Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Taz / 2021-09-08 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na rynku...zero kontaktu jakiegokolwiek ( mail, telefon)
    Nawet nie są w stanie poprawnie przepisać adresu mailowego)
    ZaletyBrak
    WadyAnalfabetyzm brak kontaktu zero profesjonalizmu
  • ~rash / 2021-09-08 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak skutecznie nie dostarczyć przesyłki zgłoś się do firmy fedex. Najgorsza firma kurierka. Nie zadzwoni, bo nie musi (na szkoleniach chyba im to wbijają do głowy i tak zostaje), zapytać jak się straci na trasie też nie zapyta najwyżej napisze, że podano nieprawidłowy adres. Masakra.
    ZaletyTotalny brak jakichkolwiek.
    Wadynie dostarczają przesyłek, mają wszystko w przysłowiowej "życi"
  • ~Janusz / 2021-09-08 08:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polelecam tej firmy,a wręcz zalecam unikanie kontakt zerowy biuro obsługi nie potrafi rozwiązać żadnego problemu z dostawą żadnego powiadomienia na temat przyjęcia przesyłki oraz terminu dostawy,gdy zatelefonowałem z pytaniem kiedy będzie ponowna dostawa powiedziano mi że utr a może pojutrze w jakich godzinach to oni nie wiedzą,a gdy zpytałem czy mogą się zkontaktowac zkurierem nie mają takiej możliwości ŻART!!chore,to ja dwa dni mam czekać od rana do wieczora bo z łaski swojej jaśnie pań kurier się pojawi chore tak że unikajcie tej firmy
    ZaletyUnikać
    WadyBrak profesjonalizmu kontakt zerowy brak jakiej kolwiek pomocy w biurze obsługi
  • ~Natalia / 2021-09-07 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawił awizo przesyłki nie dzwoniąc domofonem, nie dzwoniąc również na podany numer telefonu. Nie można dodzwonić się do działu obsługi klienta.
    ZaletyBrak
    WadyCała firma
  • ~Nieznajomy / 2021-09-07 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinię FedEx jest jedną z najgorszych firm z którymi a mam doczynienia . Dzwonisz do innych fi kurierskich odbierają po kilku sekundach , a dzwonisz do fedexu to czekasz jakieś 20 minut i nadal nic dzwonie już drugi dzień i nikt się nie odzywa .
    ZaletyProszę poprawić konikatywnisc
    WadyPoprawcie się
  • ~Magdalena / 2021-09-07 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez komentarza, kurier zadzwonił na 10 min przed dostarczeniem towaru, że zaraz u nas będzie.
    Do tego kazał dosłownie kazał być w 2 osoby ponieważ paczka waży ponad 30kg a on takiej nie nosi. I mamy sami sobie ja zciagnac z auta.
    Jak powiedzieliśmy że będziemy w domu za 15 minut niech te 5 poczeka to powiedział że nie ma czasu i w takim razie nawet nie podjeżdża do nas.
    Skarga na infolinii nic nie pomogła, czują się bezkarni bo są wielka firmą obsługująca wielkie sklepy i co im po opinii jednostki
  • ~On / 2021-09-06 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    To i tak dużo że daje jedną gwiazdkę. Powinno być zero. Kurier awizował o 17.40 gdzie o 17.46 zwrócił przesyłkę na magazyn. 6 minut zajęło przejechanie 60 kilometrów.
    WadyŻenada
  • ~Krzysiek / 2021-09-04 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś patologia. Od miesiąca czekam na informację o przesyłce, która podobno jest clona. W czym problen? W tyn, że od chwili złożenia wymaganych dokumentów Fedex w ogóle nie odpisuje na emaile. Wartość przesyłki? 12.000 zł. Parodia a nie firma.
    ZaletyBrak
    WadyKontskt z klientem, wsparcie, cło.
  • ~jokim / 2021-09-04 08:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Myślałem że tylko mnie to dotyczy tak kiepska firma, ja jako wysyłający mam też problem z tą firmą, przesyłki międzynarodowe zapomni o obsłudze kurier wogóle nie przyjężdza dostaje zlecenie ale ma ro w d.... ma płacone miesiecznie nie od paczki, tu napiszę mają też dobre punkty
    - kurier krajowy miasto oświęcim ratuje nas bo paczki nie zostały by odebrane za co został upomniany bo miał czelność odebrać paczki fedexa od klienta
    - opiekun handlowy super
    - infolinia na poziomie
    a reszta na poziomie mniej niż zero
    Zaletykurier krajowy który jest także międzynarodowym . można go zlikwidować i tak nie odbiera paczek gotowych/
    Wadykurier zagraniczny dyspozytor
  • ~Piotr / 2021-09-03 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo a nie kurierzy brak kontaktu robią co chcą granda
    ZaletyBrak
  • ~Emilia / 2021-09-03 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Powinni zlikwidować firmę lub zmienić pracowników sami chami tam pracują wyzywają klientów nie do pomyślenia odradzam
    ZaletyZadnych
    WadyOpryskliwosc wulgaryzmy chanstwo
  • ~Madzia4086 / 2021-09-03 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska!!!!!Zawsze jest problem z dostawą przesyłki,kurier wiecznie cofa na magazyn.
  • ~Werka / 2021-09-02 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszą ze przesyłka będzie danego dnia, człowiek cały dzień czeka na kuriera, i okazuje się ze paczka cofnięta.
  • ~Michał / 2021-09-02 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma całkowicie nierzetelna.

    Przesyłki często nie odbierane w wyznaczonym terminie, nie dostarczane do wyznaczonej godziny, a czasem nawet po dniu gwarantowanej dostawy. Na stronie internetowej oczywiście zmieniane po czasie na datę i godzinę jaką powinny być dostarczone, a nie na godzinę i faktycznego doręczenia. FV w wysokości zamawianej usługi, a nie zrealizowanej.

    Na 5 przesyłek z 1-2 nie ma problemów.
  • ~odbiorca k53 / 2021-09-01 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka dotarła do Ciechanowa w poniedziałek rano ,
    kurier ani razu nie był z przesyłką (Mława ), jak to wygląda : 7,23 przesyłka wydana kurierowi do dostarczenia o 7,39 przesyłka zwrócona przez kuriera
    ( przez 16 minut pokonał odległość z Ciechanowa do Mławy i z powrotem to tylko ok 35 km w jedną stronę ) , kolejny dzień , był szybszy , zajęło mu tylko 5 minut i zwrot do nadawcy . To nie są moje wymysły , to wszystko dokumentuję tz Historia podróży , którą posiadam wydrukowaną , jak tej firmie nie wstyd , jawne oszustwo , kłamstwo i nie wywiązywanie się z tego do czego są zobowiązani i za co biorą pieniądze . Nigdy nikomu nie polecam tej firmy , osoba u której interweniowałem nie ma żadnego wpływu na to co robi Ciechanów , Ciechanów to państwo w państwie ,będą tak długo to robić aż zapłacą potężną karę i może , może zaczną właściwie dostarczać przesyłki
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Urszula / 2021-08-31 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    CZy ktos może mi powiedzieć co oznacza tekst : przesyłka bedzie doreczona do końca dnia? to znaczy do której? wczoraj czekałam do 24.00 i nic.
  • ~Krzychu / 2021-08-31 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z USA, dziś miała być w Zielonej Górze. Kurier przyjechał oczywiście gdy byłem w pracy, zadzwonił z numeru zastrzeżonego (nie zdążyłem odebrać, oddzwonić oczywiście na zastrzeżony się nie da). Awizo przykleił do domofonu przy wejściu do bloku z informacją, aby dzwonić na infolinię. Zadzwoniłem - dowiedziałem się, że kurier wcale nie miał obowiązku dzwonić, że przesyłki przeadresować nie mogę (może tylko nadawca), a jedyny sposób odbioru to wycieczka osobiście do magazynu w Gorzowie Wielkopolskim.

    Niestety nie miałem możliwości wyboru innej firmy przewozowej, tym którzy mają to stanowczo odradzam FedEx, zdecydowanie najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia.
  • ~Tomek / 2021-08-31 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Od rana czekałem w domu na kuriera z załączonym listem przewozowym na stronie internetowej. Nagle pojawiła się aktualizacja: "Nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana.".

    Zadzwoniłem na infolinię, na której niesamowicie znudzona i negatywnie nastawiona Pani poinformowano mnie, że kurier był pod adresem, ale nikogo nie zastał i niestety nie mogą nic zrobić. Kolejna próba doręczenia będzie dopiero jutro.

    Jak ta firma w ogóle funkcjonuje w tych czasach? Dobrze udaje im się kopiować negatywne praktyki Poczty Polskiej. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług, tym bardziej teraz, kiedy widzę, że nie tylko ja miałem z nimi problem!
  • ~Paulina / 2021-08-31 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tej firmy transportowej,infolinia nie potrafi nic zrobic, kurier miał przyjechać i nie przyjechał
  • ~Grzegorz / 2021-08-31 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma nie powinna już istnieć z takim standardem obsługi klienta... Infolinia, która jest i nie jest w stanie nic zrobić. Chcesz odebrać sam paczkę wcześniej? Zapomnij firma nie dała swoim pracownikom telefonów. Jak się z nimi kontaktują? Zapewne telepatycznie... Jedno wielkie dno!
    ZaletyInfolinia - po co? Jak nic nie można na niej uzyskać i wykonać? Plus jedynie za to, że jest
    WadyStrata czasu, pieniędzy i nerwów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12513
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7999
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7645
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4109
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4563
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4445
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3920
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2968