Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2221 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciej / 2022-01-04 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, przez ponad 2 tygodnie nie byli w stanie dostarczyć przesyłki. Nie polecam ich usług
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Maciej / 2022-11-16 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Fatalnie zarządzana firma. Nieprzyjazna dla klienta
    ZaletyBrak
    WadyFirma istnieje.
  • ~Maciej / 2023-01-26 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz nie wykonano usługi w terminie. Pełna amatorka. Niestety nie miałem możliwości wyboru firmy kurierskiej. Zdecydowanie nie polecam!!!!
    ZaletyBrak
    WadyArogancja
  • ~Maciek / 2022-07-02 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Międzynarodowa przesyłka priorytetowa zamiast deklarowanych 1-3 dni roboczych przychodzi po 2-3 tygodniach! Logistyka i tracking tej firmy to jakiś żart. Przesyłka międzynarodowa po paru przeskokach trafia do Francji a potem Niemiec następnie paczkę znowu zawracają do Francji i status wisi. Dno i żenada za duże pieniądze! Strona internetowa fedexu do zarządzania i nadawania paczek to największy internetowy bajzel jaki widziałem, którego nawet obsługa fedex nie potrafi okiełznać.
    Wady- Mijają się z prawdą odnośnie czasów wysyłki
    - Antyintuicyjna strona internetowa
    - Nielogiczna logistyka
  • ~Maciek / 2023-07-25 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Osobiście bardzo rzadko wystawiam opinię, ale dla tej firmy zrobiłem wyjątek. Zgadzam się z dużą większością komentarzy. Bez numeru klienta jesteś dla tej firmy nikim pozostaje jedynie czat tekstowy pod specjalnym linkiem. Z takim podejściem do klienta daleko nie zajedziecie. Kurier poinformował mnie że będzie u mnie do godziny albo wcale. Szczerze nie polecam żadnej współpracy z tymi amatorami szkoda czasu i nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe !!!
  • ~Maciek / 2023-11-08 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas dostaw: do 12.00 o 15.00 kuriera brak.Kontak do kuriera.. brak.
    Dzwonisz na jedyny podany na www numer telefonu.... zonk. Tylko dla partnerów. Dostajesz rachunek za telefon ... opłata premium za połączenie z FedEx!!!?
    NIE POLECAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy nie dotrzymany, zupełny brak obsługi klienta, brak kontaktu z FedEx dla okazjonalnego odbiorcy szukającego opóźnionej paczki!
  • ~Maciek / 2024-06-13 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Nigdy więcej z tą firmą. Przychodzący SMS i mail z dniem i godzina dostawy można sobie w tyłek wsadzić. Zmarnowany na czekanie cały dzień. Kontakt zerowy. Brak infolinii. Brak numeru do kuriera. Parodia firmy dostawczej. Błagam niech to cudo znika z rynku.
    WadyPunktualność. Kontakt telefoniczny (brak jakiegokolwiek) .
  • ~Macko / 2021-12-01 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta. Kurier nigdy nie dojechał.
  • ~Madzia4086 / 2021-09-03 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska!!!!!Zawsze jest problem z dostawą przesyłki,kurier wiecznie cofa na magazyn.
  • ~Mag / 2022-10-25 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia paczka wogule nie dostarczona kuriera nie było a pisze ze paczka awizowana nie polecam.
  • ~Magda / 2019-04-30 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak fatalnego wykonania usługi dawno nie widziałam. Zapłaciłam za nadanie 3 przesyłek w ramach jednej paczki. Finalnie okazało się, że zapakowałam się w 2 przesyłki. Kurier odbierający paczkę powiedział,że nie będzie problemu, że nic nie należy zmienić w systemie - kolejnego dnia wieczorem gdy zadzwoniłam do FedEx dowiedziałam się, że moja paczka czeka na przesyłkę (której nie będzie bo jej nie nadałam). Po napisaniu kilku meili wreszcie paczka po 3 dniach na magazynie wyjechała do odbiorcy. Paczka została uszkodzona w trakcie transportu, transportowany stół ma zniszczone rogi blatu oraz nogi - kurier nie zgodził się na podpisanie protokołu szkody bo "spieszył się do innych klientów". Dopiero po telefonicznej interwencji wrócił na miejsce i został spisany protokół szkody. Reklamacja została dwukrotnie odrzucona przez FedEx zarówno w zakresie uszkodzenia paczki jak i zwrotu pieniędzy za 3 nie nadaną przesyłkę. Podsumowanie: FedEx pobrał pieniądze za 3 paczki - dostarczył dwie - uszkodzone. Nie chce oddać pieniędzy za nie nadaną paczkę oraz za powstałe uszkodzenia. OSTATNI RAZ KORZYSTAŁAM Z USŁUG TEJ FIRMY. NIE POLECAM !!!!! TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH Z DALEKA.
    ZaletyZERO
    WadyBrak zwrotu pieniędzy za nie nadaną paczkę, uszkodzenie przesyłki, fatalny kontakt.
  • ~Magda / 2019-05-12 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła do mnie, mimo oczekiwania na kuriera całe 2 dni, on nawet nie raczył się pojawić i na stronie śledzenia paczki zastała mnie zaskakująca informacja o nieudanej próbie dostarczenia i zostawieniu awizo, którego też na oczy nie widziałam. Firma umywa ręce i po skontaktowaniu nie raczy wysłać kuriera z paczką do mnie tylko proponuje odebranie paczki w ich siedzibie, która od mojego miejsca zamieszkania jest oddalona o godzinę drogi samochodem. W takim razie po co mi kurier? Łatwiej by było pojechać bezpośrednio po towar niż zamawiać kuriera i płacić za niewywiazanie się z umowy. Szczyt bezczelność i traktowanie klienta jak smiecia. Radzę wszystkim unikać firmę fedex szerokim łukiem, jeśli nie chcecie się niepotrzebnie denerwować i uzerac z niekompetentnymi pracownikami tej pseudo kurierskiej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt, firma nie powinna istnieć bo kompletnie nie wywiązuje się ze swojego zadania
  • ~Magda / 2019-10-18 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam najgorszy przewoznik olewaja klienta zamawia sie kuriera caly dzien sie czeka nawet nie zadzwoni poinformowac ze nie bedzie go w danym dniu. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyTel obsluga zenujaca
  • ~Magda / 2021-04-12 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Istna kpina- jeśli masz możliwość wybrać przesyłkę z odbiorem celnym w innej firmie- dopłać i zrób to bez wahania. Ja rozumiem, ze covid jest jedynie istniejąca obecnie choroba i cudowną wymówka do wszystkiego- jednak identyczne sytuacje miały miejsce przed "pandemią". Moje paczki są gdzieś- nikt nie wie narazie gdzie, cło zostało opłacone, mimo, iż okazało się, ze jedna paczka nie doleciała- ale nikt mnie o tym nie poinformował. Kontakt z klientem na poziomie ujemnym. Dodzwonić się graniczy z cudem- i często konsultant powie "słucham" i nagle się rozłącza. Na maile nie raczą odpisać. NIE POLECAM!
    WadyKontakt z klientem
  • ~Magda / 2021-05-12 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM PRZED GLOBKURIEREM i FEDEXEM!!!
    4 marca 2021r za pośrednictwem Globkurier nadałam przesyłkę z Polski do Australii FedExem. Chcieli mnie naciągnąć na dodatkowe koszty za odprawę paczki w Australii. W paczce nie było towarów zakazanych i mam na mailach, że po prostu kazali mi znaleźć inną firmę do odprawy paczki. Kiedy nie zapłaciłam, odesłali moją paczkę do Polski i uwaga…. przysłali mi fakturę na kolejne 960 zł za odesłanie mojej paczki i próbowali mnie naciągnąć na cło przy odprawie paczki w Polsce!!! Cło za moje rzeczy, które wysłałam z Polski, a które oni odesłali z powrotem do nadawcy!!! Cały cyrk trwał od 4 marca do 28 kwietnia – sami przyznacie, że super ekspres!!! Przetrzymali mi paczkę prawie 2 miesiące i teraz musze ją wysłać za pośrednictwem innej firmy! Nie, żebym wysłała tą paczkę kurierem, bo chciałam, żeby dotarła szybko. Przecież nikt firmy kurierskiej nie używa do szybkich przesyłek! 2 tygodnie temu złożyłam reklamację i..... CISZA!!!
    Polecam sprawdzić oferty innych firm.
    ZaletyBRAK
  • ~Magda / 2021-07-07 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska miała dostarczyć w dniu dzisiejszym tj 07.07.2021r. paczkę w statusie był na dzisiaj termin dostarczenia. Fedex sam zmienił sobie termin dostarczenia informując na statusie po 9:40. Nie mam obowiązku zaglądać na status co 5 minut,firma powinna się skontaktować telefonicznie bądź mailowo czy wyrażam zgodę na zmianę. Dodam, że dodatkowo była zrobiona opłata nadgabarytowa.Po rozmowie z pierwszym konsultantem usłyszałam że paczka dzisiaj będzie dowieziona, Po kolejnej rozmowie z konsultantem usłyszałam że mogę sobie sama pojechać po przesyłkę ale zwrotu poniesionych kosztów nie uzyskam,mogę pisać tylko reklamacje,kurier rozwozi paczki do 23:50 ale danego dnia już nie przywiezie bo nie.
    NIE POLECAM TEJ FIRMY.
    ZaletyBrak
    WadyNie informowanie klienta mailowo lub telefonicznie o wykonanych zmianach dostarczenia,bezczelni konsultanci,zrobiona opłata nadgdabarytowa jest bez sensu bo kurier i tak nie ładuje towaru na samochód
  • ~Magda / 2021-12-17 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłam na infolinię, żeby zamówić kuriera. Kurier miał być miedzy 15.00 a 18.00, jest prawie 22.00 (piatek) i kuriera ciągle nie ma.
    Wadyniesłowność, brak kontaktu z kurierem, kurier nie uprzedza o przybyciu badź o nie pojawieniu się po paczkę.
  • ~Magda / 2022-04-20 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu z infolinią oraz kurierem. Według konsultanta na stronie trzeba wziąć urlop na 2 dni i stać na ulicy, aby odebrać przesyłkę. Firma nie trzyma się ustalonych przez siebie godzin doręczenia przesyłki, przez co odebranie jej jest praktycznie niemożliwe.
    Wadybrak kontaktu z infolinią
    brak kontaktu z kurierem
    firma nie trzyma się ustalonych przez siebie godzin doręczenia
  • ~Magda / 2022-06-14 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma.
    Udają, że była próba doręczenia. Skontaktować się z nimi nie ma jak, a po rozmowie na czacie Pani oczywiście twierdzi, że tak, pan był na miejscu ale nikogo nie było.
    WadyNie przyjeżdżają we wskazanym czasie
    Kłamią co do pezyjazdu
    Brak możliwości kontaktu
  • ~Magda / 2022-09-02 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma. Dostajem smsa i jeszcze meila z potwierdzeniem. Bierzesz wolne, czekasz cały dzień, bo to sprzęt za kilka tysięcy i nie chcesz by zostawił przed drzwiami. Czekasz i czekasz. Nikt się nie odzywa. Jak chcesz zadzwonić na infolinię to Ciebie informuje, że jak nie masz firmy, jesteś nikim. Nie będą z Tobą rozmawiać. Piszesz na śmiesznym czasie, tam Ciebie informuje Pani że nie ma kuriera. I ogólnie to ma to gdzieś, prowadzi pyskówkę jak nie rozumiesz co się stało z twoją paczką. Ona to gdzieś tam zgłosi, a jak chcesz szybciej to jedz sobie do odziału. Pytasz gdzie oddział, to 100 km od domu. Płacisz za przesyłkę, a masz jeszcze ją odebrać sam 100 km od domu. Ta firma to jakaś totalna pomyłka. Unikać.
    ZaletyŻadnych
    WadyFirma jest wadą największą
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12640
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8060
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7695
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4122
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028