Paczka miała być na poniedziałek ale nie było bo nie odebrałem telefonu z samego rana (gdyż spałem dość logiczne), na co kurier napisał że mam się do niego odezwać po paczkę. Dzwoniłem kilka razy 2h po jego próbie dodzwonienia 0 kontaktu na sms też mija kolejny dzień i nie mam odpowiedzi. Płace im za dostarczenie przesyłki to powinni dostarczyć a nie jakieś nie wiem upewnianie się że jestem w domu dzwoniąc do mnie z samego rana? Komedia
WadyKurier
Komunikacja
~Elka / 2021-01-23 18:45
Ocena: 2.33 / 5
NIE POLECAM! Paczka nadana prawidłowo, kurier odebrał bez żadnych zastrzeżeń. Potem przyszła faktura na dopłatę 90 zł, za RZEKOMO ŹLE ZAPAKOWANĄ PACZKĘ! Nigdy więcej nie wyślę nic przez Fedex. Reklamacji nie uznali. Wypchajcie się swoimi 90 złotymi, każdemu będę odradzać wasze usługi i wszędzie będę ludzi przed wami ostrzegać. Nie pozdrawiam.
Ach i wszystko przez furgonetka.pl, tez odradzam! Bazują na frajerach!
ZaletyBrak
WadyJw
~Anita / 2021-01-22 15:41
Ocena: 2.00 / 5
FedEx ma okropnych kurierów właśnie kurier miał problemy żeby dostarczyć mi paczkę do pracy zostawił dziecku paczkę przy czym twierdził że nie ma wydać i zakosil 17zl na poczet napiwku nigdy nie zamawiajcie paczek przez tą firmę a ten kurier bardzo problemowy gość
~tosia / 2021-01-22 08:31
Ocena: 1.00 / 5
porażka ta cała firma antykurierska!!! Kurierzy kłamią nt dostarczania przesyłek
~Miki / 2021-01-21 15:52
Ocena: 2.00 / 5
Kurier decyduje gdzie masz się z nim spotkać ( adres dostarczenie nie jest ważny)albo się klient zgodzi albo traktowane jest jako odmowa przyjęcia przesyłki z winy klienta . Infolinia to cyrk, ile telefonów tyle opcji każdy operator mówi coś innego :) i tak kurier ma to gdzieś.
Nie polecam. Szkoda nerwów, jak sklep ma ich w opcji dostarczenia odrazu rezygnuje z zakupów.
Zaletybrak
Wadykurier decyduje gdzie dostarczy przesyłkę
niekompetentna infolinia
~Martyną / 2021-01-21 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na rynku. Kurier od dwóch dni przetrzymuje moją paczkę zamiast mi ją po prostu doręczyć. Na infolinii pracują debile miotający się w zeznaniach - raz dzwonią do kuriera i twierdzą, że załącza się poczta głosowa, innym razem mówią, że kurier nie podał numeru telefonu do siebie. Nie wiem czy w ogóle dostanę swoją paczkę.
~Adam / 2021-01-19 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, zdecydowanie unikać tej firmy. Utrudniony kontakt, reakcja na korespondencję email , albo żadna, albo po kilku dniach. Nie można wydobyć żadnej informacji co do terminów doręczenia. Czas dostawy jak zwykłym lotniczym cargo.
Dostawa door to door, z ceną z przesyłkę kurierską jest zupełną fikcją.
Zaletybrak
Wadyutrudniony kontakt, nieterminowość, brak informacji, cena nie adekwatna do jakości świadczonej usługi.
~Bobik / 2021-01-19 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne zero, niekompetentni i kłamliwi. Omijać szeroką drogą. nie polecam.
WadySame wady
~Piotr / 2021-01-19 08:20
Ocena: 1.00 / 5
Firma Fedex to porażka. Zamówiłem towar w Chinach , dotarł do Polski i naliczyli mi opłaty celno-skarbowe , które od razu opłaciłem. Zaraz jak zapłaciłem zero kontaktu. Po kilku dniach dzwonie co z przesyłką i okazało się , że była nieudana próba doręczenia (!?) i paczka jest w drodze do Chin. Mieli mój numer telefonu, mail i nazwę firmy, żaden kurier z paczką mnie nie odwiedził. Ukradli kilkaset złotych i paczki nadal nie mam, minęło już kilka tygodni . Ostrzegam przed tym nieuczciwym przewoźnikiem.
Zaletybrak
Wadyzero kontaktu , mało profesjonalne podejście do klienta.
~redzik / 2021-01-16 17:33
Ocena: 1.00 / 5
Porażka . Nie sądziłem że firma z kilkudziesięcio letnią historią nie potrafi sprostać logistyce
~Maria S. / 2021-01-16 15:41
Ocena: 1.00 / 5
To jakąś porażka. Wysłałam paczkę z Warszawy do Londynu więcej jak tydzień temu, a ona jeszcze nie dotarła. 4 dni przesyłka krążyła między Warszawą a Raszynem, przełożona była tam i z powrotem, potem w kółko to samo! Teraz od 3 dni znajduje się w Holandii i nie jedzie do odbiorcy. Nie wiem kiedy tam dotrze, jeżeli w ogóle dotrze.
Żałuję że nie przeczytałam opinie przed korzystaniem z usług FedEx :(
~BolecStolec / 2021-01-15 21:05
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno. Przesyłka u kuriera od 13 godzin i cisza. Nie można dostać nr telefonu kuriera. Brak informacji. Prędzej gołąb by dostarczył ????
~Marcin / 2021-01-15 16:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia, a odbieram i nadaję sporo paczek każdego miesiąca. Dodatkowo praca oddziału w Łodzi nie nadaje się do jakiegokolwiek cenzuralnego skomentowania.
Paczka wysłana jako ekspres międzynarodowy z GB (deklarowane 3-5 dni na dostarczenie) dotarła w dwa dni (sobota i niedziela) do Polski, więc do tego momentu serwis perfekcyjny. Dokumenty do odprawy celnej odesłałem w ciągu dwóch godzin od ich otrzymania, ale przesyłka i tak utknęła na dwa dni. Rozumiem jednak, że FedEx nie ma pełnego wpływu na przebieg odprawy i mogą się pojawić wyjątkowe okoliczności.
Piątego dnia od nadania przesyłka trafia do oddziału w Łodzi, rzekomo po odjeździe kuriera z jednostki. Nie wiem jakie ma to znaczenie dla mnie jako klienta, że kurier odjechał, jeden kurier obsługuje całe województwo? Nadal nie interweniuję.
Szóstego dnia od nadania przesyłka nadal pozostaje w oddziale łódzkim, nie podjęto nawet próby jej doręczenia. W międzyczasie ja otrzymuję mailowo kolejne aktualizacje statusu przesyłki z przesunięciami planowanego doręczenia. Nie jestem roszczeniowym klientem, więc nadal nie interweniuję.
Siódmego dnia jestem przekonany, że przesyłka dotrze, mam wolny dzień, czekam spokojnie na kuriera w domu. O 13:30 otrzymuję aktualizację statusu z informacją, że kurier nie zastał adresata... Kolejne aktualizacja statusu z informacją o przełożeniu dostawy na dziesiąty dzień od nadania (sic!), bo oczywiście mamy przed nami sobotę i niedzielę. Żadnego dzwonka domofonu, żadnego telefonu, żadnego awiza. Po przeczytaniu maila dzwonię na infolinię. Spotykam się z bardzo konkretną obsługą ze strony uprzejmego konsultanta. Pan wysyła zgłoszenie do oddziału FedEx w Łodzi z prośbą o zawrócenie kuriera i zaleca oczekiwanie na kolejną aktualizację statusu. Uznaję sytuację za załatwioną. Mijają dwie godziny, brak dalszych informacji. Ponownie dzwonię na infolinię, tym razem odbiera Pani konsultantka, równie miła jak mój poprzedni rozmówca. Pani potwierdza, że zgłoszenie zostało wysłane, ale łódzki oddział w ogóle nie odpowiedział. Proponuje mi ponowienie zgłoszenia, na co się zgadzam, ale informuje mnie również, że na tym kroku Jej możliwość interwencji się kończy. Zupełnie nie rozumiem tego systemu zarządzania, braku możliwości wpływu centrali na działanie oddziałów terenowych, ani tego że jednostka terenowa może najzwyczajniej w świecie nie odpowiedzieć na zgłoszenie klienta i tym samym zamknąć dalszy bieg sprawy. Wy tak na poważnie?
Oczywiście złożę reklamację, co i tak już niczego nie zmieni, bo paczkę dostanę być może w przyszłym tygodniu, a być może już nigdy (zwłaszcza po wystawieniu niniejszej opinii). Ja w pełni rozumiem, że mamy specyficzne czasy i wyjątkowe okoliczności, ale pracownik FedEx potwierdził nieprawdę co do próby doręczenia w dokumentacji firmowej, a firma nie reaguje na to w żaden sposób i ceduje rozwiązanie sprawy do oddziału terenowego, który sprawę uznaje za nieistniejącą. Gdybym chciał czekać na przesyłkę tygodniami to nie korzystałem z usługi ekspresowej, choć na pewno powinniście zmienić nazwę usługi jeśli chcecie stać się kiedyś firmą rzetelną i uczciwą wobec klientów.
Szczerze odradzam korzystanie z usług tej firmy osobom, które pozostają w rejonie obsługiwanym przez łódzki oddział FedEx.
~Klient / 2021-01-14 19:50
Ocena: 1.00 / 5
Opłaciłem przesyłkę - piec gazowy, kurier odebrał wymiary pasowały waga ok. Przesyłka dotarła rozwalona na miejsce. Klient odrazu dzwoni i informuje, kurier nie wypisze reklamacji bo nie ma druku przy sobie. Twierdzi ze jak gość będzie robił zwrot towaru to mu to wypisze. No to zrobiłem zwrot towaru - gość przyjechał zrobił notatke i złożyłem reklamacje, i teraz truskawka na torcie -:) reklamacja odrzucona bo protokół szkody musi zostać spisany na miejscu( czyli klient musi gonić kuriera który ucieka ) mało tego przesyłka trafia do mnie i mija 3 dni, dostaje informacje ze po ich analizie mam dopłacić 60 złotych bo przesyłka jest niestandardowa. Takich debili jeszcze nie widziałem. Dzwonię na infolinie Pani twierdzi ze to niestandardowa paczka, pytam co to znaczy ? Wielkość, waga czy co? Twierdzi ze takie rzeczy musza być wysyłane na palecie bo taki maja regulamin, sprawdzam na szybko pisze RTV i AGD ( mój towar akurat się w to nie zalicza ? Pytam czy jak będę wysyłać mikser to tez wysłać go na palecie, kobieta jakby ja ktoś nakręcił gada swoje. Dzwonię do kuriera co jeździ na osiedlu i opisuje cała sytuacje - śmieje się i twierdzi ze niestety w jego firmie robią sami debile
ZaletyOni sami nie wiedza co to znaczy
WadyWszystko do A do Z
~Kriky / 2021-01-14 19:29
Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości przekierowania paczki jedyna taka firma kurierska . Dziś otrzymałem e-mail o treści "Drogi Odbiorco,
w dniu 2021-01-14 podejmiemy próbę doręczenia Twojej przesyłki o numerze 6111651734542. Kurier zadzwoni do Ciebie, aby ustalić bezpieczny sposób jej przekazania."
Lecz nikt nie zadzwonił na infolini dowiedziałem się że to tylko takie hasło .
~Wiola / 2021-01-14 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, kurier widmo. Na infolini podają złe informacje o statusie paczki. Najgorsza firma kurierska
ZaletyBrak
~Ewa / 2021-01-14 13:45
Ocena: 1.00 / 5
Drugi dzień czekam na kuriera, za każdym razem nieudana próba doreczenia przesyłka awizowana. Zero kontaktu, uważają że nie ma mnie w domu jak czekam dnia 14.01godz 13.12 przesyłka awizowana, dzwonię o 13.30 na infolinię zgłaszam że czekam że to jakaś kpina.. drugi dzień to samo. Nigdy więcej żałuję że zapłaciłam za te paczkę
ZaletyZero!!!
WadyTotalne dno najgorszy kurier
~Natalia / 2021-01-13 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Tydzień czekam na dostarczenie przez nich paczki. Najpierw (moje niedopatrzenie) był błąd w adresie dostawy (brak literki w nazwie bloku). Gdy tylko to zauważyłam próbowałam skontaktować się i wyjaśnić sytuację. Niestety konsultanci na infolinii w momencie kiedy wyjaśniłam im całą sprawę rozłączali się a na maile nikt nie odpisywał. Kurier rzekomo nie miał numeru telefonu do mnie (a przy składaniu zamówienia go podawałam). Po 3 dniach skontaktowano się zena mailowo i poproszono o podanie prawidłowego adresu oraz telefonu do kontaktu. Następnego dnia przyjechał kurier. Zadzwonił telefonem (oczywiście już był pod drzwiami i nikt mu nie otwierał). Powiedziałam że jestem w sklepie i że za max 30 min będę. Powiedział że ok i że będzie za 30 min. Po 5 godzinach kiedy nie przyjeżdżał zadzwoniłam do niego kiedy będzie bo muszę iść do pracy. Odpowiedział że zapomniał o ten paczce i że rano dnia następnego ja dostarczy. Zgodziłam się. Dziś dowiaduje się że paczka wróciła do nadawcy. Cy to jest poważne traktowanie klienta? Ja mam być 24 godziny na dobę w domu bo kurier nie może wcześniej zadzwonić i się umówić?
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia piszą że dziś będzie kontaktowal sie z tobą kurier i tyle nie ma żadnego kontaktu czekasz i nic później po 30 próbach udaje się dodzwonić do konsultanta a on twierdzi ze paczka została dostarczona a ja paczki nie otrzymałem tragedia i tyle
WadyKłamią i oszukują klientów
~Łukasz / 2021-01-12 11:28
Ocena: 2.33 / 5
Fedex to jedna wielka kpina z klientów. Paczki przychodzą rozwalone, kurier twierdzi, że nie ma przy sobie druku reklamacji i wypisuje ją za 3 dni. Po złożeniu reklamacji fedex twierdzi, że reklamacja nie zostanie uznana ponieważ protokół musi byś spisany od razu przy odbiorze. Moje pytanie czy mam gonić kuriera który uciekł ??? NIE POELCAM TEJ FIRMY !!!