strona 94 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- nastepna »
-
~Amelia / 2021-01-29 23:19Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!! ostatni raz zamawiałam z firmy FedEx!! Zero rzetelności, nie doręczanie przesyłek, wyłudzanie pieniędzy. Nie dość ze nie doręczyli mojej paczki to żądają ode mnie podwójnej opłaty za to, że przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy mimo , że nie podjęli próby doręczenia. Brak profesjonalizmu , oszuści. -
-
~Monika / 2021-01-27 17:46Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed tą firmą. Nie rozumiem dlaczego inne firmy współpracują z ta firmą. Pracownik tej firmy miał dostarczyć moje jedzenie. Nie dotarł ponieważ jak powiedział nie spodobała mu się droga, która miał przejechać. Droga tą codziennie przejeżdża 200 mieszkańców, inne firmy kurierskie i inne dostawy. Nie chciał skorzystać również z dwóch innych alternatywnych ulic, które prowadziły do celu. Potem gdy dzwoniliśmy to jeszcze byliśmy cały czas okłamywani, że paczka już jedzie. Do dnia dzisiejszego paczka nie dotarła a to przecież było zamówione jedzenie, dokładnie zupy z firmy zdrowazupa.pl , która to jeszcze broniła tą "profesjonalna" firmę. Czuje się oszukana. ZaletyBrakWadyOkłamywanie, dziwna polityka firmy, nie poważne traktowanie klienta, brak kontaktu, celowe nie odbieranie telefonów, wymyślanie dziwnych powodów aby tylko nie dostarczyć paczki, skandaliczne zachowanie -
~Mila / 2021-01-27 16:44Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Rzeczy zostały skradzione z naszej paczki.
Nasza skarga nie została rozpatrzona obiektywnie.
Nie doradzę nikomu takiego przewoźnika jak FedEx.
Zatrudniają złodziei, którzy wyrządzają szkody nie tylko materialne, ale także moralne.
Mam nadzieję, że ten, kto wyjął nasze rzeczy z paczki, pewnego dnia otrzyma karę od Boga.ZaletyBrak!WadyFirma to całkowita wada! -
~Kamil / 2021-01-27 16:43Ocena: 1.00 / 5
Kurier po prostu nie przyjechał.
Z całego serca odradzam.ZaletybrakWadyNajgorszy kurier z jakim miałem styczność -
~Paula / 2021-01-27 14:36Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie przyjechał po paczkę, kontakt przez infolinię również tragiczny. Dziwne, że ta firma jeszcze funkcjonuje z takim podejściem do klienta. Nie polecam. ZaletyBrak zaletWadyWszystko tam jest wadliwe -
~Kris / 2021-01-27 09:43Ocena: 2.00 / 5
Kurier Fred Ex Olsztyn to jakaś kpina i żenada
Nie miał pieniędzy , kazał mi iść rozmienić bo to nie jest jego obowiązkiem.
Musiałem specjalnie sie ubierać i schodzić na dól
Jego argument ze pisał mi SMS wcześniej rano proszę przygotować pieniądze mnie satysfakcjonuje
Najgorsza firma kurierskaZaletybrak zaletWadynie przeszkolony pracownik kurier -
~marty87 / 2021-01-26 16:56Ocena: 1.00 / 5
Paczkę musiałam odebrać SAMODZIELNIE z oddziału FedEx, ponieważ od ponad tygodnia krążyła wśród kurierów, lecz każdego dnia była zwracana do oddziału. Otrzymałam jeden telefon od kuriera (w dniu, kiedy paczka powinna być dostarczona) z prośbą o to, czy może to nastąpić następnego dnia. Naiwnie się zgodziłam, przez co zapłaciłam kolejnym tygodniem oczekiwania. Trzykrotnie dzwoniłam na infolinię i konsultanci wysyłali jakieś elektroniczne wiadomości do oddziału, w którym jest przesyłka, niestety z mizernym skutkiem. Chcąc w końcu otrzymać paczkę, SAMODZIELNIE pojechałam do oddziału. Inaczej najprawdopodobniej dalej krążyłaby sobie ona pomiędzy kurierami.
Na sam koniec wisienka na torcie - świeczka, którą zamówiłam (pomijając fakt, że kosztowała ponad 100zł) była cała zbita, ale co się dziwić, skoro miało ją 6 kurierów. ;)
BRAWO FEDEX. Zasługujecie na miano najgorszej firmy kurierskiej w Polsce i jak widać nie jedna osoba to potwierdzi. -
~Opiniuje / 2021-01-26 07:17Ocena: 1.33 / 5
Paczka miała być na poniedziałek ale nie było bo nie odebrałem telefonu z samego rana (gdyż spałem dość logiczne), na co kurier napisał że mam się do niego odezwać po paczkę. Dzwoniłem kilka razy 2h po jego próbie dodzwonienia 0 kontaktu na sms też mija kolejny dzień i nie mam odpowiedzi. Płace im za dostarczenie przesyłki to powinni dostarczyć a nie jakieś nie wiem upewnianie się że jestem w domu dzwoniąc do mnie z samego rana? Komedia WadyKurier
Komunikacja -
-
~Elka / 2021-01-23 18:45Ocena: 2.33 / 5
NIE POLECAM! Paczka nadana prawidłowo, kurier odebrał bez żadnych zastrzeżeń. Potem przyszła faktura na dopłatę 90 zł, za RZEKOMO ŹLE ZAPAKOWANĄ PACZKĘ! Nigdy więcej nie wyślę nic przez Fedex. Reklamacji nie uznali. Wypchajcie się swoimi 90 złotymi, każdemu będę odradzać wasze usługi i wszędzie będę ludzi przed wami ostrzegać. Nie pozdrawiam.
Ach i wszystko przez furgonetka.pl, tez odradzam! Bazują na frajerach!ZaletyBrakWadyJw -
~Anita / 2021-01-22 15:41Ocena: 2.00 / 5
FedEx ma okropnych kurierów właśnie kurier miał problemy żeby dostarczyć mi paczkę do pracy zostawił dziecku paczkę przy czym twierdził że nie ma wydać i zakosil 17zl na poczet napiwku nigdy nie zamawiajcie paczek przez tą firmę a ten kurier bardzo problemowy gość -
~tosia / 2021-01-22 08:31Ocena: 1.00 / 5
porażka ta cała firma antykurierska!!! Kurierzy kłamią nt dostarczania przesyłek -
~Miki / 2021-01-21 15:52Ocena: 2.00 / 5
Kurier decyduje gdzie masz się z nim spotkać ( adres dostarczenie nie jest ważny)albo się klient zgodzi albo traktowane jest jako odmowa przyjęcia przesyłki z winy klienta . Infolinia to cyrk, ile telefonów tyle opcji każdy operator mówi coś innego :) i tak kurier ma to gdzieś.
Nie polecam. Szkoda nerwów, jak sklep ma ich w opcji dostarczenia odrazu rezygnuje z zakupów.ZaletybrakWadykurier decyduje gdzie dostarczy przesyłkę
niekompetentna infolinia
-
~Martyną / 2021-01-21 10:30Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na rynku. Kurier od dwóch dni przetrzymuje moją paczkę zamiast mi ją po prostu doręczyć. Na infolinii pracują debile miotający się w zeznaniach - raz dzwonią do kuriera i twierdzą, że załącza się poczta głosowa, innym razem mówią, że kurier nie podał numeru telefonu do siebie. Nie wiem czy w ogóle dostanę swoją paczkę. -
~Adam / 2021-01-19 12:49Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, zdecydowanie unikać tej firmy. Utrudniony kontakt, reakcja na korespondencję email , albo żadna, albo po kilku dniach. Nie można wydobyć żadnej informacji co do terminów doręczenia. Czas dostawy jak zwykłym lotniczym cargo.
Dostawa door to door, z ceną z przesyłkę kurierską jest zupełną fikcją.
ZaletybrakWadyutrudniony kontakt, nieterminowość, brak informacji, cena nie adekwatna do jakości świadczonej usługi. -
~Bobik / 2021-01-19 12:33Ocena: 1.00 / 5
Kompletne zero, niekompetentni i kłamliwi. Omijać szeroką drogą. nie polecam. WadySame wady -
~Piotr / 2021-01-19 08:20Ocena: 1.00 / 5
Firma Fedex to porażka. Zamówiłem towar w Chinach , dotarł do Polski i naliczyli mi opłaty celno-skarbowe , które od razu opłaciłem. Zaraz jak zapłaciłem zero kontaktu. Po kilku dniach dzwonie co z przesyłką i okazało się , że była nieudana próba doręczenia (!?) i paczka jest w drodze do Chin. Mieli mój numer telefonu, mail i nazwę firmy, żaden kurier z paczką mnie nie odwiedził. Ukradli kilkaset złotych i paczki nadal nie mam, minęło już kilka tygodni . Ostrzegam przed tym nieuczciwym przewoźnikiem. ZaletybrakWadyzero kontaktu , mało profesjonalne podejście do klienta. -
-
~redzik / 2021-01-16 17:33Ocena: 1.00 / 5
Porażka . Nie sądziłem że firma z kilkudziesięcio letnią historią nie potrafi sprostać logistyce -
~Maria S. / 2021-01-16 15:41Ocena: 1.00 / 5
To jakąś porażka. Wysłałam paczkę z Warszawy do Londynu więcej jak tydzień temu, a ona jeszcze nie dotarła. 4 dni przesyłka krążyła między Warszawą a Raszynem, przełożona była tam i z powrotem, potem w kółko to samo! Teraz od 3 dni znajduje się w Holandii i nie jedzie do odbiorcy. Nie wiem kiedy tam dotrze, jeżeli w ogóle dotrze.
Żałuję że nie przeczytałam opinie przed korzystaniem z usług FedEx :( -
~BolecStolec / 2021-01-15 21:05Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno. Przesyłka u kuriera od 13 godzin i cisza. Nie można dostać nr telefonu kuriera. Brak informacji. Prędzej gołąb by dostarczył ???? -
~Marcin / 2021-01-15 16:25Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia, a odbieram i nadaję sporo paczek każdego miesiąca. Dodatkowo praca oddziału w Łodzi nie nadaje się do jakiegokolwiek cenzuralnego skomentowania.
Paczka wysłana jako ekspres międzynarodowy z GB (deklarowane 3-5 dni na dostarczenie) dotarła w dwa dni (sobota i niedziela) do Polski, więc do tego momentu serwis perfekcyjny. Dokumenty do odprawy celnej odesłałem w ciągu dwóch godzin od ich otrzymania, ale przesyłka i tak utknęła na dwa dni. Rozumiem jednak, że FedEx nie ma pełnego wpływu na przebieg odprawy i mogą się pojawić wyjątkowe okoliczności.
Piątego dnia od nadania przesyłka trafia do oddziału w Łodzi, rzekomo po odjeździe kuriera z jednostki. Nie wiem jakie ma to znaczenie dla mnie jako klienta, że kurier odjechał, jeden kurier obsługuje całe województwo? Nadal nie interweniuję.
Szóstego dnia od nadania przesyłka nadal pozostaje w oddziale łódzkim, nie podjęto nawet próby jej doręczenia. W międzyczasie ja otrzymuję mailowo kolejne aktualizacje statusu przesyłki z przesunięciami planowanego doręczenia. Nie jestem roszczeniowym klientem, więc nadal nie interweniuję.
Siódmego dnia jestem przekonany, że przesyłka dotrze, mam wolny dzień, czekam spokojnie na kuriera w domu. O 13:30 otrzymuję aktualizację statusu z informacją, że kurier nie zastał adresata... Kolejne aktualizacja statusu z informacją o przełożeniu dostawy na dziesiąty dzień od nadania (sic!), bo oczywiście mamy przed nami sobotę i niedzielę. Żadnego dzwonka domofonu, żadnego telefonu, żadnego awiza. Po przeczytaniu maila dzwonię na infolinię. Spotykam się z bardzo konkretną obsługą ze strony uprzejmego konsultanta. Pan wysyła zgłoszenie do oddziału FedEx w Łodzi z prośbą o zawrócenie kuriera i zaleca oczekiwanie na kolejną aktualizację statusu. Uznaję sytuację za załatwioną. Mijają dwie godziny, brak dalszych informacji. Ponownie dzwonię na infolinię, tym razem odbiera Pani konsultantka, równie miła jak mój poprzedni rozmówca. Pani potwierdza, że zgłoszenie zostało wysłane, ale łódzki oddział w ogóle nie odpowiedział. Proponuje mi ponowienie zgłoszenia, na co się zgadzam, ale informuje mnie również, że na tym kroku Jej możliwość interwencji się kończy. Zupełnie nie rozumiem tego systemu zarządzania, braku możliwości wpływu centrali na działanie oddziałów terenowych, ani tego że jednostka terenowa może najzwyczajniej w świecie nie odpowiedzieć na zgłoszenie klienta i tym samym zamknąć dalszy bieg sprawy. Wy tak na poważnie?
Oczywiście złożę reklamację, co i tak już niczego nie zmieni, bo paczkę dostanę być może w przyszłym tygodniu, a być może już nigdy (zwłaszcza po wystawieniu niniejszej opinii). Ja w pełni rozumiem, że mamy specyficzne czasy i wyjątkowe okoliczności, ale pracownik FedEx potwierdził nieprawdę co do próby doręczenia w dokumentacji firmowej, a firma nie reaguje na to w żaden sposób i ceduje rozwiązanie sprawy do oddziału terenowego, który sprawę uznaje za nieistniejącą. Gdybym chciał czekać na przesyłkę tygodniami to nie korzystałem z usługi ekspresowej, choć na pewno powinniście zmienić nazwę usługi jeśli chcecie stać się kiedyś firmą rzetelną i uczciwą wobec klientów.
Szczerze odradzam korzystanie z usług tej firmy osobom, które pozostają w rejonie obsługiwanym przez łódzki oddział FedEx.
strona 94 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- nastepna »
