Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2247 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2022-11-30 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Nie dość że straciłam 2 dni czekając na kuriera bo rano miałam SMS ze dzis doatane przesyłke. To nie ma żadnej infolini żeby uzyskać jakąkolwiek informacje nie mówiąc o konkurencji... Porażka nie polecam powinni zwracać również wartość przesyłki przez takie traktowanie klienta. Rozumiem że mają dużo zleceń chociaż jak tak traktują klienta to śmiem wątpić ale gdybym miała kontakt z kurierem bądź infolinia to byłoby inaczej 0/5 nawet na 1 nie zasłużyli!
    Wady5/5
  • ~Mama37 / 2023-04-26 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bardzo nie miły kurier porażka zero kultury
  • ~mandarynka / 2024-05-28 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam usługę pn.: „gwarancja doręczenia przesyłki dnia następnego do godziny 12:00” („Next Day 12:00”). Usługa ta nie została przez firmę FEDEX zrealizowana. Warunkiem jej zrealizowania jest nadanie paczki do godziny 14:00. Przesyłka została nadana w punkcie o godz. 11:56, a następnie odebrana przez kuriera dopiero w kolejnym dniu, tj. 15.05.2024 o godz. 12:43, co spowodowało, że została dostarczona do adresata dopiero w dniu 16.05.2024 o 9:27. Zgodnie z umową i opłaconą przeze mnie usługą, przesyłka winna zostać doręczona do 15.05.2024 r. do godziny 12:00. Jako nadawca dopełniłam wszystkich warunków niezbędnych do realizacji przedmiotowej usługi. A reklamacja oczywiście nie została uznana, ponieważ oni tylko podają sugerowaną datę nadania-tak każdy się może tłumaczyć. Rozumiem takie uzasadnienie w przypadku standardowej przesyłki, a jeśli tu była wykupiona dodatkowa usługa, reklamacja winna być uznana bez żadnych uzasadnień. Nie dostarczyli na wskazany dzień więc oddają pieniądze za wykupioną dodatkową usługę. Firma nieodpowiedzialna i bardzo utrudniony kontakt. Unikajcie usług tej firmy jak możecie. kilka razy byłam zmuszona korzystać z usług tej firmy i zawsze był problem.
    ZaletyBrak, 0 punktów a nie 1 gwiazdka!
    Wadybrak kontaktu z kurierem
    brak dostarczenia przesyłki po wykupieniu usługi -"gwarancja dostarczenia przesyłki następnego dnia"
  • ~mania / 2021-08-17 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nierzetelna firma, nieprofesjonalnie podchodzą do klientów, paczka nigdy nie dochodzi w terminie, kurierzy zawsze podkreślam zawsze maja problem z dojechaniem do klienta bądź zaznaczają ze byli a tak na prawdę nie zjawiają się, z kurierem nie ma żadnego kontaktu, widać ze nie zależy im na zadowoleniu klientów.
    ZaletyBRAK
    WadyPaczka zawsze dostarczona w bardzo długim terminie
  • ~Mania / 2022-03-24 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężki kontakt z firmą, ludzie nieuprzejmi, oferty teoretycznie jasne, w praktyce wychodzą duże koszty nieprzewidziane . Ogólnie nie polecam.
  • ~ManiaDe / 2022-08-24 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z możliwych. Brak kontaktu z biurem obsługi klienta i kurierem (numeru telefonu nie podają). Infolinia tylko dla klientów biznesowych (więc zwykły człowiek nie ma prawa z niej skorzystać - segregacja klientów). Kurier rzekomo był (czekałam trzy godziny w podanym czasie) i awizowal przesyłkę. Odbiorca nie ma żadnych praw. Jeśli nadawca nie zaznaczył odpowiedniej opcji to kurier do Ciebie nie zadzwoni, reklamacji złożyć też nie możesz. W Internecie podany numer rzekomo oddziału FedEx, a w rzeczywistości do TNT, w którym nic nie wiedzą i nie pomogą. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Moja przesyłka wraca do nadawcy i jeśli będę chciała ją otrzymać muszę ponownie opłacić wysyłkę. Nie korzystacie z usług tej firmy, nie warto.
    ZaletyBrak
    WadyChat live nie zastąpi kontaktu telefonicznego z konsultantem. Brak infolinii dla klientów indywidualnych. Segregacja klientów na lepszych i gorszych
  • ~Maniek / 2022-08-30 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!!! Kurier nie przyjeżdża, zostawia elektroniczne awizo, na czacie dostajesz człowieku opierdziel, że nadawca nie wybrał opcji telefonu przed dojazdem i przesyłka trafią z powrotem do oddziału. Oczywiście, kejna informacja jest taka, że możesz ją sobie osobiście odebrać z oddziału. Masakra!!!
  • ~Maniek / 2022-11-11 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów nie trzymają terminów a kasują najdrożej i nie dowożą paczek na czas
  • ~Manko chan / 2021-07-05 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usług poniżej krytyki! Czas oczekiwania na paczkę wydłużony o dwa trzy tygodnie z powodu rzekomego braku mojego maila przez agencję Celna. Brak możliwości dodzwonienia się, niekompetentni konsultanci nie polecam i nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy
  • ~Mar / 2022-02-03 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier podjechał chciałem otworzyć paczkę sprawdzić on powiedział czy odbieram a ja ze otwieramy sprawdzić więc zamknął drzwi od auta wsiadł i odjechał.
  • ~Mara / 2022-01-26 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka może być oszustwo i złodziejstwo .Nadałam paczkę drogą lotniczą dużo skasowali odemnie a do tego paczka szła drogą lądową.Niema żadnej reklamacji.Ludzie uważajcie
  • ~maras206 / 2019-09-20 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa dwa dni robocze na trzeci zadzwoniłem do kuriera co z mojom przesyłkom powiedział że ma awarię i ze mam czekać do poniedziałku fajnie odradzam tom firme
  • ~Marcellos / 2022-01-04 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie miły kurier. Bardzo nie miły kurier. Bardzo nie miły kurier
    Zaletynic
    WadyWszystko i Bardzo nie miły kurier
  • ~Marcin / 2018-12-17 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu ze strony kuriera. Lepiej wziąć tydzień urlopu i czekać a i tak nie wiadomo czy paczka dotrze. Z infolini mimo wielu reklamacji nic nie można się dowiedzieć.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Marcin / 2020-03-18 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje nic nie wysyłać ta lichwiarską firma!!!!!!
    WadyTotalne dno
  • ~Marcin / 2021-01-15 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia, a odbieram i nadaję sporo paczek każdego miesiąca. Dodatkowo praca oddziału w Łodzi nie nadaje się do jakiegokolwiek cenzuralnego skomentowania.

    Paczka wysłana jako ekspres międzynarodowy z GB (deklarowane 3-5 dni na dostarczenie) dotarła w dwa dni (sobota i niedziela) do Polski, więc do tego momentu serwis perfekcyjny. Dokumenty do odprawy celnej odesłałem w ciągu dwóch godzin od ich otrzymania, ale przesyłka i tak utknęła na dwa dni. Rozumiem jednak, że FedEx nie ma pełnego wpływu na przebieg odprawy i mogą się pojawić wyjątkowe okoliczności.

    Piątego dnia od nadania przesyłka trafia do oddziału w Łodzi, rzekomo po odjeździe kuriera z jednostki. Nie wiem jakie ma to znaczenie dla mnie jako klienta, że kurier odjechał, jeden kurier obsługuje całe województwo? Nadal nie interweniuję.

    Szóstego dnia od nadania przesyłka nadal pozostaje w oddziale łódzkim, nie podjęto nawet próby jej doręczenia. W międzyczasie ja otrzymuję mailowo kolejne aktualizacje statusu przesyłki z przesunięciami planowanego doręczenia. Nie jestem roszczeniowym klientem, więc nadal nie interweniuję.

    Siódmego dnia jestem przekonany, że przesyłka dotrze, mam wolny dzień, czekam spokojnie na kuriera w domu. O 13:30 otrzymuję aktualizację statusu z informacją, że kurier nie zastał adresata... Kolejne aktualizacja statusu z informacją o przełożeniu dostawy na dziesiąty dzień od nadania (sic!), bo oczywiście mamy przed nami sobotę i niedzielę. Żadnego dzwonka domofonu, żadnego telefonu, żadnego awiza. Po przeczytaniu maila dzwonię na infolinię. Spotykam się z bardzo konkretną obsługą ze strony uprzejmego konsultanta. Pan wysyła zgłoszenie do oddziału FedEx w Łodzi z prośbą o zawrócenie kuriera i zaleca oczekiwanie na kolejną aktualizację statusu. Uznaję sytuację za załatwioną. Mijają dwie godziny, brak dalszych informacji. Ponownie dzwonię na infolinię, tym razem odbiera Pani konsultantka, równie miła jak mój poprzedni rozmówca. Pani potwierdza, że zgłoszenie zostało wysłane, ale łódzki oddział w ogóle nie odpowiedział. Proponuje mi ponowienie zgłoszenia, na co się zgadzam, ale informuje mnie również, że na tym kroku Jej możliwość interwencji się kończy. Zupełnie nie rozumiem tego systemu zarządzania, braku możliwości wpływu centrali na działanie oddziałów terenowych, ani tego że jednostka terenowa może najzwyczajniej w świecie nie odpowiedzieć na zgłoszenie klienta i tym samym zamknąć dalszy bieg sprawy. Wy tak na poważnie?

    Oczywiście złożę reklamację, co i tak już niczego nie zmieni, bo paczkę dostanę być może w przyszłym tygodniu, a być może już nigdy (zwłaszcza po wystawieniu niniejszej opinii). Ja w pełni rozumiem, że mamy specyficzne czasy i wyjątkowe okoliczności, ale pracownik FedEx potwierdził nieprawdę co do próby doręczenia w dokumentacji firmowej, a firma nie reaguje na to w żaden sposób i ceduje rozwiązanie sprawy do oddziału terenowego, który sprawę uznaje za nieistniejącą. Gdybym chciał czekać na przesyłkę tygodniami to nie korzystałem z usługi ekspresowej, choć na pewno powinniście zmienić nazwę usługi jeśli chcecie stać się kiedyś firmą rzetelną i uczciwą wobec klientów.

    Szczerze odradzam korzystanie z usług tej firmy osobom, które pozostają w rejonie obsługiwanym przez łódzki oddział FedEx.
  • ~Marcin / 2021-05-04 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex to jakaś kpina moją paczke niemogli dostawić od 2 miesięcy napisali mi wiadomość że odsyłaja do nadawcy jeb... ni pedały
    ZaletyRzadne
    WadyNiema rzadnego nr z kurierem
  • ~Marcin / 2021-07-27 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ma ktoś z państwa numer do kuriera FedEx obsługujący teren Gryfic i okolic Nowogard Płoty ;)
  • ~Marcin / 2021-12-24 02:36
    Ocena: 1.00 / 5
    13 listopada nadałem paczkę do Anglii
    8 grudnia dotarła do odbiorcy.
    WSZYSTKO JASNE CO TO ZA FIRMA!!!
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo do napisania
  • ~Marcin / 2021-12-28 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej... Stop Fedex. Omijać z daleka. Z infolini dowiedziałem się że kilka dni wcześniej otrzymałem przesyłkę. Jakież było moje zdziwienie...
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12760
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8180
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7773
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4151
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4149
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2479
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4876
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4604
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4069
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150