Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2221 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2018-12-17 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu ze strony kuriera. Lepiej wziąć tydzień urlopu i czekać a i tak nie wiadomo czy paczka dotrze. Z infolini mimo wielu reklamacji nic nie można się dowiedzieć.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Marcin / 2020-03-18 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje nic nie wysyłać ta lichwiarską firma!!!!!!
    WadyTotalne dno
  • ~Marcin / 2021-01-15 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia, a odbieram i nadaję sporo paczek każdego miesiąca. Dodatkowo praca oddziału w Łodzi nie nadaje się do jakiegokolwiek cenzuralnego skomentowania.

    Paczka wysłana jako ekspres międzynarodowy z GB (deklarowane 3-5 dni na dostarczenie) dotarła w dwa dni (sobota i niedziela) do Polski, więc do tego momentu serwis perfekcyjny. Dokumenty do odprawy celnej odesłałem w ciągu dwóch godzin od ich otrzymania, ale przesyłka i tak utknęła na dwa dni. Rozumiem jednak, że FedEx nie ma pełnego wpływu na przebieg odprawy i mogą się pojawić wyjątkowe okoliczności.

    Piątego dnia od nadania przesyłka trafia do oddziału w Łodzi, rzekomo po odjeździe kuriera z jednostki. Nie wiem jakie ma to znaczenie dla mnie jako klienta, że kurier odjechał, jeden kurier obsługuje całe województwo? Nadal nie interweniuję.

    Szóstego dnia od nadania przesyłka nadal pozostaje w oddziale łódzkim, nie podjęto nawet próby jej doręczenia. W międzyczasie ja otrzymuję mailowo kolejne aktualizacje statusu przesyłki z przesunięciami planowanego doręczenia. Nie jestem roszczeniowym klientem, więc nadal nie interweniuję.

    Siódmego dnia jestem przekonany, że przesyłka dotrze, mam wolny dzień, czekam spokojnie na kuriera w domu. O 13:30 otrzymuję aktualizację statusu z informacją, że kurier nie zastał adresata... Kolejne aktualizacja statusu z informacją o przełożeniu dostawy na dziesiąty dzień od nadania (sic!), bo oczywiście mamy przed nami sobotę i niedzielę. Żadnego dzwonka domofonu, żadnego telefonu, żadnego awiza. Po przeczytaniu maila dzwonię na infolinię. Spotykam się z bardzo konkretną obsługą ze strony uprzejmego konsultanta. Pan wysyła zgłoszenie do oddziału FedEx w Łodzi z prośbą o zawrócenie kuriera i zaleca oczekiwanie na kolejną aktualizację statusu. Uznaję sytuację za załatwioną. Mijają dwie godziny, brak dalszych informacji. Ponownie dzwonię na infolinię, tym razem odbiera Pani konsultantka, równie miła jak mój poprzedni rozmówca. Pani potwierdza, że zgłoszenie zostało wysłane, ale łódzki oddział w ogóle nie odpowiedział. Proponuje mi ponowienie zgłoszenia, na co się zgadzam, ale informuje mnie również, że na tym kroku Jej możliwość interwencji się kończy. Zupełnie nie rozumiem tego systemu zarządzania, braku możliwości wpływu centrali na działanie oddziałów terenowych, ani tego że jednostka terenowa może najzwyczajniej w świecie nie odpowiedzieć na zgłoszenie klienta i tym samym zamknąć dalszy bieg sprawy. Wy tak na poważnie?

    Oczywiście złożę reklamację, co i tak już niczego nie zmieni, bo paczkę dostanę być może w przyszłym tygodniu, a być może już nigdy (zwłaszcza po wystawieniu niniejszej opinii). Ja w pełni rozumiem, że mamy specyficzne czasy i wyjątkowe okoliczności, ale pracownik FedEx potwierdził nieprawdę co do próby doręczenia w dokumentacji firmowej, a firma nie reaguje na to w żaden sposób i ceduje rozwiązanie sprawy do oddziału terenowego, który sprawę uznaje za nieistniejącą. Gdybym chciał czekać na przesyłkę tygodniami to nie korzystałem z usługi ekspresowej, choć na pewno powinniście zmienić nazwę usługi jeśli chcecie stać się kiedyś firmą rzetelną i uczciwą wobec klientów.

    Szczerze odradzam korzystanie z usług tej firmy osobom, które pozostają w rejonie obsługiwanym przez łódzki oddział FedEx.
  • ~Marcin / 2021-05-04 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex to jakaś kpina moją paczke niemogli dostawić od 2 miesięcy napisali mi wiadomość że odsyłaja do nadawcy jeb... ni pedały
    ZaletyRzadne
    WadyNiema rzadnego nr z kurierem
  • ~Marcin / 2021-07-27 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ma ktoś z państwa numer do kuriera FedEx obsługujący teren Gryfic i okolic Nowogard Płoty ;)
  • ~Marcin / 2021-12-24 02:36
    Ocena: 1.00 / 5
    13 listopada nadałem paczkę do Anglii
    8 grudnia dotarła do odbiorcy.
    WSZYSTKO JASNE CO TO ZA FIRMA!!!
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo do napisania
  • ~Marcin / 2021-12-28 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej... Stop Fedex. Omijać z daleka. Z infolini dowiedziałem się że kilka dni wcześniej otrzymałem przesyłkę. Jakież było moje zdziwienie...
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Marcin / 2022-05-20 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorszy będzie tylko wybór Pocztexu, przesyłki doręczają pod zły adres, lub zostawiają obcym ludziom na ochronie.
    ZaletyŻe co?
    Wadyczas dostawy, sposób dostawy, obsługa klienta
  • ~Marcin / 2022-06-14 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Daliście znać że będzie kurier 12 do 15 nie poszłem na zakończenie roku przedszkolaka bo czekałem na tego leniwego kuriera który nie przyjechał kto mi zwrócić ten czas
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Marcin / 2023-06-14 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakby można było dać minus 100 to i tak by było za dużo, na paczkę czekamy ponad tydzień, leży na sortowni , w odpowiedzi powiedzieli ze maja kurierów i nie wiadomo ile to potrwa, to jest firma która osiągnęła już dno
    ZaletyBrak zalet
  • ~Marcin / 2023-09-07 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykłe złodzieje. Zrobiłem zakup. Firma od której kupiłem produkt zapłaciła VAT a FedEx chce teraz o demnie jeszcze raz ten VAT. Jak dostanę jeszcze jedno pismo to kieruje sprawę do sondy o próbę wyłudzenia pieniędzy. Nie korzystajcie z usług tej firmy
  • ~Marcin glapiński / 2022-05-10 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka może być zamawiałem kuriera żeby mi przywiózł panele panele dojechały zniszczone jeszcze kurier chciał zwrócić przesyłkę do nadawcy i obciążać go kosztami zwrotu gdzie kuriera zamawiałem ja co prawda nie byłem nadawcą ale wysłałem kuriera na własny koszt po złożeniu reklamacji o zwrot środków stwierdzili że nie zwrócą mi pieniędzy ponieważ musieliby zwrócić przesyłkę do nadawcy najgorsza firma na świecie nie polecam
    WadyNie sumienność nie dbałość o przesyłki
  • ~Marcin2644 / 2024-05-21 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam dla mnie jest to firma krzak opłaciłem przesyłkę czekałem na kuriera odbierającego cały dzień po przyjeździe paczki nie odebrał bo stwierdził że oni takich rzeczy nie wożą jest to dla mnie tragedia z całą pewnością nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyNiekompletność
  • ~Marco / 2023-07-17 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma FedEx to jakaś kompletna TRAGEDIA. W nazwie Expres, a w realizacji 2-3 miesięcy czeka się na przesyłkę bez żadnej realnej informacji.
    W krótkich słowach - biorą pieniądze za usługi i nie wywiązują się ze zleconej pracy.
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie takiej firmy
  • ~Marecki / 2019-07-04 06:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nierzetelne obsluga i info na stronie. Podano informację, ze nie możliwe jest jest dostarczenie przesylki, zostawiono avizo, co okazało sie bezczelnym klamstwem, gdyż caly czas był ktoś w domu i nie pozostawiono zadnego avizo. Zero kontaktu z klientem, dwukrotna ibterwencja telefoniczna nie przyniosła zadnego rezultatu. Najgorsza firma kurierska w Pl. Omijać szerokim łukiem, nie polecam.
  • ~Mareg / 2020-12-10 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, przesyłka stoi w ożarowicach już 25 dni, nikt nic nie wie, obiecują że zajmą się sprawą,że jutro będzie oczywiście nic nie pomaga, dzwonienie pisanie maili.
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM TĄ FIRMĘ.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, bajzel, słaby kontakt.
  • ~Marek / 2019-09-14 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma skali żeby ocenić ten twór zwany FedEx. Jedna gwiazdka to stanowczo za dużo. Ale najgorsze jest to że oni nic sobie z tego nie robią. Każda szanujący się firma wyciągnęła by jakie kolwiek wnioski z mnóstwa negatywnych opinii.Nadałem paczkę 9.09 do dnia dzisiejszego tzn 14.09 leży w sortowni Szczecin. Dowodzą jak ktoś będzie miał po drodze. Autentyczna odpowiedź oddziału Szczecin. Omijajcie szerokim łukiem.
    ZaletyBardzo śmieszne
    WadyWszystkie możliwe.
  • ~marek / 2021-10-05 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatmi raz wysyłam przez tą firmę. Wycenili przesyłkę na 84,98 a kurier skasował 138 i jeszcze powiedzieli że żle zrozumiałem rozmowę z konsultantem !!!
  • ~Marek / 2022-04-14 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firma pożal się Boże zero kontaktu w sprawie opóźnione paczki ogólna masakra zamknąć ta firmę jak nie potrafią odnaleźć się na rynku pracy
    ZaletyNazwa firmy chyba tylko
    WadyNieterminowosc, brak kontaktu jakiegokolwiek,nie odpisują na maile, opóźnienia w dostawach przesylek
  • ~Marek / 2022-05-18 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamstwo, brak profesjonalizmu. Tylko dla ludzi o mocnych nerwach.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12641
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8060
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7695
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4122
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028