Ta firma, to jakaś jedna wielka kpina. Kurię nie przychodzi, wpisuje, co mu wygodnie, a pracownicy nie poczuwają się w ogóle do odpowiedzialności...
Odbiór paczki przez kuriera został zlecony na piątek. Niestety, pomimo całego dnia wyczekiwania, kurier się nie pojawił. Z racji zbliżającego się weekendu, pomyślałam, że może nawał roboty i w poniedziałek wszystko się wyjaśni. Na infolinii jeden wielki bałagan. Podczas pierwszej rozmowy, tuż po weekendzie, nie szło odnaleźć przesyłki po numerze. Pani zdziwiona, że mam list przewozowy, skoro taka przesyłka w ogóle nie istnieje. Dopiero za trzecim razem została odnaleziona w systemie za pomocą danych osobowych. Powód nieodebrania: klient nieosiągalny. Kpina, siedziałam cały dzień w domu, zrezygnowałam z planów! Pani zleciła odbiór tego samego dnia w trybie pilnym, oczywiście kuriera znów nie było dane ujrzeć. Zadzwoniłam drugi raz, z trudem udało się dodzwonić na pół godziny przed zamknięciem infolinii. Odebrał Pan, jakby wybudzony ze snu, znudzony, ciężko wzdychający... a w tle damskie chichoty... I znów nie można było znaleźć przesyłki w systemie. Jak już się udało, została założona interwencja. Oczywiście z zaleceniem, że to ja muszę się dobijać na infolinię, żeby dowiedzieć się, czy sytuacja została rozwiązana, nikt nie jest w stanie wykonać do mnie prostego telefonu. Minęła prawie doba od interwencji, kolejnego dnia znów telefon na infolinię - oczywiście historia z nieistniejącą przesyłką lubi się powtarzać. Jak się później okazało, dwa razy nieodebrana "z winy klienta" - to chyba jakiś żart! Człowiek specjalnie rezerwuje sobie kolejny dzień wolny, odwołuje wszystko, a kurier nie przyjeżdża i wypisuje jakieś głupoty! A odpowiedzi na interwencję z miejskiego oddziału jak nie było, tak nie ma. Propozycja rozwiązania problemu? - nadać jeszcze raz paczkę... Dziękuję, postoję.
Omijać FedEx szerokim łukiem!ZaletySitem bym przesiewała i bym nie znalazła
Wady- kurier nie przychodzi i wpisuje w system jakieś bzdury o nieosiągalności klienta
- kurier nie kontaktuje się z klientem, chyba że masz wykupioną ekstra płatną usługę
- na infolinii jeden wielki bałagan, każdy mówi zupełnie co innego, totalna dezorientacja
- firma nie udostępnia numerów do kuriera, sami również nie dzwonią, żeby wyjaśnić sprawę