strona 75 z 110
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »
-
~Hhhhhhhhhh / 2021-10-07 17:18
Nie polecam bardzo tej firmy paczka miała przyjść w 2 dni a kurierowi widocznie się niechce przyjechać do małej miejscowości tylko czeka aż mu się paczek nazbiera -
-
~Alfred / 2021-10-06 12:38
Zero informacji, że kurier będzie w danym dniu. Ani emaila ani sms nic. Ja nie będę czekał cały dzień w domu na paczke. Dlatego inpost najlepszy. do tego na infolinie nie maja numeru na tel kom, tylko infolinia płatna. Wadybrak komunikacji. -
~Piotr / 2021-10-06 10:03
Firma FedEx to chyba najgorsza firma kurierska jaką znam nigdy towar nie dostałem na czas klientów od których kupuje towar uprzedzam żeby tą firmą nie wysyłali ale nieraz zapomną i wyślą mnie teraz gonią terminy a oni od tygodnia mi przesyłają wiadomość że paczka jest już na aucie i jedzie domnie a na koniec dnia że zmianą dostawy na drugi dzień mija dzień i znowu informacja że paczka będzie na następny dzień i kolejny dzień to samo paczka miała być umnie 26 września a jest 6 października to są kpiny czy niema jakiejś firmy co można zgłosić ich żeby dostawali karę bo kierowcę za niedostarczenie przesyłki karają a siedzibę FedEx to powinno być jakieś kary bo se dosłownie jaja z ludzi rąbią czekam do jutra i jak nie dojdzie towaru nie odbieram a dziś jeszcze zadzwonię i upszedze sprzedawcę co od niego kupywałem towar -
~Finalkaa / 2021-10-05 16:56
Ta firma, to jakaś jedna wielka kpina. Kurię nie przychodzi, wpisuje, co mu wygodnie, a pracownicy nie poczuwają się w ogóle do odpowiedzialności...
Odbiór paczki przez kuriera został zlecony na piątek. Niestety, pomimo całego dnia wyczekiwania, kurier się nie pojawił. Z racji zbliżającego się weekendu, pomyślałam, że może nawał roboty i w poniedziałek wszystko się wyjaśni. Na infolinii jeden wielki bałagan. Podczas pierwszej rozmowy, tuż po weekendzie, nie szło odnaleźć przesyłki po numerze. Pani zdziwiona, że mam list przewozowy, skoro taka przesyłka w ogóle nie istnieje. Dopiero za trzecim razem została odnaleziona w systemie za pomocą danych osobowych. Powód nieodebrania: klient nieosiągalny. Kpina, siedziałam cały dzień w domu, zrezygnowałam z planów! Pani zleciła odbiór tego samego dnia w trybie pilnym, oczywiście kuriera znów nie było dane ujrzeć. Zadzwoniłam drugi raz, z trudem udało się dodzwonić na pół godziny przed zamknięciem infolinii. Odebrał Pan, jakby wybudzony ze snu, znudzony, ciężko wzdychający... a w tle damskie chichoty... I znów nie można było znaleźć przesyłki w systemie. Jak już się udało, została założona interwencja. Oczywiście z zaleceniem, że to ja muszę się dobijać na infolinię, żeby dowiedzieć się, czy sytuacja została rozwiązana, nikt nie jest w stanie wykonać do mnie prostego telefonu. Minęła prawie doba od interwencji, kolejnego dnia znów telefon na infolinię - oczywiście historia z nieistniejącą przesyłką lubi się powtarzać. Jak się później okazało, dwa razy nieodebrana "z winy klienta" - to chyba jakiś żart! Człowiek specjalnie rezerwuje sobie kolejny dzień wolny, odwołuje wszystko, a kurier nie przyjeżdża i wypisuje jakieś głupoty! A odpowiedzi na interwencję z miejskiego oddziału jak nie było, tak nie ma. Propozycja rozwiązania problemu? - nadać jeszcze raz paczkę... Dziękuję, postoję.
Omijać FedEx szerokim łukiem!ZaletySitem bym przesiewała i bym nie znalazłaWady- kurier nie przychodzi i wpisuje w system jakieś bzdury o nieosiągalności klienta
- kurier nie kontaktuje się z klientem, chyba że masz wykupioną ekstra płatną usługę
- na infolinii jeden wielki bałagan, każdy mówi zupełnie co innego, totalna dezorientacja
- firma nie udostępnia numerów do kuriera, sami również nie dzwonią, żeby wyjaśnić sprawę -
~marek / 2021-10-05 12:46
Ostatmi raz wysyłam przez tą firmę. Wycenili przesyłkę na 84,98 a kurier skasował 138 i jeszcze powiedzieli że żle zrozumiałem rozmowę z konsultantem !!! -
~Ola / 2021-10-05 11:49
Najmilsi kurierzy z jakimi kolwiek miałam styczność. -
~kapede / 2021-10-04 14:25
Nie polecam! Firma wystawia faktury za opłaty celne z dwutygodniowym opóźnieniem - PO UPŁYWIE TERMINU PŁATNOŚCI. Następnie przysyła wezwanie do zapłaty i grozi postępowaniem windykacyjnym. Ostatnio dostałam wezwanie do zapłaty wystawione po opłaceniu faktury. Nie będę już nigdy kupować w firmach wysyłających paczki przez FedEx. -
~Ala / 2021-10-01 18:17
Nie polecam! Firma wystawia faktury za opłaty celne za paczki z Chin, problem w tym, że wysyła je z dwutygodniowym opóźnieniem - PO UPŁYWIE TERMINU PŁATNOŚCI. Następnie przysyła wezwanie do zapłaty i grozi postępowaniem windykacyjnym. Ostatnio dostałam wezwanie do zapłaty wystawione po opłaceniu faktury. Nie będę już nigdy kupować w firmach wysyłających paczki przez FedEx. WadyCałą firma FedEx jest jedną wielką wadą. -
-
~Bartek / 2021-10-01 15:25
Ta firma to jakaś porażka. Kurier odbiera paczkę od zleceniodawcy po dwóch dniach dopiero dostarcza ją do do sortowni. Przesyłka trafia do odbiorcy zdekompletowana. Po złożeniu reklamacji decyzja negatywna. Fedex nic sobie z tego nie robi i twierdzi że wszystko zostało wykonane zgodnie z regulaminem dostaw. Pogratulować tylko sposobów robienia ludzi w wała. Jeśli możecie to omijajcie tą firmę szerokim łukiem. -
~Paulina / 2021-10-01 13:58
Tragedia!! Nie polecam. Kurier 4 dzień przywozi mi paczkę i do tej pory nie może jej dowieź. Pracujemy do godziny 15:00 a w jeden dzień czekałam specjalnie do godziny 16:00 na kuriera a i tak nie przyjechała. Pani na infolinii twierdzi ze kurier może przyjechać z paczka o której mu się podoba, nie ma określonego czasu pracy. Pomimo to ze z kurierem się umawiałam na konkretna godzinę paczki nie otrzymałam. ZaletybrakWadywszystko, brak terminów, długi czas oczekiwania, brak kontaktu z kurierem, niemiła obsługa klienta na infolinii -
~Barbara / 2021-09-30 20:20
Porażka !!! Ciągle zmieniają status przesyłki a paczki jak nie było tak niema !!! Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. ZaletyBrakWadySame wady -
~Lukas / 2021-09-30 08:39
Czekałem na paczkę tydzień czasu dzwoniąc na infolinię to odpowiedź była że nikogo w domu nie było gdy prze 10 dni byłem w domu od 7 rano na nogach i kuriera wcale nie było po kilku telefonach do nich łaskawie przywieźli paczki ale w bardzo złym stanie że poniosłem więcej strat tym bardziej zginęła zawartość z paczki !!!!!!! Nie polecam i zalecam omijać ich bardzo zła firma kurierska ZaletyŻadnych same wadyWadyBąk terminowej dostawy,nie miła obsługa,i po swojej sytuacji mogę stwierdzić że złodzieje -
~Europa / 2021-09-29 16:00
W 3 dni przesyłka idzie z USA pod dom DHLem, z Fedexa czekam 2 tygodnie i nic, mimo, że od tygodnia jest w Polsce. Bardzo utrudniona odprawa zakupów. -
~Janko / 2021-09-29 14:41
Tragedia.Trzy dni czekać na przesyłkę a status na stronie, że dostarczona. ZaletyBrakWadySzkoda słów -
~Łukasz / 2021-09-28 15:03
Tragedia. Kurier po 3 razy zmienia zdanie odnośnie terminu przyjazdu. Zmarnowany czas i pieniądze. Nie polecam. ZaletyBrak.WadyBrak terminowości. Wysokie ceny. Amatorka. -
~ZIBI / 2021-09-27 14:51
obsługa to katastrofa. Kupując zaznaczyłem odbiór po 15.00 więc kurir mi dzwonił o 11.50 - nie mogłem odebrać
Następnego dnia wziąłem urlop i o 12.45 zobzaczłem na stronie "nieudana próba doręczenia.
Na infolinii dowiedzaiłem się że kurir nie ma obowiązku dzwonić Ważne że jego GPS zarejestrował przejazd koło adresu.
Chyba powinienem staćcały dzię na ulicy i łapać przesyłkę w locie. Pierwszy raz miałem doczynienia z tą firmą i wiem że muszę ją omijać z daleka.ZaletyżadnychWadycóżmoże być wiekszą wadą jak niedostarczenie przesyłki -
-
~Bogda / 2021-09-25 15:42
Masakra,jeszcze nigdy nie spotkałam tak niesolidnej firmy .Kilka dni temu przesyłka miała dotrzeć do godziny 18 a teraz piszą ze nie wiedzą kiedy przesyłka będzie doręczona.Z daleka od tej firmy. WadyWszystkie -
~Kluska / 2021-09-24 15:29
Zamówiłam kuriera, miał być między 8 a 15:30, zadzwoniłam 15:25 z zapytaniem co jest grane a facet z infolinii najpierw w ostentacyjny sposób poinformował mnie, że kurier przesunął sobie odbiór przesyłki na poniedziałek a na moje pytanie dlaczego NIKT nie raczył mnie o fakcie poinformować ROZŁĄCZYŁ SIĘ!!! Kultura w tej firmie to jakiś kiepski żart -
~kuba / 2021-09-23 22:25
Uważa że ta firma kurierska to żart i nie poczuwają się do odpowiedzialności za uszkodzenie paczki Zaletynie maWadywszystko -
~użytkowniczka1 / 2021-09-23 20:40
nie polecam, zerowy kontakt z kurierem, źle dostarczył paczkę, po zadzwonieniu na infolinie formularz wypełniał pan, który się „uczył” i nie wpisał żadnych danych i nie wysłał formularza, miał zadzwonić w piątek i nie zadzwonił wcale. Po ponownym zadzwonieniu pani powiedziała, że zajmie się pilnie sprawą, nie dostałam żadnej informacji, że przesyłka została wysłana ponownie, a kurier znowu się pomylił, na szczęcie tym razem byli to sąsiedzi którzy przynieśli mi paczkę
strona 75 z 110
- « poprzednia
- 1 ...
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- nastepna »