Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2188 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Manko chan / 2021-07-05 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usług poniżej krytyki! Czas oczekiwania na paczkę wydłużony o dwa trzy tygodnie z powodu rzekomego braku mojego maila przez agencję Celna. Brak możliwości dodzwonienia się, niekompetentni konsultanci nie polecam i nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy
  • ~Ala / 2021-07-03 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Fedex to dramat, pobierają opłaty za ubezpieczenie przesyłki a kiedy dojdzie do uszkodzenia podczas transportu to nie poczuwają się do zwrotu nawet części kosztów. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
  • ~Wkurzona / 2021-07-01 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza w Polsce firma kurierska-bydgoszcz ,brak kontaktu z kurierem.Umowil się drań że mną na 10 ta godzine,do domu przyjechałam taksówką żeby być na czas i co????I nic pan potraktował mnie jak śmiecia,na telefony nie odpowiadał.Czeka mnie kolejny dzień stracony w dniu jutrzejszym.Nogdy więcej nie będę korzystać z tej pseudo firmy!!!!
    ZaletyBRAK!!!!!
    WadyFirma kurierska tylko z nazwy,brak poszanowania klienta
  • ~Ktos / 2021-07-01 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską na Polskim Rynku. Jestem pracownikiem jednej z największych korporacji na Świecie. Często firma wysyła materiały do domu które są mi potrzebne do wykonywania pracy.
    Jedyny SMS to informacja że przesyłka będzie następnego dnia. I tyle. Brak kontaktu do kuriera, na infolinii Pani nie podaje takiej informacji bo trzeba wykupić dodatkowy pakiet naprawdę jesteście tacy zachłanni że każecie sobie dopłacać za kluczowe informacje ? Pani na infolinii przekazała mi i formację że przesyłka będzie do 23.59 !!! Noszzzzz. Sytuacja taka że muszę zbierać się do pracy kurier się nie odzywa, nie zastaje mnie w domu i tyle. Paczka albo wraca do firmy albo próbują ją ponownie dostarczyć ale również brak kluczowych informacji np do której można spodziewać się kuriera. Będę namawiać firmę aby zrezygnowała z usług tej firmy. DPD każdorazowo informuje gdzie, o której plus nr do kuriera. Schenker również nie ma z tym problemu.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystkie jakie możliwe.
  • ~best / 2021-06-30 11:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Dramat, jedyna firma kurierska która nie może poczekać 5 minut na wypłatę kasy z bankomatu. Aroganckie zachowanie i brak uprzejmości.
    Zaletybrak
    Wady-wieczny pośpiech
    -brak kultury
  • ~Hania / 2021-06-30 09:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Zleciłam wysyłkę paczki poprzez stronę Furgonetka. Cena była atrakcyjna więc się zdecydowałam. Paczka była w oryginalnym kartonie i miała wymiary standardowe. Jedyną różnicą było to ,że podstawa była u mnie wysokością. W związku z tym, że miałam wątpliwości zadzwoniłam na infolinię Fedex , aby te wątpliwości wyjaśnić . Konsultantka bardzo pewnie odpowiedziała mi, że nie ważne co jest wysokością, a co podstawą, najważniejsze aby zgadzały się wymiary, powiedziałam również co wysyłam. Na liście i wszędzie napisałam jaka jest zawartość paczki. NIKT nie poinformował mnie, że moja przesyłka, jak się później okazało jest niestandardowa. Taką informację otrzymałam ponad 2 tygodnie po wysłaniu. Wystawiono fakturę na podwójną kwotę, co znacznie przewyższyło kwoty oferowane przez inne firmy. Pomimo składanych reklamacji firma uważała , że wszystko jest ok. Uważam, że zostałam celowo wprowadzona w błąd przez pracownika infolinii , do czego firma się nie odniosła, chociaż podobno wszystkie rozmowy są rejestrowane. Zarzucono mi, że opakowanie było złe - był to oryginalny karton i że wymiary były niestandardowe, a były 50x50x70.
    Nie polecam tej firmy bo naciągają na koszty i udzielają złych informacji
    ZaletyKurier - bardzo miły, grzeczny i pomocny
    Wadyniejasne zasady
    udzielanie błędnych informacji
    naciąganie na koszty
  • ~XxxX / 2021-06-30 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. W dniu doręczenia przesyłki kurier nawet nie raczył się pojawic a przesyłka została awizowana, cały czas ktoś był w domu. Dramat.
  • ~Adrian / 2021-06-30 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się zmienić godziny, nie da się dostać numeru do kuriera, generalnie obsługa kilenta w firmie nie istnieje...
    Zaletybrak
    WadyNie da się zmienić godziny, nie da się dostać numeru do kuriera, generalnie obsługa kilenta w firmie nie istnieje...
  • ~Agn / 2021-06-30 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam wczoraj w domu cały dzień na paczkę bo ma przyjść do 18 sprawdzam na stronie a tam odbiorcy nie zastano w domu.. Kurier w ogóle nie podjechał pod dom mam monitoring i sobie odznaczył że mnie nie było. Na stronie również jest info ze zostawili mi informacje i czekają na mój kontakt zero czegokolwiek. Próby mojego kontaktu zakończyły się fiaskiem bo telefon który podano w mailu z nr przesyłki jest głuchy kolejny znaleziony na stronie nie istnieje a dziś znalazłam jeszcze jeden wiszę 10 min i nie odbierają. Dziś ma być kolejna próba dostarczenia z domu się nie wybieram ale pewnie i tak mnie dla kuriera "nie będzie. "
    ZaletyBrak
  • ~Mariusz / 2021-06-30 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka International Priority ( za prawie 1000$) odebrana w poniedziałek miała być w USA w piątek. Na dzień dzisiejszy 11 dni roboczych leży sobie w Raszynie. Codzienne rozmowy z infolinią potwierdzają że mają wszystkie dokumenty i paczka dziś wyjdzie
    ZaletyBRAK
    WadyZA MAŁO MIEJSCA NA OPISANIE
  • ~Nensi / 2021-06-29 12:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie dość ze zgubiono jedna z moich paczek i przyjechała o jeden dzień później od dwóch pozostałych to jeszcze została uszkodzona. Najgorsza firma przesyłkowa jakiej używałam nigdy więcej.
  • ~Pawel / 2021-06-29 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Priorytet za 280zl Polski do Anglii.
    Kurier nie poinformował o wymaganych dokumentach.
    Paczka utknęła na całe i nikt zednego kontaktu ani z urzędu ani z FedEx.
    Za przeproszeniem banda debili i tyle
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszelkie możliwe związane z zarządzaniem i kompetencjami
  • ~Weero / 2021-06-28 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Przewidywana dostawa ważnej przesyłki była na piątek, paczka w piątek nie dotarła, w poniedziałek kurier zadzwonił, że niestety paczki nie dostarczy rowniez tego dnia, bo się nie wyrobi i albo paczkę przywiezie dnia kolejnego, albo sami sobie po nią mamy pojechać do miasta , w którym się znajdował. To są jakieś żarty, nie po to płaci się niemałe kwoty za dostawę, aby samemu sobie po paczki jeździć bo kurier się nie wyrabia..
    Zalety ...
    WadyCzas dostawy , niemiły dostawca
  • ~Aneta / 2021-06-28 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zagraniczna niedoręczona. W opcji śledzenia rzekomo kilka podjętych prób. Prawda taka że nie było nawet pół próby. Dno i wodorosty. Nadawca na szczęście to spory sklep i wysłał ponownie z objęciem nadzoru.
  • ~Beata / 2021-06-28 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma .. dwie WAŻNE paczki zagraniczne zaginęły !!! A w Polsce jedna miała 2 cm więcej niż założyłam ( ale ważyła tylko 3 kg ) od razu DOPŁATA !!! Tragedia nie polecam !!!
  • ~A / 2021-06-25 21:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Korzystam przez sendit z ich usług. Niesmowite jak naliczyli mi dodatkowe opłaty za paczkę która od 2 lat nie zmieniła ani wagi a ni rozmiaru...a tu proszę przesyłka jest nie standardowa. Odebranie przesyłki po dwóch dniach...a po telefonie do biura w Łomży pani mówi ; skoro nie było to bedzie ;-)
    Zaletyjesli odbierają to po południu
    Wadymoi klienci twierdzą że bez względu na region Polski to jedna z najgorszych firm kurierskich.....i dziwią się że z nich korzystam. Po ostatnich wpadkach włąsnie skończyłem
  • ~Gami / 2021-06-25 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie wywiązują się z najważniejszego zadania czyli doręczania
    ZaletyBrak. Nawet infolinia nie pomaga
    WadyBrak kontaktu. Brak profesjonalizmu
  • ~Bamnucza / 2021-06-25 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie. Dwa razy wysyłany ten sam pakiet i kurier trzy razy nie podjął próby dostarczenia ani nawet kontaktu.
    ZaletyBrak.
    WadyDno i wodorosty
  • ~Iwona / 2021-06-25 12:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie wiem dlaczego, ale od dwóch tygodni oczekuję na odbiór paczki międzynarodowej. Pracownicy firmy pośredniczącej i FedEx są nawet mili, ale sytuacja się nie zmienia. Adresat czeka na swoje rzeczy, ja jako nadawca wychodzę na nieudacznika. Kasę przyjęto, ale usługi nie wykonano i nie wiem czy kiedykolwiek, bo nie było i nie ma żadnych przeszkód do jej wykonania. Zlecenie otrzymało już tyle kolejnych numerów, że wkrótce stracę rachubę. Nie polecam tego przewoźnika.
    ZaletyŁatwy kontakt z obsługą
    WadyBrak reakcji na zgłoszenia reklamacyjne.
  • ~Krzysztof / 2021-06-24 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłamy jako firma dużo przesyłek za pośrednictwem FedEx, infolinię mają fatalną i chamską. Przesyłka opóźniona w dostarczeniu i na infolinii kobieta opryskliwie odpowiada że nic nie może udzielić żadnej informacji, po czym chamsko się rozłącza jak zadaję jej kolejne niewygodne pytanie. MASAKRA. Telefonu do kurierów nie mają rzekomo bo niby prywatne tylko jak do nas przyjeżdża kurier to ma tel służbowy.
    Zaletykurierzy odbierający i dostarczający na terenie dolnego śląska
    Wadyinfolonia - opryskliwość, brak chęci do pomocy, chamstwo bo rozłączają się nagle aby uniknąć odpowiedzi na nasze pytania, brak kontaktu bezpośrednio do kuriera na danym terenie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12360
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7963
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7590
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4086
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4048
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906