam na odbiór mojej przesyłki.Brak kontaktu z kurierem.
Z usługi jestem niezadowolony.
Sławomir Czerwinski -
~G. / 2020-08-21 13:15
Kurier tyran. Niemiły i ma w "poważaniu" klienta. Dziś zadzwonił 10 min przed dostawą i kazał mi być na miejscu, bo inaczej nie dostarczy. Mąż był w domu, ale kurier powiedział że muszę osobiście odebrać. Powiedziałam że za 20 - 30 minut mogę być nie wcześniej, bo jestem w pracy (w terenie). Na to on , że go to nie interesuje. Dojechałam w 17 min. Bardzo szybko jak "na złamanie karku". On przede mną wjeżdżał na posesję, akurat w tym samym czasie. Mąż też do niego dzwonił, jak ja cisnęłam na gaz. Stwierdził że kurier bardzo opryskliwy i nie zależy mu czy dostarczy przesyłkę. Nigdy nic nie zamówię przez tę firmę kurierską, skoro tacy kierowcy tam pracują. Kurier z kieleckiego oddziału. Przesyłka do Włoszczowy. -
-
~niezadoowolony / 2020-08-16 14:09
wysyłałem kilka paczek 3 z nich uznano za niestandardowe nie wiem z jakiej przyczyny gdyż wszystkie wyglądały identycznie a paczki były naprawde starannie zapakowane z tego powodu obciążono mnie dosć sporą dopłatą w kwocie 87,67 zł .wiec podsumowując nie polecam wysyłania tą firmą paczek na pewno już nigdy z usług tej firmy nie skożystam -
~Baton / 2020-08-13 18:09
To nie firma kurierska tylko złodziejska, przesyłkę międzynarodową przetrzymują mają wszystko w nosie, po kilku telefonach raczą wysłać @ z zapytaniem bo nie rozumieją co nadawca napisał, walka trwa dwa tygodnie i na koniec te nie kompetentne złodzieje naliczają sobie koszty za magazynowanie. To jest jawne okradanie klientów i wyłudzenie. -
~Marek / 2020-08-03 18:35
Dzisiaj przed południem zadzwonił do mnie kurier i poprosił abym zszedł przed klatkę schodową gdyż z powodu koronawirusa on nie może wchodzić do klatki schodowej. Wytłumaczyłem mu, że jestem emerytem po zawale i udarze i nie mogę 10 kilogramowej paczki sam wnieść na 4 piętro i aby chociaż ją dostarczył pod drzwi. Nie zgodził się więc powoli zszedłem. Jakież było moje zdziwienie że kurier rozmawiał ze mną w odległości mniejszej niż 50 cm, bez maseczki, rękawiczek czy chociażby przyłbicy! Tak się bał wejścia na klatkę schodową a przecież to on ma kontakt z dużą liczbą klientów i sam może być potencjalnym ogniskiem zakażania. Coś w FedEx'sie nie przemyślano procedur albo ten pracownik jest co najmniej nieodpowiedzialny. Dodam, że w ciągu ostatnich 2 m-cy odebrałem około 20 paczek i kurierzy z InPostu, DPD, DHL, UPS, Poczta Polska tak nie postępują (a więc jesteście przykrym wyjątkiem!).
Sprzedawcy! Jeśli chcecie mieć zadowolonych klientów nie korzystajcie z usług firmy kurierskiej FedEx!!!ZaletySzybkośćWadyCała reszta -
~Hans / 2020-07-25 07:16
Kupuję w internecie od 20 lat i pierwszy raz spotykam się z takim badziewiem. Dzwonią na 5 min przed dostawą, nie poczekają chwili aż dotrę do domu, nie proponują innej godziny, innego dnia. Nic. Pan jest bardzo zdziwiony, że nie wziąłem sobie tygodnia urlopu żeby go należycie przywitać. Przesyłka trafiła do oddzialu i tam pozostaje od tygodnia. Mam wrażenie, że będzie jak w filmie cast away. Paczka dotrze po 6 latach. Kiedyś podobno dostaczali organy do przeszczepów, ale chyba teraz lepiej nie próbować. ZaletyBrak -
~Jerry / 2020-07-20 18:42
Przesyłka przygotowana, opłacona, widoczna w systemie, jednak kurier wogóle nie pojawił się po jej odbiór. Problem z połączeniem z obsługą klienta, a kiedy już się uda, to ściema totalna. Wg obsługi kurier odbierze jeszcze dziś, pewnie ma dużo zleceń... (godz. 18:10). Baju baju. Zaorać i zasiać buraki, przynajmniej będzie pożytek. ZaletyNie ma, po prostu.WadyŻe jeszcze wogóle istnieje i oszukuje klientów. -
~Krzysztof / 2020-07-17 08:49
Witam przesyłka przyszła z opóźnieniem połamana paleta uszkodzona szafka narzędziowa reklamacja złożona 15-05-2020 kilkukrotnie ponawiana do dnia 17-07-2020 nie ma odpowiedzi. sprawa trafiła do Rzecznika Praw Konsumenta. Nie polecam i radzę omijać szerokim łukiem . NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA JAKĄ ZNAM Uważajcie. ZaletyBRAKWadyPORAŻKA I NIEPOROZUMIENIE. -
~Anna / 2020-07-13 11:15
Witam chciałam złożyć skargę na kuriera dostarczającego paczkę dnia09 lipca numer 6111544417446 robię to tutaj ponieważ na stronie reklamację nie mogę wejść kurier ten jeden jedyny reszta kurierów jest ok ale ten konkretny nigdy nie chce dostarczyć paczki pod drzwi parter 28 kg ponieważ zawsze wykrzykuje ze bnie jest to jego praca sytuacja taka jest po raz 3 zaczęła się rok temu jeśli ten pan dostarcza zawsze są problemy pytałam innych kurierów i mówią że to jest ich praca i wnoszą bez problemu dziekuje -
~Katarzyna / 2020-07-11 22:46
Ważna umowa nie została doręczona. Firma wysyłała ja 2 razy a kurier 2 razy nawet nie podjechał pod dom.
Porażka.WadyNie raczą nawet wysłać wiadomości z informacją o przesyłce
Mają klienta w poważaniu. -
-
~Niezadowolona / 2020-07-10 12:20
Nie dotrzymuje terminow. Nie dzwoniom do klienta o której będzie kurier nie ma jak zadzwonić do kuriera bo nie ma nr.tel.kontaktowego do niego. -
~Aga / 2020-07-08 23:09
Czekałam na przesyłkę prawie miesiąc! (od 12.06 do 08.07). Po próbach kontaktu dostałam sprzeczne informacje, raz że nie ma w ogóle przesyłki o takim numerze, raz, że była już do mnie dostarczona. Kiedy dostałam paczkę, była potargana, a kamienie w środku warte ponad 250zł połamane! Mnóstwo nerwów, straconego czasu i przede wszystkim zniszczony towar. Wadymiesiąc oczekiwania na przesyłkę, zniszczony towar, gdyby nie interwencja, przesyłka pewnie by się nie odnalazła -
~Iv / 2020-07-08 11:02
W pierwszym dniu doręczania (piątek) kurier zadzwonił.Po ustaleniu, że paczkę będziemy mogli odebrać w poniedziałek kurier może i miał dla nas tę paczkę, ale nie próbował jej nawet doręczyć (otrzymałam info od FedEx, że nie telefonują przed doręczeniem przesyłki sic!), ale na stronie śledzenia paczki odczytałam, że nie nie doszło do doręczenia.Trudno, by doszło skoro kurier się pod adres odbiorcy nie pofatygował.Paczka została w magazynie oddziału i musieliśmy odebrać ją osobiście. Więc za co zapłaciłam ? Naprawdę słaba jakość usługi. ZaletyTrudno ocenićWadyKurierowi dla wygody łatwiej było skłamać niż paczkę doręczyć. -
~Zwierz / 2020-07-06 21:26
Firma zart 3dbi kurier wozi i nadl dowiezc nie moze ZaletyBrakWadySame od braku mozliwosci kontaktu bo ciagle zajete po czas i cene
strona 96 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- nastepna »