Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2019-04-30 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak fatalnego wykonania usługi dawno nie widziałam. Zapłaciłam za nadanie 3 przesyłek w ramach jednej paczki. Finalnie okazało się, że zapakowałam się w 2 przesyłki. Kurier odbierający paczkę powiedział,że nie będzie problemu, że nic nie należy zmienić w systemie - kolejnego dnia wieczorem gdy zadzwoniłam do FedEx dowiedziałam się, że moja paczka czeka na przesyłkę (której nie będzie bo jej nie nadałam). Po napisaniu kilku meili wreszcie paczka po 3 dniach na magazynie wyjechała do odbiorcy. Paczka została uszkodzona w trakcie transportu, transportowany stół ma zniszczone rogi blatu oraz nogi - kurier nie zgodził się na podpisanie protokołu szkody bo "spieszył się do innych klientów". Dopiero po telefonicznej interwencji wrócił na miejsce i został spisany protokół szkody. Reklamacja została dwukrotnie odrzucona przez FedEx zarówno w zakresie uszkodzenia paczki jak i zwrotu pieniędzy za 3 nie nadaną przesyłkę. Podsumowanie: FedEx pobrał pieniądze za 3 paczki - dostarczył dwie - uszkodzone. Nie chce oddać pieniędzy za nie nadaną paczkę oraz za powstałe uszkodzenia. OSTATNI RAZ KORZYSTAŁAM Z USŁUG TEJ FIRMY. NIE POLECAM !!!!! TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH Z DALEKA.
    ZaletyZERO
    WadyBrak zwrotu pieniędzy za nie nadaną paczkę, uszkodzenie przesyłki, fatalny kontakt.
  • ~Magda / 2019-05-12 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła do mnie, mimo oczekiwania na kuriera całe 2 dni, on nawet nie raczył się pojawić i na stronie śledzenia paczki zastała mnie zaskakująca informacja o nieudanej próbie dostarczenia i zostawieniu awizo, którego też na oczy nie widziałam. Firma umywa ręce i po skontaktowaniu nie raczy wysłać kuriera z paczką do mnie tylko proponuje odebranie paczki w ich siedzibie, która od mojego miejsca zamieszkania jest oddalona o godzinę drogi samochodem. W takim razie po co mi kurier? Łatwiej by było pojechać bezpośrednio po towar niż zamawiać kuriera i płacić za niewywiazanie się z umowy. Szczyt bezczelność i traktowanie klienta jak smiecia. Radzę wszystkim unikać firmę fedex szerokim łukiem, jeśli nie chcecie się niepotrzebnie denerwować i uzerac z niekompetentnymi pracownikami tej pseudo kurierskiej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt, firma nie powinna istnieć bo kompletnie nie wywiązuje się ze swojego zadania
  • ~Magda / 2019-10-18 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam najgorszy przewoznik olewaja klienta zamawia sie kuriera caly dzien sie czeka nawet nie zadzwoni poinformowac ze nie bedzie go w danym dniu. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyTel obsluga zenujaca
  • ~Magda / 2021-04-12 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Istna kpina- jeśli masz możliwość wybrać przesyłkę z odbiorem celnym w innej firmie- dopłać i zrób to bez wahania. Ja rozumiem, ze covid jest jedynie istniejąca obecnie choroba i cudowną wymówka do wszystkiego- jednak identyczne sytuacje miały miejsce przed "pandemią". Moje paczki są gdzieś- nikt nie wie narazie gdzie, cło zostało opłacone, mimo, iż okazało się, ze jedna paczka nie doleciała- ale nikt mnie o tym nie poinformował. Kontakt z klientem na poziomie ujemnym. Dodzwonić się graniczy z cudem- i często konsultant powie "słucham" i nagle się rozłącza. Na maile nie raczą odpisać. NIE POLECAM!
    WadyKontakt z klientem
  • ~Magda / 2021-05-12 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM PRZED GLOBKURIEREM i FEDEXEM!!!
    4 marca 2021r za pośrednictwem Globkurier nadałam przesyłkę z Polski do Australii FedExem. Chcieli mnie naciągnąć na dodatkowe koszty za odprawę paczki w Australii. W paczce nie było towarów zakazanych i mam na mailach, że po prostu kazali mi znaleźć inną firmę do odprawy paczki. Kiedy nie zapłaciłam, odesłali moją paczkę do Polski i uwaga…. przysłali mi fakturę na kolejne 960 zł za odesłanie mojej paczki i próbowali mnie naciągnąć na cło przy odprawie paczki w Polsce!!! Cło za moje rzeczy, które wysłałam z Polski, a które oni odesłali z powrotem do nadawcy!!! Cały cyrk trwał od 4 marca do 28 kwietnia – sami przyznacie, że super ekspres!!! Przetrzymali mi paczkę prawie 2 miesiące i teraz musze ją wysłać za pośrednictwem innej firmy! Nie, żebym wysłała tą paczkę kurierem, bo chciałam, żeby dotarła szybko. Przecież nikt firmy kurierskiej nie używa do szybkich przesyłek! 2 tygodnie temu złożyłam reklamację i..... CISZA!!!
    Polecam sprawdzić oferty innych firm.
    ZaletyBRAK
  • ~Magda / 2021-07-07 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska miała dostarczyć w dniu dzisiejszym tj 07.07.2021r. paczkę w statusie był na dzisiaj termin dostarczenia. Fedex sam zmienił sobie termin dostarczenia informując na statusie po 9:40. Nie mam obowiązku zaglądać na status co 5 minut,firma powinna się skontaktować telefonicznie bądź mailowo czy wyrażam zgodę na zmianę. Dodam, że dodatkowo była zrobiona opłata nadgabarytowa.Po rozmowie z pierwszym konsultantem usłyszałam że paczka dzisiaj będzie dowieziona, Po kolejnej rozmowie z konsultantem usłyszałam że mogę sobie sama pojechać po przesyłkę ale zwrotu poniesionych kosztów nie uzyskam,mogę pisać tylko reklamacje,kurier rozwozi paczki do 23:50 ale danego dnia już nie przywiezie bo nie.
    NIE POLECAM TEJ FIRMY.
    ZaletyBrak
    WadyNie informowanie klienta mailowo lub telefonicznie o wykonanych zmianach dostarczenia,bezczelni konsultanci,zrobiona opłata nadgdabarytowa jest bez sensu bo kurier i tak nie ładuje towaru na samochód
  • ~Magda / 2021-12-17 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłam na infolinię, żeby zamówić kuriera. Kurier miał być miedzy 15.00 a 18.00, jest prawie 22.00 (piatek) i kuriera ciągle nie ma.
    Wadyniesłowność, brak kontaktu z kurierem, kurier nie uprzedza o przybyciu badź o nie pojawieniu się po paczkę.
  • ~Magda / 2022-04-20 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu z infolinią oraz kurierem. Według konsultanta na stronie trzeba wziąć urlop na 2 dni i stać na ulicy, aby odebrać przesyłkę. Firma nie trzyma się ustalonych przez siebie godzin doręczenia przesyłki, przez co odebranie jej jest praktycznie niemożliwe.
    Wadybrak kontaktu z infolinią
    brak kontaktu z kurierem
    firma nie trzyma się ustalonych przez siebie godzin doręczenia
  • ~Magda / 2022-06-14 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma.
    Udają, że była próba doręczenia. Skontaktować się z nimi nie ma jak, a po rozmowie na czacie Pani oczywiście twierdzi, że tak, pan był na miejscu ale nikogo nie było.
    WadyNie przyjeżdżają we wskazanym czasie
    Kłamią co do pezyjazdu
    Brak możliwości kontaktu
  • ~Magda / 2022-09-02 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma. Dostajem smsa i jeszcze meila z potwierdzeniem. Bierzesz wolne, czekasz cały dzień, bo to sprzęt za kilka tysięcy i nie chcesz by zostawił przed drzwiami. Czekasz i czekasz. Nikt się nie odzywa. Jak chcesz zadzwonić na infolinię to Ciebie informuje, że jak nie masz firmy, jesteś nikim. Nie będą z Tobą rozmawiać. Piszesz na śmiesznym czasie, tam Ciebie informuje Pani że nie ma kuriera. I ogólnie to ma to gdzieś, prowadzi pyskówkę jak nie rozumiesz co się stało z twoją paczką. Ona to gdzieś tam zgłosi, a jak chcesz szybciej to jedz sobie do odziału. Pytasz gdzie oddział, to 100 km od domu. Płacisz za przesyłkę, a masz jeszcze ją odebrać sam 100 km od domu. Ta firma to jakaś totalna pomyłka. Unikać.
    ZaletyŻadnych
    WadyFirma jest wadą największą
  • ~Magda / 2023-07-04 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś dostałam smsa i emeila o próbie dostarczenia przesyłki.Niestety kurier się nie pojawił.
    Nagle na stronie ukazała się informacja że wydano dyspozycję o dostarczeniu przesyłki w innym terminie.
    Pytam się kto dał taką dyspozycję?
    Bo naprwno nie ja.
    Wady10
  • ~Magda / 2023-09-04 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej pory czekam na przesylke, ktora zostala awizowana 3 razy, mimo tego, de nie wychodzilam a domu, zadnego awizo w skrzynce brak. Chyba najgorsza firma kurierska w Polsce??? Masakra
    ZaletyBrak
    WadySame wady!
  • ~Magda / 2024-01-24 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem ! Zero kontaktu z kurierem , czekałam całe dwa dni w domu na tego faceta , a przyszła informacja o nieudanej próbie dostarczenia paczki i to nie pierwszy raz ! Na infolinii rozmowa tylko i wyłącznie z botem ! Dramat
  • ~Magdalena / 2020-02-18 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Mimo umówionego terminu na infolinii drugi dzień nikt nie dostarczył przesyłki, nikt nie informuje o przewidywanym terminie. Pani na infolinii miła ,ale bezsilna. Nikogo nie odchodzi, że drugi dzień siedzę w domu i czekam bezskutecznie. Na dodatek jest to przesyłka której odbiór związany jest z podpisaniem umowy i okazaniem DO. Masakra, nie korzystać z usług tej firmy!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Magdalena / 2021-09-07 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez komentarza, kurier zadzwonił na 10 min przed dostarczeniem towaru, że zaraz u nas będzie.
    Do tego kazał dosłownie kazał być w 2 osoby ponieważ paczka waży ponad 30kg a on takiej nie nosi. I mamy sami sobie ja zciagnac z auta.
    Jak powiedzieliśmy że będziemy w domu za 15 minut niech te 5 poczeka to powiedział że nie ma czasu i w takim razie nawet nie podjeżdża do nas.
    Skarga na infolinii nic nie pomogła, czują się bezkarni bo są wielka firmą obsługująca wielkie sklepy i co im po opinii jednostki
  • ~Magdalena / 2021-12-15 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem masakra... Przesyłka nadal niedostarczona mimo, że miała być u mnie ponad dwa tygodnie temu. Po zgłoszeniu reklamacji obiecywanie, że paczka priorytetowo zostanie dostarczona. no i minęło już 5 dni a tu paczki jak nie było tak nie ma... Bardzo nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOpisałam powyżej
  • ~Magdalena / 2022-03-18 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma powinna nazywać się 'Tragedia' albo 'zamawiaj wszędzie tylko nie u nas'. Na paczkę czekałam 3 dni, za każdym razem kurier rzekomo próbował dostarczyć, jednak za każdym razem był ktoś w domu i nikogo nie było. Kontakt telefoniczny z infolinia tragedia, bo nie obsługują klientów indywidualnych tylko trzeba mieć podpisaną umowę z nimi. Nie wspomnę o arogancji w głosie Pani, która odebrała telefon. Koniec w końców po mojej dwu dniowej interwencji, przyjechał kurier, sam niestety się wygadał że paczkę miał przywieźć kolega, ALE NIE MIAL PO DRODZE Z JEDNĄ PACZKĄ. Także jestem pewna że nawet mu się nie chciało przez te dwa dni jechać i dostarczyć paczkę. Porażka.
    ZaletyBrak
    WadyWyżej opisane. Same wady
  • ~Magdalena / 2022-07-21 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy tej firmy to jakaś porażka. Siedzę w domu dwa dni, czekam na paczkę, monitoruje postępy dostarczenia po czym ze strony internetowej dowiaduję się że paczka awizowana bo nikogo nie było w domu. Kurier nawet nie raczył zadzwonić na domofon i sprawdzić czy ktoś jest. Składam reklamacje po 20 min od informacji od awizowania przesyłki. Jakie awizo i gdzie kurier zostawia to nie wiem. Chyba widmo. Gdybym sama się nie zainteresowała to nawet bym nie wiedziała że była próba doręczenia. Bardzo nie profesjonalne podejście do klienta. Dziwię się jak taka firma utrzymuje się na rynku. Konkurencja jest spora i nigdy nie miałam problemy z żadnym kurierem różnych firm. Zawsze uzyskałam telefon i można się było umówić z odebraniem paczki. Tutaj to prążka jednym słowem. Nie polecam.
  • ~Magdalena / 2022-07-21 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy tej firmy to jakaś porażka. Siedzę w domu dwa dni, czekam na paczkę, monitoruje postępy dostarczenia po czym ze strony internetowej dowiaduję się że paczka awizowana bo nikogo nie było w domu. Kurier nawet nie raczył zadzwonić na domofon i sprawdzić czy ktoś jest. Składam reklamacje po 20 min od informacji od awizowania przesyłki. Jakie awizo i gdzie kurier zostawia to nie wiem. Chyba widmo. Gdybym sama się nie zainteresowała to nawet bym nie wiedziała że była próba doręczenia. Bardzo nie profesjonalne podejście do klienta. Dziwię się jak taka firma utrzymuje się na rynku. Konkurencja jest spora i nigdy nie miałam problemy z żadnym kurierem różnych firm. Zawsze uzyskałam telefon i można się było umówić z odebraniem paczki. Tutaj to prążka jednym słowem. Nie polecam.
  • ~Magdalena / 2022-07-25 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nasuwa mi się jedno określenie ŻENADA. Nigdy więcej nie kupię nic jeśli strona sprzedająca będzie korzystała z usług fedexa
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie mozliwe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12511
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7998
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7641
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4109
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4083
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964