strona 80 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »
-
~Użytkownik / 2021-09-17 22:29Ocena: 1.00 / 5
Drogo, opóźnienia w dostawach, a reklamację możesz sobie składać....i tak Cię mają gdzieś. TRAGEDIA! -
-
~Bogini / 2021-09-17 19:59Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska!!!NIE POLECAM...!!! OD 15 WRZEŚNIA 2021 czekam na dostarczenie mojej przesyłki i dzisiaj jest piątek postanowiłam kolejny raz zadzwonić do fedex i dopiero Pani zrobiła interwencję ale co z tego jak jest piątek i przez weekend nie otrzymam przesyłki...jeszcze nie wiem czy w poniedziałek..ale będę dzwoniła do skutku i interweniowała....MASAKRA!!! -
~Izabela / 2021-09-16 12:49Ocena: 1.00 / 5
Firma nie jest dla klientów wybiera o której godzinie kurierowi pasuje dostarczenie przesyłki Kurier zadzwonił że jest z przesyłką proszę żeby był o godz 15 usłyszałam że o tej godzinie nie pracuje w tym rejonie i nie dostarczy mi przesyłki -
~Marzena / 2021-09-15 14:22Ocena: 1.00 / 5
Czekałam dzisiaj za przesyłką w podanych przez FedEx godzinach, tj.od 8.00 do 11.00. O godzinie 11.30 sprawdziłam status przesyłki, a tam informacja,że była nieudana próba doręczenia przesyłki o godzinie 9.22, przesyłka awizowana.Rozmowa z infolinią absolutnie nic nie wniosła i mimo że obiecali, że wyjaśnią sprawę i oddzwonią, nic takiego nie miało miejsca.Z kolejnej rozmowy z infolinią dowiedziałam się, że kurier dzwonił do mnie, ale nie odbierałam.Nie wiem jak można tak kłamać, przecież można to sprawdzić!! Ignorancja i lekceważenie klienta, mimo że dostosowujemy się zarówno do ich planowanych godzin doręczenia paczki, jak również oczekujemy jej nadejścia w kolejnych godzinach.W związku z powyższym, aby oszczędzić sobie nerwów będę musiała odebrać przesyłkę osobiście,aby nie tracić kolejnego dnia na czekanie za kurierem, na którego mogę się nie doczekać.Żenada!!! -
~FedexIdzSieSchowaj / 2021-09-15 10:00Ocena: 1.00 / 5
Masakra, OSTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ - biorą przesyłkę i obiecuja dostawę na następny dzien po czym dosteję telefon ze nie mogą dostarczyć bo nie mają samochodu i że mam sobie odebrać z magazynu bo przesyłka jest za duża - to jest totalna kpina! Skończy się pewnie sądowo, bo jesteśmy przez to stratni na dużą kwotę. -
~Agirra / 2021-09-14 17:07Ocena: 1.00 / 5
To jest jakaś kpina i farsa, to jest pseudo firma kurierska.Nie zasługują nawet na 1 gwiazdkę! W śledzeniu przesyłki widnieje komunikat, że kurier PODOBNO był!!! Cały dzień siedzę w domu i czekam,ale najprawdopodobniej jestem głucha i ślepa!!! Bo podobno był ale nie zastał mnie! Mało tego, podobno awizuja przesyłkę! Tylko awizo ani wody ani slychu!!! Najgorsze, że podczas zakupu w sklepie internetowym nie było możliwości by wybrać konkurencję bo z ich usług w życiu dobrowolnie nie skorzystam!!! ZaletyŻadnych!WadySame wady!!! -
~Kamila / 2021-09-13 15:31Ocena: 1.00 / 5
Tragedia jednym słowem.Fedex w Polsce a konkretnie w Koszalinie to jedna wielka porażka.Nie dzwonią i nie wysylaja wiadomości,ze przesyłka przyjdzie.Nie zostawili awiza,gdzie w śledzeniu paczki jest napisane że przesyłka awizowana.Gdybym nie śledziła paczki,to nawet bym nie wiedziala,że jest juz w moim mieście.Kurierzy mają w czterech literach czy przesyłka zostanie doręczona czy odesłana spowrotem.Nie polecam!!!!!!!i nie wiem czy w ogóle dostarczą mi tą przesyłkę. ZaletyZeroWadyWszystko -
~Jula / 2021-09-13 11:38Ocena: 1.00 / 5
Firma nie konkretną do kitu nie umie przekazać przesyłki kurierskiej przesyłka długo idzie kurier nie przyjeżdża na wskazany adres tylko zwracają przesyłkę -
-
~Irek / 2021-09-10 17:18Ocena: 1.00 / 5
Dostaje od 3dni smsy ,że kurier podejmie dziś próbę doręczenia przesyłki. Od 3dni nikogo nie było, infolinia tragedia,nic nie wiedzą i tylko podejrzewaja,iż dziś będzie kurier do godz 20! Nic nie mogą sprawdzić i każą czekać. Pech chciał,że musiałem 3 raz w życiu skorzystać z tej tragicznej firmy, nawet in post i poczta polska sobie lepiej radzą i są słowni oraz jest kontakt z kurierem. Polecam brać przykład z DHL lub dpd, codziennie otrzymuje od nich paczki i jestem zadowolony,a fedex... tragedia, wstyd i porażka. ZaletyBrakWadyNieterminowość,brak kontaktu, niekompetencja, -
~McDżu / 2021-09-09 13:40Ocena: 1.00 / 5
Od rana czekałem w domu na kuriera z załączonym listem przewozowym na stronie internetowej. Nagle pojawiła się aktualizacja: "Nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana.".
Tak też było drugiego dnia....
Kurier nie próbuje się kontaktować ani dostarczyć przesyłkę. Ma to gdzieś. Bierze paczkę, wozi i obija po mieście w samochodzie, potem zrzuca na bazę i już. W systemie śledzenia przesyłek pojawiają się nie prawdziwe wpisy typu "próbowaliśmy, ale się udało". Robią ludzi w wała i kasują pieniądze.
Na infolinii 3 razy mi nie potrafili nic powiedzieć, pomóc. Po co ono są?
JEDNA WIELKA ŻENADA
-jakość usług żadna (na odcinku Nowy Sącz-Lublin paczka szybko przetransportowana, ale po mieście przez 2 dni nawet nie próbują dostarczyć),
- jakość obsługi klienta żadnaZaletyŻADNYCHWady- brak świadczonej usługi (paczka wróciła do nadawcy)
- niesłowni,
- nieterminowi,
- brak kontaktu z kurierem
-brak informacji i reakcji z infolinii obsługi klienta -
~MACIEJ / 2021-09-09 10:28Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Wysyłałem mała paczke- karton z perfumami. Zostały mi naliczone opłaty za niestandardowa paczke- sprawdzałem i wymiary się zgadzały. Opłata to ponad 30zl czyli dwukrotność ceny za wysyłkę. Ostatni raz. Nie polecam ZaletyDrogo, nie profesjonalnie.WadyDrogo, czuję się oszukany -
~Michail / 2021-09-08 13:43Ocena: 1.00 / 5
Paranoja. Człowiek czeka na ważną przesyłkę. Bierze dzień wolnego z pracy ponieważ nie da się skontaktować z kurierem. Rano status wydana kurierowi, 13.20 zwrot do oddziału. I co teraz? Jutro znowu urlop? A jak znowu będzie zwrot? A gdy dzwonię na infolinię to Pani mówi że widocznie kurier miał za dużo pracy i nie zdążył... ZaletyBrakWadyCała ta firma to jedna wielka wada... -
~Taz / 2021-09-08 10:15Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma na rynku...zero kontaktu jakiegokolwiek ( mail, telefon)
Nawet nie są w stanie poprawnie przepisać adresu mailowego)ZaletyBrakWadyAnalfabetyzm brak kontaktu zero profesjonalizmu -
~rash / 2021-09-08 10:02Ocena: 1.00 / 5
Jak skutecznie nie dostarczyć przesyłki zgłoś się do firmy fedex. Najgorsza firma kurierka. Nie zadzwoni, bo nie musi (na szkoleniach chyba im to wbijają do głowy i tak zostaje), zapytać jak się straci na trasie też nie zapyta najwyżej napisze, że podano nieprawidłowy adres. Masakra. ZaletyTotalny brak jakichkolwiek.Wadynie dostarczają przesyłek, mają wszystko w przysłowiowej "życi" -
~Janusz / 2021-09-08 08:55Ocena: 2.00 / 5
Nie polelecam tej firmy,a wręcz zalecam unikanie kontakt zerowy biuro obsługi nie potrafi rozwiązać żadnego problemu z dostawą żadnego powiadomienia na temat przyjęcia przesyłki oraz terminu dostawy,gdy zatelefonowałem z pytaniem kiedy będzie ponowna dostawa powiedziano mi że utr a może pojutrze w jakich godzinach to oni nie wiedzą,a gdy zpytałem czy mogą się zkontaktowac zkurierem nie mają takiej możliwości ŻART!!chore,to ja dwa dni mam czekać od rana do wieczora bo z łaski swojej jaśnie pań kurier się pojawi chore tak że unikajcie tej firmy ZaletyUnikaćWadyBrak profesjonalizmu kontakt zerowy brak jakiej kolwiek pomocy w biurze obsługi -
~Natalia / 2021-09-07 09:54Ocena: 1.00 / 5
Kurier zostawił awizo przesyłki nie dzwoniąc domofonem, nie dzwoniąc również na podany numer telefonu. Nie można dodzwonić się do działu obsługi klienta. ZaletyBrakWadyCała firma -
-
~Nieznajomy / 2021-09-07 08:57Ocena: 1.00 / 5
Infolinię FedEx jest jedną z najgorszych firm z którymi a mam doczynienia . Dzwonisz do innych fi kurierskich odbierają po kilku sekundach , a dzwonisz do fedexu to czekasz jakieś 20 minut i nadal nic dzwonie już drugi dzień i nikt się nie odzywa . ZaletyProszę poprawić konikatywniscWadyPoprawcie się -
~Magdalena / 2021-09-07 08:45Ocena: 1.00 / 5
Bez komentarza, kurier zadzwonił na 10 min przed dostarczeniem towaru, że zaraz u nas będzie.
Do tego kazał dosłownie kazał być w 2 osoby ponieważ paczka waży ponad 30kg a on takiej nie nosi. I mamy sami sobie ja zciagnac z auta.
Jak powiedzieliśmy że będziemy w domu za 15 minut niech te 5 poczeka to powiedział że nie ma czasu i w takim razie nawet nie podjeżdża do nas.
Skarga na infolinii nic nie pomogła, czują się bezkarni bo są wielka firmą obsługująca wielkie sklepy i co im po opinii jednostki -
~On / 2021-09-06 09:48Ocena: 1.00 / 5
To i tak dużo że daje jedną gwiazdkę. Powinno być zero. Kurier awizował o 17.40 gdzie o 17.46 zwrócił przesyłkę na magazyn. 6 minut zajęło przejechanie 60 kilometrów. WadyŻenada -
~Krzysiek / 2021-09-04 15:12Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakaś patologia. Od miesiąca czekam na informację o przesyłce, która podobno jest clona. W czym problen? W tyn, że od chwili złożenia wymaganych dokumentów Fedex w ogóle nie odpisuje na emaile. Wartość przesyłki? 12.000 zł. Parodia a nie firma. ZaletyBrakWadyKontskt z klientem, wsparcie, cło.
strona 80 z 113
- « poprzednia
- 1 ...
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- nastepna »
