Na 10 wysylanych paczek, z jefnej cos ginie, brak mozliwosci uzyskania jakiejkolwiek reklamacji pomimo ze paczki sa ubezpieczone
Jak mozna zagladac w czyjes paczki i wyjmowac towar, kogo oni zatrudniaja? To nie sa ludzie, zawsze niezadowoleni, zawsze szybko, rzucaja paczkami przy zabieraniu od klienta, nie rozumiem,nie pasuje komus praca to niech szuka innej, a nie bedzie wyzywal sie na paczkach, a zwroc im uwage????, biuro obslugi? Nie mozna tego tak nazwac, masakra, czlowiek wydaje kase na oplaty a potem okazuje sie ze jest jeszczd okradany, Nie Polecam, nie liczcie na jakikolwiek zwrot kasy, nie z ta firma
ZaletyJedynie czas dostawy,
WadyCala masa
~Krzysiek / 2021-04-30 09:14
Ocena: 1.00 / 5
+48606404188. To numer kuriera fedexu najbardziej bezczelnego ,kurier Wrocław i okolice ,firma porażka ,należy trzymać krutko zamorde gdyż kurier to nie Bóg oni sluza nam bo my wydajemy pieniądze.Nalezy walczyć z idiotami .
ZaletyBrak chyba że bezczelność
WadySame
~Arek / 2021-04-29 08:28
Ocena: 1.00 / 5
Dramat do kwadratu. W głowie się nie mieści że jeszcze ktoś korzysta z ich usług ,zwłaszcza biznesowych. Wieczne opóźnienia i problemy, infolinia nie jest w stanie udzielić żadnych informacji, nikt nic nie wie, paczka buja się po całym świecie a planowana data doręczenia: NIEZNANA. A co, jak się bawić to się bawić!
ZaletyBrak
Wadynieustanne opóźnienia, nie są w stanie odpowiedzieć na podstawowe pytania, nie wiedzą gdzie jest twoja przesyłka i kiedy dotrze
~Karola / 2021-04-28 07:08
Ocena: 2.33 / 5
Korzystałam z usług Fedex jako firma 4 x wysyłając gabaryty do USA, w tym szkło. Doszło bez uszczerbku. Na czas. Na granicy bez problemu. Z tego jestem zadowolona. Ale jeśli chodzi o obsługę klienta to potrafią doprowadzić spokojnego człowieka do stanu przedzawałowego. Problemy, które miałam zaistniały przez błedy ich pracowników ( bylejakość i brak komunikacji wewnatrz firmy). Kiedy próbowałam to naprostować- nie odbierali telefonu, a mój opiekun zadeklarował mój numer jako niechciany przez co miałam komunikat " nie ma takiego numeru". Na maila wysyłali mi z automatu : "obecnie jestem poza firmą-skontaktujemy się z panią". Z taką bezczelnością nigdy się nie spotkałam. TRAGICZNA obsługa klienta!!!!!!!!! W ostateczności po miesiącu szarpaniny przełożony załatwił moją sprawę ale kosztowało mnie to bardzo dużo nerwów.
ZaletyPaczka doszła na czas bez uszczerbku.
WadyTragiczna obsługa klienta-niedouczeni, niekompetentni, niekulturalni ludzie, jeden spycha odpowiedzialność na drugiego.
~Angela / 2021-04-27 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Kurier z Częstochowy który dziś rozwoził przesyłki w dzielnicy raków to oszust i kłamca. Nie chce mu się wykonywać swojej pracy więc zostawia niewidoczne awiza chociaż przez cały dzień byłam w domu. Nie wiedziała bym nawet o tym gdybym nie weszła w numer nadania. Takicj ludzi z miejsca powinno się zwalniać.
ZaletyNie ma.
WadyLudzie których firma zatrudnia
~bo / 2021-04-27 16:23
Ocena: 2.00 / 5
3 razy wprowadzony w błąd przez obsługę klienta. Uziemiony w domu od 10:00 pomimo że podobno pracują do 16, a podczas zamówienia wskazano odbiór do 14. Nigdy więcej świadomie nie skorzystam choćby to miało oznaczać rezygnację z zakupu.
~Kepucz 9 / 2021-04-26 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy fedex, oddział w Elblągu. Nie wywiązali się z usługi. Wysłana paczka około 30 kg która po dwóch dniach ginie, błąd wychwycony po dwóch dniach i niewiedza co się stało z paczką. Zgłaszam reklamację i odsyłają mnie do płatnika paczki a on dalej do nich. I tak błędne koło. Paczka a wraz z nią zaginęły rachunki, a oni zadają ich. I jak tu takim ufać. Dzwonią, że błąd, że kurier pomylił listy przewozowe i nagle paczki nie na. Niewraxa nawet do nadawcy. Nie polecam, bardzo się zawiodłam na ich niekompetencji.Centrala odpisuje swoje a odział swoje i tak winnych niema. Co najlepsze kurier niedal potwierdzenia odbioru paczki, dlatego na przyszłość upominać się. Wiem, że nie dają i późniech ich te śmieszne procedury. Nie polecam FIRMY FEDEX
WadyNiekompetentni, nie umieją odpowiedzieć na drobne pytania
~Agnieszka / 2021-04-23 14:20
Ocena: 1.67 / 5
Jedyna firma kurierska, która nie dostarcza paczki pod drzwi tylko trzeba po nią schodzić. Zaznaczam, że mieszkam w bloku. Każda inna firma dostarcza pod drzwi. Zdecydowanie nie polecam!!!
~Carloss / 2021-04-22 16:31
Ocena: 1.00 / 5
Paczka z Anglii idzie miesiąc. Zero kontaktu od firmy. Mimo usilnych prób żeby paczka w końcu do mnie dotarła okazała się być daremna. To najgorsza firma kurierska jaka istnieje na rynku
~Krzysiek łodź / 2021-04-21 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakaś tragedia nie mogę skontaktować się z kurierem dzwonie na infolinie mówią mi że nie dadzą mi numeru do kuriera bo nie mają z nimi wo gule kontaktu co to ma być NAJGORSZA FIRMA Z JAKĄ SIĘ SPOTKAŁEM
Zaletybrak
Wadybrak możliwości kontaktu z kirierem
~anonim / 2021-04-16 15:19
Ocena: 1.00 / 5
Paczka wciąż jako 'dyspozycja zmiany terminu dostawy', nawet nie łaska poinformować klienta.
ZaletyBrak
~kaczkacz / 2021-04-15 13:46
Ocena: 3.00 / 5
FEDEX to jest jedna wielka kpina z klienta. Nadaje wiele paczek w skali miesiąca, większość z nich do tej pory nadawałam właśnie firmą FEDEX, ale do dziś. okazało się że przytrafiły się dwie reklamacje z przeciagu jednego miesiąca. Towar wysłany był zapakowany bardzo prawidłowo z oznaczeniami 'ostrożnie' itd. Wewnatrz dodatkowe zabezpieczenia. Pełnowartościowy wyruszał w drogę do Odbiorcy a niestety docierał uszkodzony. Nie każdy odbiorca jest w stanie sprawdzić przesyłkę przy odbiorze i nie każdy wie ze musi spisać protokół z kurierem. Ale według prawa ja jako nadawca mogę zgłosić taką reklamacje. Niestety nie czytając zupełnie moich zgłoszeń popartych zdjęciami potwierdzającymi skrupulatnie zapakowany pełnowartościowy towar FEDEX odrzucił obie reklamacje przysyłając identyczne pisma z podmienionymi tylko datami. Po wysłaniu przeze mnie szczegółowych odwołań i zdjęć ponownie firma FEDEX ponownie odrzuciła reklamacje. I tak samo w tym wypadku dostałam identyczne pisma/wzory różniące się jedynie datami.
Brak indywidualnego podejścia do klienta.
NIGDY WIĘCEJ NAWET JEDNEJ PACZKI NIE NADAM TĄ FIRMĄ, a szkoda bo firma się nam rozwija i paczek z miesiąca na miesiąc jest więcej.
~Diana / 2021-04-13 13:34
Ocena: 1.33 / 5
FedEx zobowiązał się do wykonania usługi, czyli dostarczenia paczki do Anglii do tygodnia czasu. Wysłałam wnukowi wielkanocne prezenty 24 marca, czyli na 10 dni przed Świętami. Paczka dotarła dzisiaj, 13 kwietnia. To skandal jak ta firma wykonuje swoje zadanie, tłumacząc się natłokiem zleceń i przetrzymaniem w odprawie celnej. Przed przyjęciem zamówienia nie wspomniano o tym ani słowem. Nie padło też w rozmowie czarodziejskie słowo PRZEPRASZAM. Nie radzę nikomu korzystania z usług tego przewoźnika! Rozczarowania mojego 5-letniego wnusia nic mi już nie zrekompensuje.
Zaletynie ma
Wadynieskuteczność, nie wywiązanie się z umowy, ukrywanie złej jakości usług
~Magda / 2021-04-12 16:08
Ocena: 1.00 / 5
Istna kpina- jeśli masz możliwość wybrać przesyłkę z odbiorem celnym w innej firmie- dopłać i zrób to bez wahania. Ja rozumiem, ze covid jest jedynie istniejąca obecnie choroba i cudowną wymówka do wszystkiego- jednak identyczne sytuacje miały miejsce przed "pandemią". Moje paczki są gdzieś- nikt nie wie narazie gdzie, cło zostało opłacone, mimo, iż okazało się, ze jedna paczka nie doleciała- ale nikt mnie o tym nie poinformował. Kontakt z klientem na poziomie ujemnym. Dodzwonić się graniczy z cudem- i często konsultant powie "słucham" i nagle się rozłącza. Na maile nie raczą odpisać. NIE POLECAM!
WadyKontakt z klientem
~PiotrasMG / 2021-04-12 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Telefonicznie przekazałem rozmiar i wagę paczki. Zostałem poinformowany ile będzie taka usługa kosztowac. 250zł. Zgodziłem się. Kurier odebrał paczkę a w oddziale stwierdzili ze jednak trzeba dopłacić drugie 250zl... Jawnie robią ludzi w Ch... Następnie czekałem na paczkę cały dzień aż z ciekawości sprawdziłem na stornie gdzie jest paka. Okazało się że awizowana. Ciekawe bo cały dzień czekałem właśnie na tą paczkę w domu...
NIE POLECAM... FEDEX TO GNOJE.
~Dariusz / 2021-04-10 12:19
Ocena: 1.00 / 5
Zmarnowany dwukrotnie czas oczekiwania na przesyłkę pomimo SMS o dostarczeniu przesyłki kurier niedoreczyl paczki.
~Zawiedziona23 / 2021-04-08 14:57
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz kurier nie dzwoni, nie raczy sprawdzić czy klient jest w domu, z automatu status - oddane, klienta nie ma w domu. Zaraz po nadaniu paczki sprawa zgłoszona z prośba ABY KOLEJNY RAZ nie była oddawana na magazyn - i kolejny raz bitwa o doręczenie mimo iż jestem w domu 24/7 w planowych terminach doręczenia.
ZaletyBrak, firma porażka
~Szymon / 2021-04-08 12:54
Ocena: 1.00 / 5
Wazona paczka mocno odbiega od wagi rzeczywistej przez co naliczaja dodatkowe oplaty, reklamacja potem odwolanie od reklamacji nic nie daje.
Juz wiecej nie skorzystam z ich uslug.
~Agnieszka / 2021-04-07 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Firma, która okrada klientów, kurier gubi paczkę a firma nie chce oddać pieniędzy. Zostaje sąd.
~Justyna / 2021-04-06 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Raz musiałam pół Śląska jechać po paczkę bo kurier już obok naszego domu jechał... kolejny raz będzie w okolicy za 3 dni to przywiezie rzeczy.A kolejny raz paczka kilka dni nie dostarczana bo rzekomo zły adres dostawy podany. Unikajcie tej firmt