Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2021-10-20 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Fedex to najgorsza firma kurierską nigdy nie spotkałam się z taka firma paczka nie dotarła w pitek miała być dostarczana okazało się że jest awizo po rozmowie na infolinii dostałam informację że paczka dostanie dostarczona w poniedziałek między godziną 10 a 13 koło godziny 13.30 zadzwoniłam na infolinię okazało się że kurier napisał że paczka była awizowana po godzinę 10 ..a byliśmy w domu nikogo nie było. kurierowi się nie chciało przyjechać z paczka. po kolejnej rozmowie pani powiedziała że możemy sobie odebrać przesyłkę sami to za co my płacimy. nie polecam tej firmy. pozdrawiam Agnieszka
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja
  • ~pawel / 2021-10-19 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zdecydowanie tej firmy. Dziś czas doręczenia przekroczony dwukrotnie, a paczki nadal brak. Kurier zgłosił w systemie odmowę doręczenia, a w rzeczywistości nawet nie pofatygował się pod adres, konsultantka na infolinii powiedziała ze sam mogę sobie pojechać (w sumie klikadziesiat km) po paczkę i ja od nich odebrać. złożenie reklamacji w moim przypadku jako odbiorcy przesyłki niemożliwe. Poza tym na infolinii kłamią, dzwoniłem codziennie, za każdym razem mówili co innego, aby pozbyć sie problemu, a nie go rozwiązać.
    Zaletybrak
    Wadynierzetelna obsługa klienta, kłamstwa kuriera, kłamstwa konsultantów na infolinii, niedziałające formularze na stronach internetowych fedex, itd itd itd
  • ~Sylwia / 2021-10-18 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Po kontakcie telefonicznym z konsultantem zdecydowałam się zamówić kuriera, ponieważ konsultant zapewnił, że paczka dotrze do celu następnego dnia. Bardzo zależało mi na czasie, ponieważ wysyłałam bardzo ważne dokumenty. Gdy pojawił się kurier ponownie zapytałam, czy aby na pewno paczka dotrze na czas. Dostałam zapewnienie, że tak. Jak się okazało, paczka nie tylko nie dotarła w ustalonym terminie na czas, ale również nie mogłam jej śledzić przez stronę internetową, ponieważ kurier nie wysłał mi numeru przesyłki. Na koniec zaznaczę jeszcze, że równie dobrze mogłam wysłać paczkę pocztą i dotarła by w takim samym terminie, jak za pośrednictwem firmy FedEx! Serdecznie nie polecam, cena nieadekwatna do usługi.
    WadyZa wysoka cena,
    Wprowadzanie w błąd klientów,
    Usługa nie wykonana na czas,
    Brak możliwości śledzenia paczki
  • ~Jacek / 2021-10-15 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich nie polecam tej firmy do przesyłki kurier nawet nie raczył zadzwonić że jest z przesyłką tylko wrzucił za płot przy ruchliwej drodze na widoku,w każdej chwili mógł je ktoś poprostu zabrać a jeszcze jest taka sprawa że paczka miała być dostarczona wczoraj.Nie polecam nikomu tego przewoźnika jeszcze z takim czymś się jeszcze nie spotkałem czy w DPD czy DHLtam przewoźnik zadzwoni czy idzie się dogadać a nie tak po chamsku jak w tym przypadku ostatni raz jest załatwione przez tą firmę .
  • ~ailuj / 2021-10-14 13:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Nie wykonał tego przez dwa dni.
    Na infolinii nie udzielono mi informacji co z paczką tylko przekazano, że zostanie zaktualizowana strona ze śledzeniem paczki.
    Po interwencji nadawcy przesyłki pojechałem sam do centrali po odbiór paczki.
    Skandal
    Brak informacji o tym co się dzieje z przesyłką i czemu nie jest dostarczana do adresata.
    Nie polecam Firmy.
    ZaletyMiła obsługa w centrali w Poznaniu.
    WadyBeztroska dostawcy. Paczka leżała sobie w centrali i nikt nie raczył powiadomic co dalej.
  • ~ghoosia / 2021-10-13 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał mi przywieść przesyłkę. Nie wiadomo w jaki dzień miał być, ani o której godzinie.
    Ale to ja powinnam śledzić kuriera - odpowiedź na infolinii.
    Podobno był już 2 razy zatem po przesyłkę muszę pofatygować się do ich centrali.
    Najgorsza firma z jaką miałam doczynienia.
    Nikomu nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji o nadaniu przesyłki
    Brak informacji o mającej się odbyć probie jej dostarczenia
    Brak informacji o widełkach godzinowych kiedy może pojawić się kurier
    Nieintuicyjne śledzenie przesyłek (dopiero z infolinii dowiedziałam się, że jest inna strona do śledzenia przesyłek krajowych)
    Opryskliwa obsługa infolinii
  • ~Karolina / 2021-10-13 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska . Kurier po chwili odjechał nie zdarzylam wyjść. I pisząc do niego kiedy przyjedzie odpowiedź
    Byłem
    ZaletyBrak
    WadyZły dobór pracowników
  • ~Tomasz / 2021-10-12 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest firma której jakoby nie było. Kurier nie wiedzieć czemu nie zostawił żadnego śladu że był i co zrobić żeby odebrać potrzebną przesyłkę. Nie został określony nawet w przybliżeniu czas dostawy, choć cały czas była oczekiwana. Usiłowałem się dodzwonić ale po dwóch godzinach prób zrezygnowałem. Ciekawe kto zapłaci należność za telefon przy tak długim oczekiwaniu. Mam kontakt z innymi firmami prawie codziennie ale takiego sposobu działania, utajnienia kontaktu do kuriera, nie podawanie przybliżonego czasu dostawy, niemożliwości kontaktu nie spotkałem. Nie polecam tej firmy i nie wróżę jej zbyt długiego istnienia.
    Zaletybrak
    Wadycała masa
  • ~Natka / 2021-10-11 15:24
    Ocena: 4.67 / 5
    A ja polecam firmę fedex z kurierem mamy kontakt telefoniczny, zawsze jest na czas. Za opakowanie i bezpieczeństwo przesyłki odpowiada nadawca- także pakujcie solidnie towar i będzie ok????
    ZaletyKrajowa dostawa 24h
    WadyCeny wyższe ale też ok.
  • ~Sign / 2021-10-10 12:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczki nie sa dostarczane w terminie. Żeby im się zgadzało w papierach zmieniają numer listu przewozowego z inną datą nadania. Brak możliwości złożenia reklamacji, ponieważ strona nie działa. Biuro obsługi klienta nie rozwiązuje problemu.
  • ~Olek / 2021-10-09 07:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Mamy stałą umowę (mieliśmy bo od poniedziałku przechodzimy na DHL).
    Kurier jak najbardziej w porządku. To już trzeci człowiek, ale nie mam zastrzeżeń.
    Wysyłamy i odbieramy co dzień ok 30- tu przesyłek. (elektronika)
    Ilość szkód transportowych jest przerażająca. Tygodniowo ok 6-12 protokołów.
    Nie ma znaczenia czy gabaryt czy nie.
    Zbiją zarówno TV 32" jak i 65". Odszkodowanie wyrwać to cud.
    W magazynie przeładunkowym "pracują" chyba debile lub przeszkolone osobniki człekokształtne.
    Kurier (każdy) który do nas przyjeżdżał od razu mówił: "TU MACIE ZBITKA"
    Telewizory układają na paletach na płasko i jeden na drugim.
    Kieliszki, strzałki mają w du...e.
    Ja ich też. Spróbujemy z DHL.
    ZaletyKurierzy który znam, są OK.
    WadyObsługa na -10
  • ~Mik / 2021-10-08 15:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka w siedzibie Fedex Poznań leżała dwa dni i gdyby nie była odebrana osobiście to prawdopodobnie by tam już została na stałe.
    Żadnej informacji na temat przesyłki. Biuro obsługi klienta tez nie miało pojęcia nic dlaczego przesyłka nie została doręczona i co sie z nią dzieje
    FeDex Poznań - żenada, wstyd, brak słów. Nigdy więcej korzystania z usług tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, kłamstwo, brak orientacji, brak konkretnych numerów kontaktowych itd itp
  • ~rob / 2021-10-08 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści , za prawie każdą paczkę doliczają opłatę jako paczka niestandardowa, BANDA OSZUSTÓW I DEBILI
    Zaletybrak
    Wadywszytsko
  • ~Agnieszka / 2021-10-08 07:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex w Radomiu to banda złodziei. Ukradli mi paczkę o wartości 600 złotych. Sprawa niebawem trafi na policję. Ludzie jak Wam nie wstyd, czy Wasze matki są dumne że wychowały złodziei? Ja nie mogłabym zmrużyć oka wiedząc że okradam ludzi bez konsekwencji...
  • ~rod / 2021-10-08 07:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Masakra kurier zrobił zwrot a ja czekałem za ta paczka nawet nie zadzwonił

    Zamówiłem kuriera na 2 paczki czekam 1 dzień i nic kurier dzwoni na nastepny dzień ze jak mu dostarcze paczki gdzieś ma trase to zabierze. Płace za kuriera zeby je odebrał a nie mam mu dowozić.

    Nastepna sprawa dzwonie na infolinie ze pani nie pomorze bo to prywatny jakiś tam dostawca i ona nie moze nic zrobić zapytałem sie grzecznie po co jest ta infolinia pytałem 3 razy pani bezczelnie sie rozłączyłą.

    Czekałem 3 dni na kuriera az stwierdziłem ze zamawiam innego.

    Dpd zawsze odbiera nie było zadnego poslizu
    ZaletyBrak Zenadda
    WadyWad jest bardzo duzo zabrać sie za kurierów i za infolinie
  • ~Hhhhhhhhhh / 2021-10-07 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bardzo tej firmy paczka miała przyjść w 2 dni a kurierowi widocznie się niechce przyjechać do małej miejscowości tylko czeka aż mu się paczek nazbiera
  • ~Alfred / 2021-10-06 12:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Zero informacji, że kurier będzie w danym dniu. Ani emaila ani sms nic. Ja nie będę czekał cały dzień w domu na paczke. Dlatego inpost najlepszy. do tego na infolinie nie maja numeru na tel kom, tylko infolinia płatna.
    Wadybrak komunikacji.
  • ~Piotr / 2021-10-06 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma FedEx to chyba najgorsza firma kurierska jaką znam nigdy towar nie dostałem na czas klientów od których kupuje towar uprzedzam żeby tą firmą nie wysyłali ale nieraz zapomną i wyślą mnie teraz gonią terminy a oni od tygodnia mi przesyłają wiadomość że paczka jest już na aucie i jedzie domnie a na koniec dnia że zmianą dostawy na drugi dzień mija dzień i znowu informacja że paczka będzie na następny dzień i kolejny dzień to samo paczka miała być umnie 26 września a jest 6 października to są kpiny czy niema jakiejś firmy co można zgłosić ich żeby dostawali karę bo kierowcę za niedostarczenie przesyłki karają a siedzibę FedEx to powinno być jakieś kary bo se dosłownie jaja z ludzi rąbią czekam do jutra i jak nie dojdzie towaru nie odbieram a dziś jeszcze zadzwonię i upszedze sprzedawcę co od niego kupywałem towar
  • ~Finalkaa / 2021-10-05 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma, to jakaś jedna wielka kpina. Kurię nie przychodzi, wpisuje, co mu wygodnie, a pracownicy nie poczuwają się w ogóle do odpowiedzialności...

    Odbiór paczki przez kuriera został zlecony na piątek. Niestety, pomimo całego dnia wyczekiwania, kurier się nie pojawił. Z racji zbliżającego się weekendu, pomyślałam, że może nawał roboty i w poniedziałek wszystko się wyjaśni. Na infolinii jeden wielki bałagan. Podczas pierwszej rozmowy, tuż po weekendzie, nie szło odnaleźć przesyłki po numerze. Pani zdziwiona, że mam list przewozowy, skoro taka przesyłka w ogóle nie istnieje. Dopiero za trzecim razem została odnaleziona w systemie za pomocą danych osobowych. Powód nieodebrania: klient nieosiągalny. Kpina, siedziałam cały dzień w domu, zrezygnowałam z planów! Pani zleciła odbiór tego samego dnia w trybie pilnym, oczywiście kuriera znów nie było dane ujrzeć. Zadzwoniłam drugi raz, z trudem udało się dodzwonić na pół godziny przed zamknięciem infolinii. Odebrał Pan, jakby wybudzony ze snu, znudzony, ciężko wzdychający... a w tle damskie chichoty... I znów nie można było znaleźć przesyłki w systemie. Jak już się udało, została założona interwencja. Oczywiście z zaleceniem, że to ja muszę się dobijać na infolinię, żeby dowiedzieć się, czy sytuacja została rozwiązana, nikt nie jest w stanie wykonać do mnie prostego telefonu. Minęła prawie doba od interwencji, kolejnego dnia znów telefon na infolinię - oczywiście historia z nieistniejącą przesyłką lubi się powtarzać. Jak się później okazało, dwa razy nieodebrana "z winy klienta" - to chyba jakiś żart! Człowiek specjalnie rezerwuje sobie kolejny dzień wolny, odwołuje wszystko, a kurier nie przyjeżdża i wypisuje jakieś głupoty! A odpowiedzi na interwencję z miejskiego oddziału jak nie było, tak nie ma. Propozycja rozwiązania problemu? - nadać jeszcze raz paczkę... Dziękuję, postoję.

    Omijać FedEx szerokim łukiem!
    ZaletySitem bym przesiewała i bym nie znalazła
    Wady- kurier nie przychodzi i wpisuje w system jakieś bzdury o nieosiągalności klienta
    - kurier nie kontaktuje się z klientem, chyba że masz wykupioną ekstra płatną usługę
    - na infolinii jeden wielki bałagan, każdy mówi zupełnie co innego, totalna dezorientacja
    - firma nie udostępnia numerów do kuriera, sami również nie dzwonią, żeby wyjaśnić sprawę
  • ~marek / 2021-10-05 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatmi raz wysyłam przez tą firmę. Wycenili przesyłkę na 84,98 a kurier skasował 138 i jeszcze powiedzieli że żle zrozumiałem rozmowę z konsultantem !!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12512
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7998
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7642
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4109
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4084
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4558
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4442
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2965