Beznadzieja. Siedzisz cały dzień, czekasz bo przecież po co dzwonić, lepiej jeździć i odwalać manianę zamiast przesyłki dostarczać. Najgorsza firma kurierska. Omijać z dala.
ZaletyBrak
WadyBrakło by miejsca
~Przedsiębiorca / 2022-09-09 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Czas dostawy fatalny, brak telefonicznej infolinii.
WadyCzas dostawy, cena usług, obsługa klienta
~przemass284 / 2021-09-20 14:57
Ocena: 1.00 / 5
firma tragedia , kurier nie przyjechał z paczką pobraniową tylko wystawił awizo którego nie było , i zwrócił paczkę do nadawcy to jest po prostu jakaś kpina co ta firma wyprawia !!
Zaletynie ma żadnej zalety są tylko wady
WadyCała ta banda
~Przemcio / 2022-12-22 22:50
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna firma. Dwukrotnie dostałem SMS o tym że paczka zostanie dostarczona w danym dniu co nie miało miejsca. Po kontakcie (tragicznym ale jednak) dowiedziałem że kurier jak ostatni, bezczelny ch*j machnął awizo mimo że cały tydzień ktoś oczekiwał w domu na paczkę. Tacy ludzie powinni być z góry zwolnieni dyscyplinarnie a firma płacić klientom wysokie odszkodowania. Nigdy więcej
ZaletyBrak
WadyKsiążkę można o nich napisać
~Przemek / 2020-01-24 06:18
Ocena: 1.00 / 5
Nagminne opóźnienia w dostawach.Interwencje są bezskuteczne a reklamacje odrzucane
Zaletybrak
Wadymilion
~Przemo / 2022-09-09 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa masakryczna, kurierzy chyba pracują za karę, złożenie reklamacji jest tak skonstruowane by się odechciało. Oby nigdy więcej przesyłek realizowanych przez UO pseudo firmę kurierską.
ZaletyBrak
WadyCała masa
~Przemyslaw / 2021-02-01 13:51
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja. Kurier stwierdził,że nie chce mu się przyjeżdżać bo niedługo kończy pracę. I że jak mi nie pasują godziny dostawy to muszę zmienić adres. Po zmianie adresu paczka została dostarczona w inne niż wyznaczone miejsce. Kurier nie widział problemu bo to była część większego kompleksu więc adres się zgadzał. Przy reklamacji stwierdzono że mogą zabrać paczkę i dostarczyć we właściwe miejsce ale to potrwa kolejne 3 dni. Albo mogę sam iść odebrać tam gdzie kurier zostawił. Na koniec zostałem poinformowany, że zawsze mogłem przecież dopłacić by kurier dostarczył w wyznaczonych godzinach przesyłkę. W przesyłce artykuły spożywcze i tak przez firmę 4 dni przetrzymane od nadania. Nigdy więcej
ZaletyBrak
WadyCała firma, dział reklamacji. Podejście do klijenta
~Przemysław / 2023-05-02 10:27
Ocena: 1.00 / 5
Sprawdzajcie, czy strona gdzie kupujecie wysyła przez FedEx. Jeśli tak - wybierzcie inna formę dostawy.
Od 2 tygodni czekam na paczkę. Wartość 1 000 złotych. Miała przyjsc po 3 dniach. Żenada.
Obsługa klienta nie istnieje. Możecie pogadać z botem na czacie lub telefonicznie. Również z botem.
ZaletyBrak
~Przesyłki międzynarodowe / 2022-03-15 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa Fedex na terenie Europy bez problemu, w Polsce to istny koszmar. Płaci się za przesyłki nie mało, a potem droga przez mękę aby ją otrzymać. Kurierzy nie doręczają, bałagan w statusach, obsługa klienta nie podejmuje żadnych działań prócz klepania bzdur z błędnych statusów.
Odradzam i nie polecam
Wadyczas realizacji, obsługa klienta, błędne informacje dot losów przesyłki
~Pszczoła / 2020-09-25 10:57
Ocena: 1.00 / 5
Firna do niczego wczoraj miałam sms że będzie paczka a po 5 minutach że brak możliwości doręczenia
WadyDo dupy
~Ptaku / 2022-05-31 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Paczka dłużej siedzi na odprawie celnej (5 dni roboczych) niż jechała spoza UE, dokument dostarczone 2 dni przed jej pojawieniem się w Polsce. Codziennie przesuwane daty dostawy, infolinia nic nie wie. Ostatnia konsultantka (31.05.22, godz. 15:40), gdy już ustaliła jaki mamy dzień tygodnia i jaką widzi datę dostawy powiedziała mi, że ma innych klientów na linii i rzuciła mi słuchawką, gdy do niej mówiłam. Kabaret!
Zaletynajgorszemu wrogow
Wadywszystko
~Pula / 2022-08-12 18:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurjerska jaką znam .brak kontaktu jakiego kolwiek z kurierem .zero powiadomień .że kurjer jedzie do klienta.zZenujace że w 21wieku w dobie telefonu nie ozna powiadomić odbiorcy przesyłki że kurier będzie w danym dniu.
~PULKA / 2022-02-03 16:42
Ocena: 1.00 / 5
szok nigdy więcej. Obsługa klienta wie mniej jak nadawca. W ogóle nie mają pojęcia o sposobach dostarczania paczki za granicę - jak to za granicą się odbywa. Termin dla klienta dają od 3- do 5 dni A NAGLE SŁYSZĘ OD PRACOWNIKA OBSŁUGI KLIENTA, ZE TO PACZKA EKONOICZNA I MOŻE IŚĆ NAWET 3 MIESIĄCE. GRATULACJE DLA FIRMY I OLEWANIA KLIENTÓW. nIGDY WIĘCEJ
~pXIX / 2022-06-08 19:28
Ocena: 1.00 / 5
Brak PRÓBY dostarczenia przesyłki mimo informacji o braku jej odebrania.
Czy całodzienne gapienie się na ulicę to zbyt mało dla kuriera widmo?
ZaletyCo niby?
WadyBrak przesyłki
~pz / 2021-03-26 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Korzystałam dwukrotnie z usług firmy Fedex i za każdym razem przesyłka nie została dostarczona zgodnie z obowiązującymi zasadami.Tragedia najgorsza firma kurierska z jaka sie spotkałem.
Zaletynie ma
Wadyniekompetencja kroczaca przed chanstwem ( jeden raz )
~quetzatlcoatl / 2021-11-12 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Zazyczyli sobie 90 zl za mala paczke do UK która i tak nie dotarła bo została zgubiona w tranzycie w polsce a wraz z nią ważne dokumenty ktore sie w niej znajdowaly!!!!
ZaletyZero
WadyWszystko co możliwe zaczynając od komunikacji z serwisem klienta, a kończąc na uslugach.
~qwasiu / 2022-03-15 11:20
Ocena: 1.00 / 5
nie wiem czy w całym życiu spotkałem bardziej nierzetelną firmę. Nie wiem jakim cudem wiele sklepów internetowych w ogóle korzysta w jej usług. Teraz już wiem że po 3 paczce wysłanej przez tego przewoźnika będę baczniej patrzył na sposób wysyłki i szerokim łukiem omijał firmy które wybierają tą firmę.
W zasadzie dla mnie to firma krzak. N
Wypieranie się "covidem" naprawdę staje się żałosne w sytuacji kiedy inne firmy jakoś dają sobie radę. Może braki kurierów spowodowane są podobnym traktowaniem pracowników co klientów. N
Zaletybrak
~Rabat. / 2019-12-19 07:09
Ocena: 1.00 / 5
Firma zgroza. Dwa dni z rzędu, podobno, chcieli dostarczyć paczkę przed południem. Podobno. Żadnego awizo. Nic. Po dwóch "próbach" doręczenia paczka idzie do magazynu. Po paczkę można pojechać do ich magazynu w Łomiankach. A ten jest czynny do... 16.00! Panie z telefonicznego działu obsługi klienta są wyraźnie zagubione. Odbiorca pracujący nie ma żadnych szans by otrzymać swoją własność. Wygląda na to, że firma FedEx świadomie wymusza dodatkowe opłaty, albo za ponowne "doręczenie", próbę znaczy się, albo za magazynowanie. Podejrzenie takie jest, uważam, całkowicie zasadne. Nie wiem co się dzieje kiedy klient nie życzy sobie płacić powtórnie za tę samą usługę dostarczenia przesyłki. Czy wtedy FedEx kradnie przesyłkę?
ZaletyŻadnych zalet ta firma nie ma.
WadyFedEx nie wie co to jest pojęcie klient.
~racek / 2019-10-18 15:17
Ocena: 1.00 / 5
tragedia
nawet niedzwoni pisuje ze byl i nieudana proba
~Radek / 2019-09-30 16:36
Ocena: 1.00 / 5
Ten debilnuy kurier który ogarnia Lubicz Górny jest naprawdę do dupy jak cała ta beznadziejna firma kurisrska