Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2188 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2021-01-08 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką znam , niemiła obsługa , przesyłkę przetrzymują od 29 grudnia 2020 a dziś mamy 8 stycznia 2021
  • ~Daria / 2021-01-07 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam cały dzień w domu, zero kontaktu telefonicznego i osobistego. W opcji śledzenia paczki - nie udana próba doręczenia, paczka awizowana. Nie wiem gdzie. Kurierzy z oddziału w Kaliszu chyba tylko sobie jeżdżą po okolicy bo pączek nie dostarczają. Najgorsza firma z jaką miałam doczynienia.
  • ~Eugenia / 2020-12-31 17:26
    Ocena: 4.00 / 5
    Jest czwartek. Od rana czekam na paczkę. O godz.11.50 sprawdzam -śledzenie paczki-okazuje się,zę nastąpiła " nieudana próba dostarczenia paczki, paczka awizowana" i paczkę zwrócono do oddziału w Warszawie. To kłamstwo. Oczekiwałam tej paczki.W skrzynce przy bramie brak awiza. Próbuję skontaktować się telefonicznie z "obsługą kienta" - nikt nie odbiera telefonów. Informacja na stronie jest, że biuro pracuje do 17,30. Kiedy otrzymam paczkę? Nie ma informacji, czy paczka zostanie dostarczona w sobotę czy też po 5 dniach, czyli w poniedziałek. Totalny bałagan w firmie, czy też panu kurierowi w Warszawie znudziła się praca i "olewa" klientów. Jest mi przykro, bo wielu wspaniałych pracowników tej firmy pracuje na jej dobry wizerunek.
    Zaletyszybki odbiór paczki od nadawcy
    Wadyniedostarczenie paczki oznaczone przez kuriera jako "nieudana próba dostarczenia paczki","paczka awizowana"-brak awiza, kurier nie próbował skontaktować sie telefonicznie, brak informacji o nowym terminie dostawy paczki
  • ~niezadowolonaklientka / 2020-12-30 14:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Paczka nie została dostarczona pomimo tego, że wysłano mi smsa z terminem doręczenia, po czym przez kolejne dni nadal zalega na magazynie. Numer śledzenia przesyłki otrzymałam dopiero po rozmowie z konsultantem na infolinii. Całkowite ignorowanie i brak szacunku dla odbiorców i ich czasu. Nigdy więcej nie zdecyduje sie na wybór tej firmy.
  • ~Karo / 2020-12-30 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero profesjonalizmu!!! Na infolinii nikt nie odbiera!!!
    WadySame wady
  • ~sacha / 2020-12-29 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    We have been waiting for a treadmill that was meant to have arrived a week ago. Fed ex was one of the delivery options given by the retailer, Decathlon, and it has been with them all this time. So today we finally receive an email from Fed Ex customer service that says it's big and heavy so they will not deliver it. Instead, we must travel 30km to their depot and find a way to transport it ourselves. Shocking!
    Zalety- international
    - big network
    Wady- incompetent, useless, unreliable, uncommunicative, etc
  • ~Robert / 2020-12-26 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką znam dostałem tylko smsa że paczka przyjdzie dzisiaj żadnego nr. Do kuriera ( inne firmy wysyłają smsa z numerem) nie dosyć że pomylił adres dostamy to kobieta dzwoniąca do mnie że paczka jest u niej mówiła że nie było jej w domu a kurier zostawił paczkę na śmietniku to jakiś absurd, na infolinie dodzwoniłem się dopiero po 20 minutach mieli załatwić sprawę dałem nawet telefon do tej pani co dostała paczkę ale niestety sam po 2 dniach musiałem odebrać paczkę bo nawet do niej nie zadzwonili
    WadyCiężko dodzwonić się na infolinię
    Brak numeru do kuriera
  • ~ŁukaszGdynia / 2020-12-25 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma po raz kolejny nalicza dodatkowe opłaty za rzekomo niestandardową przesyłkę . Wydaje mi się że jest to praktyka mająca na celu dodatkowy zarobek dla firmy . Reklamacja oczywiście nie jest uwzględniana . Ja rezygnuje ze współpracy z fiemą Fedex , szkoda nerwów .
    Zaletynie ma
    Wadynaliczanie dodatkowych opłat
  • ~Jarek / 2020-12-24 15:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolony z usług firmy Fedex. Zrezygnowałem z usług Poczty Polskiej gdyż wielokrotnie moje wysyłki były nieuczciwie awizowane, nie dochodziły na czas lub były uszkodzone. Od momentu gdy odkryłem firmę Fedex nie zamierzam korzystać już z usług innej. Wszystkie paczki, które wysyłam na terenie Polski docieraja na drugi dzień! Profejsonalna obsługa i szybkie doręczenie. Brawo! Wczoraj czyli 23 grudnia o godzinie 18 wysłałem spóźnioną paczkę z Opola do Gniewkowa w bydgoskim. Paczka miała być prezentem pod choinkę jednak bałem się, że zbyt późno wysłałem. Okazało sie, że paczka została doręczona kolejnego dnia o godzinie 10!!. Jestem bardzo zadowolony, prezentobiorca również. Baaardzo dziękuję i życzę Wesołych Świąt.
    Zaletysame zalety!
    Wadybrak
  • ~Niezadowolony klient / 2020-12-23 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu dziwię się że ta firma jeszcze jest na naszym rynku. Podczas śledzenia przesyłki okazuje się że moja paczka została odebrana tyle że nie przeze mnie zero jakiegokolwiek kontaktu zero pomocy a jak już w końcu się dodzwoniłem złożyłem reklamację w dalszym ciągu zero odzewu po kolejnej interwencji okazuje się że złodziej kurier który podpisał za mnie odbiór paczki stwierdził że omyłkowo wpisał status odebrana. Firma mafijna banda złodziei i tyle w temacie odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam i przestrzegam przed tymi złodziejami
    ZaletyTotalny brak zalet
    WadyMam wrażenie że kurier chciał mnie okraść wpisując status mojej przesyłki jako odebrana i debil czekał na reakcję
  • ~PW Perspektywa / 2020-12-23 13:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Firma PW Perspektywa z Krakowa od dawna korzysta z usług kurierskich FedEx (jesteśmy obsługiwani przez kuriera 2714) i jak do tej pory oceniamy jakość obsługi bardzo dobrze. Szybkie dostawy, miła współpraca. Polecamy!
  • ~Ola / 2020-12-23 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma WIDMO Z KURIERAMI DUCHAMI!!!Obsluga fatalna i bardzo niekulturalna. Kurierzy nue przychodzą po przesyłki... Szkoda gadać. NIE POKECAM!!!
    ZaletyBRAK!!!!
  • ~bartosz / 2020-12-22 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem biznesowym Zgubili 15 paczek. Wiekszych partaczy nie ma w branzy. PRzedstawiciel odpowiada ze wysle maila w tej sprawie i trwa juz to tydzien
  • ~Paweł / 2020-12-21 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która działa na szkodę klientów. Niekompetencja i nieodpowiedzialność tego tworu może kosztować Was sporo pieniędzy. Brak informacji o paczce, brak jakichkolwiek informacji. Nikt nic nie wie. Moja paczka wysłana 17.12 ostatni status ma z 6 rano z 18.12 niby jest w Warszawie ale nikt nie wie gdzie. 21.12 Pofatygowałem się do Łomianek jednak spędziłem tam ponad 2.5 godziny (w aucie bo wejść można tylko za szlaban) i niczego się nie dowiedziałem. Ok 14 Okazało się że paczka zaginęła. Paczka... paleta! Trzeba być geniuszem żeby zgubić paletę o rozmiarach 152 x 118 x 86cm. A może powinienem zgłosić kradzież na policję? Takie firmy jak ta powinny mieć zakaz działania. Był taki film z Tomem Hanksem "Poza Światem" na początku była tam właśnie firma fedex. Przydałby się ktoś taki żeby zrobić porządek z tym pie.... bałaganem. Może my klienci powinniśmy zrobić z tym porządek?
    Zaletybrak
    WadyNarażanie na koszty klientów biznesowych poprzez nieterminowe dostarczanie lub w ogóle brak dostarczania przesyłek. Brak informacji o przesyłkach.
  • ~Tom / 2020-12-18 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam, firma dolicza jakieś niesamowite dopłaty w kwocie 59,99zł za tzw. przesyłkę niestandardową, podczas gdy paczka była zwykłym prostopadłościanem / kartonem o wymiarach zgodnych z podanymi w zamówieniu kuriera, prawidłowo zapakowana i kurier nie miał do niej żadnych uwag...

    Oto cytat z uzasadnienia FedEx:
    "W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące dopłaty do reklamowanej przesyłki informujemy, że zgodnie informacją przekazaną z magazynu FedEx przesyłka została zaklasyfikowana, zgodnie z obowiązującymi definicjami usług krajowych FedEx Express Polska Sp. z o.o.

    Paczka wysłana za ww. listem przewozowym ze względu na właściwości (tj. między innymi: zawartość, opakowanie, kształt) nie spełniała kryteriów paczek standardowych, w związku z czym nie kwalifikowała się do zastosowania sortu automatycznego. Paczce nadano status paczek niestandardowych i była ona sortowana ręcznie.

    W związku z powyższym naliczenie dopłat za elementy niestandardowe przy tego rodzaju przesyłkach jest uzasadnione i podlega dodatkowej opłacie wg warunków handlowych umowy.”
    ZaletyBrak
    WadyDodatkowe opłaty z kosmosu
  • ~Kaya / 2020-12-18 20:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra w pełnym tego słowa znaczeniu. Jak można zawieźć przesyłke pod inny adres! Skoro na paczce jest jeden jedyny poprawny! Po moich interwencjach stresie i straconych nerwach kurier w końcu odzyskał paczke od tamtej osoby i przywiozl mi ale NIGDY już nie zamówie nic przez tą firme
    ZaletyMiła obsługa na infolinii
    WadyWszystko pozostałe
  • ~Piotr / 2020-12-18 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    cena bazowa 50 przy odbiorze, urojona dopłata po miesiącu 90 - razem 140
  • ~MONIKA / 2020-12-15 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    2 razy dostałam uszkodzoną przesyłke.na przełomie pazdziernika i grudnia. Przesyłki do wyrzucenia.Uszkodzone szkło..a w drugiej nikt nie uwiezy... pociete bardzo drogie firany...W tej firmie wszystko jest mozliwe!!!Przesyłki przychodzą splandrowane w srodku,porwane i pogniecione kartony .towar zmasakrowany.kurier NIEkontaktowy wrecz oburzony ,ze pytam dlaczego karton jest porwany? odpowiada ...ze przechodzi długa droge...???szybko ucieka i po 2 minutach na schodach jeszcze krzycze aby zabral przesylke z powrotem bo wszystko uszkodzone .ucieka i mowi ,ze nie moze jej przyjac...porazka!!!wszystkie reklamacje na: dzien dobry!! odrzucaja...Maja taki zwyczaj ! kto ma czas ,siły i nerwy niech walczy o swoje...odradzam wszystkim korzystanie z tej firmy.A zaznacze!!! ,ze nie odbieram przesyłek przez firme Fedex do konca zycia!!!.albo ktos na pakowni i rozsyłkach robi im krecią robote ,albo dywersje,albo maja zlodziejskich pracownikow...nie polecam ostrzegam wszystkich!!!wszystkie negatywne opinie innych to prawda!!! powinien ktos za nich sie wziasc .program uwaga.!!!Albo Rzecznik praw konsumenta...Czego sobie i innym Zycze!!!!
    ZaletyBrak!!!!
    WadyCud ,ze człowiek dodzwoni sie na infolinie,sam musi szukac protokulu szkod ,bo kurier nic nie ma a przy SOBIEtym uciekl mAŁO NOG NIE POLAMAŁ!!!kATASTROFA!!!
  • ~EC / 2020-12-14 18:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak powiadomienia telefonicznego od kuriera o dostarczeniu paczki mimo zapewnienia w wiadomości e-mail, że się skontaktuje.
    Paczka uszkodzona! Uszkodzona zawartość!
    Kurier podał paczę tak, aby nie było widać uszkodzenia opakowania i nie zaczekał na sprawdzenie stanu przesyłki - dosłownie uciekł!!!
    WadyUszkodzona paczka.
    Brak kontaktu telefonicznego kuriera.
  • ~Monalisa / 2020-12-14 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszą że kurier przyjdzie między 10-13 a tu po 7 już mi na drzwi napiera.corke obudził mnie obudził i to jeszcze w poniedziałek...
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyRobią sobie co chcą
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12361
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7963
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7591
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4086
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4048
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906