Tragedia, przez ponad 2 tygodnie nie byli w stanie dostarczyć przesyłki. Nie polecam ich usług
ZaletyBrak
WadySame wady
~Maciej / 2022-11-16 16:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Fatalnie zarządzana firma. Nieprzyjazna dla klienta
ZaletyBrak
WadyFirma istnieje.
~Maciej / 2023-01-26 19:14
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz nie wykonano usługi w terminie. Pełna amatorka. Niestety nie miałem możliwości wyboru firmy kurierskiej. Zdecydowanie nie polecam!!!!
ZaletyBrak
WadyArogancja
~Maciek / 2022-07-02 16:31
Ocena: 1.00 / 5
Międzynarodowa przesyłka priorytetowa zamiast deklarowanych 1-3 dni roboczych przychodzi po 2-3 tygodniach! Logistyka i tracking tej firmy to jakiś żart. Przesyłka międzynarodowa po paru przeskokach trafia do Francji a potem Niemiec następnie paczkę znowu zawracają do Francji i status wisi. Dno i żenada za duże pieniądze! Strona internetowa fedexu do zarządzania i nadawania paczek to największy internetowy bajzel jaki widziałem, którego nawet obsługa fedex nie potrafi okiełznać.
Wady- Mijają się z prawdą odnośnie czasów wysyłki
- Antyintuicyjna strona internetowa
- Nielogiczna logistyka
~Maciek / 2023-07-25 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Osobiście bardzo rzadko wystawiam opinię, ale dla tej firmy zrobiłem wyjątek. Zgadzam się z dużą większością komentarzy. Bez numeru klienta jesteś dla tej firmy nikim pozostaje jedynie czat tekstowy pod specjalnym linkiem. Z takim podejściem do klienta daleko nie zajedziecie. Kurier poinformował mnie że będzie u mnie do godziny albo wcale. Szczerze nie polecam żadnej współpracy z tymi amatorami szkoda czasu i nerwów.
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe !!!
~Maciek / 2023-11-08 22:50
Ocena: 1.00 / 5
Czas dostaw: do 12.00 o 15.00 kuriera brak.Kontak do kuriera.. brak.
Dzwonisz na jedyny podany na www numer telefonu.... zonk. Tylko dla partnerów. Dostajesz rachunek za telefon ... opłata premium za połączenie z FedEx!!!?
NIE POLECAM!!!
ZaletyBrak
WadyCzas dostawy nie dotrzymany, zupełny brak obsługi klienta, brak kontaktu z FedEx dla okazjonalnego odbiorcy szukającego opóźnionej paczki!
~Maciek / 2024-06-13 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam. Nigdy więcej z tą firmą. Przychodzący SMS i mail z dniem i godzina dostawy można sobie w tyłek wsadzić. Zmarnowany na czekanie cały dzień. Kontakt zerowy. Brak infolinii. Brak numeru do kuriera. Parodia firmy dostawczej. Błagam niech to cudo znika z rynku.
WadyPunktualność. Kontakt telefoniczny (brak jakiegokolwiek) .
~Macko / 2021-12-01 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa klienta. Kurier nigdy nie dojechał.
~Madzia4086 / 2021-09-03 08:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska!!!!!Zawsze jest problem z dostawą przesyłki,kurier wiecznie cofa na magazyn.
~Mag / 2022-10-25 10:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia paczka wogule nie dostarczona kuriera nie było a pisze ze paczka awizowana nie polecam.
~Magda / 2019-04-30 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Tak fatalnego wykonania usługi dawno nie widziałam. Zapłaciłam za nadanie 3 przesyłek w ramach jednej paczki. Finalnie okazało się, że zapakowałam się w 2 przesyłki. Kurier odbierający paczkę powiedział,że nie będzie problemu, że nic nie należy zmienić w systemie - kolejnego dnia wieczorem gdy zadzwoniłam do FedEx dowiedziałam się, że moja paczka czeka na przesyłkę (której nie będzie bo jej nie nadałam). Po napisaniu kilku meili wreszcie paczka po 3 dniach na magazynie wyjechała do odbiorcy. Paczka została uszkodzona w trakcie transportu, transportowany stół ma zniszczone rogi blatu oraz nogi - kurier nie zgodził się na podpisanie protokołu szkody bo "spieszył się do innych klientów". Dopiero po telefonicznej interwencji wrócił na miejsce i został spisany protokół szkody. Reklamacja została dwukrotnie odrzucona przez FedEx zarówno w zakresie uszkodzenia paczki jak i zwrotu pieniędzy za 3 nie nadaną przesyłkę. Podsumowanie: FedEx pobrał pieniądze za 3 paczki - dostarczył dwie - uszkodzone. Nie chce oddać pieniędzy za nie nadaną paczkę oraz za powstałe uszkodzenia. OSTATNI RAZ KORZYSTAŁAM Z USŁUG TEJ FIRMY. NIE POLECAM !!!!! TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH Z DALEKA.
ZaletyZERO
WadyBrak zwrotu pieniędzy za nie nadaną paczkę, uszkodzenie przesyłki, fatalny kontakt.
~Magda / 2019-05-12 17:48
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nie dotarła do mnie, mimo oczekiwania na kuriera całe 2 dni, on nawet nie raczył się pojawić i na stronie śledzenia paczki zastała mnie zaskakująca informacja o nieudanej próbie dostarczenia i zostawieniu awizo, którego też na oczy nie widziałam. Firma umywa ręce i po skontaktowaniu nie raczy wysłać kuriera z paczką do mnie tylko proponuje odebranie paczki w ich siedzibie, która od mojego miejsca zamieszkania jest oddalona o godzinę drogi samochodem. W takim razie po co mi kurier? Łatwiej by było pojechać bezpośrednio po towar niż zamawiać kuriera i płacić za niewywiazanie się z umowy. Szczyt bezczelność i traktowanie klienta jak smiecia. Radzę wszystkim unikać firmę fedex szerokim łukiem, jeśli nie chcecie się niepotrzebnie denerwować i uzerac z niekompetentnymi pracownikami tej pseudo kurierskiej firmy.
ZaletyBrak
WadyCałokształt, firma nie powinna istnieć bo kompletnie nie wywiązuje się ze swojego zadania
~Magda / 2019-10-18 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam najgorszy przewoznik olewaja klienta zamawia sie kuriera caly dzien sie czeka nawet nie zadzwoni poinformowac ze nie bedzie go w danym dniu. NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadyTel obsluga zenujaca
~Magda / 2021-04-12 16:08
Ocena: 1.00 / 5
Istna kpina- jeśli masz możliwość wybrać przesyłkę z odbiorem celnym w innej firmie- dopłać i zrób to bez wahania. Ja rozumiem, ze covid jest jedynie istniejąca obecnie choroba i cudowną wymówka do wszystkiego- jednak identyczne sytuacje miały miejsce przed "pandemią". Moje paczki są gdzieś- nikt nie wie narazie gdzie, cło zostało opłacone, mimo, iż okazało się, ze jedna paczka nie doleciała- ale nikt mnie o tym nie poinformował. Kontakt z klientem na poziomie ujemnym. Dodzwonić się graniczy z cudem- i często konsultant powie "słucham" i nagle się rozłącza. Na maile nie raczą odpisać. NIE POLECAM!
WadyKontakt z klientem
~Magda / 2021-05-12 09:46
Ocena: 1.00 / 5
OSTRZEGAM PRZED GLOBKURIEREM i FEDEXEM!!!
4 marca 2021r za pośrednictwem Globkurier nadałam przesyłkę z Polski do Australii FedExem. Chcieli mnie naciągnąć na dodatkowe koszty za odprawę paczki w Australii. W paczce nie było towarów zakazanych i mam na mailach, że po prostu kazali mi znaleźć inną firmę do odprawy paczki. Kiedy nie zapłaciłam, odesłali moją paczkę do Polski i uwaga…. przysłali mi fakturę na kolejne 960 zł za odesłanie mojej paczki i próbowali mnie naciągnąć na cło przy odprawie paczki w Polsce!!! Cło za moje rzeczy, które wysłałam z Polski, a które oni odesłali z powrotem do nadawcy!!! Cały cyrk trwał od 4 marca do 28 kwietnia – sami przyznacie, że super ekspres!!! Przetrzymali mi paczkę prawie 2 miesiące i teraz musze ją wysłać za pośrednictwem innej firmy! Nie, żebym wysłała tą paczkę kurierem, bo chciałam, żeby dotarła szybko. Przecież nikt firmy kurierskiej nie używa do szybkich przesyłek! 2 tygodnie temu złożyłam reklamację i..... CISZA!!!
Polecam sprawdzić oferty innych firm.
ZaletyBRAK
~Magda / 2021-07-07 17:38
Ocena: 1.00 / 5
Firma kurierska miała dostarczyć w dniu dzisiejszym tj 07.07.2021r. paczkę w statusie był na dzisiaj termin dostarczenia. Fedex sam zmienił sobie termin dostarczenia informując na statusie po 9:40. Nie mam obowiązku zaglądać na status co 5 minut,firma powinna się skontaktować telefonicznie bądź mailowo czy wyrażam zgodę na zmianę. Dodam, że dodatkowo była zrobiona opłata nadgabarytowa.Po rozmowie z pierwszym konsultantem usłyszałam że paczka dzisiaj będzie dowieziona, Po kolejnej rozmowie z konsultantem usłyszałam że mogę sobie sama pojechać po przesyłkę ale zwrotu poniesionych kosztów nie uzyskam,mogę pisać tylko reklamacje,kurier rozwozi paczki do 23:50 ale danego dnia już nie przywiezie bo nie.
NIE POLECAM TEJ FIRMY.
ZaletyBrak
WadyNie informowanie klienta mailowo lub telefonicznie o wykonanych zmianach dostarczenia,bezczelni konsultanci,zrobiona opłata nadgdabarytowa jest bez sensu bo kurier i tak nie ładuje towaru na samochód
~Magda / 2021-12-17 21:50
Ocena: 1.00 / 5
Dzwoniłam na infolinię, żeby zamówić kuriera. Kurier miał być miedzy 15.00 a 18.00, jest prawie 22.00 (piatek) i kuriera ciągle nie ma.
Wadyniesłowność, brak kontaktu z kurierem, kurier nie uprzedza o przybyciu badź o nie pojawieniu się po paczkę.
~Magda / 2022-04-20 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości kontaktu z infolinią oraz kurierem. Według konsultanta na stronie trzeba wziąć urlop na 2 dni i stać na ulicy, aby odebrać przesyłkę. Firma nie trzyma się ustalonych przez siebie godzin doręczenia przesyłki, przez co odebranie jej jest praktycznie niemożliwe.
Wadybrak kontaktu z infolinią
brak kontaktu z kurierem
firma nie trzyma się ustalonych przez siebie godzin doręczenia
~Magda / 2022-06-14 15:36
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma.
Udają, że była próba doręczenia. Skontaktować się z nimi nie ma jak, a po rozmowie na czacie Pani oczywiście twierdzi, że tak, pan był na miejscu ale nikogo nie było.
WadyNie przyjeżdżają we wskazanym czasie
Kłamią co do pezyjazdu
Brak możliwości kontaktu
~Magda / 2022-09-02 17:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma. Dostajem smsa i jeszcze meila z potwierdzeniem. Bierzesz wolne, czekasz cały dzień, bo to sprzęt za kilka tysięcy i nie chcesz by zostawił przed drzwiami. Czekasz i czekasz. Nikt się nie odzywa. Jak chcesz zadzwonić na infolinię to Ciebie informuje, że jak nie masz firmy, jesteś nikim. Nie będą z Tobą rozmawiać. Piszesz na śmiesznym czasie, tam Ciebie informuje Pani że nie ma kuriera. I ogólnie to ma to gdzieś, prowadzi pyskówkę jak nie rozumiesz co się stało z twoją paczką. Ona to gdzieś tam zgłosi, a jak chcesz szybciej to jedz sobie do odziału. Pytasz gdzie oddział, to 100 km od domu. Płacisz za przesyłkę, a masz jeszcze ją odebrać sam 100 km od domu. Ta firma to jakaś totalna pomyłka. Unikać.