Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2256 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwona / 2021-12-23 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Porażka. Od 13.12.2021 r. do dnia dzisiejszego tj. 23.12.2021 r. nie dostarczyli mi dużej przesyłki - a to miał być prezent pod choinkę!
    W systemie - w śledzeniu przesyłki - przez tydzień piszą "Przesyłka w Oddziale".
    Kłamczuchy! Nigdy nie polecę tej firmy. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji, brak profesjonalizmu, nieuczciwość.
  • ~Andzia / 2021-12-23 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Kontakt to iluzja. Nikomu nie polecam tej firmy!!
  • ~ILLIA / 2021-12-23 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Marek S (22.12.2021, 16:45:18): Dzień dobry, dziękujemy za odwiedziny FedEx.com. Mam na imię Marek będę dzisiaj Twoim asystentem.
    Ja (22.12.2021, 16:45:48): Od wczoraj czekam na przesyłkę. Przez cały czas ktoś jest w domu, kurier napewno nie było ani wczoraj ani dzisiaj. Dlaczego przesyłka ma status ”nieudana próba doręczenia”
    Marek S (22.12.2021, 16:46:25): prosze o potwierdzenie adresu doreczenia
    Ja (22.12.2021, 16:46:49): MOJ ADRES
    Ja (22.12.2021, 16:46:59): Warszawa
    Ja (22.12.2021, 16:47:19): NUMER PACZKI
    Marek S (22.12.2021, 16:47:27): Tak tutaj sie zgadza, kurier potwierdzil nieudane proby gpsem
    Ja (22.12.2021, 16:48:30): To kłamstwo , dwa dni jesteśmy w domu i nikogo nie było
    Marek S (22.12.2021, 16:51:11): Tak jak mówie tutaj kurier potwierdza te proby
    Ja (22.12.2021, 16:52:36): A ja potwierdzam że jego napewno nie było. Proszę o kontakt telefoniczny z kurierem
    Marek S (22.12.2021, 16:52:58): Nie udostepniamy kontaktu do kuriera
    Ja (22.12.2021, 16:54:12): Proszę o dostarczeniu paczki koniecznie dziś
    Marek S (22.12.2021, 16:54:28): Przesyłka ma już dziś nieudana próbe doreczenia
    Ja (22.12.2021, 16:56:40): To chyba jakiś żart, ja dwa dni czekam w domu na przesyłkę, kurier nie przyjeżdża, a potem dostaje informacje że on był. Bardzo miły macie serwis
    Marek S (22.12.2021, 16:57:08): Mamy nieudana próbe doreczenia o 16:05, potwierdzona gps pod adresem
    Ja (22.12.2021, 16:57:37): Ale dwie osoby byli w domu
    Ja (22.12.2021, 16:57:47): Dlaczego bym ja tur
    Ja (22.12.2021, 16:58:00): tutaj pisałam
    Ja (22.12.2021, 17:01:38): Jakie macie potwierdzenie, że kurier był?
    Marek S (22.12.2021, 17:02:46): Potwierdzenie gps na miejscu
    Ja (22.12.2021, 17:06:59): Proszę o informacji jak otrzymać przesyłkę, ponieważ jestem napewno w domu przez dwa dni, kurier albo ma niepoprawny adres, albo kłamie
    Marek S (22.12.2021, 17:08:00): Adres potwierdzilismy, przesyłka 2 krotnie awizowana wiec teraz powinna zostać na odbiór wlasny w oddziale
    Ja (22.12.2021, 17:10:25): Dobry schemat pracy, powiedziec, że nikogo nie było, żeby klient sam odebrał paczkę
    Marek S (22.12.2021, 17:10:50): Nie wiem w czym dobry, kurier 2 razy jechał z paczka
    Ja (22.12.2021, 17:13:35): Powtarzam jeszcze raz, I ja i mój mąż pracujemy w domu, dlatego przez caly czas w domu. I wczoraj i dziś byliśmy w domu, kuriera nie było
    Ja (22.12.2021, 17:14:12): Macie okropny serwis
    Marek S (22.12.2021, 17:14:59): Rozumiem co pani do mnie pisze, informuje jak to wyglada w tym przypadku z naszej strony
    Ja (22.12.2021, 17:18:53): Jak mogę napisać skargę?
    Marek S (22.12.2021, 17:19:27): mailowo na polska@fedex.com
  • ~Adam / 2021-12-23 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem odbiorca przesyłki. Tragedia. Kurier wciska na siłe przesyłke do skrzynki pocztowej niszcząc ją i twierdzi, że dostarczył osobiście. Firma broni kuriera, że dostarczył osobiscie.
    ZaletyZadne
    WadyNieuczciwośc kurierów. Kłamia odnosnie sposobu dostarczenia przesyłki.
  • ~Judyta / 2021-12-23 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska... paczki na magazynie leza kilka dni zanim je dostarcza. Trzeba dzwonić i prosic zeby dostarczyli.
  • ~majandros / 2021-12-22 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , cały dzień stracony w oczekiwanie na kuriera który się nie pojawił aby odebrac paczkę.
    wniosek nasuwa się tylko jeden widocznie jest nadal za mała konkurencja skoro
    dla firmy nie liczy się klient - co za róznica jedna paczka dostarczone lub nie .
    Zaletybrak
    Wadystarcony czas , pieniądze , brak możliwości skontaktowania się z infolinią po odsłuchaniu nagrania informacja zachęcająa do kontaktu na czacie i niestety to wszystko
  • ~emi / 2021-12-22 18:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam pełna obaw czytając opinie, natomiast paczka została dostarczona tego samego dnia, w którym otrzymałam wiadomość mailową o planowanym dostarczeniu. Opóźnienie jedynie 1 godzinkę, ale w czasie okołoświątecznym to zrozumiałe, że są niewielkie poślizgi. Pani kurier bardzo miła, cierpliwie czekała aż sprawdzę przesyłkę. Oceniam na 5 gwiazdek.
    Zaletyterminowość
    Wadybrak kontaktu telefonicznego
  • ~Słoneczko / 2021-12-22 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zamawiania poprzez firme kurierską FedEx, ponieważ przy zamawianiu podałam kod pocztowy który jest poprawny a w dniu otrzymania Sms ze paczka danego dnia bedzie , otrzymałam telefon że paczka nie zostanie dostarczona w dniu dzisiejszym poniewaz podany jest zły kod pocztowy (pani z centrali stwierdziła że ten który podałam nie należy do mojej miejscowości) .. Jednym słowem mówiąc to co sie wyrabia to PORAZKA.
    ZaletyBRAK
    WadyOszukiwanie, Przemądrzanie się odnośnie kodu pocztowego do którego dana osoba należy.
  • ~Agnieszka / 2021-12-22 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze tak złej obsługi że strony kurierskiej nie miałam chyba gorszych nie ma kuriej stawia mi warunki przez telefon albo za 3 minuty dojedziesz albo nie ma, przesyłki juz nigdy więcej nie chce z tej firmy żadnej obslugi
  • ~LUSI / 2021-12-21 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA I USŁUGI PONIŻEJ ZERA, MOŻNA CZEKAĆ NA KURIERA W OKNIE ALE ON I FIRMA MA TO W D..., NIE DOSTARCZĄ, DOCZWONIĆ SIĘ NIE MOŻNA, NIE ZAMAWIAJCIEEE!!!DNO PO PROSTU, NIGDY WIĘCEJ, A NA INFOLINI CHCIAŁAM ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ TO SIĘ NIE UDAŁO, URYWALI POŁĄCZENIE, ALE NA MÓJ RACHUNEK TEL PEWNIE NABIŁO ILE TRZEBA, ALE NIE POPUSZCZĘ TEJ DZIADOWEJ FIRMIE, NIE POPUSZCZEĘ, ZERO Z ICH STRONY SZACUNKU DLA KLIENTA
    ZaletyŻADNYCH
    WadyOGROMNE, NIEBOTYCZNE, CZY KTOŚ SIĘ W KOŃCU ZA NICH WEŹMIE?????!!???!!!!!!!!!
  • ~Krisxxx / 2021-12-21 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości skontaktowania się z kurierem człowiek bierze specjalnie dzień urlopu a kuriera jak nie było tak nie ma.
    Lekceważenie klienta
    Infolinię na której po wysłuchaniu komunikatow i tak musisz wejść na czat..
    Brak słów najgorsza firma z jaką miałem kiedykolwiek do czynienia 1 i ostatni raz
    NIE POLECAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyMożna wymieniać bez końca..
  • ~zbig / 2021-12-21 12:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy raz wszedłem tutaj by wyszukać opinie o firmie FedEx i teraz rozumiem dlaczego moje odczucia są tak fatalne. Zarząd zapewne jest zadowolony z własnej nowoczesnej firmy, która zatrudniła nawet AI do obsługi klienta. Dzwonisz do firmy by zasięgnąć informacji o przesyłce a tam po wysłuchaniu kolejno 4 komunikatów wciśnięciu kolejno kilku cyfr dowiaduję się, że będą w samochodzie, skąd dzwonię muszę skorzystać z czatu na stronie internetowej.
    Wróciłem do biura, wchodzę na stronę https://www.fedex.com/pl-pl, na czat a tam... wirtualny asystent. Pytam go o przesyłkę a on jakie z poniższych pytań najbardziej mi odpowiada... Dalsze pytania i jeszcze gorsze odpowiedzi lub ogólniki.
    Ale najważniejsze, że w zarządzie mają więcej czasu na kawę. Klien nie jest istotny.
    W pełni zasłużona "1" bo oceny "0" nie można użyć.
    ZaletyZaletą są kurierzy, którzy nijak nie przystają do firmy. Uprzejmi, uśmiechnięci. Dziwne.
    WadyTotalne lekceważenie klienta. Jeśli na linii telefonicznej firma nie obsługuje klienta indywidualnego to informacja taka powinna być na samym początku zapowiedzi automatycznej sekretarki.
    Wirtualny asystent - narzędzie na pewno "trendy" ale służy bardzie do rozdrażnienia klienta niż do rzetelnej informacji. Może za kilka lat będzie lepiej.
    Okno czatu, malutkie, bez możliwości rozszerzenia, trzeba przewijać by zobaczyć co się napisało mimo, że ilość znaków ograniczono do 110(!). Z tą ilością AI i tak sobie nie radzi więc może zacząć od 10?
  • ~Cen / 2021-12-21 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma kurierska. Faktura płatności za przesyłkę zagraniczną zapłacona miesiące wcześniej, mimo potwierdzenia w emailu przez pracowników (DWUKROTNIE!) zapłaconej należności za fakturę, nadal dostaję listy z przypomnieniem o zapłacie. Ich zachowanie skłania do oskarżenia o naruszenie prywatności i nękanie.

    Nie polecam korzystać z usług FedEx, lepiej wybrać inną firmę kurierską, która jest bardziej kompetentna niż ta.
    WadyZła obsługa klienta, nękanie
  • ~Edyta / 2021-12-20 19:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Po przeczytaniu opinii cała w strachu,że prezent gwiazdkowy dla męża wędzarnia ogrodowa nie dojedzie na czas.po otrzymaniu e maila na pocztę o tym ,że przesyłka będzie 20.12(zamówienie złożyłam 16.12)wszystko dotarło exspresowo.Kurier dzwonił , że dostarczy przesyłkę.Zadowolona.
    ZaletyDotrzymanie terminu,
    WadyNie mam zastrzeżeń
  • ~Kacper / 2021-12-20 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza możliwa firma kurierska, brak informacji o nr do kuriera, kurier nie pojawia się w dniu planowanego doręczenia, zostawia awizo którego nie ma...
    ZaletyBRAK
    WadyCiężko wszystkie zliczyć
  • ~Greg / 2021-12-20 18:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier w ogóle się nie zjawił po przesyłkę.
    Ani pocałuj mnie w dupe, ani słowa przepraszam. Cisza. Głucha cisza
    WadyDno
  • ~Tomek / 2021-12-20 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kategorycznie odradzam FEDEX i TNT bo to to samo. Mam przykre doświadczenia dotyczące przesyłek z Wielkiej Brytanii obsługiwanych przez tą firmę. Dostarczyli mi paczkę po miesiącu tłumacząc się dużym obłożeniem. Jakoś DHL i DPD radzi sobie znacznie szybciej. Poza tym przesyłka została oclona tylko w połowie, ponieważ agent celny przegapił jedną fakturę o której wiedział bo dostałem ją w e-mailu od nich. Taki błąd może się zdarzyć, wystarczy zrobić korektę celną. Tu zaczęły się następne schody bo czekam na nią już 4 miesiąc. W tym czasie dostałem 2 ponaglenia do zapłaty za obsługę celną, która nie została wykonana. Nikt nie odpowiada na e-maile, ani reklamacje. Niema kontaktu ani z działem windykacji, reklamacji faktur, z agencją celną, działem korekt celnych. Nic głucho i cicho. Na infolinii przyjmują reklamacje i mówią że odpowiedź będzie w ciągu 12 godzin ale nigdy jeszcze nie nadeszła. Dzwoniąc na drugi dzień nikt nic nie wie. Sprawa zaczyna się zawsze od nowa. Masakra.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOpieszałość, nieterminowość, brak kontaktu z osobami prowadzącymi sprawę, brak numerów telefonu poza infolinią, niekompetentne osoby na infolinii, całkowity brak kontaktu z agencją celną, nikt nie odpisuje na e-maile, kontakt z firmą działa tylko w jedną stronę, klient jest olewany.
  • ~Filip / 2021-12-20 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Kurier stwierdził, że klient ma na niego czekać w domu. Skoro mnie nie ma to mam sobie odebrać paczkę z oddziału (oddalonego o 50km). Dodatkowo kurier oznaczył odmowę przyjęcia paczki. Następnego dnia roboczego paczka została odesłana do nadawcy.

    Próba zmiany terminu dostawy jest niemożliwa, przy każdej próbie pojawia się komunikat o tymczasowych problemach. Do biura obsługi nie sposób się dodzwonić, czat online nie działa (brak odpowiedzi albo zerwanie łącza).

    Niestety, sprzedawca stwierdził, że nie może zmienić kuriera przy danym produkcie, tak więc czeka mnie kolejna przygoda z FedExem w tym tygodniu.
    WadyNiemożliwy kontakt z biurem obsługi, opryskliwy/niemiły kurier, brak podjęcia kolejnych prób dostarczenia przesyłki.
  • ~Magda / 2021-12-17 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłam na infolinię, żeby zamówić kuriera. Kurier miał być miedzy 15.00 a 18.00, jest prawie 22.00 (piatek) i kuriera ciągle nie ma.
    Wadyniesłowność, brak kontaktu z kurierem, kurier nie uprzedza o przybyciu badź o nie pojawieniu się po paczkę.
  • ~Adam / 2021-12-17 15:35
    Ocena: 2.33 / 5
    beznadziejna firma, pozno dostarcza paczki, bardzo zły kontakt, infolinia nie działa
    Zaletybrak
    Wadybrak infolinii, późno paczki, brak kontaktu z kurierem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12819
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8241
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7822
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4169
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4158
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2496
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4957
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4103
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3185