strona 93 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- nastepna »
-
~redzik / 2021-01-16 17:33
Porażka . Nie sądziłem że firma z kilkudziesięcio letnią historią nie potrafi sprostać logistyce -
-
~Maria S. / 2021-01-16 15:41
To jakąś porażka. Wysłałam paczkę z Warszawy do Londynu więcej jak tydzień temu, a ona jeszcze nie dotarła. 4 dni przesyłka krążyła między Warszawą a Raszynem, przełożona była tam i z powrotem, potem w kółko to samo! Teraz od 3 dni znajduje się w Holandii i nie jedzie do odbiorcy. Nie wiem kiedy tam dotrze, jeżeli w ogóle dotrze.
Żałuję że nie przeczytałam opinie przed korzystaniem z usług FedEx :( -
~BolecStolec / 2021-01-15 21:05
Totalne dno. Przesyłka u kuriera od 13 godzin i cisza. Nie można dostać nr telefonu kuriera. Brak informacji. Prędzej gołąb by dostarczył ???? -
~Marcin / 2021-01-15 16:25
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia, a odbieram i nadaję sporo paczek każdego miesiąca. Dodatkowo praca oddziału w Łodzi nie nadaje się do jakiegokolwiek cenzuralnego skomentowania.
Paczka wysłana jako ekspres międzynarodowy z GB (deklarowane 3-5 dni na dostarczenie) dotarła w dwa dni (sobota i niedziela) do Polski, więc do tego momentu serwis perfekcyjny. Dokumenty do odprawy celnej odesłałem w ciągu dwóch godzin od ich otrzymania, ale przesyłka i tak utknęła na dwa dni. Rozumiem jednak, że FedEx nie ma pełnego wpływu na przebieg odprawy i mogą się pojawić wyjątkowe okoliczności.
Piątego dnia od nadania przesyłka trafia do oddziału w Łodzi, rzekomo po odjeździe kuriera z jednostki. Nie wiem jakie ma to znaczenie dla mnie jako klienta, że kurier odjechał, jeden kurier obsługuje całe województwo? Nadal nie interweniuję.
Szóstego dnia od nadania przesyłka nadal pozostaje w oddziale łódzkim, nie podjęto nawet próby jej doręczenia. W międzyczasie ja otrzymuję mailowo kolejne aktualizacje statusu przesyłki z przesunięciami planowanego doręczenia. Nie jestem roszczeniowym klientem, więc nadal nie interweniuję.
Siódmego dnia jestem przekonany, że przesyłka dotrze, mam wolny dzień, czekam spokojnie na kuriera w domu. O 13:30 otrzymuję aktualizację statusu z informacją, że kurier nie zastał adresata... Kolejne aktualizacja statusu z informacją o przełożeniu dostawy na dziesiąty dzień od nadania (sic!), bo oczywiście mamy przed nami sobotę i niedzielę. Żadnego dzwonka domofonu, żadnego telefonu, żadnego awiza. Po przeczytaniu maila dzwonię na infolinię. Spotykam się z bardzo konkretną obsługą ze strony uprzejmego konsultanta. Pan wysyła zgłoszenie do oddziału FedEx w Łodzi z prośbą o zawrócenie kuriera i zaleca oczekiwanie na kolejną aktualizację statusu. Uznaję sytuację za załatwioną. Mijają dwie godziny, brak dalszych informacji. Ponownie dzwonię na infolinię, tym razem odbiera Pani konsultantka, równie miła jak mój poprzedni rozmówca. Pani potwierdza, że zgłoszenie zostało wysłane, ale łódzki oddział w ogóle nie odpowiedział. Proponuje mi ponowienie zgłoszenia, na co się zgadzam, ale informuje mnie również, że na tym kroku Jej możliwość interwencji się kończy. Zupełnie nie rozumiem tego systemu zarządzania, braku możliwości wpływu centrali na działanie oddziałów terenowych, ani tego że jednostka terenowa może najzwyczajniej w świecie nie odpowiedzieć na zgłoszenie klienta i tym samym zamknąć dalszy bieg sprawy. Wy tak na poważnie?
Oczywiście złożę reklamację, co i tak już niczego nie zmieni, bo paczkę dostanę być może w przyszłym tygodniu, a być może już nigdy (zwłaszcza po wystawieniu niniejszej opinii). Ja w pełni rozumiem, że mamy specyficzne czasy i wyjątkowe okoliczności, ale pracownik FedEx potwierdził nieprawdę co do próby doręczenia w dokumentacji firmowej, a firma nie reaguje na to w żaden sposób i ceduje rozwiązanie sprawy do oddziału terenowego, który sprawę uznaje za nieistniejącą. Gdybym chciał czekać na przesyłkę tygodniami to nie korzystałem z usługi ekspresowej, choć na pewno powinniście zmienić nazwę usługi jeśli chcecie stać się kiedyś firmą rzetelną i uczciwą wobec klientów.
Szczerze odradzam korzystanie z usług tej firmy osobom, które pozostają w rejonie obsługiwanym przez łódzki oddział FedEx. -
~Klient / 2021-01-14 19:50
Opłaciłem przesyłkę - piec gazowy, kurier odebrał wymiary pasowały waga ok. Przesyłka dotarła rozwalona na miejsce. Klient odrazu dzwoni i informuje, kurier nie wypisze reklamacji bo nie ma druku przy sobie. Twierdzi ze jak gość będzie robił zwrot towaru to mu to wypisze. No to zrobiłem zwrot towaru - gość przyjechał zrobił notatke i złożyłem reklamacje, i teraz truskawka na torcie -:) reklamacja odrzucona bo protokół szkody musi zostać spisany na miejscu( czyli klient musi gonić kuriera który ucieka ) mało tego przesyłka trafia do mnie i mija 3 dni, dostaje informacje ze po ich analizie mam dopłacić 60 złotych bo przesyłka jest niestandardowa. Takich debili jeszcze nie widziałem. Dzwonię na infolinie Pani twierdzi ze to niestandardowa paczka, pytam co to znaczy ? Wielkość, waga czy co? Twierdzi ze takie rzeczy musza być wysyłane na palecie bo taki maja regulamin, sprawdzam na szybko pisze RTV i AGD ( mój towar akurat się w to nie zalicza ? Pytam czy jak będę wysyłać mikser to tez wysłać go na palecie, kobieta jakby ja ktoś nakręcił gada swoje. Dzwonię do kuriera co jeździ na osiedlu i opisuje cała sytuacje - śmieje się i twierdzi ze niestety w jego firmie robią sami debile ZaletyOni sami nie wiedza co to znaczyWadyWszystko do A do Z -
~Kriky / 2021-01-14 19:29
Brak możliwości przekierowania paczki jedyna taka firma kurierska . Dziś otrzymałem e-mail o treści "Drogi Odbiorco,
w dniu 2021-01-14 podejmiemy próbę doręczenia Twojej przesyłki o numerze 6111651734542. Kurier zadzwoni do Ciebie, aby ustalić bezpieczny sposób jej przekazania."
Lecz nikt nie zadzwonił na infolini dowiedziałem się że to tylko takie hasło . -
~Wiola / 2021-01-14 16:41
Nie polecam, kurier widmo. Na infolini podają złe informacje o statusie paczki. Najgorsza firma kurierska ZaletyBrak -
~Ewa / 2021-01-14 13:45
Drugi dzień czekam na kuriera, za każdym razem nieudana próba doreczenia przesyłka awizowana. Zero kontaktu, uważają że nie ma mnie w domu jak czekam dnia 14.01godz 13.12 przesyłka awizowana, dzwonię o 13.30 na infolinię zgłaszam że czekam że to jakaś kpina.. drugi dzień to samo. Nigdy więcej żałuję że zapłaciłam za te paczkę ZaletyZero!!!WadyTotalne dno najgorszy kurier -
-
~Natalia / 2021-01-13 11:55
Tydzień czekam na dostarczenie przez nich paczki. Najpierw (moje niedopatrzenie) był błąd w adresie dostawy (brak literki w nazwie bloku). Gdy tylko to zauważyłam próbowałam skontaktować się i wyjaśnić sytuację. Niestety konsultanci na infolinii w momencie kiedy wyjaśniłam im całą sprawę rozłączali się a na maile nikt nie odpisywał. Kurier rzekomo nie miał numeru telefonu do mnie (a przy składaniu zamówienia go podawałam). Po 3 dniach skontaktowano się zena mailowo i poproszono o podanie prawidłowego adresu oraz telefonu do kontaktu. Następnego dnia przyjechał kurier. Zadzwonił telefonem (oczywiście już był pod drzwiami i nikt mu nie otwierał). Powiedziałam że jestem w sklepie i że za max 30 min będę. Powiedział że ok i że będzie za 30 min. Po 5 godzinach kiedy nie przyjeżdżał zadzwoniłam do niego kiedy będzie bo muszę iść do pracy. Odpowiedział że zapomniał o ten paczce i że rano dnia następnego ja dostarczy. Zgodziłam się. Dziś dowiaduje się że paczka wróciła do nadawcy. Cy to jest poważne traktowanie klienta? Ja mam być 24 godziny na dobę w domu bo kurier nie może wcześniej zadzwonić i się umówić? ZaletyBrakWadyBrak kontaktu,
Odrzucanie połączeń,
Niedostarczona przesyłka -
~Jedentaki / 2021-01-12 17:49
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia piszą że dziś będzie kontaktowal sie z tobą kurier i tyle nie ma żadnego kontaktu czekasz i nic później po 30 próbach udaje się dodzwonić do konsultanta a on twierdzi ze paczka została dostarczona a ja paczki nie otrzymałem tragedia i tyle WadyKłamią i oszukują klientów -
~Łukasz / 2021-01-12 11:28
Fedex to jedna wielka kpina z klientów. Paczki przychodzą rozwalone, kurier twierdzi, że nie ma przy sobie druku reklamacji i wypisuje ją za 3 dni. Po złożeniu reklamacji fedex twierdzi, że reklamacja nie zostanie uznana ponieważ protokół musi byś spisany od razu przy odbiorze. Moje pytanie czy mam gonić kuriera który uciekł ??? NIE POELCAM TEJ FIRMY !!! ZaletybrakWadyMnóstwo -
~Robert / 2021-01-08 15:20
Najgorsza firma kurierska jaką znam , niemiła obsługa , przesyłkę przetrzymują od 29 grudnia 2020 a dziś mamy 8 stycznia 2021 -
~Daria / 2021-01-07 18:44
Czekam cały dzień w domu, zero kontaktu telefonicznego i osobistego. W opcji śledzenia paczki - nie udana próba doręczenia, paczka awizowana. Nie wiem gdzie. Kurierzy z oddziału w Kaliszu chyba tylko sobie jeżdżą po okolicy bo pączek nie dostarczają. Najgorsza firma z jaką miałam doczynienia. -
~Eugenia / 2020-12-31 17:26
Jest czwartek. Od rana czekam na paczkę. O godz.11.50 sprawdzam -śledzenie paczki-okazuje się,zę nastąpiła " nieudana próba dostarczenia paczki, paczka awizowana" i paczkę zwrócono do oddziału w Warszawie. To kłamstwo. Oczekiwałam tej paczki.W skrzynce przy bramie brak awiza. Próbuję skontaktować się telefonicznie z "obsługą kienta" - nikt nie odbiera telefonów. Informacja na stronie jest, że biuro pracuje do 17,30. Kiedy otrzymam paczkę? Nie ma informacji, czy paczka zostanie dostarczona w sobotę czy też po 5 dniach, czyli w poniedziałek. Totalny bałagan w firmie, czy też panu kurierowi w Warszawie znudziła się praca i "olewa" klientów. Jest mi przykro, bo wielu wspaniałych pracowników tej firmy pracuje na jej dobry wizerunek. Zaletyszybki odbiór paczki od nadawcyWadyniedostarczenie paczki oznaczone przez kuriera jako "nieudana próba dostarczenia paczki","paczka awizowana"-brak awiza, kurier nie próbował skontaktować sie telefonicznie, brak informacji o nowym terminie dostawy paczki -
~niezadowolonaklientka / 2020-12-30 14:39
Nie polecam. Paczka nie została dostarczona pomimo tego, że wysłano mi smsa z terminem doręczenia, po czym przez kolejne dni nadal zalega na magazynie. Numer śledzenia przesyłki otrzymałam dopiero po rozmowie z konsultantem na infolinii. Całkowite ignorowanie i brak szacunku dla odbiorców i ich czasu. Nigdy więcej nie zdecyduje sie na wybór tej firmy. -
~Karo / 2020-12-30 08:31
Zero profesjonalizmu!!! Na infolinii nikt nie odbiera!!! WadySame wady -
-
~sacha / 2020-12-29 15:30
We have been waiting for a treadmill that was meant to have arrived a week ago. Fed ex was one of the delivery options given by the retailer, Decathlon, and it has been with them all this time. So today we finally receive an email from Fed Ex customer service that says it's big and heavy so they will not deliver it. Instead, we must travel 30km to their depot and find a way to transport it ourselves. Shocking! Zalety- international
- big networkWady- incompetent, useless, unreliable, uncommunicative, etc -
~Robert / 2020-12-26 09:49
Najgorsza firma kurierska jaką znam dostałem tylko smsa że paczka przyjdzie dzisiaj żadnego nr. Do kuriera ( inne firmy wysyłają smsa z numerem) nie dosyć że pomylił adres dostamy to kobieta dzwoniąca do mnie że paczka jest u niej mówiła że nie było jej w domu a kurier zostawił paczkę na śmietniku to jakiś absurd, na infolinie dodzwoniłem się dopiero po 20 minutach mieli załatwić sprawę dałem nawet telefon do tej pani co dostała paczkę ale niestety sam po 2 dniach musiałem odebrać paczkę bo nawet do niej nie zadzwonili WadyCiężko dodzwonić się na infolinię
Brak numeru do kuriera -
~ŁukaszGdynia / 2020-12-25 19:31
Firma po raz kolejny nalicza dodatkowe opłaty za rzekomo niestandardową przesyłkę . Wydaje mi się że jest to praktyka mająca na celu dodatkowy zarobek dla firmy . Reklamacja oczywiście nie jest uwzględniana . Ja rezygnuje ze współpracy z fiemą Fedex , szkoda nerwów . Zaletynie maWadynaliczanie dodatkowych opłat -
~Jarek / 2020-12-24 15:44
Jestem bardzo zadowolony z usług firmy Fedex. Zrezygnowałem z usług Poczty Polskiej gdyż wielokrotnie moje wysyłki były nieuczciwie awizowane, nie dochodziły na czas lub były uszkodzone. Od momentu gdy odkryłem firmę Fedex nie zamierzam korzystać już z usług innej. Wszystkie paczki, które wysyłam na terenie Polski docieraja na drugi dzień! Profejsonalna obsługa i szybkie doręczenie. Brawo! Wczoraj czyli 23 grudnia o godzinie 18 wysłałem spóźnioną paczkę z Opola do Gniewkowa w bydgoskim. Paczka miała być prezentem pod choinkę jednak bałem się, że zbyt późno wysłałem. Okazało sie, że paczka została doręczona kolejnego dnia o godzinie 10!!. Jestem bardzo zadowolony, prezentobiorca również. Baaardzo dziękuję i życzę Wesołych Świąt. Zaletysame zalety!Wadybrak
strona 93 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- nastepna »