Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2256 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2021-01-14 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłaciłem przesyłkę - piec gazowy, kurier odebrał wymiary pasowały waga ok. Przesyłka dotarła rozwalona na miejsce. Klient odrazu dzwoni i informuje, kurier nie wypisze reklamacji bo nie ma druku przy sobie. Twierdzi ze jak gość będzie robił zwrot towaru to mu to wypisze. No to zrobiłem zwrot towaru - gość przyjechał zrobił notatke i złożyłem reklamacje, i teraz truskawka na torcie -:) reklamacja odrzucona bo protokół szkody musi zostać spisany na miejscu( czyli klient musi gonić kuriera który ucieka ) mało tego przesyłka trafia do mnie i mija 3 dni, dostaje informacje ze po ich analizie mam dopłacić 60 złotych bo przesyłka jest niestandardowa. Takich debili jeszcze nie widziałem. Dzwonię na infolinie Pani twierdzi ze to niestandardowa paczka, pytam co to znaczy ? Wielkość, waga czy co? Twierdzi ze takie rzeczy musza być wysyłane na palecie bo taki maja regulamin, sprawdzam na szybko pisze RTV i AGD ( mój towar akurat się w to nie zalicza ? Pytam czy jak będę wysyłać mikser to tez wysłać go na palecie, kobieta jakby ja ktoś nakręcił gada swoje. Dzwonię do kuriera co jeździ na osiedlu i opisuje cała sytuacje - śmieje się i twierdzi ze niestety w jego firmie robią sami debile
    ZaletyOni sami nie wiedza co to znaczy
    WadyWszystko do A do Z
  • ~Kriky / 2021-01-14 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości przekierowania paczki jedyna taka firma kurierska . Dziś otrzymałem e-mail o treści "Drogi Odbiorco,

    w dniu 2021-01-14 podejmiemy próbę doręczenia Twojej przesyłki o numerze 6111651734542. Kurier zadzwoni do Ciebie, aby ustalić bezpieczny sposób jej przekazania."

    Lecz nikt nie zadzwonił na infolini dowiedziałem się że to tylko takie hasło .
  • ~Wiola / 2021-01-14 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, kurier widmo. Na infolini podają złe informacje o statusie paczki. Najgorsza firma kurierska
    ZaletyBrak
  • ~Ewa / 2021-01-14 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi dzień czekam na kuriera, za każdym razem nieudana próba doreczenia przesyłka awizowana. Zero kontaktu, uważają że nie ma mnie w domu jak czekam dnia 14.01godz 13.12 przesyłka awizowana, dzwonię o 13.30 na infolinię zgłaszam że czekam że to jakaś kpina.. drugi dzień to samo. Nigdy więcej żałuję że zapłaciłam za te paczkę
    ZaletyZero!!!
    WadyTotalne dno najgorszy kurier
  • ~Natalia / 2021-01-13 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień czekam na dostarczenie przez nich paczki. Najpierw (moje niedopatrzenie) był błąd w adresie dostawy (brak literki w nazwie bloku). Gdy tylko to zauważyłam próbowałam skontaktować się i wyjaśnić sytuację. Niestety konsultanci na infolinii w momencie kiedy wyjaśniłam im całą sprawę rozłączali się a na maile nikt nie odpisywał. Kurier rzekomo nie miał numeru telefonu do mnie (a przy składaniu zamówienia go podawałam). Po 3 dniach skontaktowano się zena mailowo i poproszono o podanie prawidłowego adresu oraz telefonu do kontaktu. Następnego dnia przyjechał kurier. Zadzwonił telefonem (oczywiście już był pod drzwiami i nikt mu nie otwierał). Powiedziałam że jestem w sklepie i że za max 30 min będę. Powiedział że ok i że będzie za 30 min. Po 5 godzinach kiedy nie przyjeżdżał zadzwoniłam do niego kiedy będzie bo muszę iść do pracy. Odpowiedział że zapomniał o ten paczce i że rano dnia następnego ja dostarczy. Zgodziłam się. Dziś dowiaduje się że paczka wróciła do nadawcy. Cy to jest poważne traktowanie klienta? Ja mam być 24 godziny na dobę w domu bo kurier nie może wcześniej zadzwonić i się umówić?
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu,
    Odrzucanie połączeń,
    Niedostarczona przesyłka
  • ~Jedentaki / 2021-01-12 17:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia piszą że dziś będzie kontaktowal sie z tobą kurier i tyle nie ma żadnego kontaktu czekasz i nic później po 30 próbach udaje się dodzwonić do konsultanta a on twierdzi ze paczka została dostarczona a ja paczki nie otrzymałem tragedia i tyle
    WadyKłamią i oszukują klientów
  • ~Łukasz / 2021-01-12 11:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Fedex to jedna wielka kpina z klientów. Paczki przychodzą rozwalone, kurier twierdzi, że nie ma przy sobie druku reklamacji i wypisuje ją za 3 dni. Po złożeniu reklamacji fedex twierdzi, że reklamacja nie zostanie uznana ponieważ protokół musi byś spisany od razu przy odbiorze. Moje pytanie czy mam gonić kuriera który uciekł ??? NIE POELCAM TEJ FIRMY !!!
    Zaletybrak
    WadyMnóstwo
  • ~Robert / 2021-01-08 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką znam , niemiła obsługa , przesyłkę przetrzymują od 29 grudnia 2020 a dziś mamy 8 stycznia 2021
  • ~Daria / 2021-01-07 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam cały dzień w domu, zero kontaktu telefonicznego i osobistego. W opcji śledzenia paczki - nie udana próba doręczenia, paczka awizowana. Nie wiem gdzie. Kurierzy z oddziału w Kaliszu chyba tylko sobie jeżdżą po okolicy bo pączek nie dostarczają. Najgorsza firma z jaką miałam doczynienia.
  • ~Eugenia / 2020-12-31 17:26
    Ocena: 4.00 / 5
    Jest czwartek. Od rana czekam na paczkę. O godz.11.50 sprawdzam -śledzenie paczki-okazuje się,zę nastąpiła " nieudana próba dostarczenia paczki, paczka awizowana" i paczkę zwrócono do oddziału w Warszawie. To kłamstwo. Oczekiwałam tej paczki.W skrzynce przy bramie brak awiza. Próbuję skontaktować się telefonicznie z "obsługą kienta" - nikt nie odbiera telefonów. Informacja na stronie jest, że biuro pracuje do 17,30. Kiedy otrzymam paczkę? Nie ma informacji, czy paczka zostanie dostarczona w sobotę czy też po 5 dniach, czyli w poniedziałek. Totalny bałagan w firmie, czy też panu kurierowi w Warszawie znudziła się praca i "olewa" klientów. Jest mi przykro, bo wielu wspaniałych pracowników tej firmy pracuje na jej dobry wizerunek.
    Zaletyszybki odbiór paczki od nadawcy
    Wadyniedostarczenie paczki oznaczone przez kuriera jako "nieudana próba dostarczenia paczki","paczka awizowana"-brak awiza, kurier nie próbował skontaktować sie telefonicznie, brak informacji o nowym terminie dostawy paczki
  • ~niezadowolonaklientka / 2020-12-30 14:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Paczka nie została dostarczona pomimo tego, że wysłano mi smsa z terminem doręczenia, po czym przez kolejne dni nadal zalega na magazynie. Numer śledzenia przesyłki otrzymałam dopiero po rozmowie z konsultantem na infolinii. Całkowite ignorowanie i brak szacunku dla odbiorców i ich czasu. Nigdy więcej nie zdecyduje sie na wybór tej firmy.
  • ~Karo / 2020-12-30 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero profesjonalizmu!!! Na infolinii nikt nie odbiera!!!
    WadySame wady
  • ~sacha / 2020-12-29 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    We have been waiting for a treadmill that was meant to have arrived a week ago. Fed ex was one of the delivery options given by the retailer, Decathlon, and it has been with them all this time. So today we finally receive an email from Fed Ex customer service that says it's big and heavy so they will not deliver it. Instead, we must travel 30km to their depot and find a way to transport it ourselves. Shocking!
    Zalety- international
    - big network
    Wady- incompetent, useless, unreliable, uncommunicative, etc
  • ~Robert / 2020-12-26 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką znam dostałem tylko smsa że paczka przyjdzie dzisiaj żadnego nr. Do kuriera ( inne firmy wysyłają smsa z numerem) nie dosyć że pomylił adres dostamy to kobieta dzwoniąca do mnie że paczka jest u niej mówiła że nie było jej w domu a kurier zostawił paczkę na śmietniku to jakiś absurd, na infolinie dodzwoniłem się dopiero po 20 minutach mieli załatwić sprawę dałem nawet telefon do tej pani co dostała paczkę ale niestety sam po 2 dniach musiałem odebrać paczkę bo nawet do niej nie zadzwonili
    WadyCiężko dodzwonić się na infolinię
    Brak numeru do kuriera
  • ~ŁukaszGdynia / 2020-12-25 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma po raz kolejny nalicza dodatkowe opłaty za rzekomo niestandardową przesyłkę . Wydaje mi się że jest to praktyka mająca na celu dodatkowy zarobek dla firmy . Reklamacja oczywiście nie jest uwzględniana . Ja rezygnuje ze współpracy z fiemą Fedex , szkoda nerwów .
    Zaletynie ma
    Wadynaliczanie dodatkowych opłat
  • ~Jarek / 2020-12-24 15:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z usług firmy Fedex. Zrezygnowałem z usług Poczty Polskiej gdyż wielokrotnie moje wysyłki były nieuczciwie awizowane, nie dochodziły na czas lub były uszkodzone. Od momentu gdy odkryłem firmę Fedex nie zamierzam korzystać już z usług innej. Wszystkie paczki, które wysyłam na terenie Polski docieraja na drugi dzień! Profejsonalna obsługa i szybkie doręczenie. Brawo! Wczoraj czyli 23 grudnia o godzinie 18 wysłałem spóźnioną paczkę z Opola do Gniewkowa w bydgoskim. Paczka miała być prezentem pod choinkę jednak bałem się, że zbyt późno wysłałem. Okazało sie, że paczka została doręczona kolejnego dnia o godzinie 10!!. Jestem bardzo zadowolony, prezentobiorca również. Baaardzo dziękuję i życzę Wesołych Świąt.
    Zaletysame zalety!
    Wadybrak
  • ~Niezadowolony klient / 2020-12-23 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu dziwię się że ta firma jeszcze jest na naszym rynku. Podczas śledzenia przesyłki okazuje się że moja paczka została odebrana tyle że nie przeze mnie zero jakiegokolwiek kontaktu zero pomocy a jak już w końcu się dodzwoniłem złożyłem reklamację w dalszym ciągu zero odzewu po kolejnej interwencji okazuje się że złodziej kurier który podpisał za mnie odbiór paczki stwierdził że omyłkowo wpisał status odebrana. Firma mafijna banda złodziei i tyle w temacie odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam i przestrzegam przed tymi złodziejami
    ZaletyTotalny brak zalet
    WadyMam wrażenie że kurier chciał mnie okraść wpisując status mojej przesyłki jako odebrana i debil czekał na reakcję
  • ~PW Perspektywa / 2020-12-23 13:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Firma PW Perspektywa z Krakowa od dawna korzysta z usług kurierskich FedEx (jesteśmy obsługiwani przez kuriera 2714) i jak do tej pory oceniamy jakość obsługi bardzo dobrze. Szybkie dostawy, miła współpraca. Polecamy!
  • ~Ola / 2020-12-23 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma WIDMO Z KURIERAMI DUCHAMI!!!Obsluga fatalna i bardzo niekulturalna. Kurierzy nue przychodzą po przesyłki... Szkoda gadać. NIE POKECAM!!!
    ZaletyBRAK!!!!
  • ~bartosz / 2020-12-22 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem biznesowym Zgubili 15 paczek. Wiekszych partaczy nie ma w branzy. PRzedstawiciel odpowiada ze wysle maila w tej sprawie i trwa juz to tydzien
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12819
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8241
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7823
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4169
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4158
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2496
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4957
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4103
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3185