strona 8 z 110
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Czarszon / 2023-10-24 10:02
Paczka miała przyjść do 23 października, dostałem maila że będzie opóźniona, okej spoko, po czym wczoraj w godzinach wieczornych nagle dostałem kolejnego maila że nie udało się jej dostarczyć, a nawet nie było próby dostraczenia!! W najbliższym ich oddziale od mojego miejsca zamieszkania stwierdzili że jej nie dostarczą!! A przejechała już kawał drogi między ich oddziałami. Nie powinni się tym zajmować jak robią takie numery, podreśle tylko że paczka kosztowała ponad 2 tysiące co spowodawało nie mały stres! -
-
~Bouli74 / 2023-10-20 19:58
Ta firma powinna zniknąć z doręczania przesyłek kurierskich. Dzwonią, że będą do godziny 15-tej i nie przyjeżdżają.
Ludzie organizują sobie czas, a oni mają klientów głęboko w poważaniu. Brak jakiegokolwiek kontaktu, infolinia jakaś masakra. Jedna gwiazdka to za dużo, ale nie ma mniejszej skali. Omijajcie tą firmę szerokim łukiem.ZaletyBrakWadyOpisane powyżej -
~Gosh / 2023-10-17 15:32
Po raz kolejny paczka nie dojechała w wyznaczonym czasie. Nowemu kurierowi na ten teren się nie chce przyjeżdżać. Póki ten teren obsługiwał Ukrainiec było wszystko w porzadku. Obecnie jakis polak gbur i cham nawet "dzien dobry" nie odpowie tylko przez telefon z jakas lafirynda z tego co po rozmowie slychac i tak za kazdym razem. Niedawno paczka we Wrocławiu juz była, a do mnie dojechała po tygodniu uszkodzona.
Niestety sklep internetowy w którym kupuje nie ma innych opcji jesli paczki nie mieszcza sie do paczkomatu inposta.ZaletybrakWadychamowata obsługa, niedoreczanie paczek w wyznaczonym terminie, paczki uszkodzone. -
~Krzysiek1958 / 2023-10-17 13:12
Zamiast między 8-11 nie wiadomo kiedy będzie kurier. Jest 13.
Jak w czasach PRL. Kontakt z BOK - kieruje na stronę śledzenia. Strona śledzenia - brak takiej przesyłki - kieruje do BOK. BOK informuje, że kurier pobrał. I chyba zapomniał telefonu, bo wyznaczona pora minęła 3 godziny temu. A może ten "międzynarodowy" przewoźnik nie wyposaża kurierów w telefon.
Bareja się kłaniaZaletyŻadnychWadyGłówną wadą jest to, że taka firma istnieje -
~klient / 2023-10-17 08:37
Dostałam maila o dostarczeniu paczki, jednak żaden kurier się nie pojawił. W domu cały czas był ktoś, kto czekał na przesyłkę. Po powrocie do domu z pracy, okazało się że paczka leżała obok ogrodzenia. Nie została przekazana nikomu, a jedynie wrzucona na trawę.
Dla mnie jest to niedopuszczalne, aby w ten sposób dostarczać przesyłki. Rozumiem, że kurierzy mogą nie posiadać informacji co znajduje się w paczkach, ale np. w mojej paczce znajdował się telefon za niemal 5,5 tysiąca złotych. Uszkodzenie przesyłki przez kuriera, które mogłoby powstać na skutek rzucania przesyłką lub pozostawieniem na pastwę losu na podwórku, naraziłoby którąś ze stron na niemałe koszty. A zakładam że najbardziej ucierpiałabym na tym ja, ponieważ Pan kurier uparcie twierdził że dostarczył przesyłkę do rąk odbiorcy.
Swoją drogą - w trakcie konwersacji z przedstawicielem obsługi klienta za pośrednictwem chatu, po zapytaniu czy jest jakiś podpis potwierdzający odbiór, dowiedziałam się że nie ma. Podczas wyjaśniania sprawy, chyba z kurierem, okazało się że paczkę miała odebrać Starsza Pani. Nie zostało to zatwierdzone zgodnością nazwiska, niczym. W dodatku miała mieć na imię Anna, co dodatkowo komplikuje sprawę, na niekorzyść FedExu, ponieważ nikt o takim imieniu nie zamieszkuje pod moim adresem, a tym samym, nawet jakby doszło do przekazania paczki to nie jest ktoś taki uprawniony do jej odebrania.
Jestem zniesmaczona zachowaniem tej firmy, kuriera będącego jej przedstawicielem i ogólnym podejściem do własności klientów. Totalny brak profesjonalizmu.ZaletyBRAKWadyNIC TAM NIE GRA, OD DOSTARCZENIA PO OBSŁUGĘ KLIENTA -
~Joanna / 2023-10-16 18:27
Najgorsza firma kurierska! Nigdy na czas, zero kontaktu z kurierem
Ludzie w domu a on noe zostawia paczki!!!! Najgorsze gowno!!!ZaletyZeroWadySame wady -
~Bk / 2023-10-16 16:00
Dno i słychać pukanie od spodu...9.02 informacja o tym, że 16.10 będzie dostarczona paczka, po 15.00 otrzymuję informacje, że dziś o 13.40 była pierwsza próba dostarczenia paczki i nawet ją awizowano, chyba sympatycznym atramentem.
Dziwne, że kurier DPD swoją dostarczył. Nikomu nie polecę tej firmy.ZaletyBrakWadyWszystkie możliwie i jeszcze kłamią, w dodatku z nikim nie można się skontaktować. -
~Grzegorz / 2023-10-14 19:59
Nawet nie podjęto próby dostarczenia paczki.
Wydano ja żeby dostarczyć w godzinach 12-15. Czekam. Po 17 info, że kurier zwrócił paczkę na magazyn. Dzwonię. Tam rozmowa z maszyna. I ciągle ta samą śpiewka. Czat z człowiekiem, który się momentalnie rozłącza jak napisałem co i jak. Kilka godzin później pojawia się info, którego nie było wcześniej, że o 12 podjęto próbę dostarczenia przesyłki i zostawiono awizo. Zapraszam tych kłamców i oszustów na film, pt. Gdzie jest kurier fedex? Albo do programu: ktokolwiek widział ktokolwiek wie. Nie przewidzieli biedaku, że mam monitoring. Co nie zmienia faktu, że paczki nie mam. Napisał do nadawcy jaka jest sytuacja i będę musiał poprosić sklep p zwrot pieniędzy jako że nie dostarczono mi zapłaconego towaru.WadyWady fedex? Proszę poczytać komentarze - tam jest wszystko. -
-
~Lucjan / 2023-10-12 17:19
Paczka nie dostarczona, po kontakcie z infolinia informacja,ze maja klopoty z logistyka i paczke moge odebrac sobie osobiscie w oddziale -
~Kuba / 2023-10-12 11:45
Dno
0 KONTAKTU
PACZKA Expres nie doręczona w ciągu nawet 10 dni
NIE polecamZaletyZeroWadyWszystkie możliwe dla kurierów -
~Styl / 2023-10-11 22:55
Zapłaciłem za dostawę ekspresowo mieli dostarczyć paczkę w 24 godziny ale dostałem powiadomienie że paczka się opóźni i przyszła po trzech dniach od komunikatu
Kurier nie orgarniety
Zachowywał się żeby pierwszy raz rozwodził paczki
Nie polecamZaletyNie maWadyKurierzy nie orgarnięci
Obsługa ciężka -
~Arleta / 2023-10-10 13:08
Do tej pory jest to najgorszy przewoźnik, z którego korzystała nasza firma. Zaletyw miarę przystępna cena usługiWadybrak organizacji, brak możliwości skontaktowania się z infolinią (obsługuje tylko klientów z nr klienta), opóźnienia w dostarczeniu paczki lub brak odbioru paczki z miejsca nadania tłumaczą "przyczynami logistyczno-transportowymi" -
~perełka / 2023-10-08 09:24
moja paczka dotarła po interwencji sklepu
ALE NAJPIERW NAPISAŁAM NA ICH STRONIE W OPINIACH CO MYŚLĘ O ZACHOWANIU KURIERA TO DO MNIE ZADZWONILI NUMER DO KONTAKTU Z OBSŁUGĄ KLIENTA 801310000 -
~grze / 2023-10-06 22:23
jak najdalej od tej firmy paleta do klienta miała być na drugi dzien a nie wiem czy za tydzien dostarcza idzie juz 5 dni kontakt porażka nie sugeruj sie ceną nawet za darmo nie skorzystał bym wiecej chcesz byc zdrowy omijaj z daleka fedeka najlepsze palete mialem musialem zaladowac sam bo przyjechal busem zekomo duzy samochud zepsuty omijaj fedeka z daleka ZaletybrakWadysame wady -
~Aga / 2023-10-06 14:40
Porażka ! Najgorsza firma kurierska.
Pierwszy i ostatni raz . Nie polecam. -
~KML / 2023-10-06 10:26
Najgorsza firma kurierska. Przesyłka w oddziale od 10 dni, bez dostarczenia lub jakiejkolwiek próby. Interwencja nie przyniosła rezultatu, ponieważ w ogóle nie odpowiadają na e-maile. Olewają klientów i odbiorców. Nie polecam. ZaletybrakWadynieterminowość, kiepska obsługa, brak wsparcia, -
-
~Lanxess / 2023-10-06 09:01
Kurierzy wożą paczki cały dzień i zwracają je do oddziału nie podejmując próby doręczenia, brak możliwości rozmowy telefonicznej z człowiekiem, czat online non stop rozłącza ZaletybrakWadybrak kontaktu z człowiekiem, tylko boty i czat online -
~ROBERT / 2023-10-05 15:16
NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA ZAMAWIASZ DO DOMU TO ZOSTAWIAJĄ W JAKIŚ SKLEPIE JAKO PUNKT ODBIORU
KONTAKT ŻADEN Z FIRMĄ
JAK SIE KURIEROM NIE CHCE JEŻDZIĆ TO NIECH POSZUKAJĄ PRACY W BIURZE
ZA TO SIĘ WKOŃCU OŁACI !!!!!!!!!!! -
~Anana / 2023-10-05 09:55
Najgorsza firma kurierska! Paczki nie są dostarczane do odbiorcy, a kurier daje status dostarczono!! Gdy dzwoni się na infolinie, to rozmawia się z automatem i niczego nie da się załatwić! ZaletyNie ma!!WadyNie dostarczanie paczek -
~Wujek / 2023-10-05 09:43
Ogólnie ta firma jest jedną wielką porażką!!! Kontakt z bok to żart, nie masz u nich konta to rozmawiasz z automatem któremu trzeba powtarzać po kilka razy. Kontakt z kurierem zapomnij!
Dziwię się że duże, poważne firmy mające do czynienia z prywatnym odbiorcą decydują się z nimi na współpracę, gdzie wystarczy tylko zerknąć na opinię klientów.
Niestety mam tą ogromną nieprzyjemność mieć z nimi do czynienia tylko dlatego że kupiłem produkt w bardzo dużym i znanym sklepie! Jak kupujesz to choć byś bardzo chciał nie ma możliwości, nawet dopłacając wybrać opcji kontaktu kuriera...
Poprostu ręce opadają. Nigdy więcej! nikomu nie zapłacę bądź nie kupię gdzie jedyną firmą dostarczającą są oni...ZaletyTu nie ma zaletWady100% a co wy ślepi jesteście, poczytajcie co ludzie piszą
strona 8 z 110
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »