Nigdy nie zamawiajcie nic tą firmą. TO JEST ISTNY KOSZMAR.
Infolinia nie działa, śledzenie przesyłek nie działa≠≠≠.
Będziecie w takim stresie jak nigdy
Zalety- żądnych
Wady- to jest niepoważna firma
~Jarosław / 2022-01-04 04:25
Ocena: 1.67 / 5
Od miesiąca nie potraficie dostarczyć przesyłki w Rumi.
ZaletyBrak zalet.
WadyChamstwo i brak profesjonalizmu u kuriera.
~Tadeusz / 2022-01-03 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo zły. kurier od 2 dni robocze nie dostarczył przesyłki, nie dzwonił, byłem uziemiony w domu przez 2 dni czekając na kuriera. na infolinii nikt nie odbiera, rozłącza polaczenie podczas łączenia z konsultantem. 31 grudnia kurier otrzymał przesyłkę w oddziale do doręczenia. o 10:08 bez próby doręczenia podjął decyzję o zmianie terminu. Paczkę dostarczył do oddziału dopiero dzisiaj bez możliwości podjęcia jej do doręczenia. Jestem na jutro umówiony z klientem na montaż części z przesyłki i nie dotrzymam terminu przez opieszałość kuriera. Nie jest to pierwszy raz, dlatego zdecydowałem się opisać pracę FedEx-u. Absolutnie nie polecam korzystania z usług tej firmy.
ZaletyŻadne
WadyWszystkie
~kkmm / 2021-12-31 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Masakra,omijać z daleka. kurier od 3 dni nie odebral przesylki,nie dzwonil, bylem uziemiony w domu przez 3 dni czekajac na j... kuriera. na infolini nikt nie odbiera,rozlacza polaczenie podczas laczenia z konsultantem. OMIJAC z daleka. ostatni raz wybralem tego przewoznika.
Zaletybrak
Wadywszystkie
~Izabella / 2021-12-30 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Firma fatalna !!! Od tygodnia przetrzymuj moja przesyłkę międzynarodową i nie mogę doprosić się o odprawę . Na infolinii codziennie ktoś mnie zapewnia, że sprawa zostanie załatwiona i nic się dalej nie dzieje.
Sprawa nadaje się do zgłoszenia na policje o bezpodstawne przetrzymywanie mienia
Wadykoszmarna obsługa, brak kontaktu, zwodzenie klienta
~Niezadowolona klientka / 2021-12-30 09:03
Ocena: 1.00 / 5
Masakra! W czasach, gdzie walczy się o klienta firma fedex postanowiła za wszelką cenę klientów stracić. Kurier będąc pod domem dzwoni domofonem i jeśli nikt nie podnosi słuchawki to wsiada do samochodu i odjeżdża. Kolejny dzień ta sama sytuacja. Następnie paczka trafia na magazyn oddalony o 35 km od miejsca zamieszkania ! Na infolinii pani twierdzi, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta. Ok ale wystarczyło tą paczkę zostawić za furtką. Oszczędziło by to czasu i nerwów zarówno mi jak i kurierowi. Po za tym nie ma możliwości uzyskania numeru do kuriera. Konkurencyjne firmy same podają numer w sms żeby łatwiej było się skomunikować. Tak idiotycznej polityki firmy nie ma nikt. Gratulacje fedex. Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług.
ZaletyBrak
Wady- brak informacji od kuriera
- nie ma możliwości samodzielnego skontaktowania się z kurierem
- punkt odbioru oddalony o 35 km!
- brak alternatywy doręczenia
- 2 próby i nikt nadal nie kontaktuje się z odbiorcą
~Tom / 2021-12-29 04:18
Ocena: 1.00 / 5
Paczka została odebrana od partnera w Skierniewicach dopiero po 5 dniach i monitach, następnie wysłana do Londynu, do dalszego transportu, a obecnie zostaje uznana za zaginioną. Dramat od początku !!!!
ZaletyBrak
WadyJeżeli Kurier nie odbiera paczki i ja w efekcie gubi, to znacznym że nie wykonuje usługi, którą mu się zleca i za którą pobiera opłatę z góry !
~Marcin / 2021-12-28 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej... Stop Fedex. Omijać z daleka. Z infolini dowiedziałem się że kilka dni wcześniej otrzymałem przesyłkę. Jakież było moje zdziwienie...
ZaletyBrak
WadyOszuści
~Tadek / 2021-12-28 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Po co numery na infolinię jak nie ma możliwości połączenia??? Ignorancja-5 gwiazdek olewanie klientów-5gwiazdek robienie ludzi w balona-5gwiazdek. Dostałem informację o możliwości doręczenia przesyłki do punktu FedEx ale nie można przesyłki przekierować. Brak kontaktu i jakiejkolwiek pomocy. Żenada
ZaletyBrak
~Klient Michał / 2021-12-28 12:09
Ocena: 1.67 / 5
Kurier był niemiły czepiał się wszystkiego od pomiętych pieniędzy po drogę a na koniec oszukał mnie na 10 zł bo paczka zamiast 65zł kosztowała 75zł a poza tym jej stan techniczny dawał dużo do życzenia
WadyDrogo
~RAFAŁ / 2021-12-27 22:27
Ocena: 1.00 / 5
NIGDY NIE WYBIERAJ TEJ FIRMY , DZIADOWSKA FIRMA ZERO PROFESJONALIZMU BRAK MOŻLIWOŚCI KONTAKTU TELEFONICZNEGO , ZACHOWUJĄ SIĘ JAK IDIOCI.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO , BRAK PROFESJONALIZMU
~Tomasz / 2021-12-27 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na świecie. Strona internetowa nie działa jak należy. Kontak tylko z automatem a jak juz uda porozmawiać sie z czlowiekiem to jedyna informacja jaka dostaniemy jest taka ze skontaktuja sie niebawem... po czym nikt się nie kontaktuje. Serdecznie proszę sprzedawców o niekorzystanie z uslug fedex
~Miejscowy / 2021-12-27 09:45
Ocena: 1.00 / 5
Kilkukrotnie zamawiany odbiór przesyłki nie został zrealizowany w ustalonym terminie. Kierowcy po odbiór palety przyjeżdżają małym busem. Bardzo wysokie ceny. Brak wsparcia w temacie obsługi klienta. ODRADZAM KORZYSTANIA Z USŁUG TEJ FIRMY!
Zaletybrak
Wady- brak terminowości
- samochód nieprzystosowany do odbieranych przesyłek
- odwoływanie odbierania przesyłek bez kontaktu z klientem
- dział obsługi nic nie wie i nie umie pomóc
- wprowadzają w błąd
- najdroższy spośród przewoźników
~Katarzyna / 2021-12-24 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Dramat totalny. Czekamy od tygodnia na paczkę, codziennie status bez zmian, smsy o doręczeniu na dzień następny. Inne firmy kurierskie doręczyły paczki zamówione później.
Poprzednie doręczenie: w paczce brakowało jednej części ( przesyłka z kilku paczek). Kurier - własnym podpisem (!) poręczył dostarczenie całości. Na podstawie tegoż podpisu odrzucane odwołania. Polecono nam drogę sądową...
Nigdy więcej z FedEx.
~Katarzyna / 2021-12-24 05:51
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firms jestem odbiorca paczka z Polska do uk miala dotrzec20/12/3021 Od 22/12/2021 lezyna Magazine dzis zmienili ze brak daty dostawy a jak dzwonilismy to pan stwierdzil ze nie wiadomo czy do stycznia 2022 dojdzie bo nie maja kurieta jednym slowem zlodziej okradaja ludzi Ktos powinien zajasc sie tymi zlodziej am I a reklamacja jak pan stwierdzil nie wiadomo czy bedzie przyjeta
Wady100
~Marcin / 2021-12-24 02:36
Ocena: 1.00 / 5
13 listopada nadałem paczkę do Anglii
8 grudnia dotarła do odbiorcy.
WSZYSTKO JASNE CO TO ZA FIRMA!!!
ZaletyBrak
WadyZa dużo do napisania
~Szczepan / 2021-12-23 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Oszusci!!!! Nie mają ludzi do dostarczania paczek, a udają że ja wysłali i odbiorcy nie było w domu
~Maciej / 2021-12-23 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia pod każdym względem. Ewidentnie amerykańska spółka przywiozła zza oceanu zwyczaj zostawiania przez kurierów paczek pod drzwiami bez żadnego poświadczenia odbioru. Jakby tego było mało, kurier ewidentnie nie potrafi nawet obsłużyć GPS, bo paczka zostawiona pod złym adresem. Obsługa klienta i rozwiązanie problemu z ich strony również pozostawia wiele do życzenia. Numer do BOK albo nie działa albo odpowiada automat że trzeba się kontaktować przez czat.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Jakub / 2021-12-23 14:58
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Byłem w domu cały dzień kuriera nie było, podobno „awizowane”, ale awizo nigdzie zostawionego nie ma. Nie da się dodzwonić na infolinie bo jest BOT, który jest źle zaprogramowany.
ZaletyNie ma
WadyTa firma to definicja porażki
~Edyta / 2021-12-23 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam i nigdy już na pewno nie skorzystam z "usług" tej pseudo firmy. Paczka powinna być dostarczona wczoraj-kuriera nie było. Dzisiaj informacja o nieudanej próbie dostarczenia paczki i awizowaniu mimo, że od wczoraj siedzę w domu. Kontakt z infolinią do bani-tylko kontakt przez czat-masakra. Totalna olewka klienta.
WadyBrak kontaktu z firmą, brak kontaktu z kurierem, fałszywe informacje mailowe