strona 91 z 112
- « poprzednia
- 1 ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- nastepna »
-
~Katarzyna / 2021-03-15 14:54
Nigdy więcej!
I podejście: paczka miała być w czwartek, dostałam maila, że kurier zadzwoni do mnie, aby ustalić bezpieczny sposób przekazania paczki. Wyszłam na chwilę do sklepu i dostaję maila, że kurier podjął próbę doręczenia i paczka nie została dostarczona. Dzwonię na infolinię, że jestem już w domu i niech kurier wróci. Pani powiedziała, że i tak bym nie otrzymała paczki, bo jest uszkodzona. Po weekendzie dzwonię zapytać co z paczką, dostaję informację, że wróciła do centrali i że skontaktują się ze mną jeśli będą coś wiedzieć. Mijają kolejne dni i cisza.... Dzwonię kolejny raz, pani ponagla centralę i nic... W piątek będąc w pracy dostaję maila, że kurier dostarczył paczkę. Dzwonię i pytam jak to możliwe skoro nikogo nie ma w mieszkaniu. Pani ma sprawdzić i się skontaktować.... cisza.... dzwonię po 16, nikt już nie pracuje. W poniedziałek rano dostaję maila z zapytaniem czy po ponownej interwencji do oddziały kurier wyjaśnił doręczenie i czy jestem już w posiadaniu przesyłki. Odpisuję, że jeszcze nie wróciłam do mieszkania i, że mam nadzieję, że paczka jest na wycieraczce. Wracam z pracy, paczka jest z adnotacją kuriera, że ODBIORCA CHCE PACZKĘ. Otwieram, zawartość uszkodzona.... kolejne maile, telefony, spisywanie protokołu szkody i kolejne dni oczekiwania na nowy towar... Zamówienie ze sklepu wysłane 24 lutego, dziś 15 marca a ile to jeszcze potrwa, to nie wie nikt.... -
-
~Klient / 2021-03-15 09:39
Odkąd TNT połączyło się z FEDEX usługi tej firmy to jest dramat na każdym etapie realizacji. Nie polecam !!!!!!!!!!!!
Są niesolidni, nie realizują zleceń terminowo a jak coś się dzieje to nawet Koordynator nie ma narzędzi żeby pomóc Klientowi. Jeśli macie ważne przesyłki nie wysyłajcie ich tą firmą !!!!!!!!!!
Nie radzę. -
~pc / 2021-03-15 09:14
fedex to tragedia, po 3 tygodniach nadal nie wiadomo gdzie jest paczka i kiedy dojdzie - nie polecam ZaletyzeroWadyta firma nie powinna istnieć -
~Michał / 2021-03-12 13:40
Dramat. Celowo paczki przetrzymują na cle aby następnie doliczać dodatkowe opłaty. Zgłoszenie reklamacji skutkuje informacją o zwrocie na który się czeka kilka miesięcy. Nawet interwencja u kierownictwa skutkuje tylko przeprosinami słownymi. Nic z nich nie wynika. Standard obsługi klienta dramat, firma wyłudzająca dodatkowe opłaty. -
~mrkprb / 2021-03-12 10:48
Po dostarczeniu uznali paczke za niestandardowa i doliczyli oplate, pomimo tego, ze paczka byla standardowa. Pomimo prob zalatwienia tego przez furgonetke, bezposrednio z fedex, reklamacje, odwolania itp. nic nie dalo sie zrobic. Kontakt i obsluga sa tragiczne. Nie polecam tej firmy nikomu. ZaletyCzas dostawy taki jak u innych kurierowWadyWszystkie -
~Hans / 2021-03-10 11:02
Nie polecam tej firmy totalne dno zero kontaktu z strony kuriera ZaletyBrakWadyZero kontaktu przez kuriera -
~Joanna / 2021-03-09 15:04
Szkoda, że nie można dać gwiazdek na minus. Dział obsługi w tej firmie po prostu nie istnieje. Nikt za nic nie odpowiada, nikt się nigdzie nie podpisuje, z nikim nie można nic wyjaśnić, na reklamacje firma w ogóle nie odpowiada, mimo tego, że upłynął blisko rok od zgłoszenia! Wysyłają wezwania do zapłaty za opłacone przesyłki. Sami łamią zasady własnego regulaminu. Przydzielony opiekun nic nie może. Całkowita ignorancja wobec klienta. ZaletyLokalny oddział Kielce jest na 6-kę, firmy konkurencyjne będą miały więcej klientów -
~Ola / 2021-03-05 16:35
Paczki cofaja się do nadawcy brak kontaktu na infolini koszmar jedna porażka najgorsza firma ZaletyBrak -
-
~Paulina / 2021-03-05 00:05
Koszmar!!!!!!
Cały dzień siedzenia w domu ponieważ dostałam informację, że e dniu dzisiejszym otrzymam swoją paczkę... Ba między godzina 9-13... Nie ma.... Dostaje informacje o godzinie 16:45, ze przysyła zostala awizowana " nieudana próba doręczenia". Dzwonię nie na infolinie ponad 60min i co cisza.
Napisałam do osoby, u której robiłam zamówienie i w odpowiedzi dostaje, że dostali informacje od FedEx, że nie zastali nikogo w domu....
Szlak mnie trafi identyczną sytuację miałam przed świętami Bożego Narodzenia, ale pomyślałam święta... dużo pracy no zdarza się ...
Tym razem nie odpuszczę będę dzwoniła tam do skutku tylko po to żeby się oczyścić duchowo a im zepsuć dzień!!! -
~Xxxx / 2021-03-04 12:55
Najgorszy dostawca, po zapytaniu czy można płacić kartą zaczął bezszczelnie odpowiadać, chcąc zapłacić gotówką stwierdził że nie ma czasu czekać aż pójdzie się po portfel (metr od niego). Beznadziejna firma, nic nie robią ze zgłoszeniami a to nie pierwsze takie zachowanie dostawcy. ZaletyŻadne -
~bąbel / 2021-03-03 13:08
Ta firma to totalne dziadostwo, pierwszy raz się spotkałem z takim traktowaniem klienta. Po pierwsze kontakt jest tylko infolinia co przyjmuje zgłoszenie i nic w tym kierunku nie robi. Po drugie TNT nie ma na stronie albo nie widzę reklamacji a przez telefon są zamiatane pod stół nie ma potwierdzenia. Mają jeden telefon na 801 ale np. ja z racji abonamentu mam zablokowane musze dzwonić od kogoś i tak mają to w dupie. Na koniec paczka leży u nich w magazynie w Wypędach na dzisiaj czyli 03.03.2021 31 dni... mimo sześciu pism i tyleż samo reklamacji telefonicznych do tej pory nie otrzymałem żadnych informacji czy TNT ma ochotę mi dostarczyć paczkę za którą tak dużo zapłaciłem. Omijajcie TNT z daleka . Czuję się okradziony przez TNT i nie wiem czy iść na policję! -
~Piotr / 2021-03-03 09:04
Brak kontaktu telefonicznego z kurierem, obsługa telefoniczna fatalna trzeba czekać z 15 min zanim ktoś odbierze Zaletytyle że istniejąWadyObsługa telefoniczna, brak kontaktu z klientem -
~Dominika / 2021-03-02 11:23
Jedna wielka porażka.Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłke. WadyDługi czas oczekiwiania.Brak organizacji firmy -
~Mateusz / 2021-02-27 20:56
Zamówiłem telewizor firma FedEx miała przywieźć i co przywieźli cały rozjebany niestety nie wiem czy dostanę kiedyś zwort środków zgłosiłem wszystko i cisza ZaletyŻadneWadyObsługa niemiła
Średnia komunikacji
Brak poszanowania paczki -
~Goosc123 / 2021-02-26 14:18
Zenada! Zenada!i jeszcze raz zenada! Co za ludzie tam pracuja! Kurier nie dotarł wogole,a zaznaczył sobie ze był 3razy! Zero kontaku,jak poprosiłam o numer do kuriera,pani w obsludze klienta stwierdziła ze nie moze podac,bo to prywatne numer. To niby jak człowiek ma sie z nim skontaktowac!do mnie tez nie raczył zadzwonic! Nie polecam! ZaletyZadnychWadyBrak profenalizmu! -
~ROBERT / 2021-02-25 15:59
JAKAS MASAKRA CZEKAM JUZ CZWARTY DZIEN DOSTALEM SMS W PONIEDZIALEK ZE BEDZIE DOSTAWA I DO CZWARTKU NIKOGO NIE BYLO BANDA DEBILI -
-
~IHateFedex / 2021-02-25 10:29
dostałem wiadomość że paczka dziś do mnie przyjedzie, kurier zadzwonił ale nie mogąc odebrać w danej chwili odrzucilem połączenie i w ciągu kilku minut oddzwonilem lecz bez odbioru.. od razu wszedłem na pocztę A tam komunikat "niestety paczka dziś do Ciebie nie dotrze", ręce opadają..brak jakiegokolwiek zainteresowania i SZACUNKU DO WŁASNEJ ROBOTY.Najgorsza firma kurierska. ZaletyŻADNYCHWadyCAŁA PRACA -
~Monika / 2021-02-25 09:34
Kurier zadzwonił i powiedział że zaprasza na dół po paczkę. Mąż powiedział że nie może teraz wyjść z domu. Mimo wszystko nalegał. I mój mąż, będący po chemii, bardzo słaby, musiał schodzić na dół po paczkę bo jemu się nie chciało jechać windą na 3 piętro! -
~Ryszard / 2021-02-24 10:56
NIE POLECAM W adresie zamiast ś napisalem s paczka czekala na kuriera 6 dni gdzie miala byc odebrana nastepnego dnia nikt nie raczyl zadzwonic na podany nr.tel po mojej interwencji poproszono mnie o ponowne wyslanie paczki paczke anulowalem a pieniedzy nie oddali NIE POLECAM -
~Renata / 2021-02-23 19:17
Najgorszy przewoźnik mają gdzieś ludzi. Nadałam paczkę w czwartek a jest wieczór wtorek a paczka nadal stoi nie odebrana. Dzwoniłam codziennie to jedna pani poradziła że jeśli coś mi nie pasuje to mam zmienić przewoźnika, inna natomiast bezczelnie się rozłączyła. Zero szacunku dla ludzi żenada........
strona 91 z 112
- « poprzednia
- 1 ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- nastepna »