Kompletna porażka , nadałem paczkę do Norwegii i było tak :
Nadałem paczkę 21.09.2023 do mojej córki zamieszkałej w Norwegi
Przesyłka została nadana i przyjęta do realizacji w punkcie Epaka
Przesyłka nie została dostarczona do adresata ze względu na brak dokumentów do odprawy celnej ( tak twierdzi przewoźnik z którym jest całkowity brak kontaktu – nie odpisuje na maile a telefonu nie podaje ) . Dokumenty te były kilkakrotnie wysyłana mailem ( była duża pomoc w tym zakresie ze strony punktu Epaka ).
Niestety ze względu na brak komunikacji zrezygnowałem z usługi doręczenia paczki do adresata i poprosiłem o zwrot przesyłki i jednocześnie zgodziłem się na pokrycie kosztów zwrotu w takiej kwocie jak nadanie !!!! .
Przewoźnik nadał paczce nowy numer 623493205919
( Moja prośba dotycząca zwrotu przesyłki doczekała się chyba 20 odpowiedzi jak niżej
„ poniżej przekazuję odpowiedź przewoźnika na interwencję:
z przykrością informuję, że nie mamy wpływu na długość trwania odprawy celnej.
Proszę, aby nadawca skontaktował się z agencją celną pod adresem mailowym pl-import@fedex.com.” Pisałem 5 razy na ten adres i nie dostałem żadnej odpowiedzi )
Na paczkę czekałem ponad 2 miesiące a potem dostałem do opłacenia dwie faktury na łączną kwotę dużo wyższą niż ustalono wcześniej . ZaletyBRAK , Kompletne zero
WadySame wady , brak czegokolwiek . Porażka