Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2247 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mirosława / 2023-01-24 05:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to za firma? Linie lotnicze zgubiły bagaż, w którym były leki. Trzeba było zalatwić recepty w Polsce, dokumentację medyczną i wysłać pilnie leki do USA. Paczka krążÿ ze Szczecina do Warszawy, do USA wraca znowu do Szczecina, bo brak dokumentacji. Brak leków pogarsza nieodrwacalnie stan zdrowia. Pół poniedziałku trwają rozmowy telefoniczne i wciąż paczki wysłanej 19 stycznia do 24 stycznia NIE MA.
    Pani obiecuje wysyłkę do USA, a paczka wrócila do punktu początkowego do Szczecina.
    Nigdy więcej wysyłania paczki FedExem. W USA to renoma. W Polsce - porażka.






    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBrak kompetencji, brak dołączenia dokumentacji do paczki, brak informacji, tylko śłedzenie paczki, które jest niezrozumiałe
  • ~Mirosława / 2024-05-10 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam sms-a ze przesyłke dostarczą 9.05.2024.Ze wzgledu na pilnosc sprawy osobiscie pojechałam do oddziału fedEX i odebrałam przesyłkę w dniu 10.052024 o h.17,35.Chciałam zareklamowac i zaządac zwrotu kosztó dostawy, po wypelnieniu on-line blankietu reklamacyjnego i probie jego wysłania ukazał się komunikat" wystapił błąd, sproboj ponownie"i tak parę razy.Zrezygnowałam z reklamacji ze wzgledu na brak mozliwosci wysłania.Zajrzałąm jeszcze na link o sledzeniu przesyłki, a tam:"
    Przesyłka wydana do doręczenia kurierowi FedEx.
    Planowane doręczenie w przedziale godzinowym 16:00-19:00." - informacja z h 17,35 . po 1 min. kolejna "
    Przesyłka doręczona do odbiorcy." Zeby chociaz łajdaki podziękowali, ze ich wyręczyłam. Z tej firmy juz w zyciu nie skorzystam, az sie w pale nie miesci ze takie cos funkcjonuje na rynku
  • ~Mish / 2022-11-26 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła jakość obsługi na każdym etapie. Jedyną rzeczą otrzymywaną regularnie są smsy o próbie dostarczenia paczki. Dwa tygodnie - tyle wynosi czas dostarczenia przesyłki w Warszawie z jednej dzielnicy do drugiej. Zero informacji, zero reakcji, w odpowiedzi na reklamację otrzymałam informację, że sprawę ponaglono i odpowiedź przyjdzie w ciągu 24h ale niestety, ani odpowiedzi ani paczki.
    WadyNiedotrzymywanie terminów, obsługa nie wykazująca chęci załatwienia sprawy
  • ~miskane / 2022-12-19 10:09
    Ocena: 1.00 / 5

    3 dni temu powinienem otrzymać od Was dostawę. Nie otrzymałem jednak przesyłki ani żadnej informacji odnośnie problemów z jej dostarczeniem. Dlaczego? Kiedy otrzymam swoją dostawę? Proszę o podanie konkretnego dnia wraz z godziną, ponieważ cały dzień czekałem w domu, a nie mogę wziąć więcej urlopu. Zależy mi na jak najszybszym otrzymaniu przesyłki. Pisałem do Was w tej sprawie i zostałem poproszony o wypełnienie tej ankiety.

    Dzwoniłem dzisiaj do Was, aby zapytać o to, co napisałem powyżej. Pani konsultant nie udzieliła mi jednak żadnej informacji. Powiedziała, że muszę podać numer płatnika [X-Komu], aby udzieliła mi odpowiedzi, ponieważ ma zablokowany dostęp do danych bez tego numeru - mimo że mogę jej podać numer przesyłki. Ponadto była niemiła przy udzielaniu odpowiedzi na pytania podczas rozmowy z klientem.
    Wadybrak kontaktu z klientem, brak informacji o przesyłce, opóźnienie w dostarczeniu przesyłki, obsługa klienta niemiła i niepotrafiąca udzielić żadnej informacji
  • ~miskane / 2022-12-19 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZCZELNY KURIER

    Nie dość, że spóźnił się z dostarczeniem przesyłki o 3 dni oraz nie przyjechał w podanym zakresie godzin na dzień dzisiejszy, nie raczył nawet wnieść paczki do środka, chociaż należało to do jego obowiązków.


    Zadzwonił do mnie z prośbą, aby zejść i mu pomóc, ponieważ paczki są ciężkie - były w sumie 3. Zszedłem na dół wraz z ojcem. Jedną paczkę wziął kurier, drugą [lekką] ojciec. Ja zostałem i pilnowałem trzeciej przesyłki, która była zbyt ciężka dla jednej osoby. Kiedy kurier wrócił i powiedział, że ojciec zaraz zejdzie po paczkę. Zdziwiłem się, ponieważ z przyczyn zdrowotnych nie może nosić przesyłek - na dodatek powiedział to kurierowi. Pracownik jak najszybciej wsiadł do auta i odjechał. Oszukał mnie - nie było mowy o tym, że ojciec ma zejść i wnosić paczkę, co należało do obowiązków kuriera. Mężczyzna nie zostawił nawet paczki pod blokiem, lecz na parkingu. 

    Wadyopóźnienie, BEZCZELNOŚĆ I OSZUSTWO KURIERA
  • ~Mk / 2022-04-04 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, w śledzeniu drugi raz z rzędu pojawia się informacja, że nikogo nie było pod adresem, tylko skąd to kurier wie jak nawet nie podjechał..., totalne nieporozumienie z tą formą kurierską
  • ~mk / 2022-06-17 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, czuję się oszukany przez fedex.
  • ~MK / 2022-11-24 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówniana firma, przez tydzien nie sa w stanie dostarczyc przesylki ktora zalega na magazynie zwalajac na problemy logistyczne. codziennie jestem informowany ze niezwłocznie dostarcza czego nie robia.
    Zaletybrak
    WadyFEDEX to jedna wielka wada, porażka
  • ~Mk / 2023-07-28 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    ZE-NA-DA. AMATORZY. Zdezorganizowali mi 2dni. Nawet człowiek na infolini nie umiał mi odpowiedzieć na problem,bo nie znam hasła. Jako odbiorca okazało się, że nie muszę znać hasła, tylko nr przesyłki. Otóż: czekałem na paczkę w danym dniu,żeby zaraz po jej otrzymaniu montować pewna rzecz. Okazało się, po otrzymaniu info od nadawcy a nie od jw.infolini,że paczka "wylądowała"w górach. Potem dostałem SMS, że w dniu nstp-ym otrzymam tą paczkę. Czekałem ładnie mówiąc,wnerwiony do nstp.dnia i co? O godz.7.05 tego nstp.dnia dostałem SMS o treści "podejmiemy próbę dostarczenia paczki"-parafraza.Znow nie wiem co robić "z dniem",ale wiem co innego zrobie-zglosze,to do biura konsumenta z prośbą o pomoc-mysle o zwrocie kosztów transportu i zadośćuczynienie za stracone nerwy i czas i Wam, jesli macie z nimi problemy sugeruje szukanie pomocy w urzędzie
  • ~MK / 2025-10-01 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz mam do czynienia z tak dziwną firmą kurierską. Dostaję smsa, że dzisiaj zostanie dostarczona paczka za pobraniem, podana kwota pobrania i możliwość płatności gotówką lub bezgotówkowo. Przyjeżdża kurier, chcę płacić kartą, kurier informuje, że nie ma terminala. Ja mówię, że nie mam gotówki, kurier na to, że przyjedzie jutro. Następnego dnia dostaję smsa z tą samą informacją, dzwoni kurier i mówi, że nadal nie ma terminala. Konsternacja i zdenerwowanie (w paczce żywność). Żenada
    ZaletyBrak
    WadyWprowadzanie ludzi w błąd dotyczący możliwych metod płatności
  • ~MKnobek / 2021-08-17 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia kurier 8:20 doręcza paczkę człowiek śpi domofon wyłączony...
    Normalnie w SMS jest podana orientacyjna godzina doręczenia i nr do kuriera że w razie potrzeby ustawia się z kurierem że podskoczy się gdzieś na miasto odebrać paczkę a tu nic zero numeru do kuriera zero możliwości połączenia się z biurem obsługi i ta godzina dostarczenia paczki... Porażka !
    ZaletyBrak
  • ~Mm / 2022-02-08 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnego kontaktu z ich strony 15.02 w śledzeniu przesyłki pisze awizowana
    Cały dzień czekaliśmy spakowaliśmy rutery cyfrowego Polsatu dzieci bez telewizji
    nie polecam ich i będę wszystkim odradzał
    Jak może kurier kłamać ze podjął próbę i nie było nikogo maja nawet numer telefonu jakby co stracony czas oczekiwania Kłamstwo kłamstwo ten kto miał dostarczyć powinien odpowiedzieć za to przed pracodawca
    ZaletyNajgorsze jakie mogą byc
    WadyNajgorsze z najgorszych
  • ~Mm / 2022-11-21 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma gorszego.
    Obsługa przez infolinie 0. Brak możliwości połączenia.
    Przez stronę nie znajduje takie nr jaki otrzymałem w sms.
    Pan przyjechał miał dostarczyć i odebrać powiedział ze nie będzie czekał 1 min. Wtedy rozmawiałem przez telefon.
    ZaletyŻadne. Poniżej zera.
    WadyWszystkie z możliwych.
  • ~Mmg / 2022-08-31 03:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak sie kończy jak zatrudnia się prostych i nieprzystosowanych ukrainców
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~mniet / 2023-09-10 06:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miałem wyboru i paczka z Japonii poszła przez Fedex "express" ,śmiech ...i tragedia.Paczka od 27.08 na celnym dziś 10.09 ,a paczka cały czas w drodze.Paczki z Japonii szybciej dochodzą zwykłą pocztą,zero kontaktu,czat to jakaś kpina.DHL Express potrafi dostarczyć paczki z Japan w trzy dni,a tu tfu...
    Zaletybrak
    Wadywszystko co najgorsze.
  • ~Mohan / 2021-08-03 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    यो कमपनी मा काम गरने हरु त चोर रै रहेछन नि ,किन भने मेरो सामान ईडीया बाट पोलेनड पडाउन मेरो साथीले लागने खरचमा अरु बडी पैसा दियर छिटो जाओस भनेकोत ,एक महीना लागो आउनको लागी तर पनि आधा सामान ईडीया मानै निकालीदियछ फिरड्यकस को काम दारले ,पछि कमेनड गरेपछि , झिकेको सामानत आयो फेरी पोलेनड को अपिसले हुलाकम बाट बिल ४९,२९ zł पडायो , मेरो सबैलाई सुजाब छ मेरो जसतो दुख नखानु होला ,धनयबाद फिरडेकस कममपनी हामी कसटमरको लागी दियको दुखलाई , यो जिबवमा चाही मेरो सारा साखा सनतानको लागी यो कमपनी सिफारीस गरने छैनन
  • ~Monalisa / 2020-12-14 07:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszą że kurier przyjdzie między 10-13 a tu po 7 już mi na drzwi napiera.corke obudził mnie obudził i to jeszcze w poniedziałek...
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyRobią sobie co chcą
  • ~Monia / 2020-03-05 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma katastrofa przyjeżdzają jak chcą a Ty siedź pół dnia na klatce schodowej i czekaj na kuriera bo echo kontaktu
    ZaletyBrak
    WadyKatastrofa ????
  • ~Monia / 2024-07-16 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    To są kpiny. Kurier obcokrajowiec nie dostarczył przesyłki bo nie umiał odczytać adresu nie wiedział gdzie jechać. FedEx Bydgoszcz
  • ~Monik / 2023-09-25 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawdę staram się nie wystawiać złych opinii, ale kurier FedEx przeszedł samego siebie. Paczka nie doręczona mimo podobno trzykrotnego „kontaktu telefonicznego” i „zostawionego awizo”. Nic z tych rzeczy nie miało miejsca. Nadawca zadbał o to, żeby paczka zostala jeszcze raz wysłana. Kurier dzwoni dopiero przy czwartym razie i otwarcie przyznaje, że wcześniej nie dzwonił, bo nie mial numeru. Czyli skłamał! Paczka ma zostać dostarczona do sekretariatu szkolnego, ale ponieważ „nikogo nie zastał” nie będzie dostarczał już wcale. Okazało się, że sekretariat był otwarty, kuriera nie było. O rzuceniu słuchawką nie wspomnę. Naprawdę porażka. Jakość pracy kuriera bez komentarza. Traci nadawca. Przy kolejnych zamówieniach przy jedynej opcji FedEx rezygnuję z zakupów.
    ZaletyBrak
    WadyAbsolutnie wszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12760
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8180
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7773
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4151
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4149
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2479
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4876
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4604
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4069
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150