Dla mnie jest to niedopuszczalne, aby w ten sposób dostarczać przesyłki. Rozumiem, że kurierzy mogą nie posiadać informacji co znajduje się w paczkach, ale np. w mojej paczce znajdował się telefon za niemal 5,5 tysiąca złotych. Uszkodzenie przesyłki przez kuriera, które mogłoby powstać na skutek rzucania przesyłką lub pozostawieniem na pastwę losu na podwórku, naraziłoby którąś ze stron na niemałe koszty. A zakładam że najbardziej ucierpiałabym na tym ja, ponieważ Pan kurier uparcie twierdził że dostarczył przesyłkę do rąk odbiorcy.
Swoją drogą - w trakcie konwersacji z przedstawicielem obsługi klienta za pośrednictwem chatu, po zapytaniu czy jest jakiś podpis potwierdzający odbiór, dowiedziałam się że nie ma. Podczas wyjaśniania sprawy, chyba z kurierem, okazało się że paczkę miała odebrać Starsza Pani. Nie zostało to zatwierdzone zgodnością nazwiska, niczym. W dodatku miała mieć na imię Anna, co dodatkowo komplikuje sprawę, na niekorzyść FedExu, ponieważ nikt o takim imieniu nie zamieszkuje pod moim adresem, a tym samym, nawet jakby doszło do przekazania paczki to nie jest ktoś taki uprawniony do jej odebrania.
Jestem zniesmaczona zachowaniem tej firmy, kuriera będącego jej przedstawicielem i ogólnym podejściem do własności klientów. Totalny brak profesjonalizmu.
ZaletyBRAK
WadyNIC TAM NIE GRA, OD DOSTARCZENIA PO OBSŁUGĘ KLIENTA