Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2256 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominik / 2021-07-07 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma pomimo umówionego terminu dostawy przesyłki nie dostarczyła jej w ustalonym terminie.
    Nie poinformowała również o zmianie terminu. Status na stronie nie wskazuje nic konkretnego.
    Niestety nie polecam!
  • ~Magda / 2021-07-07 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska miała dostarczyć w dniu dzisiejszym tj 07.07.2021r. paczkę w statusie był na dzisiaj termin dostarczenia. Fedex sam zmienił sobie termin dostarczenia informując na statusie po 9:40. Nie mam obowiązku zaglądać na status co 5 minut,firma powinna się skontaktować telefonicznie bądź mailowo czy wyrażam zgodę na zmianę. Dodam, że dodatkowo była zrobiona opłata nadgabarytowa.Po rozmowie z pierwszym konsultantem usłyszałam że paczka dzisiaj będzie dowieziona, Po kolejnej rozmowie z konsultantem usłyszałam że mogę sobie sama pojechać po przesyłkę ale zwrotu poniesionych kosztów nie uzyskam,mogę pisać tylko reklamacje,kurier rozwozi paczki do 23:50 ale danego dnia już nie przywiezie bo nie.
    NIE POLECAM TEJ FIRMY.
    ZaletyBrak
    WadyNie informowanie klienta mailowo lub telefonicznie o wykonanych zmianach dostarczenia,bezczelni konsultanci,zrobiona opłata nadgdabarytowa jest bez sensu bo kurier i tak nie ładuje towaru na samochód
  • ~Sylwia / 2021-07-07 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Baznadziejna firma. 14.06.21 paczka mój towar trafił do odprawy. Czwarty tydzien a informacji o przesyłce brak. Mimo codziennych moich interwencji nikt nie jest w stanie powiedzieć kiedy zakonczy sie odprawa i kiedy otrzymam towar. Jednym slowem żenada.
  • ~Robert / 2021-07-07 01:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka uszkodzona w transporcie... Reklamacja mimo zgłoszenia przez stronę www z wszystkimi wymaganymi dokumentami odrzucona z powodu braku wymaganych dokumentów. Argumenty Pani Barbary z reklamacji przeczą ich własnym regulaminom.. Po prostu nie uznamy bo nie... Robią z klientów debili.
    ZaletyBrak
    WadyWciskają w żywe oczy nieprawdę..
  • ~Beata / 2021-07-06 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka, która miała dotrzeć 1 LIPCA - zalega na magazynie... zalegała 2 lipca, zalega nadal - dzisiaj jest 6 LIPCA, zero kontaktu, zero informacji, pani w biurze obsługi klienta - dramat, aż chciałam ja przeprosić, ze pytam o cokolwiek. NIE POLECAM, gdybym mogła dać ocenę od 1-10 dałabym OKRĄGŁE ZERO... dodam jeszcze, ze koszt przesyłki to ponad 100,-
  • ~Mini / 2021-07-06 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy fedex to debile z prawem jazdy z paczki chipsów. Kolejny staje na środku ulicy blokując cały ruch. Jakiś Ukrainiec znowu. Tragedia jest z nimi
    WadyTylko wady. Czas dostawy. Beztroska kurierów porażająca
  • ~Realmagic / 2021-07-05 12:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kontaktu na temat dnia i godź dostarczenia przesyłki. Będac w domu dowiedziałem się że była próba dostarczenia przesyłki Beznadziejna firma
    ZaletyBrak
    WadyJ/w
  • ~Manko chan / 2021-07-05 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usług poniżej krytyki! Czas oczekiwania na paczkę wydłużony o dwa trzy tygodnie z powodu rzekomego braku mojego maila przez agencję Celna. Brak możliwości dodzwonienia się, niekompetentni konsultanci nie polecam i nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy
  • ~Ala / 2021-07-03 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Fedex to dramat, pobierają opłaty za ubezpieczenie przesyłki a kiedy dojdzie do uszkodzenia podczas transportu to nie poczuwają się do zwrotu nawet części kosztów. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
  • ~Wkurzona / 2021-07-01 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza w Polsce firma kurierska-bydgoszcz ,brak kontaktu z kurierem.Umowil się drań że mną na 10 ta godzine,do domu przyjechałam taksówką żeby być na czas i co????I nic pan potraktował mnie jak śmiecia,na telefony nie odpowiadał.Czeka mnie kolejny dzień stracony w dniu jutrzejszym.Nogdy więcej nie będę korzystać z tej pseudo firmy!!!!
    ZaletyBRAK!!!!!
    WadyFirma kurierska tylko z nazwy,brak poszanowania klienta
  • ~Ktos / 2021-07-01 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską na Polskim Rynku. Jestem pracownikiem jednej z największych korporacji na Świecie. Często firma wysyła materiały do domu które są mi potrzebne do wykonywania pracy.
    Jedyny SMS to informacja że przesyłka będzie następnego dnia. I tyle. Brak kontaktu do kuriera, na infolinii Pani nie podaje takiej informacji bo trzeba wykupić dodatkowy pakiet naprawdę jesteście tacy zachłanni że każecie sobie dopłacać za kluczowe informacje ? Pani na infolinii przekazała mi i formację że przesyłka będzie do 23.59 !!! Noszzzzz. Sytuacja taka że muszę zbierać się do pracy kurier się nie odzywa, nie zastaje mnie w domu i tyle. Paczka albo wraca do firmy albo próbują ją ponownie dostarczyć ale również brak kluczowych informacji np do której można spodziewać się kuriera. Będę namawiać firmę aby zrezygnowała z usług tej firmy. DPD każdorazowo informuje gdzie, o której plus nr do kuriera. Schenker również nie ma z tym problemu.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystkie jakie możliwe.
  • ~best / 2021-06-30 11:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Dramat, jedyna firma kurierska która nie może poczekać 5 minut na wypłatę kasy z bankomatu. Aroganckie zachowanie i brak uprzejmości.
    Zaletybrak
    Wady-wieczny pośpiech
    -brak kultury
  • ~Hania / 2021-06-30 09:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Zleciłam wysyłkę paczki poprzez stronę Furgonetka. Cena była atrakcyjna więc się zdecydowałam. Paczka była w oryginalnym kartonie i miała wymiary standardowe. Jedyną różnicą było to ,że podstawa była u mnie wysokością. W związku z tym, że miałam wątpliwości zadzwoniłam na infolinię Fedex , aby te wątpliwości wyjaśnić . Konsultantka bardzo pewnie odpowiedziała mi, że nie ważne co jest wysokością, a co podstawą, najważniejsze aby zgadzały się wymiary, powiedziałam również co wysyłam. Na liście i wszędzie napisałam jaka jest zawartość paczki. NIKT nie poinformował mnie, że moja przesyłka, jak się później okazało jest niestandardowa. Taką informację otrzymałam ponad 2 tygodnie po wysłaniu. Wystawiono fakturę na podwójną kwotę, co znacznie przewyższyło kwoty oferowane przez inne firmy. Pomimo składanych reklamacji firma uważała , że wszystko jest ok. Uważam, że zostałam celowo wprowadzona w błąd przez pracownika infolinii , do czego firma się nie odniosła, chociaż podobno wszystkie rozmowy są rejestrowane. Zarzucono mi, że opakowanie było złe - był to oryginalny karton i że wymiary były niestandardowe, a były 50x50x70.
    Nie polecam tej firmy bo naciągają na koszty i udzielają złych informacji
    ZaletyKurier - bardzo miły, grzeczny i pomocny
    Wadyniejasne zasady
    udzielanie błędnych informacji
    naciąganie na koszty
  • ~XxxX / 2021-06-30 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. W dniu doręczenia przesyłki kurier nawet nie raczył się pojawic a przesyłka została awizowana, cały czas ktoś był w domu. Dramat.
  • ~Adrian / 2021-06-30 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się zmienić godziny, nie da się dostać numeru do kuriera, generalnie obsługa kilenta w firmie nie istnieje...
    Zaletybrak
    WadyNie da się zmienić godziny, nie da się dostać numeru do kuriera, generalnie obsługa kilenta w firmie nie istnieje...
  • ~Agn / 2021-06-30 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam wczoraj w domu cały dzień na paczkę bo ma przyjść do 18 sprawdzam na stronie a tam odbiorcy nie zastano w domu.. Kurier w ogóle nie podjechał pod dom mam monitoring i sobie odznaczył że mnie nie było. Na stronie również jest info ze zostawili mi informacje i czekają na mój kontakt zero czegokolwiek. Próby mojego kontaktu zakończyły się fiaskiem bo telefon który podano w mailu z nr przesyłki jest głuchy kolejny znaleziony na stronie nie istnieje a dziś znalazłam jeszcze jeden wiszę 10 min i nie odbierają. Dziś ma być kolejna próba dostarczenia z domu się nie wybieram ale pewnie i tak mnie dla kuriera "nie będzie. "
    ZaletyBrak
  • ~Mariusz / 2021-06-30 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka International Priority ( za prawie 1000$) odebrana w poniedziałek miała być w USA w piątek. Na dzień dzisiejszy 11 dni roboczych leży sobie w Raszynie. Codzienne rozmowy z infolinią potwierdzają że mają wszystkie dokumenty i paczka dziś wyjdzie
    ZaletyBRAK
    WadyZA MAŁO MIEJSCA NA OPISANIE
  • ~Nensi / 2021-06-29 12:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie dość ze zgubiono jedna z moich paczek i przyjechała o jeden dzień później od dwóch pozostałych to jeszcze została uszkodzona. Najgorsza firma przesyłkowa jakiej używałam nigdy więcej.
  • ~Pawel / 2021-06-29 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Priorytet za 280zl Polski do Anglii.
    Kurier nie poinformował o wymaganych dokumentach.
    Paczka utknęła na całe i nikt zednego kontaktu ani z urzędu ani z FedEx.
    Za przeproszeniem banda debili i tyle
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszelkie możliwe związane z zarządzaniem i kompetencjami
  • ~Weero / 2021-06-28 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Przewidywana dostawa ważnej przesyłki była na piątek, paczka w piątek nie dotarła, w poniedziałek kurier zadzwonił, że niestety paczki nie dostarczy rowniez tego dnia, bo się nie wyrobi i albo paczkę przywiezie dnia kolejnego, albo sami sobie po nią mamy pojechać do miasta , w którym się znajdował. To są jakieś żarty, nie po to płaci się niemałe kwoty za dostawę, aby samemu sobie po paczki jeździć bo kurier się nie wyrabia..
    Zalety ...
    WadyCzas dostawy , niemiły dostawca
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12819
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8241
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7823
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4169
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4158
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2496
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4957
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4103
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3185