Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2219 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sebastian / 2021-12-07 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia lenie i oszuści. Przesyłka awizowana cały dzień wszyscy w domu...
    WadyIstnienie tej firmy jest wadą
  • ~Ania / 2021-12-07 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada kurier nie dostarczył paczki a inne firmy jakoś umieją. Mam awizo nie mogę się dodzwonić do firmy brak numeru do kuriera nie wiem co dalej z moja paczka. Nie polecam
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2021-12-07 13:17
    Ocena: 2.00 / 5
    O godz. 10.58 uzyskałem połączenie z infolinią. Poprosiłem konsultantkę o numer telefonu do kuriera , żeby dowiedzieć się w jakim przedziale czasowym będzie w moim rejonie. /Stała praktyka w kontaktach z innymi firmami kurierskimi/ Dowiedziałem się od konsultantki ,że taka usługa jest nieopłacona i nie poda mi numeru telefonu kuriera ! Sic ! Na moje pytanie w jakich godzinach kurier dotrze do mnie z przesyłką dowiedziałem się , że będzie na pewno między 12 a 15. Mając godzinę zapasu wyszedłem zrobić zakupy. O godz. 11.26 dzwoni do mnie kurier że jest pod blokiem z paczką . Nalegał żeby zostawić paczkę u sąsiadów . Zaczął się taniec dzwonienia do sąsiadów z którymi nie umawiałem się na odbieranie moich przesyłek. Najmniej winię tutaj kuriera . Zastanawiam się po co nam klientom tacy konsultanci, którzy zamiast pomóc "rzucają kłody pod nogi". Największą winę za tę sytuację ponoszą moim zdaniem zarządzający FedEx-em, bo gdyby konsultantka miała polecenie ułatwić kontakt z kurierem nie było by problemu
    ZaletyTrudno się doszukać...
    WadyKontakt. Przepływ informacji
  • ~Gregor / 2021-12-06 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    nie chciałbym obrażać wszystkich pracowników fedex ale ta dziewczyna która zajmowała się moją przesyłką to kompletny niedorozwój paczka na lotnisku w Pyrzowicach tydzień bez jakiej kolwjek odezwy mimo dzwonienia i ponaglania na koniec się okazało że brakuje certyfikatu który był oczywiście zapłaciłem za odprawę i vat od przesyłki do tej pory nie zwrócono mi pieniędzy musiałem wynająć zewnętrzną firmę do odprawy i zapłacić jeszcze raz nigdy więcej fedex w Polsce a na pewno nie Pyrzowice zakład pracy dla upośledzonych w stopniu ciężkim
  • ~Paczuszka / 2021-12-06 06:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma dostawcza z jaką kolwiek miałam do czynienia
    ZaletyBrak
    WadyProblem w dostarczeniu paczki na inny adres w którym się obecnie jest w czasie dostarczania paczki mimo ze to parę minut od miejaca docelowego
  • ~Małgorzata / 2021-12-05 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakieś nieporozumienie -żadnego odzewu na reklamacje ..Infolinia nie działa ,zadne
  • ~Ewa / 2021-12-05 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma niepoważna, nieodpowiedzialna, totalne lekceważenie klienta. Czekałam na przesyłkę za pobraniem, wysłaną w dniu 24.11.2021 (środa) z Łańcuta. Do tej pory nie otrzymałam jej. W poniedziałek 29.11.2021 dowiedziałam się, że w tym dniu miała miejsce "nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana". W związku z tym, że nie miałam żadnego kontaktu ze strony kuriera, napisałam tego samego dnia do Fedex (za pośrednictwem skrzynki kontaktowej) o zaistniałej sytuacji i prosiłam o kontakt w sprawie wskazania kolejnego terminu dostarczenia paczki. W kolejnym dniu 30.11. sytuacja z poniedziałku powtórzyła się tzn. "nieudana próba doręczenia..." -znowu bez jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera. W środę 1.12. na infolinii dowiedziałam się, że paczka jest w oddziale Fedex -40 km od mojego miejsca zamieszkania !!. Otrzymałam również kuriozalną odpowiedź na mojego maila m.in. cyt. "W niektórych przypadkach kurierzy dzwonią do Odbiorców przed doręczeniem, natomiast nie mają obowiązku podejmowania takiego kontaktu i wynika on jedynie z ich własnej inicjatywy". To nie koniec sprawy, w czwartek rano 2.12. zadzwonił do mnie menager z Fedex-u, który poinformował, że po przeanalizowaniu mojej sprawy przesyłka będzie dostarczona w piątek 3.12. w godzinach 12-14.00. Pomyślałam, że może jednak moja sprawa zakończy się sukcesem. Niestety, w piątek przesyłka nie dotarła!! Na infolinii (od b.miłej Pani Sonii W.) dowiedziałam się, że przesyłka w ogóle nie została wydana kurierowi do doręczenia i pozostaje w magazynie w oddziale Fedexu. Pani Sonia W. złożyła w moim imieniu interwencję z prośbą o wyjaśnienie sprawy. Jednakże do dziś nikt nie skontaktował się ze mną... Żenada, nie polecam, !!
    ZaletyŻadnych
    WadyOrganizacja pracy kuriera i kontakt z klientem na poziomie poniże "ZERA"
  • ~Darianna / 2021-12-04 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na ważną paczkę. Przewidywana dostawa w czwartek, 2.12. Kurier telefonował raz, kiedy byłam w pracy i nie mogłam odebrać połączenia. Oddzwoniłam po pięciu minutach, połączenia nie udało się wykonać, tak jakby kurier zablokował mój numer. Ponownej próby kontaktu z jego strony nie było. W skrzynce pocztowej nie zastałam awizo, śledzenie przesyłki nie jest możliwe ze względu na błąd wyskakujący na stronie. Infolinia nie odpowiadała (dzwoniłam wielokrotnie w czwartek i piątek).
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko nie tak
  • ~Łukasz / 2021-12-03 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawca cham bez grama kultury, paczka uszkodzona w transporcie, pytanie o protokół, kurier zawinął się na pięcie on nie ma czasu i radź sobie.
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kultury
    Brak prostego zgłoszenia szkody
  • ~Katarzyna / 2021-12-02 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ważny dokument został wysłany z N.Y. we wtorek miał dojść na czwartek do godz. 18 i to był warunek, oplata 170 dol. amerykańskich .Mamy czwartek 23 godz.od rana czyli 9 godz.przesyłka czeka na lotnisku SCHonefeld w Berlinie.Nigdy ,ale to nigdy nie wysyłajcie kompletnie nic Fedexem.Strona amerykańska nie zawiodła ,bo przesyłka była wysłana po godz.od momentu nadania, tylko w tym fantastycznym kraju wiecznie coś jest nie tak.
    Dodam 170 dol.opłata za list .porażka .Nie ma jak zadzwonić ,czekałam do 18 h dziś ...fedex w Polsce pracuje tylko do 18...nie napisze co mi się ciśnie na usta....xx
    Zaletyżenada
    Wadyżenada nigdyyyyyyy więcej
  • ~M / 2021-12-02 17:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy dostawca świata pod tym nr 503796717. Rzuca pączkami z samochodu i tak jak wypadają (każda w inną stronę) tak je zastawia.
    WadyBrak kultury !!!
  • ~Waldemar / 2021-12-02 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadka firma a kurierzy to już porażka totalna wogole nie ma ich pod adresem a później jest napisane nieudana próba doręczenia .
  • ~Ilonkalbn / 2021-12-02 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Fedex Lublin dramat. Kurier co innego mówi co innego robi. Później nie odbiera. Infolinia zero kontaktu. Śledzenie paczki nie działa. A na koniec Pani w punkcie obsługi mówi ze to normalne.
    ZaletyNic
  • ~Ola / 2021-12-01 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier oszust, zostawiłam corce 120zl, a paczka kosztowała 80 zł, zabrał wszysto i odjechał, na infolinii babka mówi że to moja wina, szok!!! Dzień wcześniej zostawił paczke pod drzwiami, nie wiedziałam, rano okazało się że wszystko mokre!!!
    ZaletyBrak
  • ~LittleLady / 2021-12-01 20:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem
    Paczka wraca do oddziału bez próby doręczenia
    Opóźnienie w dostawie
    BOK jest dostępny do godz. 18, w momencie kiedy po tej godzinie paczka jednak nie dociera z niewiadomych przyczyn - nawet nie ma możliwości dodzwonienia się w celu uzyskania informacji o co chodzi.
    ZaletyBrak zalet
    WadyIgnorancja, długi czas dostawy, 0 kontaktu z kurierem, nieprofesjonalność,
  • ~Paweł / 2021-12-01 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dramat, kupiłem opony, wysłane w czwartek od soboty leżą na spedycji 70 km od mojego miejsca zamieszkania dzisiaj środa i cisza na infolinii niemiła baba mówi żebym sobie sam odebrał bo oni nie mają kuriera ,a co mnie to obchodzi to po jaki ch…się tego podejmują nie polecam dziadostwa !!!!!!!
  • ~Damian / 2021-12-01 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miałam doczynienia z gorsza firmą kurierską tragedia to mało powiedziane
    Zaletydamiangolebiowski66@gmail.com
    Wadydamiangolebiowski66@gmail.com
  • ~Weronika / 2021-12-01 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chodzi o czas dostawy, to jest jakiś dramat!!!! Zamówiłam kilka rzeczy ( reszta u innego przewoźnika ) i wszystkie już dawno dotarły, nawet te zamówione dzień później. A tu ani wiadomości, ani nic. Paczka znajduje się w mieście odległym zaledwie 20 km, idzie 2 dni, a ile jeszcze będzie szła- nie wiadomo.
  • ~Elżbieta / 2021-12-01 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier wpisuje FIKCYJNE próby dostarczenia przesyłki. Nie wysyłane awiza !!! Od 25.11 czekam. Dziś jest 1.12.KOLEJNY raz to samo. NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA.
  • ~Łukasz / 2021-12-01 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Zamówiłem przesyłkę nikt się nie kontaktował nie było daty doręczenia a firma napisała że kurier był 2 razy i że przesyłka odsyłana jest 30 km za Warszawę do Łomianek i mam ją sam odebrać. Kpina oszuści nie polecam korzystanie a z firmy FedEx nikomu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12620
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8054
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7688
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4118
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4110
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4683
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3958
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024