Nie polecam! Po raz kolejny zostałam oszukana. Pojawiła się informacja o nieudanej próbie doręczenia przesyłki gdzie cały dzień przebywałam w domu. Nikt nie zadzwonił domofonem ani na telefon. Kilka prób kontaktu przez telefon do firmy kurierskiej zakończyło się rozłączeniem mnie po 20 min gdy próbowano przekierować mnie na inną linie. Koszt rozmowy telefonicznej to około 30 zł. Porażka, nigdy więcej nie zamówię przez tę firmę kurierska paczki!
ZaletyBrak
WadyKontakt z obsługą klienta.
Kurier!
~Joanna / 2021-11-04 11:26
Ocena: 1.67 / 5
Chamski kurier, który dzwoni do mnie o 10 rano, kiedy jestem w pracy i mówi,że jest pod blokiem. Proszę,czy może przyjechać o godz.14, bo wtedy będę w domu, na co on odpowiada ,że o tej godzinie to on też będzie w domu i on odsyła towar do nadawcy, nie proponując nawet jutrzejszego dnia, czy jakiegokolwiek rozwiązania. Nie chce podać numeru kuriera,,żeby złożyć skargę. LUDZIE CO TO ZA FIRMA?!!!Kupuję 15 lat przez internet i z innymi firmami można się super dogadać a tu chamstwo na każdym kroku i tyłem do klienta
Wadymnóstwo
~Konrad / 2021-11-04 10:30
Ocena: 1.67 / 5
To najgorsza firma kurierska na rynku!
Status przesyłki pojawił się na stronie FedEx DOPIERO rano w dniu doręczenia.
Bardzo chamski konsultant na infolinii twierdzi,że błędnie wpisywałem numer, a status był widoczny już dawno. Na jakiej podstawie tak twierdzisz niewychowany prostaku!?!
Druga sprawa to zupełny, ale to ZUPEŁNY brak możliwości kontaktu z kurierem!
Kurier ma TYLKO prywatna komórkę i to on decyduje czy skontaktować się z odbiorca, czy nie.
Brak możliwości proszenia o kontakt telefoniczny od kuriera. Dostajesz SMS że dziś przyjdzie do Ciebie kurier; w domyśle siedź na tyłku i czekaj na wielmożnego pana kuriera cały dzień.
Jak Cię kurier nie zastanie, wystawi "awizo", ale to awizo to nie prawdziwe AWIZO, to tylko informacja w INTERNECIE. Jak mu się będzie chciało przyjdzie do Ciebie Jutro, albo za 2 dni w godzinach dowolnych, o których Ty się możesz dowiedzieć TYLKO u konsultanta.
Dobrze Wam radzę nie miejcie NIC wspólnego z tą Najgorszą na polskim rynku żenującą foremką.
Jeśli jesteście sklepem internetowym, to jakość usług FedEx obniża jakość waszej firmy i naraża Waszych klientów na przykrości. Jeśli jesteście kupującym wybierzcie inną formę dostawy, albo kupujcie w sklepie, który współpracuje z PORZĄDNYMI firmami. Jeśli prywatnie wysyłacie paczkę nie róbcie przykrości jej odbiorcy, nie narażajcie go na kontakty z prymitywami!
Chodziło o doręczenie paczki z aluminiowymi felgami do samochodu za zaliczeniem.
Dwie duże paki ważące razem ponad 30 kg dodatkowo rozliczenie finansowe z kurierem za 4 alufelgi.
ZaletyBRAK!
WadySłabe i źle funkcjonujące monitorowanie przesyłek.
Brak podanych godzin doręczenia, choćby przybliżonych.
Brak możliwości kontaktu z kurierem doręczającym paczkę.
Chamska obsługa na infolinii.
~Zawiedzony / 2021-11-03 10:58
Ocena: 1.00 / 5
pan przyjechał po paczkę która miała być wysłana za granicę. Najpierw powiedział że etykiet nie powinny być przyklejone na paczkę, gdzie w mailu było napisane aby przykleić, potem chciał dokumenty celne, które teoretycznie miały być wysłane na maila. Pokazałem panu maila jaki dostałem.pan stwierdził że nie wszystko zostało mi wysłane że nie może zabrać paczki i że to nie jego problem. Zapytałem się o zwrot pieniędzy, opłatacone z góry, odpowiedź w stylu radź sobie sam
Po kilku minutach gdy kurier odjechał pan zadzwonił że jednak może zabrać bo żadnych dokumentów więcej nie potrzeba.
Żadnego przepraszam ...nic...
Było by miło gdyby kurierzy bylinw jakiś sposób informowani jakie dokumenty so potrzebne do przewozu paczek...na tym polega ich praca, za to mają płacone , a klientów mają w głębokim poważaniu
ZaletyNie istnieja
WadyObsługa klienta
Brak znajomości wymaganych dokumentów potrzebnych do wysyłania paczek
Długi czas oczekiwania...
I wiele innych
~D / 2021-11-03 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma. Nie można się dodzwonić, dogadać w sprawie przesyłki, jak coś zostało do mnie nadane błędnie to wróci do nadawcy zanim dostanę.
ZaletyNie ma
WadySame wady. Odradzam.
~Kasia / 2021-11-03 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie zjawil sie po przesylke.2 godz probowalam sie dodzwonic na infolinie-bezskutecznie...
ZaletyBrak
WadyKurier sie nie pojawia
~Leszek / 2021-11-02 20:16
Ocena: 1.00 / 5
towar wysłany z Piły do odbiorcy ze Szczecina szedł 8 dni ( chociąż w centrali w Szczecine, był po 2 dniach).
Zaletyżadnych
~Dominatrjx / 2021-11-02 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia nie istnieje, planowana data dostawy , człowiek siefzi e domu i czeka a tu nic...beznadzieja.
ZaletyBrak
WadyWiele
~Ja / 2021-11-02 15:37
Ocena: 1.00 / 5
FIRMA BEZNADZIEJNA WOLĄ WOZIĆ PACZKI NIŻ DOSTARCZYĆ KLIJENTOWI,DLACZEGO NIE DZWONIĄ MAJĄC TEL!!!!
NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA !!!!
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Michał / 2021-10-29 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiony z samego rana kurier nie dotarł mimo porannego zgłoszenia. Specjalnie nie wychodziłem z domu, żeby być gdy przyjedzie, a tu cisza przez cały dzień.
Serdecznie nie polecam
Zaletybrak
Wadybrak informacji
~Michał / 2021-10-29 09:04
Ocena: 1.00 / 5
dramat, dramat, dramat..... kompletnie nie wywiązują się z terminu dostawy. NIGDY!! Ani razu nie byli na czas, wiecznie obsówy, nie można dostać namiarów do kuriera, na infolinii nic nie wiedzą, kontakt właściwie żaden. Gdzieś mamy twoją paczkę, nie wiemy kiedy dostaniesz i co nam pan zrobisz? Dziwię się że ta firma jeszcze funkcjonuje
ZaletyBRAK!!
Wadywszystko
~Katarzyna / 2021-10-28 17:05
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM
kontakt z kurierem 0
kontakt z infolinią 0
Zaletybrak
Wadywszystko
~Eva P / 2021-10-28 15:30
Ocena: 1.00 / 5
FedEx to koszmar. Obsługa klienta jest niekompetentna. Kazdy konsultant mówi co innego, nikt nie potrafi udzielić informacji. Telefon rozłącza się w trakcie rozmowy. System internetowy tez nie działa jak również link z formularzem do reklamacji. Porostu nie można złożyć reklamacji.
WadyAbsolutnie wszystko
~Krystyna / 2021-10-27 21:56
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam takiego kuriera , zapłaciłam bardzo dużo za dostarczenie na wyznaczony dzień , nigdy więcej takiego kuriera , n
~Pola / 2021-10-27 19:36
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam. Kurier nawet nie chciał dostarczyć przesyłki pod dany adres! Obsługa poniżej jakichkolwiek kompetencji. Nie polecam,lepiej korzystać z usług innych dostawców.
~Nat / 2021-10-27 11:08
Ocena: 2.33 / 5
Kurier przyjechał, postal chwilę i pojechał, nawet nie zdążyłam wyjść z domu. I sobie moja paczkę awizowal. Dzwoniąc na infolinię, Pan miał problem z wyslowieniem sie, powiedział że kurier nie ma obowiązku dzwonić i on nic na to nie poradzi. Nie polecam FedEx nikomu, nie pierwsza taka sytuacja z nimi, raz przyjechał i powiedział że on nie będzie czekał,aż przyniose pieniądze bo on musi żniwa koło domu obrobic, żałosne. Polecam Dpd inpost DHL I GLS sprawnie i milo i zawsze dzwonią.
ZaletyBrak
WadyNiekulturalni, chamscy, "mysla" że jak są kurierem w FedEx to im wszystko można i tu się mylą. Jaka firma taka obsługa klienta czyli na zero.
~Mmmm / 2021-10-27 09:17
Ocena: 1.67 / 5
Czekam na kuriera juz 4 dnu robocze,dostałam wiadomość ze będzie w poniedziałek, następnie w śledzeniu paczki był napis „nieudana próba doręczenia” - aczkolwiek nikogo nie było :) następnego dnia znowu widniał napis „ wydana do doręczenia” (dzwoniąc do fedex dowiedziałam się ze tego dnia około 16 będzie kurier)- oczywiscie nie było. Dzisiaj rano dzwoniąc do fedex usłyszałam ze wczoraj już kurier nie zdążył przyjechać i dzisiaj przyjedzie między 12-15 i ma dzwonić. (Prosząc i numer kuriera pani na infolinii powiedziała ze nie dają,bo nie praktykują takiego sposobu) Jednym słowem porażka ;)
ZaletyPorażka
WadyWszystko
~Jolitka / 2021-10-26 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Dno i tona mułu. Czekała na przesyłkę 3 tygodnie. Gdy w końcu tam się DODZWONIŁAM szanowna paniczka powiedziała mi że moja przesyłka została odesłana do nadawcy ponieważ adresat odmówił przyjęcia przesyłki, ha ha ha śmiech na sali ha ha. Oczywiście nikogo u mnie nie było z przesyłką!!
ZaletyNo jak by nie patrzeć to nie znajdę!
WadyWszystko a przede wszystkim kontakt z klientem
~Anna / 2021-10-26 17:23
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza kurierska firma ever! Kurier od 3 dni odbiera przesyłkę. Nigdy więcej zleceń dla fedex. Obsługa telefoniczna arogancka , nie nadaje się do obsługi klientów.
ZaletyBrak
WadyNie odbieranie przesyłek, brak kontaktu z kurierem , arogancka obsługa klienta
~klient / 2021-10-26 11:25
Ocena: 1.00 / 5
Wieczne problemy, obsługa klienta gorsza niż sanepid.