Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2223 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nieuzywajciefedexu / 2022-04-09 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekaliśmy na kuriera 6dni choć miałbyc po 2 dniach, w systemie widnial napis że nikogo w domu nie bylo, ale byłem bo byłem chory. Zero kontaktu z firmą, jednym słowem najgorsza firma na świecie, masakra!!!!
  • ~niezadoowolony / 2020-08-16 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    wysyłałem kilka paczek 3 z nich uznano za niestandardowe nie wiem z jakiej przyczyny gdyż wszystkie wyglądały identycznie a paczki były naprawde starannie zapakowane z tego powodu obciążono mnie dosć sporą dopłatą w kwocie 87,67 zł .wiec podsumowując nie polecam wysyłania tą firmą paczek na pewno już nigdy z usług tej firmy nie skożystam
  • ~Niezadowolona / 2019-05-15 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam!! Kurier nie dojechał, choć cale 3 dni siedziałam w domu czekając na paczkę, a pani na infolinii zapytania dlaczego nie zadzwonił powiedziała, ze ja nie wykupilam (!) opcji kontaktu. Żenada. Zwyczajnie kłamią. Nie polecam !!
    ZaletyBrak
    WadyKurier nie przyjeżdża
  • ~niezadowolona / 2020-04-23 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM FIRMY.Sprawdzając status przesyłki dowiedziałam się,że 17.04 przesyłka dotarła do magazynu w Gorzowie.Następnie 20.04 kurier wpisał,że nie posiadałam gotówki.22.04 kurier zadzwonił i stwierdził,że mam przyjechać kilka kilometrów po przesyłkę ,pomimo tego że płacę za pobraniem.Po mojej odmowie kurier w statusie przesyłki zaznaczył,że nie można do mnie dojechać.Na infolinii pani twierdzi,że jako osoba prywatna nie mogę złożyć reklamacji.Wynika stąd,że kurierzy w tej firmie są bezkarni i dostarczają przesyłki komu chcą.
  • ~Niezadowolona / 2020-07-10 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dotrzymuje terminow. Nie dzwoniom do klienta o której będzie kurier nie ma jak zadzwonić do kuriera bo nie ma nr.tel.kontaktowego do niego.
  • ~Niezadowolona / 2022-08-22 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie będę korzystać z tej firmy , międzynarodowa firma a nie potrafi dostarczyć przesyłki ,tydzień opóźnienia i przesyłki dalej nie dostarczyli PORAŻKA
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Niezadowolona / 2022-12-15 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalna porażka!!! Nie polecam!!! Miałam nieprzyjemność z nimi dwa razy. Jedna przesyłka przyszła z opóźnieniem, a drugą po jednym dniu odesłali do nadawcy. Rżną głupa, że niby nie odbieram telefonów, to poprostu kpina! Z rządną inną firmą kurierską nie miałam problemów co z FedEx.
    WadyBrak szacunku dla klientów
  • ~Niezadowolona klientka / 2021-12-30 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! W czasach, gdzie walczy się o klienta firma fedex postanowiła za wszelką cenę klientów stracić. Kurier będąc pod domem dzwoni domofonem i jeśli nikt nie podnosi słuchawki to wsiada do samochodu i odjeżdża. Kolejny dzień ta sama sytuacja. Następnie paczka trafia na magazyn oddalony o 35 km od miejsca zamieszkania ! Na infolinii pani twierdzi, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta. Ok ale wystarczyło tą paczkę zostawić za furtką. Oszczędziło by to czasu i nerwów zarówno mi jak i kurierowi. Po za tym nie ma możliwości uzyskania numeru do kuriera. Konkurencyjne firmy same podają numer w sms żeby łatwiej było się skomunikować. Tak idiotycznej polityki firmy nie ma nikt. Gratulacje fedex. Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług.
    ZaletyBrak
    Wady- brak informacji od kuriera
    - nie ma możliwości samodzielnego skontaktowania się z kurierem
    - punkt odbioru oddalony o 35 km!
    - brak alternatywy doręczenia
    - 2 próby i nikt nadal nie kontaktuje się z odbiorcą
  • ~Niezadowolona klientka / 2022-12-20 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka, bardzo niesolidna. Czekam na dwie paczki jedna miała być dostarczona 14 grudnia a druga 16 a nie ma do tej pory jest tylko informacja na stronie od wczoraj że paczki zostały wydane do doręczenia a nadal ich nie ma.
    Nie można się skontaktować z kurierem a po zadzwonieniu na infolinię odrzuca połączenie. Powinni za takie opóźnienie odszkodowanie wypłacić. Szczerze nie polecam tej firmy. Omijać szerokim łukiem!
    Zaletybrak
    Wadybardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę, brak kontaktu z kurierem, niemożność dodzwonienia się na infolinię, pomimo wiadomości SMS że w danym dniu przyjdzie paczka kurier nie przyjeżdża
  • ~niezadowolona klientka / 2023-08-14 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma kontaktu z kierowcą, nie ma kontaktu z konsultantem. Nie ma informacji o godzinie dostawy. Jest tylko data. Czy mam siedzieć i czekać na kuriera 24godziny???
  • ~Niezadowolonazfirmyfedex / 2023-12-19 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Fedex nie jest rzetelna, przede wszystkim nie kurierzy. Kurier nie zostawił mi awizo, aczkolwiek nie dziwi mnie to bo mam monitoring przed bramą i nawet nie było go na miejscu. Zadzwonił bardzo krótko że nie zdążyłam odebrać telefonu, a gdy próbowałam oddzwonić lub napisać wiadomość po 15 sekundkach zero odzewu! Teraz nie mogę połączyć się z infolinią bo od razu łączy mnie z botem, a jego jedyną radą jest abym sprawdziła u sąsiadów. Na aplikacji również nic nie mogę zrobić. Paczka była dość drogą, dlatego zależy mi aby ją odzyskać... Z innymi firmami dostawczymi nigdy nie mam problemów. Pozdrawiam
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy nie w porządku
    Infolinia na której nie można się połączyć z konsultantem, tylko z botem który nie jest w żadnym stopniu pomocny
  • ~niezadowolony / 2021-05-13 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra 5 godzin na telefonie i tylko jakaś maskryczna muzyczka po 25 minutach rozłacza i tak od kilku dni albo zacznijcie pracować albo dajcie innym i sie zamknijcie
  • ~Niezadowolony / 2022-05-18 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z firmą. kurier zamówiony do domu w ogóle się nie pojawił ani w dniu na który był zamówiony ani dzień później mimo że było ponaglenie. Jak nie odpierają paczek to poco oferować taka możliwość.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z firmą
    Brak możliwości uzyskania jakiej kolejek informacji
    Brak możliwości kontaktu z kurierem
  • ~Niezadowolony / 2022-08-12 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z BOKiem. Podane telefony albo obciążają mój abonament, albo się rozłączają. Przesyłka nadana z Olsztyna do Elbląga jechała przez Łódź. Kurier przyjął przesyłkę do dostarczenia o godz, 7 a ja mam czekać do godz. 18 na dostawę. Nigdy więcej FEDEXu.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWady wszystkie jakie możliwe: brak kontaktu telefonicznego, mailowy niebezpieczny bo ich strona nie zabezpieczona a muszę podać swoje dane, czas oczekiwania na dostawę w dniu przekazania kurierowi do doręczenia to 12 godz.
  • ~niezadowolony / 2023-05-31 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczają w terminie, dodzwonić się trudno, a jak już się uda, to nie potrafią wyjaśnić sytuacji i się rozłączają. Adres oddziału w Lublinie jest fikcyjny (pod tym adresem jest osiedle mieszkaniowe lub łąki).
    Zaletybrak
    Wadyopisane powyżej
  • ~Niezadowolony klient / 2019-10-02 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier cham, odwiózł przesyłkę na błędny adres, zamiast aby przeprosić i oddać prfzesyłkę (~1km) olał sprawę i powiedział że to nie jego odpowiedzialność.
    Nie polecam tej firmy kurierskiej.
    WadyBrak szacunku do klientów
  • ~Niezadowolony klient / 2020-12-23 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu dziwię się że ta firma jeszcze jest na naszym rynku. Podczas śledzenia przesyłki okazuje się że moja paczka została odebrana tyle że nie przeze mnie zero jakiegokolwiek kontaktu zero pomocy a jak już w końcu się dodzwoniłem złożyłem reklamację w dalszym ciągu zero odzewu po kolejnej interwencji okazuje się że złodziej kurier który podpisał za mnie odbiór paczki stwierdził że omyłkowo wpisał status odebrana. Firma mafijna banda złodziei i tyle w temacie odradzam odradzam i jeszcze raz odradzam i przestrzegam przed tymi złodziejami
    ZaletyTotalny brak zalet
    WadyMam wrażenie że kurier chciał mnie okraść wpisując status mojej przesyłki jako odebrana i debil czekał na reakcję
  • ~Niezadowolony klient / 2023-03-23 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ocena 0 zlecony odbiór przesyłki kurier się nie zjawił za 3 razem powiedzieli że nikogo nie zastał w domu - totalna bzdura poprosiliśmy o podanie godziny by sprawdzić kamery niby 18:18 to dziwne bo kuriera nie było o tym czasie a miał być między 8-18 zero kontaktu 3 dni zmarnowane na czekanie nie wiadomo po co . Nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadySame wady - nic nie funkcjonuje tak jak powinno obsługa tragedia dział obsługi klienta po skargach mało pomocny w sumie wogòle
  • ~Nieznajomy / 2021-09-07 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinię FedEx jest jedną z najgorszych firm z którymi a mam doczynienia . Dzwonisz do innych fi kurierskich odbierają po kilku sekundach , a dzwonisz do fedexu to czekasz jakieś 20 minut i nadal nic dzwonie już drugi dzień i nikt się nie odzywa .
    ZaletyProszę poprawić konikatywnisc
    WadyPoprawcie się
  • ~Nik / 2021-08-12 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bez próby dostarczenia odpisał, że nieskuteczna próba dostarczenia przesyłki.
    Na infolinii informacja, że trzeba jechać do magazynu oddalonego 40km po paczkę, bo kurier próbował. Pieniądze w błoto.
    ZaletyBrak
    Wady-Kurier niedostarcza przesyłek
    -Niekompetencja infolinii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12643
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8061
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7698
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4122
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4701
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031