Na kamerach nikogo nie było ponadto była osoba która czekała w domu po paczkę. Nie otrzymałem sprzętu przed weekendem przez co nie mogłem wykonać swojej zaplanowanej pracy. Czekałem tydzień. Brak numeru do kuriera który zostawia elektroniczne awizo ze nikogo nie było... śmieszna firma. Składam wniosek do prokuratury o przywłaszczenie mienia
ZaletyŻadne
WadyWszystko co przyjdzie do głowy
~Tomek / 2021-12-10 13:29
Ocena: 1.00 / 5
paczki nie dochodza kontakt z nimi nie mozliwy nikomu nie polecam tej firmy na infolinie nie da sie dodzwonic mialy mi dojsc dwie paczki nie doszla zadna
Wadysame wady nikomu nie polecam
~Tomek / 2021-12-10 13:29
Ocena: 1.00 / 5
paczki nie dochodza kontakt z nimi nie mozliwy nikomu nie polecam tej firmy na infolinie nie da sie dodzwonic mialy mi dojsc dwie paczki nie doszla zadna
Wadysame wady nikomu nie polecam
~Matt / 2021-12-09 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Cóż, pora napisać opinię. Mam nieprzyjemność korzystać z ich usług a konkretnie opolskiego oddziału. 8 grudnia kontaktowałem się z infolinią FedExu z pytaniem kiedy można się spodziewać kuriera i dostałem informację, że na pewno jeszcze dzisiaj. O godzinie 18:28 otrzymałem maila z informacją o dostarczeniu przesyłki zaś na stronie w ich systemie widnieje godzina 13:20. W domu cały czas ktoś czekał. Kuriera nie było, nie dzwonił a po przesyłce ani śladu. 9 grudnia kurier nawet nie zabrał paczki ze sobą do ponownego dostarczenia. Jutro będzie 10 grudzień i spodziewam się dalszych problemów. Na infolinii nie można uzyskać numeru do kuriera ponieważ są to ich telefony prywatne. Śmiech na sali, że takiej korporacji nie stać na to żeby wcisnąć pracownikowi służbowy telefon do łapy. Szczególnie do pracy w takim charakterze. Osobiście uważam, tę firmę za niepoważną, beznadziejną i najgorszą ze wszystkich. W zeszłym roku zgubili moją przesyłkę a sama sprawa miała identyczny początek. Przez kilka dni byłem wodzony za nos, ale po interwencji, moich wielokrotnych telefonach i pomocy firmy, w której zakupiłem telefon sprawa została wyjaśniona. Żałuję tylko tego, że ich wtedy nie pozwałem i im odpuściłem.
Zaletybrak
Wady-brak kontaktu z kurierem
-oszustwa w systemie o doręczeniu przesyłki, która nie dotarła
-przetrzymywanie przesyłki na magazynie bo takie jest widzimisię kuriera
-niekompetentna obsługa klienta przez telefon
~Jf / 2021-12-09 16:00
Ocena: 1.00 / 5
Kompletnie niekompetentna Firma
Dostawa miała się odbyć do godziny 12:00 po wielu telefonach i rozmowie z ponad 7 konsultantami otrzymałem zapewnienia rożnego typu, które sprowadziły się do tego, że nikt nie ma kontaktu z kurierem.
Paczka miała z przeprosinami dotrzeć do 16, a kurier miał się ze mną skontaktować - o niespodzianko ani jedno ani drugie nie nastąpiło.
Konsultanci twierdzą, że nie mają uprawnień i kompetencji by pomóc.
Z żadną inną Firmą nie miałem tyle przygód.
W paczce dostało wykupione odręcznie do 12:00…
Nadmienię, że jedyne o co pytałem to w jakim przedziale czasowym mogę spodziewać się przesyłki - nikt nie posiadał takich informacji.
~Krzysztof / 2021-12-09 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odmawiam , długi czas oczekiwania na przesyłkę …
~Nieświadoma jakości usług tej firmy kli / 2021-12-08 23:43
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, brak kontaktu z kurierem. Zmiana adresu dostawy możliwa do 3 w nocy!!! Od 4 godzin probuje zmienić adres w systemie, mam informację że nie możliwe a paczka będzie dostarczona przed 23.59 w dniu dzisiejszym..... Tragedia!!!?
ZaletyZadnych
~Krzysztof / 2021-12-08 20:37
Ocena: 1.00 / 5
Dramat! Najgorsza firma kurierska na świecie. Kurier kłamie, że był z paczką i wpisuje do systemu, że nikogo nie było. ODRADZAM jakikolwiek kontakt z tymi ludźmi!
ZaletyŻadnych.
WadyWSZYSTKO
~Kacper / 2021-12-08 12:07
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo mi przykro, ale obsługa klienta i proces dostarczania przesyłki to jakaś kpina. Jak to jest, że odbiorca nie może się skontaktować w żaden sposób z kurierem czy chociażby zmienić adresu odbioru, kiedy wiadomo, że nikogo nie będzie akurat w domu? Kpina. Na infolinii niekompetentni ludzie, którzy nic nie mogą zrobić. Czemu ma więc służyć tak zwana "obsługa klienta" skoro nie są w stanie w żaden sposób obsłużyć klienta. Tragedia na całej linii, w żadnej innej firmie kurierskiej nie spotkałem się z takim problemem.
ZaletyŻADNE
WadyBrak kontaktu z kurierem, niekompetentni ludzie na infolinii, brak możliwości zmiany adresu doręczenia
~Sebastian / 2021-12-07 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia lenie i oszuści. Przesyłka awizowana cały dzień wszyscy w domu...
WadyIstnienie tej firmy jest wadą
~Ania / 2021-12-07 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Żenada kurier nie dostarczył paczki a inne firmy jakoś umieją. Mam awizo nie mogę się dodzwonić do firmy brak numeru do kuriera nie wiem co dalej z moja paczka. Nie polecam
WadyWszystko
~Piotr / 2021-12-07 13:17
Ocena: 2.00 / 5
O godz. 10.58 uzyskałem połączenie z infolinią. Poprosiłem konsultantkę o numer telefonu do kuriera , żeby dowiedzieć się w jakim przedziale czasowym będzie w moim rejonie. /Stała praktyka w kontaktach z innymi firmami kurierskimi/ Dowiedziałem się od konsultantki ,że taka usługa jest nieopłacona i nie poda mi numeru telefonu kuriera ! Sic ! Na moje pytanie w jakich godzinach kurier dotrze do mnie z przesyłką dowiedziałem się , że będzie na pewno między 12 a 15. Mając godzinę zapasu wyszedłem zrobić zakupy. O godz. 11.26 dzwoni do mnie kurier że jest pod blokiem z paczką . Nalegał żeby zostawić paczkę u sąsiadów . Zaczął się taniec dzwonienia do sąsiadów z którymi nie umawiałem się na odbieranie moich przesyłek. Najmniej winię tutaj kuriera . Zastanawiam się po co nam klientom tacy konsultanci, którzy zamiast pomóc "rzucają kłody pod nogi". Największą winę za tę sytuację ponoszą moim zdaniem zarządzający FedEx-em, bo gdyby konsultantka miała polecenie ułatwić kontakt z kurierem nie było by problemu
ZaletyTrudno się doszukać...
WadyKontakt. Przepływ informacji
~Gregor / 2021-12-06 13:56
Ocena: 1.00 / 5
nie chciałbym obrażać wszystkich pracowników fedex ale ta dziewczyna która zajmowała się moją przesyłką to kompletny niedorozwój paczka na lotnisku w Pyrzowicach tydzień bez jakiej kolwjek odezwy mimo dzwonienia i ponaglania na koniec się okazało że brakuje certyfikatu który był oczywiście zapłaciłem za odprawę i vat od przesyłki do tej pory nie zwrócono mi pieniędzy musiałem wynająć zewnętrzną firmę do odprawy i zapłacić jeszcze raz nigdy więcej fedex w Polsce a na pewno nie Pyrzowice zakład pracy dla upośledzonych w stopniu ciężkim
~Paczuszka / 2021-12-06 06:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma dostawcza z jaką kolwiek miałam do czynienia
ZaletyBrak
WadyProblem w dostarczeniu paczki na inny adres w którym się obecnie jest w czasie dostarczania paczki mimo ze to parę minut od miejaca docelowego
~Małgorzata / 2021-12-05 18:05
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakieś nieporozumienie -żadnego odzewu na reklamacje ..Infolinia nie działa ,zadne
~Ewa / 2021-12-05 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Firma niepoważna, nieodpowiedzialna, totalne lekceważenie klienta. Czekałam na przesyłkę za pobraniem, wysłaną w dniu 24.11.2021 (środa) z Łańcuta. Do tej pory nie otrzymałam jej. W poniedziałek 29.11.2021 dowiedziałam się, że w tym dniu miała miejsce "nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana". W związku z tym, że nie miałam żadnego kontaktu ze strony kuriera, napisałam tego samego dnia do Fedex (za pośrednictwem skrzynki kontaktowej) o zaistniałej sytuacji i prosiłam o kontakt w sprawie wskazania kolejnego terminu dostarczenia paczki. W kolejnym dniu 30.11. sytuacja z poniedziałku powtórzyła się tzn. "nieudana próba doręczenia..." -znowu bez jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera. W środę 1.12. na infolinii dowiedziałam się, że paczka jest w oddziale Fedex -40 km od mojego miejsca zamieszkania !!. Otrzymałam również kuriozalną odpowiedź na mojego maila m.in. cyt. "W niektórych przypadkach kurierzy dzwonią do Odbiorców przed doręczeniem, natomiast nie mają obowiązku podejmowania takiego kontaktu i wynika on jedynie z ich własnej inicjatywy". To nie koniec sprawy, w czwartek rano 2.12. zadzwonił do mnie menager z Fedex-u, który poinformował, że po przeanalizowaniu mojej sprawy przesyłka będzie dostarczona w piątek 3.12. w godzinach 12-14.00. Pomyślałam, że może jednak moja sprawa zakończy się sukcesem. Niestety, w piątek przesyłka nie dotarła!! Na infolinii (od b.miłej Pani Sonii W.) dowiedziałam się, że przesyłka w ogóle nie została wydana kurierowi do doręczenia i pozostaje w magazynie w oddziale Fedexu. Pani Sonia W. złożyła w moim imieniu interwencję z prośbą o wyjaśnienie sprawy. Jednakże do dziś nikt nie skontaktował się ze mną... Żenada, nie polecam, !!
ZaletyŻadnych
WadyOrganizacja pracy kuriera i kontakt z klientem na poziomie poniże "ZERA"
~Darianna / 2021-12-04 15:18
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na ważną paczkę. Przewidywana dostawa w czwartek, 2.12. Kurier telefonował raz, kiedy byłam w pracy i nie mogłam odebrać połączenia. Oddzwoniłam po pięciu minutach, połączenia nie udało się wykonać, tak jakby kurier zablokował mój numer. Ponownej próby kontaktu z jego strony nie było. W skrzynce pocztowej nie zastałam awizo, śledzenie przesyłki nie jest możliwe ze względu na błąd wyskakujący na stronie. Infolinia nie odpowiadała (dzwoniłam wielokrotnie w czwartek i piątek).
ZaletyŻadnych
WadyWszystko nie tak
~Łukasz / 2021-12-03 18:09
Ocena: 1.00 / 5
Dostawca cham bez grama kultury, paczka uszkodzona w transporcie, pytanie o protokół, kurier zawinął się na pięcie on nie ma czasu i radź sobie.
ZaletyBrak zalet
WadyBrak kultury
Brak prostego zgłoszenia szkody
~Katarzyna / 2021-12-02 22:34
Ocena: 1.00 / 5
Ważny dokument został wysłany z N.Y. we wtorek miał dojść na czwartek do godz. 18 i to był warunek, oplata 170 dol. amerykańskich .Mamy czwartek 23 godz.od rana czyli 9 godz.przesyłka czeka na lotnisku SCHonefeld w Berlinie.Nigdy ,ale to nigdy nie wysyłajcie kompletnie nic Fedexem.Strona amerykańska nie zawiodła ,bo przesyłka była wysłana po godz.od momentu nadania, tylko w tym fantastycznym kraju wiecznie coś jest nie tak.
Dodam 170 dol.opłata za list .porażka .Nie ma jak zadzwonić ,czekałam do 18 h dziś ...fedex w Polsce pracuje tylko do 18...nie napisze co mi się ciśnie na usta....xx
Zaletyżenada
Wadyżenada nigdyyyyyyy więcej
~M / 2021-12-02 17:38
Ocena: 1.67 / 5
Najgorszy dostawca świata pod tym nr 503796717. Rzuca pączkami z samochodu i tak jak wypadają (każda w inną stronę) tak je zastawia.