strona 76 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »
-
~Ola / 2021-10-05 11:49
Najmilsi kurierzy z jakimi kolwiek miałam styczność. -
-
~kapede / 2021-10-04 14:25
Nie polecam! Firma wystawia faktury za opłaty celne z dwutygodniowym opóźnieniem - PO UPŁYWIE TERMINU PŁATNOŚCI. Następnie przysyła wezwanie do zapłaty i grozi postępowaniem windykacyjnym. Ostatnio dostałam wezwanie do zapłaty wystawione po opłaceniu faktury. Nie będę już nigdy kupować w firmach wysyłających paczki przez FedEx. -
~Ala / 2021-10-01 18:17
Nie polecam! Firma wystawia faktury za opłaty celne za paczki z Chin, problem w tym, że wysyła je z dwutygodniowym opóźnieniem - PO UPŁYWIE TERMINU PŁATNOŚCI. Następnie przysyła wezwanie do zapłaty i grozi postępowaniem windykacyjnym. Ostatnio dostałam wezwanie do zapłaty wystawione po opłaceniu faktury. Nie będę już nigdy kupować w firmach wysyłających paczki przez FedEx. WadyCałą firma FedEx jest jedną wielką wadą. -
~Bartek / 2021-10-01 15:25
Ta firma to jakaś porażka. Kurier odbiera paczkę od zleceniodawcy po dwóch dniach dopiero dostarcza ją do do sortowni. Przesyłka trafia do odbiorcy zdekompletowana. Po złożeniu reklamacji decyzja negatywna. Fedex nic sobie z tego nie robi i twierdzi że wszystko zostało wykonane zgodnie z regulaminem dostaw. Pogratulować tylko sposobów robienia ludzi w wała. Jeśli możecie to omijajcie tą firmę szerokim łukiem. -
~Paulina / 2021-10-01 13:58
Tragedia!! Nie polecam. Kurier 4 dzień przywozi mi paczkę i do tej pory nie może jej dowieź. Pracujemy do godziny 15:00 a w jeden dzień czekałam specjalnie do godziny 16:00 na kuriera a i tak nie przyjechała. Pani na infolinii twierdzi ze kurier może przyjechać z paczka o której mu się podoba, nie ma określonego czasu pracy. Pomimo to ze z kurierem się umawiałam na konkretna godzinę paczki nie otrzymałam. ZaletybrakWadywszystko, brak terminów, długi czas oczekiwania, brak kontaktu z kurierem, niemiła obsługa klienta na infolinii -
~Barbara / 2021-09-30 20:20
Porażka !!! Ciągle zmieniają status przesyłki a paczki jak nie było tak niema !!! Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. ZaletyBrakWadySame wady -
~Lukas / 2021-09-30 08:39
Czekałem na paczkę tydzień czasu dzwoniąc na infolinię to odpowiedź była że nikogo w domu nie było gdy prze 10 dni byłem w domu od 7 rano na nogach i kuriera wcale nie było po kilku telefonach do nich łaskawie przywieźli paczki ale w bardzo złym stanie że poniosłem więcej strat tym bardziej zginęła zawartość z paczki !!!!!!! Nie polecam i zalecam omijać ich bardzo zła firma kurierska ZaletyŻadnych same wadyWadyBąk terminowej dostawy,nie miła obsługa,i po swojej sytuacji mogę stwierdzić że złodzieje -
~Europa / 2021-09-29 16:00
W 3 dni przesyłka idzie z USA pod dom DHLem, z Fedexa czekam 2 tygodnie i nic, mimo, że od tygodnia jest w Polsce. Bardzo utrudniona odprawa zakupów. -
-
~Janko / 2021-09-29 14:41
Tragedia.Trzy dni czekać na przesyłkę a status na stronie, że dostarczona. ZaletyBrakWadySzkoda słów -
~Łukasz / 2021-09-28 15:03
Tragedia. Kurier po 3 razy zmienia zdanie odnośnie terminu przyjazdu. Zmarnowany czas i pieniądze. Nie polecam. ZaletyBrak.WadyBrak terminowości. Wysokie ceny. Amatorka. -
~ZIBI / 2021-09-27 14:51
obsługa to katastrofa. Kupując zaznaczyłem odbiór po 15.00 więc kurir mi dzwonił o 11.50 - nie mogłem odebrać
Następnego dnia wziąłem urlop i o 12.45 zobzaczłem na stronie "nieudana próba doręczenia.
Na infolinii dowiedzaiłem się że kurir nie ma obowiązku dzwonić Ważne że jego GPS zarejestrował przejazd koło adresu.
Chyba powinienem staćcały dzię na ulicy i łapać przesyłkę w locie. Pierwszy raz miałem doczynienia z tą firmą i wiem że muszę ją omijać z daleka.ZaletyżadnychWadycóżmoże być wiekszą wadą jak niedostarczenie przesyłki -
~Bogda / 2021-09-25 15:42
Masakra,jeszcze nigdy nie spotkałam tak niesolidnej firmy .Kilka dni temu przesyłka miała dotrzeć do godziny 18 a teraz piszą ze nie wiedzą kiedy przesyłka będzie doręczona.Z daleka od tej firmy. WadyWszystkie -
~Kluska / 2021-09-24 15:29
Zamówiłam kuriera, miał być między 8 a 15:30, zadzwoniłam 15:25 z zapytaniem co jest grane a facet z infolinii najpierw w ostentacyjny sposób poinformował mnie, że kurier przesunął sobie odbiór przesyłki na poniedziałek a na moje pytanie dlaczego NIKT nie raczył mnie o fakcie poinformować ROZŁĄCZYŁ SIĘ!!! Kultura w tej firmie to jakiś kiepski żart -
~kuba / 2021-09-23 22:25
Uważa że ta firma kurierska to żart i nie poczuwają się do odpowiedzialności za uszkodzenie paczki Zaletynie maWadywszystko -
~użytkowniczka1 / 2021-09-23 20:40
nie polecam, zerowy kontakt z kurierem, źle dostarczył paczkę, po zadzwonieniu na infolinie formularz wypełniał pan, który się „uczył” i nie wpisał żadnych danych i nie wysłał formularza, miał zadzwonić w piątek i nie zadzwonił wcale. Po ponownym zadzwonieniu pani powiedziała, że zajmie się pilnie sprawą, nie dostałam żadnej informacji, że przesyłka została wysłana ponownie, a kurier znowu się pomylił, na szczęcie tym razem byli to sąsiedzi którzy przynieśli mi paczkę -
~TADEUSZ / 2021-09-23 13:15
jedno wielkie szambo, takie info w śledzeniu przesyłki oczywiście jestem w domu jest domofon, widzę czy ktoś podjeżdża pod blok - Nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana - to są wolne żarty z odbiorcy zero kontaku godziny +- dostawy-brak/ kontak tel z kurierem - brak, kto korzysta z takiego dziadostwa ZaletybrakWadyj/w -
-
~Artur / 2021-09-23 13:14
Dla mnie Firma Fedex okrada swoich klientów
Przesyłka międzynarodowa
nie było faktury, upoważnienia, tłumaczenia faktury -
~Seb / 2021-09-22 21:01
To jakiś dramat. Paczka wg śledzenia codziennie wyrusza rano z magazynu i około 15.00 następuje "dyspozycja zmiany terminu doręczenia" i tak pięć dni. W szósty dzień "doręczenie nieudane", choć kuriera nie było pod wskazanym adresem. MASAKRA! ZaletyBrakWady1. Brak terminowości
2. Oszukiwanie, że kurier był
3. Kompletny brak kontaktu z kurierem
4. Jeśli nie jesteś bezrobotny lub na urlopie to szanse odebrania przesyłki to jakieś 2 procent... -
~wściekła mery / 2021-09-22 16:17
fedex firma kogucik..porazka
przesylka w systemie doreczona .podpisana nawet ..a paczki nie ma ..koszt ok 1000zl
ktos tzn jakas dupna pani na infolini jeszcze wielka łaske robi ze odbierze tel i wogole cos odpowie ..dno totalne .zenada jakiekolwiek wyjasnienie załatwianie sprawy --na pewno nie sa pomocne klientowi !!
nie polecam nikomu ,omijac szerokim łukiem!!!!!!!! -
~Johan / 2021-09-22 14:25
Przesyłka ze Szwajcarii - priorytet - koszt 2000 zł.Faktycznie - jest w kraju drugiego dnia i co......i tu czeka, aż odbiorca się z nimi skontaktuje bo nie maja biedaki danych odbiorcy. 2000 zainkasowali i nie potrafią skontaktować się z nadawcą w ciągu doby aby takie dane uzyskać ???
Jakim cudem przyjmują realizację takiej przesyłki - bez danych ???
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam kontakt !!!!!!
strona 76 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »