Tragedia pisza ze można płacić karta pobranie a nigdy nie mają terminali. Kurierzy dra się na ludzi
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Magdalena / 2023-03-30 16:21
Ocena: 1.00 / 5
W firmie Fedex trzeba sobie zasłużyć na doręczenie paczki! To był drugi i ostatni raz, nigdy już nie zamówię niczego przez te firmę. Za pierwszym razem kurier zadzwonił do mnie i zapytał, czy paczkę może dostarczyć do sklepu spożywczego w innej wsi, gdyz ma mnóstwo paczek do rozwiezienia. Po odmowie paczkę dostarczył, ale dwa tygodnie później nie zjawił się w określonym dniu. Żadnej wiadomości, żadnego kontaktu, a następnego dnia nikomu nie przyszło do głowy aby zainteresować się moja paczka. Obsługa klienta niedoinformowana, a żeby się do nich dodzwonić, potrzebna jest duża dawka cierpliwości. Rozmowa z AI jest wielce frustrująca!
W kolejny dzień, przesyłka została przekazana kurierowi do doręczenia, Pomyślałam, ze to pewnie ten sam, który do mnie dzwonił, wiec (jako ze w tej firmie płaci się dodatkowo za opcje numeru do kuriera), wykorzystałam sytuacje. Rzeczywiście, przesyłka była w jego rękach. Na propozycje odebrania jej w innym, dogodnym dla niego miejscu przystał po paru telefonach ( chciał, żebym, przyjechała do niego!). Po 20 minutach czekania, zadzwonił ponownie, aby powiedzieć, ze muszę podjechać w inne miejsce, gdyz kontrolka oleju zaczęła mu się palić w samochodzie i pewnie potrzebna będzie laweta. Gdy zapytałam, czy w takim razie nie dostarczy dziś mojej przesyłki, odparł, ze z pewnością nie. Musiałam po nią pojechać, w miejsce, które było najdogodniejsze dla kuriera. Jest to najgorsza firma kurierska w Polsce, nie traktuje klientów poważnie i dlatego nie zasługuje na żadna gwiazdkę.
ZaletyŻadnych.
WadyNie warto z nimi zawiązywać jakiejkolwiek współpracy.
~Magdalena / 2023-03-30 16:21
Ocena: 1.00 / 5
W firmie Fedex trzeba sobie zasłużyć na doręczenie paczki! To był drugi i ostatni raz, nigdy już nie zamówię niczego przez te firmę. Za pierwszym razem kurier zadzwonił do mnie i zapytał, czy paczkę może dostarczyć do sklepu spożywczego w innej wsi, gdyz ma mnóstwo paczek do rozwiezienia. Po odmowie paczkę dostarczył, ale dwa tygodnie później nie zjawił się w określonym dniu. Żadnej wiadomości, żadnego kontaktu, a następnego dnia nikomu nie przyszło do głowy aby zainteresować się moja paczka. Obsługa klienta niedoinformowana, a żeby się do nich dodzwonić, potrzebna jest duża dawka cierpliwości. Rozmowa z AI jest wielce frustrująca!
W kolejny dzień, przesyłka została przekazana kurierowi do doręczenia, Pomyślałam, ze to pewnie ten sam, który do mnie dzwonił, wiec (jako ze w tej firmie płaci się dodatkowo za opcje numeru do kuriera), wykorzystałam sytuacje. Rzeczywiście, przesyłka była w jego rękach. Na propozycje odebrania jej w innym, dogodnym dla niego miejscu przystał po paru telefonach ( chciał, żebym, przyjechała do niego!). Po 20 minutach czekania, zadzwonił ponownie, aby powiedzieć, ze muszę podjechać w inne miejsce, gdyz kontrolka oleju zaczęła mu się palić w samochodzie i pewnie potrzebna będzie laweta. Gdy zapytałam, czy w takim razie nie dostarczy dziś mojej przesyłki, odparł, ze z pewnością nie. Musiałam po nią pojechać, w miejsce, które było najdogodniejsze dla kuriera. Jest to najgorsza firma kurierska w Polsce, nie traktuje klientów poważnie i dlatego nie zasługuje na żadna gwiazdkę.
ZaletyŻadnych.
WadyNie warto z nimi zawiązywać jakiejkolwiek współpracy.
~Mago / 2021-06-22 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma. Już w Polsce zaginęły dokumenty załączone zgodnie z instrukcją. Brak informacji bieżących. Po dikum nta została zagubiona paczka. Odnalazła się oczywiście bez dokumentów. 3 razy fisylane faktury. Zdjęcia pacxkini jej zawartości. Kpina. Obsługa reklamacji też żenująca. Nie polecam. Paczka która miała dotrzeć 8 czerwca jeszcze nie doręczona.
ZaletyBrak
~Maja / 2022-03-09 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nie została doręczona w planowanym dniu - wykazana jako awizowana, brak awiza u mnie. Cały dzień ktoś był w domu. Brak kontaktu telefonicznego z kurierem, bardzo utrudniony kontakt z obsługą. Firma dla osób o mocnych nerwach. Przesyłka ostatecznie doręczona na drugi dzień - po interwencji w biurze obsługi. Nie polecam.
Zaletybrak
WadyNieterminowość, całkowity brak kontaktu telefonicznego - ze strony kuriera oraz firmy. Zostajecie Państwo zdani na własną inwencję i pomysłowość.
~Maja / 2023-02-24 11:04
Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała zostać dostarczona w jeden dzień,czekam ponad tydzień, kontakt z kurierami niemożliwy, ze stroną tylko czat online i codziennie mydlenie oczu tym samym tekstem
ZaletyZadnych
WadyDosłownie wszystko
~majandros / 2021-12-22 22:11
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , cały dzień stracony w oczekiwanie na kuriera który się nie pojawił aby odebrac paczkę.
wniosek nasuwa się tylko jeden widocznie jest nadal za mała konkurencja skoro
dla firmy nie liczy się klient - co za róznica jedna paczka dostarczone lub nie .
Zaletybrak
Wadystarcony czas , pieniądze , brak możliwości skontaktowania się z infolinią po odsłuchaniu nagrania informacja zachęcająa do kontaktu na czacie i niestety to wszystko
~Makowa Panienka / 2022-01-28 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na przesyłkę trzy dni. Cały czas jest w oddziale w Warszawie. Z firmą telefonicznie ,mogą skontaktować się osoby zarejestrowane w firmie Fedex. Reklamacje może złożyć tylko nadawca (chyba, że się zrzeknie na piśmie praw), a odbiorca choć zapłacił za przesyłkę i będzie musiał zapłacić za towar, którego nie otrzymał , może tylko popisać z wirtualnym asystentem, który poinformuję, że przesyłkę firma Fedex dostarcza następnego dnia po nadaniu. To chyba żart tego asystenta.
Bardzo, bardzo odradzam.
WadySame wady
~Malgorzata / 2021-06-09 08:48
Ocena: 1.00 / 5
Miesiąc dostarczają przesyłkę i nadal jej nie ma. Żadnej informacji kiedy będzie dostarczona. Nagle informacja ze była próba doręczenia mimo iż byłam cały dzień w domu a tu nic i nikogo nie było. Pierwszy raz spotkałam się z taką firma. Katastrofa
WadyWszystkie możliwe.
~Malgorzata / 2023-07-13 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Podzielam opinię wszystkie co są napisane.Najgorsza firmą kurierską,zero kontaktu z kurierem jak i z firmą.Masakra.Nie polecam
ZaletyZadnych
WadySame wady
~Malgorzata / 2023-08-30 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Dramat . Nie polecam tej firmy oszukują, kłamią i niedostarczaja paczek Nie mam nawet nr tel kuriera. Paczka mimo nadania nie jest do odnalezienia , nie istnieje w systemie.
~Maly / 2021-08-19 10:27
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia nie polecam! Kurier miał odebrać paczkę o 11 przyjechał o 9.30 i stał przed bramka 4 min jak twierdzi, szkoda że nie zadzwonił na dzwonek żebym chociaż wiedziała że Pan łaskawie przyjechał. Zero kontaktu z biurem, numeru do kuriera oczywiście brak. A jak juz udało mi się z nim skontaktować to oczywiście on się nie wróci bo nie ma czasu. Najgorsza firma kurierska nikomu nie polecam szkoda nerwów.
ZaletyBrak
~Mała mi / 2019-08-06 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Czekam czwarty dzień na odbiór przesyłki przez kuriera. Informacji brak... zlecenie w trakcie realizacji.... Kpina i żarty z klienta!!!! Setki telefonów.. rozmowa z konsultantami i kierownikiem wszyscy mają cię w d..... Nie polecam tej pseudo firmy kurierskiej. Jeśli chcecie żeby paczka dotarła to omijajcie szerokim łukiem firme FedEx!!!!! Zapłaciłam 80zl plus koszt setki połączeń. Najgorsza firma kurierska na rynku!!! Nie mówiąc już o tym że nikt nie poda ci numeru kontaktowego do kuriera.... Masakra.
ZaletyZalet brak same wady i oszukiwanie ludzi
WadyOszustwo ignorancja kpina z klienta
~Małgorzata / 2019-08-29 20:49
Ocena: 1.00 / 5
To jak się okazuje najgorsza firma kurierska na rynku, nie dość, że paczki przerzucają przez ogrodzenie jak nikogo nie ma , to jeszcze cwaniaczki co chwilę doliczają po długim czasie od wysłania paczki dodatkowe nieuzasadnione dopłaty, za rzekomo niestandardowe paczki . Nie podają konkretnej przyczyny nawet w odpowiedzi na reklamację, która jest standardowym frazesem, w ogóle tych reklamacji nie weryfikują . Ta firma to jeden wielki koszmar.
~Małgorzata / 2019-11-19 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu Centrali z kurierem odbierającym przesyke,brak kontaktu kuriera z nadawcą. Na infolinii brak możliwości porozumienia się,bo konsultant twierdzi,że pracują na telefonicznych połączeniach internetowych,w związku z tym jakość fatalna. Słychać jakby rwane czkawką skrawki słów,rozmowa jak z Marsem. Nie sposób się porozumieć.
Nie polecam.Strata czasu,nerwów i pieniędzy.
Wadybrak kontaktu nadawcy z kurierem
brak kontaktu Centrali z kurierem
jakość połączenia z infolinią uniemożliwia porozumienie się
~Małgorzata / 2021-12-05 18:05
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakieś nieporozumienie -żadnego odzewu na reklamacje ..Infolinia nie działa ,zadne
~Małgorzata / 2022-05-27 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed tą firmą ,czekałam ponad 2 miesiace po czym się okazało ,iż nie dostarczyli paczkę i jeszcze za zwrot chcą 120zł,firma oszust.NIE POLECAM
~Małgorzata / 2022-11-30 20:12
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Nie dość że straciłam 2 dni czekając na kuriera bo rano miałam SMS ze dzis doatane przesyłke. To nie ma żadnej infolini żeby uzyskać jakąkolwiek informacje nie mówiąc o konkurencji... Porażka nie polecam powinni zwracać również wartość przesyłki przez takie traktowanie klienta. Rozumiem że mają dużo zleceń chociaż jak tak traktują klienta to śmiem wątpić ale gdybym miała kontakt z kurierem bądź infolinia to byłoby inaczej 0/5 nawet na 1 nie zasłużyli!
Wady5/5
~Mama37 / 2023-04-26 16:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam bardzo nie miły kurier porażka zero kultury
~mandarynka / 2024-05-28 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Wykupiłam usługę pn.: „gwarancja doręczenia przesyłki dnia następnego do godziny 12:00” („Next Day 12:00”). Usługa ta nie została przez firmę FEDEX zrealizowana. Warunkiem jej zrealizowania jest nadanie paczki do godziny 14:00. Przesyłka została nadana w punkcie o godz. 11:56, a następnie odebrana przez kuriera dopiero w kolejnym dniu, tj. 15.05.2024 o godz. 12:43, co spowodowało, że została dostarczona do adresata dopiero w dniu 16.05.2024 o 9:27. Zgodnie z umową i opłaconą przeze mnie usługą, przesyłka winna zostać doręczona do 15.05.2024 r. do godziny 12:00. Jako nadawca dopełniłam wszystkich warunków niezbędnych do realizacji przedmiotowej usługi. A reklamacja oczywiście nie została uznana, ponieważ oni tylko podają sugerowaną datę nadania-tak każdy się może tłumaczyć. Rozumiem takie uzasadnienie w przypadku standardowej przesyłki, a jeśli tu była wykupiona dodatkowa usługa, reklamacja winna być uznana bez żadnych uzasadnień. Nie dostarczyli na wskazany dzień więc oddają pieniądze za wykupioną dodatkową usługę. Firma nieodpowiedzialna i bardzo utrudniony kontakt. Unikajcie usług tej firmy jak możecie. kilka razy byłam zmuszona korzystać z usług tej firmy i zawsze był problem.
ZaletyBrak, 0 punktów a nie 1 gwiazdka!
Wadybrak kontaktu z kurierem
brak dostarczenia przesyłki po wykupieniu usługi -"gwarancja dostarczenia przesyłki następnego dnia"