ZaletyPunktualność, uprzejmość kuriera
strona 72 z 110
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
-
~C / 2021-11-12 20:27
Wszystko jest ok, pan kurier bardzo uprzejmy. przesyłka dostarczona o czasie. Piszę tu o Fedex oddział Toruń. -
-
~quetzatlcoatl / 2021-11-12 19:03
Zazyczyli sobie 90 zl za mala paczke do UK która i tak nie dotarła bo została zgubiona w tranzycie w polsce a wraz z nią ważne dokumenty ktore sie w niej znajdowaly!!!! ZaletyZeroWadyWszystko co możliwe zaczynając od komunikacji z serwisem klienta, a kończąc na uslugach. -
~Xd / 2021-11-12 17:21
Brak kompetencji ze strony kuriera najgorsza firma przesyłkowa ZaletyNie ma zaletWadyBrak kuriera
Woli wypisać awizo bo się paczek nosić nie chce -
~Bartek / 2021-11-12 13:55
3rzeba pisać i dzwonić do USA do kraju powstania tego tworu jakim jest fedex moze oni skończą z tym oddziałem polskim bo to wstyd na cały świat, ludzie odezwijcie razem interwiniujmy ZaletyZadnychWadyWszystko co mozliwe zeby zarzucić firmie kurierskiej -
~R / 2021-11-12 11:43
Bardzo nieprzyjemny kurier. Dzwoni z pretensjami ze nawigacja poprowadziła go pod dom w którym nikogo nie ma. Nawigacja dobrze poprowadziła tylko kurier nie zauważył drogi do domu, gdzie czekałem na przesyłkę. Bardzo nieprzyjemna osoba. Jeszcze nie miał jak wydać i dostał 15 zł napiwku. ZaletySzybkość przywiezienia paczkiWadyNieprzyjemny kurier -
~Aga / 2021-11-12 08:35
Najgorsza firma kurierska w Polske, kurier nie dostarcza przesyłek na czas, tylko przestawia sobie w aktualizacjach daty. Zgubiliscie rowniez paczke ktora wyslalismy za granice i nie wyszla nadal z Polski. Juz minal miesiac i nadal nic nie zrobiliscie w tej sprawie. Na infolini uslyszalam ze mam wziasc prawnika w tej sprawie. Jak mozecie niszczyc imie jednej z najwiekszych firm kurierskiej na swiecie. Wasze zarzadzanie w Polsce jest okropne. -
~Piotr / 2021-11-11 16:47
Miałem problem odebrać przesyłkę z Kanady
Wspaniała ekipa młodych pracowników, a szczególnie pani która pracowała daleko w kąciku pomogli mi odebrać przesyłkę. ZA to im dziękuję
Ps
To było w Ożarowie. -
~rendzia25 / 2021-11-10 17:42
Nazwała bym to tragedią a nie firmą kurierską!
Kilka dni czekania na kuriera, który w końcu się nie pojawia. Zwodzenie klienta, że kurier dotrze do godziny 18 a o godzinie 15 przesyłka zostaje zwrócona do oddziału. Bałagan totalny! Nie polecam!!! -
-
~Marcin / 2021-11-09 18:11
Przesylka dostarczona po 13tej, jest godz 18,10, a na stronie ze przesylka caly czas w dostarczeniu. Syf totalny -
~Marcin / 2021-11-09 16:54
Co to za firma kurierska, skono na stronie napisane zaplac bezpiecznie kurierowi blikiem, lub karta. Oczywisie, u niby kuriera, bo nie wiem czy to byl kurier, tylko zaplacic mozna gotowka, bo inaczej nie ma mozliwosci, i zas latasz, szukasz gotowki,ktora nie zawsze ma sie w domu. Wstyt, i hanba dla niby firmy kurierskiej. -
~Tomek / 2021-11-09 13:54
Masakra, awizo zostawil i nara gdzie człowiek czeka na przesylke ZaletyZero zaletWady10 /10 -
~Zulvio / 2021-11-09 08:27
Oszuści, zapłaciłem za przesyłkę expresowa międzynarodowa miały być dwa dni robocze a czekał tydzien -
~Mrok / 2021-11-08 16:50
FedEX - TO NAJGORSZY PRZEWOŹNIK W POLSCE.
1. Centrala nie panuje nad sytuacją.
2. Numery telefonów kurierów są zastrzeżone.
3. Kurier NIE DZWONI do odbiorcy.
SYF, KIŁA, PLEŚŃ I ROBAKI.
POZIOM ŚWIADCZONYCH USŁUG NA POZIOMIE PÓŁ METRA MUŁU PONIŻEJ DNA,ZaletyABSOLUTNIE ŻADNYCH.Wady- BRAK RZETELNEJ INFORMACJI,
- KONTAKTU Z PRZEWOŹNIKIEM,
- KONTAKTU Z KURIEREM.
POLAĆ BENZYNĄ I SPALIĆ. -
~Brycha / 2021-11-08 16:26
Firma odebrała paczki w tamtym tygodniu w wtorek , paczki miały dotrzeć do Anglii . Okazało się że zaginęły do tej pory nic nie wiem , szkoda słów zero odpowiedzi są niekompetentni ZaletyNie widzę żadnych zaletWadySpóźniają się po odbiór , i gubią paczki -
~ewa / 2021-11-08 16:07
najgorsza firma kurierska na rynku , cały dzień spędziłam w domu czekając na kuriera po czym usłyszałam ,że była nie udana próba doręczenia jak najdalej od fedex Wadynie kompetencja ,brak szacunku dla klienta -
~P / 2021-11-08 10:57
Już nigdy nie zdecyduję się na skorzystanie z usług tej firmy. -
-
~Robson / 2021-11-05 14:26
Trochę dziwne że w tych czasach jeszcze można tak działać. Przez ok 5 godzin próbowałem się dodzwonić i nikt nie raczył odebrać a na czacie jest tylko bezduszny robot.Gdy już się dodzwoniłem to w centrali nie wiedzą gdzie jest kurier i nie potrafią namierzyć paczki, nie mają kontaktu telefonicznego tylko +/- 3 godziny będzie. Porażka, nigdy więcej tej firmy. Dobrze że jeżdżą samochodami a nie konno. ZaletyBrakWadyBrak możliwości odebrania paczki wcześniej od kuriera, technicznie firma zatrzymała się w komunizmie. -
~Ewelina / 2021-11-04 15:04
Nie polecam! Po raz kolejny zostałam oszukana. Pojawiła się informacja o nieudanej próbie doręczenia przesyłki gdzie cały dzień przebywałam w domu. Nikt nie zadzwonił domofonem ani na telefon. Kilka prób kontaktu przez telefon do firmy kurierskiej zakończyło się rozłączeniem mnie po 20 min gdy próbowano przekierować mnie na inną linie. Koszt rozmowy telefonicznej to około 30 zł. Porażka, nigdy więcej nie zamówię przez tę firmę kurierska paczki! ZaletyBrakWadyKontakt z obsługą klienta.
Kurier! -
~Joanna / 2021-11-04 11:26
Chamski kurier, który dzwoni do mnie o 10 rano, kiedy jestem w pracy i mówi,że jest pod blokiem. Proszę,czy może przyjechać o godz.14, bo wtedy będę w domu, na co on odpowiada ,że o tej godzinie to on też będzie w domu i on odsyła towar do nadawcy, nie proponując nawet jutrzejszego dnia, czy jakiegokolwiek rozwiązania. Nie chce podać numeru kuriera,,żeby złożyć skargę. LUDZIE CO TO ZA FIRMA?!!!Kupuję 15 lat przez internet i z innymi firmami można się super dogadać a tu chamstwo na każdym kroku i tyłem do klienta Wadymnóstwo -
~Konrad / 2021-11-04 10:30
To najgorsza firma kurierska na rynku!
Status przesyłki pojawił się na stronie FedEx DOPIERO rano w dniu doręczenia.
Bardzo chamski konsultant na infolinii twierdzi,że błędnie wpisywałem numer, a status był widoczny już dawno. Na jakiej podstawie tak twierdzisz niewychowany prostaku!?!
Druga sprawa to zupełny, ale to ZUPEŁNY brak możliwości kontaktu z kurierem!
Kurier ma TYLKO prywatna komórkę i to on decyduje czy skontaktować się z odbiorca, czy nie.
Brak możliwości proszenia o kontakt telefoniczny od kuriera. Dostajesz SMS że dziś przyjdzie do Ciebie kurier; w domyśle siedź na tyłku i czekaj na wielmożnego pana kuriera cały dzień.
Jak Cię kurier nie zastanie, wystawi "awizo", ale to awizo to nie prawdziwe AWIZO, to tylko informacja w INTERNECIE. Jak mu się będzie chciało przyjdzie do Ciebie Jutro, albo za 2 dni w godzinach dowolnych, o których Ty się możesz dowiedzieć TYLKO u konsultanta.
Dobrze Wam radzę nie miejcie NIC wspólnego z tą Najgorszą na polskim rynku żenującą foremką.
Jeśli jesteście sklepem internetowym, to jakość usług FedEx obniża jakość waszej firmy i naraża Waszych klientów na przykrości. Jeśli jesteście kupującym wybierzcie inną formę dostawy, albo kupujcie w sklepie, który współpracuje z PORZĄDNYMI firmami. Jeśli prywatnie wysyłacie paczkę nie róbcie przykrości jej odbiorcy, nie narażajcie go na kontakty z prymitywami!
Chodziło o doręczenie paczki z aluminiowymi felgami do samochodu za zaliczeniem.
Dwie duże paki ważące razem ponad 30 kg dodatkowo rozliczenie finansowe z kurierem za 4 alufelgi.ZaletyBRAK!WadySłabe i źle funkcjonujące monitorowanie przesyłek.
Brak podanych godzin doręczenia, choćby przybliżonych.
Brak możliwości kontaktu z kurierem doręczającym paczkę.
Chamska obsługa na infolinii.
strona 72 z 110
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »