Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Greg / 2021-12-20 18:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier w ogóle się nie zjawił po przesyłkę.
    Ani pocałuj mnie w dupe, ani słowa przepraszam. Cisza. Głucha cisza
    WadyDno
  • ~gtv / 2023-06-12 02:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeśli importujecie jakieś towary, to przygotujcie się na przejścia z fedexem, jakich by Bareja nie wymyślił. Wielomiesięczne opóźnienia z fakturami za transport, cło, VAT. Ale to nie wszystko. Nie otrzymujecie faktur, ale otrzymacie wezwanie z działu windykacji po miesiącu od otrzymania przesyłki. Próby kontaktu z działem windykacji, to jak grochem o ścianę. Tam nikt nie odbiera telefonów. Tzw. Opiekun przydzielony wam do pomocy, też nie istnienie. Nie ma z nim kontaktu. Nie ma takiego w ogóle maila do kontaktu, który otrzymacie. To jest jakaś katastrofa totalna a nie firma transportowa.
  • ~iiiiii / 2022-08-01 08:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowanie nie polecam firmy, kurier miał przyjechać danego dnia, a przyjechał dopiero dzień później. Nie można się w ogóle dodzwonić, więc kontakt tylko mailowy. Wysyłałam paczkę za pobraniem, czas zwrotu miał być około 20 dni, a pieniądze otrzymałam dopiero po 2 miesiącach (po wysłaniu przedsądowego wezwania do zapłaty). Od momentu upłynięcią terminu, firma nie odpowiadała już nawet na maile.

    Zaletyczas dostawy stosunkowo krótki
    Wadyjw.
  • ~iksigrekzet / 2022-08-05 20:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciężko jest z tą firmą.
    Nie ma kontaktu, na infolinie nie możesz zadzwonić bo obsługują tylko tych co mają z nimi umowę
    Kurier sam sobie zmienia dni dostawy jak mu pasuje mnie informując nawet o tym, a jeśli ma dostawe gdzieś dalej po prostu jej nie dostarcza, lub dopiero po paru dniach
    Jedyny kontakt jest z botem na tronie, mozna przez niego polaczyc sie z konsultantem jednak mało co zrobi
    Numeru do kuriera nie dostaniecie bo trzeba mieć wykupione żeby kurier do was dzwonił lub informował o przesyłce

    Nie polecam fedexu, tam jest tak zwana samowolka
    ZaletyBrak
    Wadyto co wyżej
  • ~Iwona / 2021-06-25 12:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie wiem dlaczego, ale od dwóch tygodni oczekuję na odbiór paczki międzynarodowej. Pracownicy firmy pośredniczącej i FedEx są nawet mili, ale sytuacja się nie zmienia. Adresat czeka na swoje rzeczy, ja jako nadawca wychodzę na nieudacznika. Kasę przyjęto, ale usługi nie wykonano i nie wiem czy kiedykolwiek, bo nie było i nie ma żadnych przeszkód do jej wykonania. Zlecenie otrzymało już tyle kolejnych numerów, że wkrótce stracę rachubę. Nie polecam tego przewoźnika.
    ZaletyŁatwy kontakt z obsługą
    WadyBrak reakcji na zgłoszenia reklamacyjne.
  • ~Jacek / 2022-06-09 14:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia , przesyłka wysłana z Holandii tydzień czasu leży w magazynie w Długołęce . Dopiero po dokładnym sprawdzeniu historii przesyłki znalazłem wpis że wydano do samochodu i zwrot ze względu na błędny adres . Zero kontaktu pomimo prawidłowego numeru telefonu . Ciekawe jak bym sam nie interweniował kiedy by wróciła do nadawcy .
    Wadyzero zainteresowania , a wystarczył by wykonany telefon
  • ~jacob / 2023-05-31 11:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka istnieje nie polecam wymyślaj wezwania do zapłaty chcą by się kontaktować rozwamiasz z czat botami nie ma możliwości realnego kontaktu firmy nie polecam najgorsze co można wybrać to usługi FEDEX krzak
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z realnymi ludźmi , brak kontaktu z kurierami , brak kontaktu z biurem obsługi , bezpodstawne wezwania do zapłaty
  • ~Jacq / 2019-02-08 13:06
    Ocena: 2.33 / 5
    paczka uszkodzona podczas transportu..... kurier ktory nie uprzedzil wczesniej ze bedzie. Za co ja w takim razie zapłaciłem ?
  • ~Janek / 2022-02-08 23:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Gburowaty kurier nie wszedł na posesję, tylko czekał przed wejściem, mimo,że mu otwarłem , bo mam domofon, czekałem jak zawsze na kuriera przy drzwiach, a ten się nie pokazał, zorientowałem się, że coś jest nie tak. podszedłem do niego i dowiedziałem się,że nie wejdzie, bo może być pies na posesji, czyli świadomie otwarłem mu, żeby pogryzł go pies, paranoja. kupuję często prze kuriera różnych firm, ale takie coś spotkało mnie pierwszy raz. Stanowczo odradzam tę firmę.
  • ~Jarosław / 2023-04-06 16:06
    Ocena: 2.33 / 5
    To jest firma gdzie nic nie działa jak trzeba dostałem fakturę za cło 04.04.2023 która została wystawiona 20.03.2023 z terminem płatności 7 dni.
    Płatności przez stronę na której nie można zaznaczyć daty z marcu bo nie mam marca do wyboru.
    Do tego nie ma możliwości skontaktować się z rządnym doradcą, tylko pozostaję automatyczny konsultant który jest jakimś wielkim nie porozumieniem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości kontaktu z kim kolwieiek kto może pomóc
  • ~JPS / 2022-12-20 13:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Co prawda paczka została dostarczona szybko ale została dostarczona źle. Numer mojej klatki schodowej to 87 a kurier zaniósł paczkę pod 97. Ignorancja i totalny brak zaangażowania. Gdyby nie uczciwa sąsiadka z sąsiedniego bloku to nie otrzymałabym paczki. Mówiła, że kurier jej praktycznie wrzucił paczkę na okno bez weryfikacji ŻADNYCH danych i odjechał. Jak tylko otrzymałam maila ze paczka została dostarczona ale ja jej nie miałam to napisałam na czacie, przyjęli zgłoszenie po czym dostałam maila ze przecież paczka została dostarczona i to została dostarczona prawidłowo! Czyli co, jak kurier sobie dostarczy paczkę źle to mam czekać na łaskę osoby, której omyłkowo paczkę dostarczył? Będę unikała tej firmy jak ognia, nie polecam nikomu. Koleżanka również miała podobną sytuację. Katastrofa
    ZaletyŻadnych
    WadyIgnorancja, brak zaangażowania, oszukiwanie klientów
  • ~K / 2022-03-04 12:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa reklamacyjna firmy na najgorszym poziomie. Panel zgłaszania reklamacji ma skutecznie odstraszyć mniej sprawnych do złożenia takowej.
    Nie ma znaczenia czy paczkę ubezpieczamy czy nie i tak jak uszkodzą to nic nie oddadzą.
    Wysyłam w fabrycznie zabezpieczanych kartonach maszyny, które w ten sam sposób spakowane docierają do mnie z Niemiec Dascherem lub DHL i nic im nie jest, a w Fedex po Polsce niestety nie potrafią dojechać w całości.
    Paczki są ubezpieczane i opisane zgodnie z zawartością. O ile nie mieliśmy dużej ilości takich sytuacji, o tyle jeśli się już zdarzy traktowanie klienta jak potencjalnego "złodzieja" czy "naciągacza" jest niedopuszczalne.
    Niestety trzeba tracić czas i Ich pozywać, bo inaczej to my dajemy się okradać!
  • ~Karola / 2021-04-28 07:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystałam z usług Fedex jako firma 4 x wysyłając gabaryty do USA, w tym szkło. Doszło bez uszczerbku. Na czas. Na granicy bez problemu. Z tego jestem zadowolona. Ale jeśli chodzi o obsługę klienta to potrafią doprowadzić spokojnego człowieka do stanu przedzawałowego. Problemy, które miałam zaistniały przez błedy ich pracowników ( bylejakość i brak komunikacji wewnatrz firmy). Kiedy próbowałam to naprostować- nie odbierali telefonu, a mój opiekun zadeklarował mój numer jako niechciany przez co miałam komunikat " nie ma takiego numeru". Na maila wysyłali mi z automatu : "obecnie jestem poza firmą-skontaktujemy się z panią". Z taką bezczelnością nigdy się nie spotkałam. TRAGICZNA obsługa klienta!!!!!!!!! W ostateczności po miesiącu szarpaniny przełożony załatwił moją sprawę ale kosztowało mnie to bardzo dużo nerwów.
    ZaletyPaczka doszła na czas bez uszczerbku.
    WadyTragiczna obsługa klienta-niedouczeni, niekompetentni, niekulturalni ludzie, jeden spycha odpowiedzialność na drugiego.
  • ~Karolina / 2020-03-27 13:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka powyżej 20 kg nie została dostarczona pod drzwi, tylko przed wejściem do budynku. Gdyby nie pomoc sąsiada nie miałabym jak wnieść paczki do domu, była za ciężka. Można było uniknąć kontaktu osobistego, kurier mógł zostawić paczke pod drzwiami. Tłumaczył się rozporządeniem firmy, która zabrania wchodzenia do budynku. W takiej sytuacji pytam się, dlczego usługa nie jest tańsza, skoro paczki trzeba taszczyć samemu?! Wszystko odbyło się w nerwowej atmosferze i nieuprzejmośći kuriera, który mówi podniesionym tonem: Czy odbieram paczkę, czy odmawiam przyjęćia?!
  • ~Klient / 2022-09-30 16:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Poprzednio kurier rzucił paczkę pod drzwi o jej "doręczeniu" dowiedziałem się z maila, a dziś od 7:30 do 17 jeszcze nie dostarczono, nie polecam.
  • ~klient 2000 / 2022-03-23 18:26
    Ocena: 2.33 / 5
    czy zamierzacie mi dostarczyc paczke z centrum w łodzi
    Zaletybrak
    Wadyzbyt duzo
  • ~Krzysztof / 2019-10-21 12:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakiś czas wysyłałem przesyłki za pomocą Fedex... I nigdy więcej !!! Jeżeli chodzi o terminy dostawy, to bez problemu na drugi dzień dochodziły, ale reszta to tragedia... Kurier miał wieczny problem, żeby odebrać ode mnie paczki... Paczki wysyłalem takie same, a potrafiło przyjść, że niestandard i musiałem dopłacac... NIE POLECAM !!!
  • ~Ktoś / 2020-02-05 12:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier arogancki bezczelny nie uprzejmy .
    Odradzam wszystkim.
  • ~Łukasz / 2021-01-12 11:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Fedex to jedna wielka kpina z klientów. Paczki przychodzą rozwalone, kurier twierdzi, że nie ma przy sobie druku reklamacji i wypisuje ją za 3 dni. Po złożeniu reklamacji fedex twierdzi, że reklamacja nie zostanie uznana ponieważ protokół musi byś spisany od razu przy odbiorze. Moje pytanie czy mam gonić kuriera który uciekł ??? NIE POELCAM TEJ FIRMY !!!
    Zaletybrak
    WadyMnóstwo
  • ~M / 2022-05-17 16:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Konsultant rozłączył się, gdy poprosiłam o wyciąg z regulaminu. Brak godzin doręczenia paczki, brak możliwości kontaktu kurierem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12505
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4082
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960