strona 70 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2021-12-09 13:23
Stanowczo odmawiam , długi czas oczekiwania na przesyłkę … -
-
~Nieświadoma jakości usług tej firmy kli / 2021-12-08 23:43
Tragedia, brak kontaktu z kurierem. Zmiana adresu dostawy możliwa do 3 w nocy!!! Od 4 godzin probuje zmienić adres w systemie, mam informację że nie możliwe a paczka będzie dostarczona przed 23.59 w dniu dzisiejszym..... Tragedia!!!? ZaletyZadnych -
~Krzysztof / 2021-12-08 20:37
Dramat! Najgorsza firma kurierska na świecie. Kurier kłamie, że był z paczką i wpisuje do systemu, że nikogo nie było. ODRADZAM jakikolwiek kontakt z tymi ludźmi! ZaletyŻadnych.WadyWSZYSTKO -
~Kacper / 2021-12-08 12:07
Bardzo mi przykro, ale obsługa klienta i proces dostarczania przesyłki to jakaś kpina. Jak to jest, że odbiorca nie może się skontaktować w żaden sposób z kurierem czy chociażby zmienić adresu odbioru, kiedy wiadomo, że nikogo nie będzie akurat w domu? Kpina. Na infolinii niekompetentni ludzie, którzy nic nie mogą zrobić. Czemu ma więc służyć tak zwana "obsługa klienta" skoro nie są w stanie w żaden sposób obsłużyć klienta. Tragedia na całej linii, w żadnej innej firmie kurierskiej nie spotkałem się z takim problemem. ZaletyŻADNEWadyBrak kontaktu z kurierem, niekompetentni ludzie na infolinii, brak możliwości zmiany adresu doręczenia -
~Sebastian / 2021-12-07 17:31
Tragedia lenie i oszuści. Przesyłka awizowana cały dzień wszyscy w domu... WadyIstnienie tej firmy jest wadą -
~Ania / 2021-12-07 17:02
Żenada kurier nie dostarczył paczki a inne firmy jakoś umieją. Mam awizo nie mogę się dodzwonić do firmy brak numeru do kuriera nie wiem co dalej z moja paczka. Nie polecam WadyWszystko -
~Piotr / 2021-12-07 13:17
O godz. 10.58 uzyskałem połączenie z infolinią. Poprosiłem konsultantkę o numer telefonu do kuriera , żeby dowiedzieć się w jakim przedziale czasowym będzie w moim rejonie. /Stała praktyka w kontaktach z innymi firmami kurierskimi/ Dowiedziałem się od konsultantki ,że taka usługa jest nieopłacona i nie poda mi numeru telefonu kuriera ! Sic ! Na moje pytanie w jakich godzinach kurier dotrze do mnie z przesyłką dowiedziałem się , że będzie na pewno między 12 a 15. Mając godzinę zapasu wyszedłem zrobić zakupy. O godz. 11.26 dzwoni do mnie kurier że jest pod blokiem z paczką . Nalegał żeby zostawić paczkę u sąsiadów . Zaczął się taniec dzwonienia do sąsiadów z którymi nie umawiałem się na odbieranie moich przesyłek. Najmniej winię tutaj kuriera . Zastanawiam się po co nam klientom tacy konsultanci, którzy zamiast pomóc "rzucają kłody pod nogi". Największą winę za tę sytuację ponoszą moim zdaniem zarządzający FedEx-em, bo gdyby konsultantka miała polecenie ułatwić kontakt z kurierem nie było by problemu ZaletyTrudno się doszukać...WadyKontakt. Przepływ informacji -
~Gregor / 2021-12-06 13:56
nie chciałbym obrażać wszystkich pracowników fedex ale ta dziewczyna która zajmowała się moją przesyłką to kompletny niedorozwój paczka na lotnisku w Pyrzowicach tydzień bez jakiej kolwjek odezwy mimo dzwonienia i ponaglania na koniec się okazało że brakuje certyfikatu który był oczywiście zapłaciłem za odprawę i vat od przesyłki do tej pory nie zwrócono mi pieniędzy musiałem wynająć zewnętrzną firmę do odprawy i zapłacić jeszcze raz nigdy więcej fedex w Polsce a na pewno nie Pyrzowice zakład pracy dla upośledzonych w stopniu ciężkim -
-
~Paczuszka / 2021-12-06 06:45
Najgorsza firma dostawcza z jaką kolwiek miałam do czynienia ZaletyBrakWadyProblem w dostarczeniu paczki na inny adres w którym się obecnie jest w czasie dostarczania paczki mimo ze to parę minut od miejaca docelowego -
~Małgorzata / 2021-12-05 18:05
To jest jakieś nieporozumienie -żadnego odzewu na reklamacje ..Infolinia nie działa ,zadne -
~Ewa / 2021-12-05 15:09
Firma niepoważna, nieodpowiedzialna, totalne lekceważenie klienta. Czekałam na przesyłkę za pobraniem, wysłaną w dniu 24.11.2021 (środa) z Łańcuta. Do tej pory nie otrzymałam jej. W poniedziałek 29.11.2021 dowiedziałam się, że w tym dniu miała miejsce "nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana". W związku z tym, że nie miałam żadnego kontaktu ze strony kuriera, napisałam tego samego dnia do Fedex (za pośrednictwem skrzynki kontaktowej) o zaistniałej sytuacji i prosiłam o kontakt w sprawie wskazania kolejnego terminu dostarczenia paczki. W kolejnym dniu 30.11. sytuacja z poniedziałku powtórzyła się tzn. "nieudana próba doręczenia..." -znowu bez jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera. W środę 1.12. na infolinii dowiedziałam się, że paczka jest w oddziale Fedex -40 km od mojego miejsca zamieszkania !!. Otrzymałam również kuriozalną odpowiedź na mojego maila m.in. cyt. "W niektórych przypadkach kurierzy dzwonią do Odbiorców przed doręczeniem, natomiast nie mają obowiązku podejmowania takiego kontaktu i wynika on jedynie z ich własnej inicjatywy". To nie koniec sprawy, w czwartek rano 2.12. zadzwonił do mnie menager z Fedex-u, który poinformował, że po przeanalizowaniu mojej sprawy przesyłka będzie dostarczona w piątek 3.12. w godzinach 12-14.00. Pomyślałam, że może jednak moja sprawa zakończy się sukcesem. Niestety, w piątek przesyłka nie dotarła!! Na infolinii (od b.miłej Pani Sonii W.) dowiedziałam się, że przesyłka w ogóle nie została wydana kurierowi do doręczenia i pozostaje w magazynie w oddziale Fedexu. Pani Sonia W. złożyła w moim imieniu interwencję z prośbą o wyjaśnienie sprawy. Jednakże do dziś nikt nie skontaktował się ze mną... Żenada, nie polecam, !! ZaletyŻadnychWadyOrganizacja pracy kuriera i kontakt z klientem na poziomie poniże "ZERA" -
~Darianna / 2021-12-04 15:18
Czekam na ważną paczkę. Przewidywana dostawa w czwartek, 2.12. Kurier telefonował raz, kiedy byłam w pracy i nie mogłam odebrać połączenia. Oddzwoniłam po pięciu minutach, połączenia nie udało się wykonać, tak jakby kurier zablokował mój numer. Ponownej próby kontaktu z jego strony nie było. W skrzynce pocztowej nie zastałam awizo, śledzenie przesyłki nie jest możliwe ze względu na błąd wyskakujący na stronie. Infolinia nie odpowiadała (dzwoniłam wielokrotnie w czwartek i piątek). ZaletyŻadnychWadyWszystko nie tak -
~Łukasz / 2021-12-03 18:09
Dostawca cham bez grama kultury, paczka uszkodzona w transporcie, pytanie o protokół, kurier zawinął się na pięcie on nie ma czasu i radź sobie. ZaletyBrak zaletWadyBrak kultury
Brak prostego zgłoszenia szkody -
~Katarzyna / 2021-12-02 22:34
Ważny dokument został wysłany z N.Y. we wtorek miał dojść na czwartek do godz. 18 i to był warunek, oplata 170 dol. amerykańskich .Mamy czwartek 23 godz.od rana czyli 9 godz.przesyłka czeka na lotnisku SCHonefeld w Berlinie.Nigdy ,ale to nigdy nie wysyłajcie kompletnie nic Fedexem.Strona amerykańska nie zawiodła ,bo przesyłka była wysłana po godz.od momentu nadania, tylko w tym fantastycznym kraju wiecznie coś jest nie tak.
Dodam 170 dol.opłata za list .porażka .Nie ma jak zadzwonić ,czekałam do 18 h dziś ...fedex w Polsce pracuje tylko do 18...nie napisze co mi się ciśnie na usta....xxZaletyżenadaWadyżenada nigdyyyyyyy więcej -
~M / 2021-12-02 17:38
Najgorszy dostawca świata pod tym nr 503796717. Rzuca pączkami z samochodu i tak jak wypadają (każda w inną stronę) tak je zastawia. WadyBrak kultury !!! -
~Waldemar / 2021-12-02 16:37
Dziadka firma a kurierzy to już porażka totalna wogole nie ma ich pod adresem a później jest napisane nieudana próba doręczenia . -
-
~Ilonkalbn / 2021-12-02 14:27
Fedex Lublin dramat. Kurier co innego mówi co innego robi. Później nie odbiera. Infolinia zero kontaktu. Śledzenie paczki nie działa. A na koniec Pani w punkcie obsługi mówi ze to normalne. ZaletyNic -
~Ola / 2021-12-01 22:00
Kurier oszust, zostawiłam corce 120zl, a paczka kosztowała 80 zł, zabrał wszysto i odjechał, na infolinii babka mówi że to moja wina, szok!!! Dzień wcześniej zostawił paczke pod drzwiami, nie wiedziałam, rano okazało się że wszystko mokre!!! ZaletyBrak -
~LittleLady / 2021-12-01 20:33
Brak kontaktu z kurierem
Paczka wraca do oddziału bez próby doręczenia
Opóźnienie w dostawie
BOK jest dostępny do godz. 18, w momencie kiedy po tej godzinie paczka jednak nie dociera z niewiadomych przyczyn - nawet nie ma możliwości dodzwonienia się w celu uzyskania informacji o co chodzi.ZaletyBrak zaletWadyIgnorancja, długi czas dostawy, 0 kontaktu z kurierem, nieprofesjonalność, -
~Paweł / 2021-12-01 20:29
Firma dramat, kupiłem opony, wysłane w czwartek od soboty leżą na spedycji 70 km od mojego miejsca zamieszkania dzisiaj środa i cisza na infolinii niemiła baba mówi żebym sobie sam odebrał bo oni nie mają kuriera ,a co mnie to obchodzi to po jaki ch…się tego podejmują nie polecam dziadostwa !!!!!!!
strona 70 z 111
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »