Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2222 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2023-05-17 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem akurat dziś cały dzień w domu. Poza mną dwie inne osoby. Kurier zaznaczyl, że mnie nie ma i nie doręczył mi przesyłki.
    To już mój drugi problem z tą firmą.
    Nie ma możliwości skontaktowania się.
    WadyBrak możliwości skontaktowania sie.
    Brak kuriera.
  • ~Monika Gm / 2022-08-31 03:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To co zrobiliście z elektronicznym FedEx teraz fedex 2.0 to jakaś masakra. Non stop problemy z wygenerowaniem listów przewozowych....jak już się coś zmieniacie to na lepsze a nie na gorsze i bardziej czasochłonne !!! Nie polecam, wkrótce zmieniamna bardziej przyjazna dla człowieka firmę kurierską
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Monika J / 2022-02-17 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to zenada, zart i urzad obrony konsumenta powinien sie jej przyjrzec. Kurierzy klamia ze probowali dostarczyc przesylke jak siedze w domu I czekam caly dzien. I taka zabawa trwa 3 dni. Po interwencji firma broni kurierow I probuje mi wmawiac ze GPS w aucie (!!!) pokazuje ze auto bylo na osiedlu. Moze bylo ale Ja mam kamery na budynku i jestem w stanie udowodnic ze kurier nie raczyl nawet podejsc do budynku. Jesli masz firme to trzymaj sie z daleka od fedex Ja nie zamierzam niczego zamawiac od firm ktore z nimi wspolpracuja
    ZaletyNic
    WadyFirma zenada nie zamawiajcie z firm ktore z nia wspolpracuja
  • ~Mp / 2024-08-13 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier na świecie drugi dzień z rzędu nie wyjeżdża przesyłka z oddziału nadawczego co rozwala mój cały plan na weekend
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Mrok / 2021-11-08 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    FedEX - TO NAJGORSZY PRZEWOŹNIK W POLSCE.

    1. Centrala nie panuje nad sytuacją.
    2. Numery telefonów kurierów są zastrzeżone.
    3. Kurier NIE DZWONI do odbiorcy.

    SYF, KIŁA, PLEŚŃ I ROBAKI.

    POZIOM ŚWIADCZONYCH USŁUG NA POZIOMIE PÓŁ METRA MUŁU PONIŻEJ DNA,
    ZaletyABSOLUTNIE ŻADNYCH.
    Wady- BRAK RZETELNEJ INFORMACJI,
    - KONTAKTU Z PRZEWOŹNIKIEM,
    - KONTAKTU Z KURIEREM.

    POLAĆ BENZYNĄ I SPALIĆ.
  • ~MS / 2025-04-28 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka chamstwo i bezczelność, kurier kazał sobie dziękować, że dostarczył przesyłkę choć było po terminie kilka dni. Więc nie polecam tej firmy a kontakt z nimi żaden.
    Zaletybrak profesjonalizmu
    Wadysame
  • ~mvrmvr / 2024-05-26 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełny brak kontaktu z odziałem jak i kurierem. Przesyłka wydana do doręczenia w dniu 2024-05-21 wróciła do oddziału w Nowym Sączu i do dnia 26.05.2024 jej status pozostaje bez zmian. Najgorsza firma kurierska. Zadzwonić na infolinię nie można. Tragiczna firma, takie zachowanie całkowicie ją dyskwalifikuje, firma nie powinna istnieć jako firma dostarczająca przesyłki. Zdecydowanie odradzam z korzystania z pseudo usług tej żałosnej firmy!!!!! Za takie usługi należy się zwrot kosztów!!!
  • ~Nadawca / 2022-11-18 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam FedEx kłamcy i nie kompetentna firma kurierska paczki giną a gdy chce się dowiedzieć gdzie ona jest to na infolinię bezczelnie klamią gdy w spisie podróży ona jest ciągle w jednym miejscu 2 tygodnie paczka idzie i nie może dojść . NIE POLECAM.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko co tylko może oferować ta firma kurierska.
  • ~Nadawca świątecznej paczki do córki / 2024-01-23 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałam w dniu 28.11.2023 r. córce do Brazylii priorytetem za pośrednictwem FedEX paczkę świąteczną (opłaciłam ok. 540 zł). Dołączyłam do paczki wszelkie potrzebne dokumenty celne. Córka otrzymała priorytetową świąteczną paczkę 23.01.2024 r. i na dodatek musiała za nią zapłacić 900 reali brazylijskich tj. ponad 800 zł. No jest to skandal na skalę międzynarodową. Nikomu nigdy w życiu nie polecę firmy przewozowej FedEX, niech się wszyscy trzymają od tej firmy jak najdalej. Straciłam wiele nerwów na różnego typu reklamacje, na rozmowy z maszyną. Nie polecam, strata czasu, pieniędzy i nadziei na uczciwy, rzetelny transport.
    ZaletyNiestety nie dostrzegam żadnej zalety.
    WadyKurier odebrał ode mnie w domu paczkę zapewniając, że wszystkie dokumenty celne są wypełnione właściwie, a następnie otrzymałam maila, że nie mają moich dokumentów, abym im przesłała elektronicznie. Jeden wielki skandal. Paczka priorytetowa dostarczona z opóźnieniem ponad miesiąc!!!
  • ~Nadia / 2024-02-02 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Skorzystałam z oferty FedEx na ekspresową przesyłkę, która miała zostać dostarczona w ciągu trzech dni. Usługa ta była droższa, kosztując 300 zł, co sugerowało szybsze i bardziej priorytetowe traktowanie przesyłki.
    Mimo zapłaty i oczekiwania, kurier FedEx nie pojawił się, aby odebrać przesyłkę przez kolejne trzy dni, co już na wstępie uniemożliwiło dotrzymanie obietnicy dostarczenia w umówionym czasie.
    Po nieudanych próbach odbioru przez kuriera, skontaktowałam się z infolinią FedEx, gdzie konsultant potwierdził, że w systemie widnieje data dostarczenia zgodna z zamówieniem. Jednocześnie poinformowano mnie o możliwości złożenia reklamacji i ubiegania się o zwrot pieniędzy za nie wykonaną usługę o przewidzianym czasie.
    Złożyłam reklamację, mając nadzieję na zwrot kosztów i wyjaśnienie sytuacji.
    W odpowiedzi na reklamację, FedEx przedstawił stanowisko, że czas dostarczenia przesyłki zaczyna być liczony od momentu, kiedy kurier faktycznie odbierze paczkę od nadawcy, a nie od momentu zamówienia usługi ekspresowej.
    To wyjaśnienie jest żenujące, ponieważ sugeruje to, że dodatkowa opłata za usługę ekspresową nie gwarantuje rzeczywistego czasu odbioru, a co za tym idzie, czasu dostarczenia. Takie działanie jest naciąganiem klientów i oszustwo. Właśnie z powodu daty dostarczenia przesyłki do klienta, zamówiłam tą usługę i zapłaciłam więcej niż normalnie.
    Sytuacja ta odzwierciedla poważne niezadowolenie z jakości usług świadczonych przez FedEx oraz wątpliwości co do zgodności ich praktyk z prawem i etyką biznesową.
  • ~Najgorszy kurier / 2023-01-13 04:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie zróbcie porządek z tym kurierem który rozwozi paczki po SOLCU KUJAWSKIM przez takiego chama tracicie tylko pieniądze bo ludzie przestają korzystać z waszych usług facet jest bezczelnym chamem prostakiem nie wykonującym poleconych obowiązków nie dostarcza pączek pod wskazany adres Ludzie nie życzą sobie kontaktu z takim wstrętnym paskudnym człowiekiem ten człowiek to największa świnia w waszej firmie nie polecam firmy i odradzam korzystanie z takich usług.
    ZaletyTotalne dno
    WadyKurier zjeb
  • ~Nani / 2021-08-17 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    W większości przypadków nie dostarczają przesyłek, a jeśli już im się uda i tak jest kilka dnie po terminie. Oddział Szczecin w żaden sposób nie ustosunkowuje się do monitów i reklamacji, ma gdzieś regulamin, tworzą własny cyrk i zatrudniają klaunów. Przesyłka po jednej fikcyjnej próbie doręczenia, na trzeci dzień zwracana jest do nadawcy, z informacją iż zostały podjęte trzy próby dostarczenia.
    ZaletyJedyna osoba na infolinii, która próbowała cokolwiek działać to Pan Piotr I. , a rozmawiałam już chyba z wszystkimi konsultantami.
    WadyWady? Brak zalet. Niekompetentni kurierzy, beznadziejny oddział Szczecin, niekompetentna większość konsultantów na infolinii, są niewydolni pod każdym względem.
  • ~Napoleon / 2023-04-04 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś to była chyba najlepsza firma kurierska, ale to przeszłość - teraz niewytłumaczalne opóźnienia w dostawie paczki, brak jakichkolwiek informacji, kontakt z nimi frustrujący. Bez założenia konta praktycznie niemożliwe porozmawianie z człowiekiem (konto jest potrzebne do wysłania paczki a ja jestem odbiorcą i nic nie wysyłam...), czat z konsultantem też kulawy - dzisiaj pani Danuta C samodzielnie zakończyła czat nie odpowiadając na moje pytania...
    Zaletyżadnych
    Wadybrak możliwości normalnego kontakty z człowiekiem, wymuszanie podania danych osobowych, aby klient mógł porozmawiać z żywym człowiekiem, opóźnienia dostaw bez wytłumaczenia
  • ~Natalia / 2020-05-18 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM !!!

    Wybrałam jedna gwiazdkę bo musiałam a nie dałabym nawet pół gwiazdki.
    Szczyt bezczelności zreszta już po raz drugi kurier w piątek oznaczył przesyłkę jako dostarczona gdzie w systemie zaznaczono odebrana moim nazwiskiem a przesyłka nie dotarła,nie skonsultował tego ze mną i dostarczył dopiero po weekendzie po południu,później filozofował i błaznował pod furtka,totalnie nie odpowiedzialny,robią co chcą i jak chcą bo co? Bo przesyłka była już opłacona? Za dużo sobie pozwalają i to nie pierwszy raz.
    Nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy,najgorsza jaka jest...Przy inposcie/dhl czy dpd nigdy nie było problemow zawsze na czas Ew kontakt z kurierem tutaj totalnie maja w d**** klientów !!!
    Najgorsza firma a kurier totalnie poniżej krytyki !
    ZaletyŻadnych !!!
    WadyBrak kontaktu
    Wykorzystywanie uprawnień
    Nie doręczenie przesyłek a w systemie oznaczenie jako doręczona klienta nazwiskiem
  • ~Natalia / 2020-11-20 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska fedex to jest jakaś porażka, zamówiony został kurier w poniedziałek 17.11.2020r po odbiór przesyłki w dniu 18.11.2020r. Kurier nei zjawił się oraz nie zadzwonił w celu jakiegokolwiek kontaktu, a na i infolinii uzyskałem informację, że nadawca niedostepny co jest nie prawdą ponieważ były cały dzień w domu 3 osoby w dodatku jest monitoring który to potwierdza, że nie przyjechał. Ponowiłem podjazd miał przyjechać w dniu 20.11.2020 znów nie podjechał na ifnolinii najpierw tłumaczyli się, że pracuje na rejonie do 15:30 i napewno podjedzie, była zgloszona interwencja i zapewniano mnie, że napewno dopilnują tego aby przyjechał po przesyłkę,jednak tak się nie stało. Ponowne próby kontaktu z infolinią są bezskuteczne ponieważ nikt nie odbiera. Porażka z taką firmą kurierską noe potrafią odebrać przesyłki przez 4 dni, oraz wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klienta,
    Brak kontaktu,
    Nie odbieranie połączeń,
    Rozłączanie rozmów
  • ~Natalia / 2021-01-13 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień czekam na dostarczenie przez nich paczki. Najpierw (moje niedopatrzenie) był błąd w adresie dostawy (brak literki w nazwie bloku). Gdy tylko to zauważyłam próbowałam skontaktować się i wyjaśnić sytuację. Niestety konsultanci na infolinii w momencie kiedy wyjaśniłam im całą sprawę rozłączali się a na maile nikt nie odpisywał. Kurier rzekomo nie miał numeru telefonu do mnie (a przy składaniu zamówienia go podawałam). Po 3 dniach skontaktowano się zena mailowo i poproszono o podanie prawidłowego adresu oraz telefonu do kontaktu. Następnego dnia przyjechał kurier. Zadzwonił telefonem (oczywiście już był pod drzwiami i nikt mu nie otwierał). Powiedziałam że jestem w sklepie i że za max 30 min będę. Powiedział że ok i że będzie za 30 min. Po 5 godzinach kiedy nie przyjeżdżał zadzwoniłam do niego kiedy będzie bo muszę iść do pracy. Odpowiedział że zapomniał o ten paczce i że rano dnia następnego ja dostarczy. Zgodziłam się. Dziś dowiaduje się że paczka wróciła do nadawcy. Cy to jest poważne traktowanie klienta? Ja mam być 24 godziny na dobę w domu bo kurier nie może wcześniej zadzwonić i się umówić?
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu,
    Odrzucanie połączeń,
    Niedostarczona przesyłka
  • ~Natalia / 2021-09-07 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawił awizo przesyłki nie dzwoniąc domofonem, nie dzwoniąc również na podany numer telefonu. Nie można dodzwonić się do działu obsługi klienta.
    ZaletyBrak
    WadyCała firma
  • ~Natalia / 2022-05-04 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska niedosc ze beszczelny i cham.. Mial byc miedzy 12 a 15 przyjechal godzone po a na moje pytanie co by Pan zrobil gdyby mnie nie byli teraz bo prychna i beszczelnie odpowiedzial ze nic odeslalbym paczke .. Pierwszy i ostatni skorzystalam z uslug tej firmy..
    ZaletyZadnych
    WadyBeszczelnosc i zero kultury
  • ~Natalia / 2022-05-24 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem zadowolona. Kurier mimo przedziału 6 godzin nie odebrał przesyłki. Na infolinii nic nie mogą poradzić, trzeba zgłaszać na nowo.
  • ~Natalia / 2022-07-07 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zamiast skontaktować się z odbiorcą, wyłapuje mieszkańców osiedla i stara się wcisnąć paczkę. Sam twierdzi, że przesyłkę powinien zostawić pod drzwiami, a mimo to adres i zapewnienie odbiorcy nie są dla niego potwierdzeniem, że jest w dobrym miejscu dostarczenia przesyłki, ponieważ nikt z mieszkańców osiedla nie zna odbiorcy. Ja nie proszę o nawiązywanie kontaktów społecznych z mieszkańcami tylko dostarczenie paczki pod drzwi wskazane w adresie ot dla mnie proste i logiczne. Ton jakim zwraca się do odbiorcy jest szczytem chamstwa i szeroko pojętego buractwa. Może zainwestujcie w szkolenia z obsługi klienta, albo wysyłajcie tylko maile, bo rozmowy telefoniczne z kurierem to dramat. Cieszę się, że nie musiałam się z nim widzieć face to face. Może sprzedawcy się ockną i kopną w dupę FedEx na rzecz porządnej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyKURIER
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12643
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8061
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7697
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4122
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4700
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031