Dziś dostałam smsa i emeila o próbie dostarczenia przesyłki.Niestety kurier się nie pojawił.
Nagle na stronie ukazała się informacja że wydano dyspozycję o dostarczeniu przesyłki w innym terminie.
Pytam się kto dał taką dyspozycję?
Bo naprwno nie ja.
Wady10
~Magda / 2023-09-04 12:41
Ocena: 1.00 / 5
Do tej pory czekam na przesylke, ktora zostala awizowana 3 razy, mimo tego, de nie wychodzilam a domu, zadnego awizo w skrzynce brak. Chyba najgorsza firma kurierska w Polsce??? Masakra
ZaletyBrak
WadySame wady!
~Magda / 2024-01-24 11:29
Ocena: 1.00 / 5
Omijać szerokim łukiem ! Zero kontaktu z kurierem , czekałam całe dwa dni w domu na tego faceta , a przyszła informacja o nieudanej próbie dostarczenia paczki i to nie pierwszy raz ! Na infolinii rozmowa tylko i wyłącznie z botem ! Dramat
~Magdalena / 2020-02-18 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Mimo umówionego terminu na infolinii drugi dzień nikt nie dostarczył przesyłki, nikt nie informuje o przewidywanym terminie. Pani na infolinii miła ,ale bezsilna. Nikogo nie odchodzi, że drugi dzień siedzę w domu i czekam bezskutecznie. Na dodatek jest to przesyłka której odbiór związany jest z podpisaniem umowy i okazaniem DO. Masakra, nie korzystać z usług tej firmy!
ZaletyBrak
WadySame wady
~Magdalena / 2021-09-07 08:45
Ocena: 1.00 / 5
Bez komentarza, kurier zadzwonił na 10 min przed dostarczeniem towaru, że zaraz u nas będzie.
Do tego kazał dosłownie kazał być w 2 osoby ponieważ paczka waży ponad 30kg a on takiej nie nosi. I mamy sami sobie ja zciagnac z auta.
Jak powiedzieliśmy że będziemy w domu za 15 minut niech te 5 poczeka to powiedział że nie ma czasu i w takim razie nawet nie podjeżdża do nas.
Skarga na infolinii nic nie pomogła, czują się bezkarni bo są wielka firmą obsługująca wielkie sklepy i co im po opinii jednostki
~Magdalena / 2021-12-15 07:41
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem masakra... Przesyłka nadal niedostarczona mimo, że miała być u mnie ponad dwa tygodnie temu. Po zgłoszeniu reklamacji obiecywanie, że paczka priorytetowo zostanie dostarczona. no i minęło już 5 dni a tu paczki jak nie było tak nie ma... Bardzo nie polecam
ZaletyBrak
WadyOpisałam powyżej
~Magdalena / 2022-03-18 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma powinna nazywać się 'Tragedia' albo 'zamawiaj wszędzie tylko nie u nas'. Na paczkę czekałam 3 dni, za każdym razem kurier rzekomo próbował dostarczyć, jednak za każdym razem był ktoś w domu i nikogo nie było. Kontakt telefoniczny z infolinia tragedia, bo nie obsługują klientów indywidualnych tylko trzeba mieć podpisaną umowę z nimi. Nie wspomnę o arogancji w głosie Pani, która odebrała telefon. Koniec w końców po mojej dwu dniowej interwencji, przyjechał kurier, sam niestety się wygadał że paczkę miał przywieźć kolega, ALE NIE MIAL PO DRODZE Z JEDNĄ PACZKĄ. Także jestem pewna że nawet mu się nie chciało przez te dwa dni jechać i dostarczyć paczkę. Porażka.
ZaletyBrak
WadyWyżej opisane. Same wady
~Magdalena / 2022-07-21 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy tej firmy to jakaś porażka. Siedzę w domu dwa dni, czekam na paczkę, monitoruje postępy dostarczenia po czym ze strony internetowej dowiaduję się że paczka awizowana bo nikogo nie było w domu. Kurier nawet nie raczył zadzwonić na domofon i sprawdzić czy ktoś jest. Składam reklamacje po 20 min od informacji od awizowania przesyłki. Jakie awizo i gdzie kurier zostawia to nie wiem. Chyba widmo. Gdybym sama się nie zainteresowała to nawet bym nie wiedziała że była próba doręczenia. Bardzo nie profesjonalne podejście do klienta. Dziwię się jak taka firma utrzymuje się na rynku. Konkurencja jest spora i nigdy nie miałam problemy z żadnym kurierem różnych firm. Zawsze uzyskałam telefon i można się było umówić z odebraniem paczki. Tutaj to prążka jednym słowem. Nie polecam.
~Magdalena / 2022-07-21 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy tej firmy to jakaś porażka. Siedzę w domu dwa dni, czekam na paczkę, monitoruje postępy dostarczenia po czym ze strony internetowej dowiaduję się że paczka awizowana bo nikogo nie było w domu. Kurier nawet nie raczył zadzwonić na domofon i sprawdzić czy ktoś jest. Składam reklamacje po 20 min od informacji od awizowania przesyłki. Jakie awizo i gdzie kurier zostawia to nie wiem. Chyba widmo. Gdybym sama się nie zainteresowała to nawet bym nie wiedziała że była próba doręczenia. Bardzo nie profesjonalne podejście do klienta. Dziwię się jak taka firma utrzymuje się na rynku. Konkurencja jest spora i nigdy nie miałam problemy z żadnym kurierem różnych firm. Zawsze uzyskałam telefon i można się było umówić z odebraniem paczki. Tutaj to prążka jednym słowem. Nie polecam.
~Magdalena / 2022-07-25 22:38
Ocena: 1.00 / 5
Nasuwa mi się jedno określenie ŻENADA. Nigdy więcej nie kupię nic jeśli strona sprzedająca będzie korzystała z usług fedexa
ZaletyBrak
WadyWszystkie mozliwe
~Magdalena / 2022-11-23 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia pisza ze można płacić karta pobranie a nigdy nie mają terminali. Kurierzy dra się na ludzi
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Magdalena / 2023-03-30 16:21
Ocena: 1.00 / 5
W firmie Fedex trzeba sobie zasłużyć na doręczenie paczki! To był drugi i ostatni raz, nigdy już nie zamówię niczego przez te firmę. Za pierwszym razem kurier zadzwonił do mnie i zapytał, czy paczkę może dostarczyć do sklepu spożywczego w innej wsi, gdyz ma mnóstwo paczek do rozwiezienia. Po odmowie paczkę dostarczył, ale dwa tygodnie później nie zjawił się w określonym dniu. Żadnej wiadomości, żadnego kontaktu, a następnego dnia nikomu nie przyszło do głowy aby zainteresować się moja paczka. Obsługa klienta niedoinformowana, a żeby się do nich dodzwonić, potrzebna jest duża dawka cierpliwości. Rozmowa z AI jest wielce frustrująca!
W kolejny dzień, przesyłka została przekazana kurierowi do doręczenia, Pomyślałam, ze to pewnie ten sam, który do mnie dzwonił, wiec (jako ze w tej firmie płaci się dodatkowo za opcje numeru do kuriera), wykorzystałam sytuacje. Rzeczywiście, przesyłka była w jego rękach. Na propozycje odebrania jej w innym, dogodnym dla niego miejscu przystał po paru telefonach ( chciał, żebym, przyjechała do niego!). Po 20 minutach czekania, zadzwonił ponownie, aby powiedzieć, ze muszę podjechać w inne miejsce, gdyz kontrolka oleju zaczęła mu się palić w samochodzie i pewnie potrzebna będzie laweta. Gdy zapytałam, czy w takim razie nie dostarczy dziś mojej przesyłki, odparł, ze z pewnością nie. Musiałam po nią pojechać, w miejsce, które było najdogodniejsze dla kuriera. Jest to najgorsza firma kurierska w Polsce, nie traktuje klientów poważnie i dlatego nie zasługuje na żadna gwiazdkę.
ZaletyŻadnych.
WadyNie warto z nimi zawiązywać jakiejkolwiek współpracy.
~Magdalena / 2023-03-30 16:21
Ocena: 1.00 / 5
W firmie Fedex trzeba sobie zasłużyć na doręczenie paczki! To był drugi i ostatni raz, nigdy już nie zamówię niczego przez te firmę. Za pierwszym razem kurier zadzwonił do mnie i zapytał, czy paczkę może dostarczyć do sklepu spożywczego w innej wsi, gdyz ma mnóstwo paczek do rozwiezienia. Po odmowie paczkę dostarczył, ale dwa tygodnie później nie zjawił się w określonym dniu. Żadnej wiadomości, żadnego kontaktu, a następnego dnia nikomu nie przyszło do głowy aby zainteresować się moja paczka. Obsługa klienta niedoinformowana, a żeby się do nich dodzwonić, potrzebna jest duża dawka cierpliwości. Rozmowa z AI jest wielce frustrująca!
W kolejny dzień, przesyłka została przekazana kurierowi do doręczenia, Pomyślałam, ze to pewnie ten sam, który do mnie dzwonił, wiec (jako ze w tej firmie płaci się dodatkowo za opcje numeru do kuriera), wykorzystałam sytuacje. Rzeczywiście, przesyłka była w jego rękach. Na propozycje odebrania jej w innym, dogodnym dla niego miejscu przystał po paru telefonach ( chciał, żebym, przyjechała do niego!). Po 20 minutach czekania, zadzwonił ponownie, aby powiedzieć, ze muszę podjechać w inne miejsce, gdyz kontrolka oleju zaczęła mu się palić w samochodzie i pewnie potrzebna będzie laweta. Gdy zapytałam, czy w takim razie nie dostarczy dziś mojej przesyłki, odparł, ze z pewnością nie. Musiałam po nią pojechać, w miejsce, które było najdogodniejsze dla kuriera. Jest to najgorsza firma kurierska w Polsce, nie traktuje klientów poważnie i dlatego nie zasługuje na żadna gwiazdkę.
ZaletyŻadnych.
WadyNie warto z nimi zawiązywać jakiejkolwiek współpracy.
~Mago / 2021-06-22 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna firma. Już w Polsce zaginęły dokumenty załączone zgodnie z instrukcją. Brak informacji bieżących. Po dikum nta została zagubiona paczka. Odnalazła się oczywiście bez dokumentów. 3 razy fisylane faktury. Zdjęcia pacxkini jej zawartości. Kpina. Obsługa reklamacji też żenująca. Nie polecam. Paczka która miała dotrzeć 8 czerwca jeszcze nie doręczona.
ZaletyBrak
~Maja / 2022-03-09 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nie została doręczona w planowanym dniu - wykazana jako awizowana, brak awiza u mnie. Cały dzień ktoś był w domu. Brak kontaktu telefonicznego z kurierem, bardzo utrudniony kontakt z obsługą. Firma dla osób o mocnych nerwach. Przesyłka ostatecznie doręczona na drugi dzień - po interwencji w biurze obsługi. Nie polecam.
Zaletybrak
WadyNieterminowość, całkowity brak kontaktu telefonicznego - ze strony kuriera oraz firmy. Zostajecie Państwo zdani na własną inwencję i pomysłowość.
~Maja / 2023-02-24 11:04
Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała zostać dostarczona w jeden dzień,czekam ponad tydzień, kontakt z kurierami niemożliwy, ze stroną tylko czat online i codziennie mydlenie oczu tym samym tekstem
ZaletyZadnych
WadyDosłownie wszystko
~majandros / 2021-12-22 22:11
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam , cały dzień stracony w oczekiwanie na kuriera który się nie pojawił aby odebrac paczkę.
wniosek nasuwa się tylko jeden widocznie jest nadal za mała konkurencja skoro
dla firmy nie liczy się klient - co za róznica jedna paczka dostarczone lub nie .
Zaletybrak
Wadystarcony czas , pieniądze , brak możliwości skontaktowania się z infolinią po odsłuchaniu nagrania informacja zachęcająa do kontaktu na czacie i niestety to wszystko
~Makowa Panienka / 2022-01-28 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na przesyłkę trzy dni. Cały czas jest w oddziale w Warszawie. Z firmą telefonicznie ,mogą skontaktować się osoby zarejestrowane w firmie Fedex. Reklamacje może złożyć tylko nadawca (chyba, że się zrzeknie na piśmie praw), a odbiorca choć zapłacił za przesyłkę i będzie musiał zapłacić za towar, którego nie otrzymał , może tylko popisać z wirtualnym asystentem, który poinformuję, że przesyłkę firma Fedex dostarcza następnego dnia po nadaniu. To chyba żart tego asystenta.
Bardzo, bardzo odradzam.
WadySame wady
~Malgorzata / 2021-06-09 08:48
Ocena: 1.00 / 5
Miesiąc dostarczają przesyłkę i nadal jej nie ma. Żadnej informacji kiedy będzie dostarczona. Nagle informacja ze była próba doręczenia mimo iż byłam cały dzień w domu a tu nic i nikogo nie było. Pierwszy raz spotkałam się z taką firma. Katastrofa
WadyWszystkie możliwe.
~Malgorzata / 2023-07-13 14:38
Ocena: 1.00 / 5
Podzielam opinię wszystkie co są napisane.Najgorsza firmą kurierską,zero kontaktu z kurierem jak i z firmą.Masakra.Nie polecam