strona 72 z 112
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
-
~Malgorzata / 2023-08-30 12:33
Dramat . Nie polecam tej firmy oszukują, kłamią i niedostarczaja paczek Nie mam nawet nr tel kuriera. Paczka mimo nadania nie jest do odnalezienia , nie istnieje w systemie. -
-
~Maly / 2021-08-19 10:27
Tragedia nie polecam! Kurier miał odebrać paczkę o 11 przyjechał o 9.30 i stał przed bramka 4 min jak twierdzi, szkoda że nie zadzwonił na dzwonek żebym chociaż wiedziała że Pan łaskawie przyjechał. Zero kontaktu z biurem, numeru do kuriera oczywiście brak. A jak juz udało mi się z nim skontaktować to oczywiście on się nie wróci bo nie ma czasu. Najgorsza firma kurierska nikomu nie polecam szkoda nerwów. ZaletyBrak -
~Mała mi / 2019-08-06 10:38
Tragedia. Czekam czwarty dzień na odbiór przesyłki przez kuriera. Informacji brak... zlecenie w trakcie realizacji.... Kpina i żarty z klienta!!!! Setki telefonów.. rozmowa z konsultantami i kierownikiem wszyscy mają cię w d..... Nie polecam tej pseudo firmy kurierskiej. Jeśli chcecie żeby paczka dotarła to omijajcie szerokim łukiem firme FedEx!!!!! Zapłaciłam 80zl plus koszt setki połączeń. Najgorsza firma kurierska na rynku!!! Nie mówiąc już o tym że nikt nie poda ci numeru kontaktowego do kuriera.... Masakra. ZaletyZalet brak same wady i oszukiwanie ludziWadyOszustwo ignorancja kpina z klienta -
~Małgorzata / 2019-08-29 20:49
To jak się okazuje najgorsza firma kurierska na rynku, nie dość, że paczki przerzucają przez ogrodzenie jak nikogo nie ma , to jeszcze cwaniaczki co chwilę doliczają po długim czasie od wysłania paczki dodatkowe nieuzasadnione dopłaty, za rzekomo niestandardowe paczki . Nie podają konkretnej przyczyny nawet w odpowiedzi na reklamację, która jest standardowym frazesem, w ogóle tych reklamacji nie weryfikują . Ta firma to jeden wielki koszmar. -
~Małgorzata / 2019-11-19 12:33
Brak kontaktu Centrali z kurierem odbierającym przesyke,brak kontaktu kuriera z nadawcą. Na infolinii brak możliwości porozumienia się,bo konsultant twierdzi,że pracują na telefonicznych połączeniach internetowych,w związku z tym jakość fatalna. Słychać jakby rwane czkawką skrawki słów,rozmowa jak z Marsem. Nie sposób się porozumieć.
Nie polecam.Strata czasu,nerwów i pieniędzy.Wadybrak kontaktu nadawcy z kurierem
brak kontaktu Centrali z kurierem
jakość połączenia z infolinią uniemożliwia porozumienie się -
~Małgorzata / 2021-12-05 18:05
To jest jakieś nieporozumienie -żadnego odzewu na reklamacje ..Infolinia nie działa ,zadne -
~Małgorzata / 2022-05-27 10:52
Ostrzegam przed tą firmą ,czekałam ponad 2 miesiace po czym się okazało ,iż nie dostarczyli paczkę i jeszcze za zwrot chcą 120zł,firma oszust.NIE POLECAM -
~Małgorzata / 2022-11-30 20:12
Porażka. Nie dość że straciłam 2 dni czekając na kuriera bo rano miałam SMS ze dzis doatane przesyłke. To nie ma żadnej infolini żeby uzyskać jakąkolwiek informacje nie mówiąc o konkurencji... Porażka nie polecam powinni zwracać również wartość przesyłki przez takie traktowanie klienta. Rozumiem że mają dużo zleceń chociaż jak tak traktują klienta to śmiem wątpić ale gdybym miała kontakt z kurierem bądź infolinia to byłoby inaczej 0/5 nawet na 1 nie zasłużyli! Wady5/5 -
-
~Mama37 / 2023-04-26 16:17
Nie polecam bardzo nie miły kurier porażka zero kultury -
~mandarynka / 2024-05-28 12:32
Wykupiłam usługę pn.: „gwarancja doręczenia przesyłki dnia następnego do godziny 12:00” („Next Day 12:00”). Usługa ta nie została przez firmę FEDEX zrealizowana. Warunkiem jej zrealizowania jest nadanie paczki do godziny 14:00. Przesyłka została nadana w punkcie o godz. 11:56, a następnie odebrana przez kuriera dopiero w kolejnym dniu, tj. 15.05.2024 o godz. 12:43, co spowodowało, że została dostarczona do adresata dopiero w dniu 16.05.2024 o 9:27. Zgodnie z umową i opłaconą przeze mnie usługą, przesyłka winna zostać doręczona do 15.05.2024 r. do godziny 12:00. Jako nadawca dopełniłam wszystkich warunków niezbędnych do realizacji przedmiotowej usługi. A reklamacja oczywiście nie została uznana, ponieważ oni tylko podają sugerowaną datę nadania-tak każdy się może tłumaczyć. Rozumiem takie uzasadnienie w przypadku standardowej przesyłki, a jeśli tu była wykupiona dodatkowa usługa, reklamacja winna być uznana bez żadnych uzasadnień. Nie dostarczyli na wskazany dzień więc oddają pieniądze za wykupioną dodatkową usługę. Firma nieodpowiedzialna i bardzo utrudniony kontakt. Unikajcie usług tej firmy jak możecie. kilka razy byłam zmuszona korzystać z usług tej firmy i zawsze był problem. ZaletyBrak, 0 punktów a nie 1 gwiazdka!Wadybrak kontaktu z kurierem
brak dostarczenia przesyłki po wykupieniu usługi -"gwarancja dostarczenia przesyłki następnego dnia" -
~mania / 2021-08-17 09:56
Bardzo nierzetelna firma, nieprofesjonalnie podchodzą do klientów, paczka nigdy nie dochodzi w terminie, kurierzy zawsze podkreślam zawsze maja problem z dojechaniem do klienta bądź zaznaczają ze byli a tak na prawdę nie zjawiają się, z kurierem nie ma żadnego kontaktu, widać ze nie zależy im na zadowoleniu klientów. ZaletyBRAKWadyPaczka zawsze dostarczona w bardzo długim terminie -
~Mania / 2022-03-24 17:06
Ciężki kontakt z firmą, ludzie nieuprzejmi, oferty teoretycznie jasne, w praktyce wychodzą duże koszty nieprzewidziane . Ogólnie nie polecam. -
~ManiaDe / 2022-08-24 15:25
Najgorsza firma kurierska z możliwych. Brak kontaktu z biurem obsługi klienta i kurierem (numeru telefonu nie podają). Infolinia tylko dla klientów biznesowych (więc zwykły człowiek nie ma prawa z niej skorzystać - segregacja klientów). Kurier rzekomo był (czekałam trzy godziny w podanym czasie) i awizowal przesyłkę. Odbiorca nie ma żadnych praw. Jeśli nadawca nie zaznaczył odpowiedniej opcji to kurier do Ciebie nie zadzwoni, reklamacji złożyć też nie możesz. W Internecie podany numer rzekomo oddziału FedEx, a w rzeczywistości do TNT, w którym nic nie wiedzą i nie pomogą. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Moja przesyłka wraca do nadawcy i jeśli będę chciała ją otrzymać muszę ponownie opłacić wysyłkę. Nie korzystacie z usług tej firmy, nie warto. ZaletyBrakWadyChat live nie zastąpi kontaktu telefonicznego z konsultantem. Brak infolinii dla klientów indywidualnych. Segregacja klientów na lepszych i gorszych -
~Maniek / 2022-08-30 13:48
TRAGEDIA!!! Kurier nie przyjeżdża, zostawia elektroniczne awizo, na czacie dostajesz człowieku opierdziel, że nadawca nie wybrał opcji telefonu przed dojazdem i przesyłka trafią z powrotem do oddziału. Oczywiście, kejna informacja jest taka, że możesz ją sobie osobiście odebrać z oddziału. Masakra!!! -
~Maniek / 2022-11-11 08:20
Banda oszustów nie trzymają terminów a kasują najdrożej i nie dowożą paczek na czas -
~Manko chan / 2021-07-05 09:46
Jakość usług poniżej krytyki! Czas oczekiwania na paczkę wydłużony o dwa trzy tygodnie z powodu rzekomego braku mojego maila przez agencję Celna. Brak możliwości dodzwonienia się, niekompetentni konsultanci nie polecam i nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy -
-
~Mar / 2022-02-03 20:47
Kurier podjechał chciałem otworzyć paczkę sprawdzić on powiedział czy odbieram a ja ze otwieramy sprawdzić więc zamknął drzwi od auta wsiadł i odjechał. -
~Mara / 2022-01-26 10:24
Najgorsza firma jaka może być oszustwo i złodziejstwo .Nadałam paczkę drogą lotniczą dużo skasowali odemnie a do tego paczka szła drogą lądową.Niema żadnej reklamacji.Ludzie uważajcie -
~maras206 / 2019-09-20 17:50
Dostawa dwa dni robocze na trzeci zadzwoniłem do kuriera co z mojom przesyłkom powiedział że ma awarię i ze mam czekać do poniedziałku fajnie odradzam tom firme -
~Marcellos / 2022-01-04 11:12
Bardzo nie miły kurier. Bardzo nie miły kurier. Bardzo nie miły kurier ZaletynicWadyWszystko i Bardzo nie miły kurier
strona 72 z 112
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »