Korzystałam z usług Fedex jako firma 4 x wysyłając gabaryty do USA, w tym szkło. Doszło bez uszczerbku. Na czas. Na granicy bez problemu. Z tego jestem zadowolona. Ale jeśli chodzi o obsługę klienta to potrafią doprowadzić spokojnego człowieka do stanu przedzawałowego. Problemy, które miałam zaistniały przez błedy ich pracowników ( bylejakość i brak komunikacji wewnatrz firmy). Kiedy próbowałam to naprostować- nie odbierali telefonu, a mój opiekun zadeklarował mój numer jako niechciany przez co miałam komunikat " nie ma takiego numeru". Na maila wysyłali mi z automatu : "obecnie jestem poza firmą-skontaktujemy się z panią". Z taką bezczelnością nigdy się nie spotkałam. TRAGICZNA obsługa klienta!!!!!!!!! W ostateczności po miesiącu szarpaniny przełożony załatwił moją sprawę ale kosztowało mnie to bardzo dużo nerwów. ZaletyPaczka doszła na czas bez uszczerbku.
WadyTragiczna obsługa klienta-niedouczeni, niekompetentni, niekulturalni ludzie, jeden spycha odpowiedzialność na drugiego.